SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Ben 'n streamer vanaf 31 december, hier nog maar net, maar maakt het oh zoveeeeel beter.
Verbaas mij dus niet als enige over de dingen daar, ben ik toch meer stabiel dan ik dacht![]()
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoorquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Ben 'n streamer vanaf 31 december, hier nog maar net, maar maakt het oh zoveeeeel beter.
Verbaas mij dus niet als enige over de dingen daar, ben ik toch meer stabiel dan ik dacht![]()
Ja het gaat weer snel hoor, ben benieuwd wie er op de schopstoel komt...quote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoor![]()
Heb ook affe het nominatieschema in de OP gezet.
ik gok op paul issa en andreaquote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja het gaat weer snel hoor, ben benieuwd wie er op de schopstoel komt...
Selectie van de Elite Februari over 20 uurquote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoor![]()
Heb ook affe het nominatieschema in de OP gezet.
Jammer, Ik had graag ff het gesprek gehoord tussen Nico en Gio.. Die heeft ze nog niet gehadquote:
op zoek naar peukenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Als ik Paul zo zie lopen, kan ik hem bijna ruiken.
En da's niet fijn
Welkomquote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Jammer dat je je eigen rangschikking niet weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |