Haha O dat wordt leuk. Is de hash ook zo enorm sterk tegenwoordig. Ik blowde vroeger weed maar heb gehoord dat de nederweed enorm sterk is vergeleken met vroeger. Misschien gaat iemand wel trippen,quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. We merken het vanzelf.
ik ook , een beetje dan,...maar alleen de mail doet al wat dat hebben we vandeweek gezienquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]ik wil nog wel mee betalen ook om die auto daar weg te krijgen
OS is zo weer voorbijquote:
Maar dan pas bieden als de auto helemaal klaar is en er geen tijd meer is om een nieuwe te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
eigenlijk moet iemand bieden op de auot en in de groep gooien kijken wat er belangrijk is,....Sodeknetters kom er maar in![]()
![]()
15:00 uurquote:
Ja, maar op eigen kosten. Hakim eerst, Paul zelf weglopen, en volgende maand die zweefteefquote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat Paul genomineerd zal worden en niet alleen 1 puntje van de kijkers maar ook van de bewoners onder het mom van dat het niet goed met hem gaat. Nou ja dat is ook zo. Ik heb nog nooit iemand zo snel voor mijn ogen zien aftakelen die geen kanker had.
Deze man moet gewoon naar huis.
dat dus!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dan pas bieden als de auto helemaal klaar is en er geen tijd meer is om een nieuwe te maken
Diepgang bij Gio?????? Diep weggekropen in zijn slaapzak zeker.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel, was eindelijk eens wat meer diepgan in Gio te horen...
Preutsheid van de regie nekt de stream
Maar dit is dus wat ik bedoel. Die mensen laten het zich toch allemaal aanleunen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef martend het volgende:
Die wagen van hout pffff...
Hakim gaf Jimmy op zijn flikker omdat hij geen groepsmens was, 10 minuten later is iedereen kleding aan het sorteren zijn die 2 pikkepijperts begonnen een auto te knutselen voor een kind dat in april ofzo jarig is.
Lekker in zijn nekquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Waar moet dat manneke zijn beentjes laten in die auto?
Die kar wordt zonder problemen door Hakim verkocht hem kennende ¤¤¤¤¤¤quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Diepgang bij Gio?????? Diep weggekropen in zijn slaapzak zeker.
Het is geen preutsheid maar achterbaks.
Gvaarlijk daar, als Lotte er is vreet ze zo in 3 happen een hele cake weg en dan tript ze hem voor de rest van de dagquote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahaaha
Gio verteld nu dat Hakim spacecake gebakken heeft...
En Hoppa.. Streams weg !
A gossiequote:
Ze is gezond bezig ze eet worteltjes . maar alleen die hele pot pindakaas als dip is dan weer wat minder gezond.quote:
Wortels met chocopasta?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef beequeen het volgende:
Dank voor de antwoorden maar ze hangt nu met haar muil in de chocopasta.
Volgens mij eten ze brood.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef GekkePoes het volgende:
Oh wacht. ze hebben Hakims spacecake gevonden en zijn hem helemaal aan het opeten. Terwijl ze niet weten dat het spacecake is ?
of heb ik dat nu mis.
Ik vind het eerste klas vermaakquote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar dit is dus wat ik bedoel. Die mensen laten het zich toch allemaal aanleunen.
Daar kan ik geen medelijden mee hebben, m.u.v. die situatie met Isabella. Dan gaat het echt te ver.
Als je je hekel aan hakim beetje weg doet dan is het fascinerend om te zien hoe hij de situatie heel snel om kan draaien.
Zoals toen met de koeien. Wow.
Ja, gisteravond.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef bull1966 het volgende:
hadden ze weer geblowed afgelopen nacht ?
ja of van die heilige geest van dreequote:
Ow dat zou ik ook wel een stunt vinden. Wie kiezen we daarvoor uitquote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha O dat wordt leuk. Is de hash ook zo enorm sterk tegenwoordig. Ik blowde vroeger weed maar heb gehoord dat de nederweed enorm sterk is vergeleken met vroeger. Misschien gaat iemand wel trippen,(O wat ben ik gemeen)
Hakim gaat nergens heen. Die blijft wel tot het eind. Net als Brian van DGK. Hakim is de slechterik van Utopia.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar op eigen kosten. Hakim eerst, Paul zelf weglopen, en volgende maand die zweefteef
Zei ze dat echtquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat nu die F16 piloot er in komt zegt Andrea. Nu komen de intelligente mensen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat nu die F16 piloot er in komt zegt Andrea. Nu komen de intelligente mensen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Dat vind ik helemaal niet raar. Dat kan samen prima hoor. Je kunt beter eten wensen maar dan toch maar eten wat er is. Ze eten wat er is maar blijkbaar zijn de maaltijden niet zo voedzaam.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef Urb het volgende:
Lot en Billy vreten de keuken leeg en kraken ondertussen Vanes af over het slechte inkopen ervan?![]()
Dan ga ik een zwaar jaar krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Hakim gaat nergens heen. Die blijft wel tot het eind. Net als Brian van DGK. Hakim is de slechterik van Utopia.
Alsof je meteen intellegent bet als je een F16 vlieger bent. Ja wiskunde en kaartlezen kan je dan goedquote:
dat denk ik dus ook zolang de mensen zich er aan ergeren is het tv dus die gaan echt nergens heenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Hakim gaat nergens heen. Die blijft wel tot het eind. Net als Brian van DGK. Hakim is de slechterik van Utopia.
Nah ze doet extra inspiratie bij Aike opquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef bull1966 het volgende:
dacht dat dree gelijk dat kliederwerk ging kopiëren
Had ze geen Frisootje kunnen doen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Andrea heeft ook 1 jaartje in Garmisch gewoont.
En................ ze doe al aan skiën vanaf haar zevendequote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Andrea heeft ook 1 jaartje in Garmisch gewoont.
Het verhaal begon wel met kunnen skiënquote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had ze geen Frisootje kunnen doen dan?
Yep helaas lijkt dat erop, terwijl het niet eens nodig is voor boeiende TV imo, zoals Karim en Gerard in SST. Altijd mooie boeiende gesprekken maar ook grollen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook zolang de mensen zich er aan ergeren is het tv dus die gaan echt nergens heen
Ze had naar de OS gekund, maja.... Had ze nooit zo een zin inquote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En................ ze doe al aan skiën vanaf haar zevende
En over 'de kindjes' die kijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef GekkePoes het volgende:
Kan iemand een klaagmail sturen over dat "GVD Kut" roepen de hele tijd ?
Of in het vuur flikkert als ie denkt dat het een kistje was van fruit ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef RVer het volgende:
Als Ruud die auto vannacht ff verstopt, paniek in de loods
Ha haquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had naar de OS gekund, maja.... Had ze nooit zo een zin in
En dat was me toch een kaskraker!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Urb het volgende:
Yep helaas lijkt dat erop, terwijl het niet eens nodig is voor boeiende TV imo, zoals Karim en Gerard in SST. Altijd mooie boeiende gesprekken maar ook grollen.
dat waren mijn favorieten, samen met Sharon, maar daar zijn veel mensen het niet mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep helaas lijkt dat erop, terwijl het niet eens nodig is voor boeiende TV imo, zoals Karim en Gerard in SST. Altijd mooie boeiende gesprekken maar ook grollen.
Ik geloof het directquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had naar de OS gekund, maja.... Had ze nooit zo een zin in
Piloten zijn wel heel stressbestendigquote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Alsof je meteen intellegent bet als je een F16 vlieger bent. Ja wiskunde en kaartlezen kan je dan goed
True, dan nog is er wel een verschil tussen bv Nico, Rienk en Jim die daar lekker maar voedzaam eten maken voor zichzelf, of telkens met je neus in de koelkast, wortels met pindakaas en pasta kanen, en kleine stukjes brood vol met beleg enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet raar. Dat kan samen prima hoor. Je kunt beter eten wensen maar dan toch maar eten wat er is. Ze eten wat er is maar blijkbaar zijn de maaltijden niet zo voedzaam.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef RVer het volgende:
Als Ruud die auto vannacht ff verstopt, paniek in de loods
Ja dat wel, Dat kunnen ze daar niet gebruiken.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Piloten zijn wel heel stressbestendig
Ruud hoeft dat niet eens zelf te doen, de schuld krijgt hij toch welquote:
quote:
dat wel natuurlijk, hij staat bekend als de grappenmaker daarquote:Op zondag 16 februari 2014 13:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ruud hoeft dat niet eens zelf te doen, de schuld krijgt hij toch wel
Absoluut mooie luchten om te tekenenquote:
En om mijn timelaps skills te showenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef martend het volgende:
[..]
Absoluut mooie luchten om te tekenen
Een hele stapel gekocht voor een paar euro per stukquote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komen ze nu in een keer aan die matten dan?
Vooral als ze samen de poort uit zouden lopenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef Burner82 het volgende:
Als ze niet zitten te stoken en roddelen zijn Hakim en Paul best een leuk duo
Ik wil ook zo een aanbieding hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een hele stapel gekocht voor een paar euro per stuk
O, gemist dus. Het kost ook geen drol he allemaal?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een hele stapel gekocht voor een paar euro per stuk
Dus dat...quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef martend het volgende:
Die wagen van hout pffff...
Hakim gaf Jimmy op zijn flikker omdat hij geen groepsmens was, 10 minuten later is iedereen kleding aan het sorteren zijn die 2 pikkepijperts begonnen een auto te knutselen voor een kind dat in april ofzo jarig is.
Wat zat je gisteren over me te stoken hier? Ik werd gebeld vanochtend.. Kon het niet terugvinden. Wat mot je?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat...
Als die schimmelrat net zoveel tijd stopte in de groep, als wat hij in dat wagentje stopt, dan mocht hij het woord "groepsgevoel" in die vuile schimmelbek van hem nemen.
Dat jochie zijn beentje moeten idd wel in zijn nekje anders kan die ze niet kwijtquote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef GekkePoes het volgende:
Voor mijn gevoel (stroomlijn)hebben ze de voorkant en achterkant omgedraaid, of zie ik dat verkeerd?
[ afbeelding ]
Ik was even met hondje lopen.quote:
Gebeld hierover? Háááquote:Op zondag 16 februari 2014 13:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat zat je gisteren over me te stoken hier? Ik werd gebeld vanochtend.. Kon het niet terugvinden. Wat mot je?
Right!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was even met hondje lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |