SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Psv heeft het team er niet voor om terug te komen.. Vitesse wel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
terug waarvan?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:16 schreef MouzurX het volgende:
Psv heeft het team er niet voor om terug te komen.. Vitesse wel.![]()
Vitesse heeft gewoon boven hun stand gespeeld eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:16 schreef MouzurX het volgende:
Psv heeft het team er niet voor om terug te komen.. Vitesse wel.![]()
Bij hun zie je bij zoveel clubs dat als het loopt het ook meteen leuk loopt maar het op de mindere dagen ook helemaal niks is, daar is Ajax net iets beter in dan de anderen, de ondergrens ligt net wat hoger.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vitesse heeft gewoon boven hun stand gespeeld eerste seizoenshelft.![]()
Zult er toch twee of drie moeten maken vandaag ben ik bang. Die spits van hun scoort makkelijk tegen Ajax.![]()
Resultaten uit het verleden..quote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zult er toch twee of drie moeten maken vandaag ben ik bang. Die spits van hun scoort makkelijk tegen Ajax.![]()
![]()
wtf
ik kom er net achter dat kaarten voor Ajax - NEC al een tijdje in de verkoop zijn en nu al uitverkocht
sinds wanneer verkopen ze zo vroeg van te voren al kaarten voor wedstrijden die pas over 2/3 maanden zijn?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2014 11:17:27 ]![]()
quote:je weet dat je zelf toch een kans of 3 weggeeft per wedstrijd, daar weet hij meestal wel raad mee maar ik verwacht gewoon een overwinning.
![]()
Vroeg ik mij ook af. Nu het mogelijk een kampioenswedstrijd is kunnen ze er alvast geld voor vangen, als het later blijkt dat het een nietszeggende wedstrijd is koopt niemand kaartjes en krijgen ze er dus niks voor. Dat zou het kunnen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:17 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf
ik kom er net achter dat kaarten voor Ajax - NEC al een tijdje in de verkoop zijn en nu al uitverkocht
sinds wanneer verkopen ze zo vroeg van te voren al kaarten voor wedstrijden die pas over 2/3 maanden zijn?Je moet deze wedstrijd ook gewoon winnen, maar als je kijkt naar het spel van de laatste weken is het echt geen zekerheidje helaasquote:Op zondag 16 februari 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]je weet dat je zelf toch een kans of 3 weggeeft per wedstrijd, daar weet hij meestal wel raad mee maar ik verwacht gewoon een overwinning.
![]()
![]()
De kansen die er zeker gaan komen een keertje afmakenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af. Nu het mogelijk een kampioenswedstrijd is kunnen ze er alvast geld voor vangen, als het later blijkt dat het een nietszeggende wedstrijd is koopt niemand kaartjes en krijgen ze er dus niks voor. Dat zou het kunnen zijn.
[..]
Je moet deze wedstrijd ook gewoon winnen, maar als je kijkt naar het spel van de laatste weken is het echt geen zekerheidje helaas![]()
Je moet ook niet vergeten dat de verdediging van Heerenveen ook tragisch slecht is. Met maar 51 goals vóór en 40 goals tégen.![]()
Daarom, score openen en rustig uitlopen, als je er eerst 1 tegen krijgt wordt het lastigquote:Op zondag 16 februari 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet ook niet vergeten dat de verdediging van Heerenveen ook tragisch slecht is. Met maar 51 goals vóór en 40 goals tégen.![]()
Vermeer heeft het goed gedaan de wedstrijden die hij keeptequote:Op zondag 16 februari 2014 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cillessen is weer terug, dus alles komt goed![]()
![]()
Dat is zeker zoquote:Op zondag 16 februari 2014 11:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vermeer heeft het goed gedaan de wedstrijden die hij keepte![]()
![]()
Defineer goed keepen. Ik vond het namelijk vreselijk eng, die potten met kenneth op de goal. Ook al heeft hij enkele topreddingen uitgevoerd. Vind ik dat echter verdacht veel weghebben van matige positionering. Echt waar; Jasper is 100 keer fijner om op de goal te hebben.quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
SCH heeft geen verdediging, zijn wel gevaarlijk in de counter dus oppassen. Gewoon 2 erin schieten en dan uitspelen.![]()
Ajax die dit seizoen gewoon even 2 goals maaktquote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef Scorpie het volgende:
SCH heeft geen verdediging, zijn wel gevaarlijk in de counter dus oppassen. Gewoon 2 erin schieten en dan uitspelen.![]()
![]()
Dat vind ik ook met Vermeer. Maar de laatste wedstrijden dat hij keepte vond ik het meevallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Defineer goed keepen. Ik vond het namelijk vreselijk eng, die potten met kenneth op de goal. Ook al heeft hij enkele topreddingen uitgevoerd. Vind ik dat echter verdacht veel weghebben van matige positionering. Echt waar; Jasper is 100 keer fijner om op de goal te hebben.
Maar Cillessen op doel is sowieso beter![]()
![]()
Fischer start dus
Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Fischer. #ajaheeHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Laten we hopen dat hij het dan weer eens gaat laten zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef Catch22- het volgende:
Fischer start dus
Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Fischer. #ajahee![]()
Van Rijn en Blind staan op scherp. Zou dus zomaar kunnen dat Blind thuis tegen AZ of uit tegen Feyenoord moet missen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vorige wedstrijd of die daarvoor leek hij mij er in de slotfase naar op zoek. Was één actie waar die hem verwachtte. Nu kan het niet meer, oppassen maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Pedroso het volgende:
Van Rijn en Blind staan op scherp. Zou dus zomaar kunnen dat Blind thuis tegen AZ of uit tegen Feyenoord moet missen.![]()
Wanneer heeft hij zoiets dan eerder gedaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De manier waarop Frank al meer dan 3 jaar trainer is.![]()
Verdere toelichting lijkt mij niet nodig, we zullen het donderdag zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij zoiets dan eerder gedaan?![]()
![]()
Kennelijk is het wel nodig want ik kan me niet herinneren dat hij dit veel vaker heeft gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdere toelichting lijkt mij niet nodig, we zullen het donderdag zien.![]()
Nou nu profiteren van de misstap van Feyenoord. Volgende week wint Feyenoord in Enschede en we hebben lucht.:D
![]()
Nu nog de 3-0 en het is klaar. Hopelijk weer is een keer een ruime overwinning, ook goed voor het doelsaldo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef DenXD het volgende:
Heeft de commentator iets gebruikt vandaag ofzo?![]()
De bal naar Blind, ik bedoel Boilessen.quote:
Overtreding van Blind, oops nee van van Rhijn.
Een gele kaart voor Van La Parra, oh nee sorry voor Ziyech.![]()
Johan Cruijff heeft zondag de prestigieuze UEFA President Award ontvangen. Hij kreeg de prijs van Michel Platini, de voorzitter van de Europese voetbalbond.
De Fransman zei voor het duel tussen Ajax en sc Heerenveen dat Cruijff als voetballer het publiek op een ongelooflijke manier heeft vermaakt. Hij roemde ook de sociale betrokkenheid van de beroemde nummer 14. Oud-spelers als Franz Beckenbauer, Eusebio en Bobby Charlton zijn ook in het bezit van een UEFA President Award. Cruijff droeg de prijs op aan de mensen die het voetbal beter proberen te maken.
'Het is hier ooit begonnen', zei Cruijff op het speelveld van de ArenA. 'En hopelijk is het nog niet afgelopen. We zijn onderweg. Ik ben trots op deze prijs en ben blij dat ik hem met jullie er bij mag ontvangen.'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik denk slecht geslapenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal naar Blind, ik bedoel Boilessen.
Lekker wedstrijdje kijken zo. Nog een paar doelpunten in de tweede helft zou leuk zijn en dan op naar Salzburg.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef CaasS het volgende:
Lekker wedstrijdje kijken zo. Nog een paar doelpunten in de tweede helft zou leuk zijn en dan op naar Salzburg.![]()
Van Rhijn geschorst voor AZ toch ? Dacht dat ik ergens gelezen had dat ie op scherp stond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk gaat Ajax weer een beetje voetballen in de 2e helft ipv te freewheelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Las ik ook, maar dit is zijn 4e. Dacht dat je bij 5 geschorst werd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Van Rhijn geschorst voor AZ toch ? Dacht dat ik ergens gelezen had dat ie op scherp stond.![]()
dat gaat moeilijk met Poulsen in de ploegquote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Ajax weer een beetje voetballen in de 2e helft ipv te freewheelen.![]()
Misschien had hij nog een kaart van vorig jaar staan?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef CaasS het volgende:
[..]
Las ik ook, maar dit is zijn 4e. Dacht dat je bij 5 geschorst werd.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat een onzin, 1e helft na de 2-0 vonden ze het ook al best en lieten Heerenveen komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk met Poulsen in de ploegAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Belachelijke scheids, had al rood moeten zijn voor de Roon en een penalty en een goal door de neus geboord.![]()
Die Basacikoglu speelt zich overigens niet voor de 3e keer in de kijker bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij is verliefd op ze allemaal en kan niet kiezen?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal naar Blind, ik bedoel Boilessen.
Gelukkig is de commentator niet voor Ajax. Dat scheelt. Een keer niet alles wat Ajax goed doet "geweldig" noemen en alles wat misgaat "jammer" gevolgd door "waarom deed hij niet zus of zo?". Dat wensvol denken en meecoachen bij commentatoren hangt mij zo langzamerhand de keel uit. Het is superdoorzichtig.![]()
Het is wat allemaalquote:Op zondag 16 februari 2014 18:03 schreef huffderobot het volgende:
Gelukkig is de commentator niet voor Ajax. Dat scheelt. Een keer niet alles wat Ajax goed doet "geweldig" noemen en alles wat misgaat "jammer" gevolgd door "waarom deed hij niet zus of zo?". Dat wensvol denken en meecoachen bij commentatoren hangt mij zo langzamerhand de keel uit. Het is superdoorzichtig.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vroeg ik me ook af!quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef CaasS het volgende:
Van Aken? Waarom deed De Boer dat, geen oud jeugdspeler Ajax toch?So confused when you're lost in the groove![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef CaasS het volgende:
Van Aken? Waarom deed De Boer dat, geen oud jeugdspeler Ajax toch?
Hier staat hij naast Frank de Boer.![]()
De Boerquote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier staat hij naast Frank de Boer.Uit zijn D tijd zal dat zijn neem ik aan.
![]()
Fischer was prima ja, goed om te zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef Reemi het volgende:
FischerPrima pot gespeeld.
Duarte is totaal uit vorm lijkt het.
Ziyech is een fijne speler ook zeg.![]()
Staan er in dat team nog meer spelers die het betaald voetbal hebben gehaald?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier staat hij naast Frank de Boer.Oh.![]()
Veel te weinig rendement.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Tyron het volgende:
Serero is ook een net wel/niet voetballertjeOh.![]()
Leeuwenburgh, Gravenberch, Lazic, El Hasnaoui en Darri.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan er in dat team nog meer spelers die het betaald voetbal hebben gehaald?![]()
Helaas eerst thuis. 2-0 winnen zou mooi zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:23 schreef hafcfan het volgende:
Nu t echte werk tegen Salzburg jongens. Moeten jullie eerst uit? Zou wel een voordeel zijn.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Prima overwinning
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zeker. Ik hoop niet dat Ajax meteen vol op de aanval gaat. Die lui schijnen donders goed en snel te kunnen counteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Helaas eerst thuis. 2-0 winnen zou mooi zijn.![]()
Obvious troll is obviousquote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
huillie huillie over penaltyquote:Op zondag 16 februari 2014 18:30 schreef Devv het volgende:
De havenslaven weten weer wat hun plek is.![]()
![]()
quote:Wat wil hij graag. Oh, wat wil hij toch enorm graag. Je ziet het aan hem. Aan zijn loopje. Aan zijn aanname. Aan zijn ogen. Hij wil. Hij wil zo enorm, enorm graag.
Thulani Serero, geboren natuurtalent kwam uit de buik van zijn moeder met naar het schijnt een bal aan zijn voet. Begonnen met voetballen op de stoffige veldjes in een township ver van Amsterdam. Gescout door Ajax Cape Town en uiteindelijk aangetrokken door het grote Ajax, uit Amsterdam.
Wat een droom. Wat een ongeloofijke droom. Dat kleine Afrikaanse prinsje, dat kleine mannetje dat niks anders wil doen dan dat wat hij al zijn hele leven doet. Acties maken, dribbels inzetten, pannas geven, wegdraaien, kappen, terughalen, akka. Alles wat hij in zijn kop heeft zitten wil hij doen.
BAM. Reality check. Vanaf het moment dat Thulani in Amsterdam neerstreek is er sprake geweest van de noodzaak om te veranderen. Thulani moest het kwartje laten vallen. Hij moest niet meer de dribbelkoning van weleer zijn. Hij mocht geen risico in het spel meer leggen, eigenlijk zoals niemand bij Ajax risico in het spel mag leggen. Dat is niet erg. Dat is onderdeel van de succesvolle visie van Frank de Boer en daaraan dien je je te houden.
Wat wel erg is is dat Serero zijn taken zo goed uitvoert. Zelden tot nooit draait Serero verkeerd open, wat heet, hij kan fantastisch open draaien. Met een kleine beweging naar achteren, snel naar voren in de bal en hij verschalkt menig tegenstander d ie rollend op de grond probeert zijn lompe lichaam onder controle te houden, kijkende naar een wegdartelende Afrikaan.
Serero baalt. Hij wil zo graag lekker voetballen. Maar hij wil ook slagen. Hij heeft te maken met de bagage die Litmanen achter heeft gelaten. Een middenvelder die scoorde, passte, en meters maakte. Een complete middenvelder. Dat is Thulani niet en zal hij nooit worden. Nee Thulani is iemand die de bal ontvangt en de bal weer inleverd. Hij is iemand die in de bal komt en opendraait. Hij is iemand die kiest voor balbezit en niet voor een risicovolle pass.
Serero komt thuis savonds en baalt als een stekker. Hij is geen Siem de Jong. Hij is geen Davy Klaassen. Hij is geen Gerrard. Hij is ook geen Ramires of Mikel. Nee, Serero is Iniesta, Iniesta op zijn eigen niveau met een zware ketting om zijn nek. De sleutel? Die heeft Thulani zelf, hopelijk beseft hij dat de ketting er niet af moet, maar slechts een paar schakels.![]()
Lekker weekendje weer. Sfeer zat er goed in eerste helft, was echt gezellig!
Leuk afscheid van Chris ook, mooi om daar eens bij te zijn.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hoort een bankspeler te zijn, prima als wissel. Maar komt net te korten naar mijn idee.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Tyron het volgende:
Serero is ook een net wel/niet voetballertje![]()
Toch geen heel slechte pot. Tweede helft toch weer nét iets te weinig inzet en als die bal er dan nog invliegt ben je de pineut.
Goal onterecht afgekeurd en penalty niet gegeven en toch met 3-0 winnen. Letten ze op in Rotterdam?![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 16-02-2014 om 18:51:51De Boer: 'Om kampioen te worden moet het negentig minuten goed zijn, nu had het nog spannend kunnen worden.' #ajahee reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 16-02-2014 om 18:51:13De Boer: 'De eerste helft hebben we gedomineerd. Begin tweede helft was minder, maar we pakten het gelukkig weer op.' #ajahee reageer retweet
![]()
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 16-02-2014 om 19:16:10Stand eredivisie in 2014: Ajax 6-14; FC Twente 6-13; PSV 6-12; Feyenoord 6-11; AZ 6-10; SC Cambuur 6-10. reageer retweet
![]()
Beelden afscheid Eriksen
http://foxsports.nl/video(...)en-met-vuurwerk.html
Hopelijk een betere video van Ajax tv
[ Bericht 11% gewijzigd door Stiggie op 16-02-2014 19:36:28 ]"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Naast Nicolai Boilesen is ook het meespelen van Thulani Serero tegen Red Bull Salzburg onzeker. Boilesen werd uit voorzorg gewisseld vanwege lichte hamstringklachten. Serero kampt met liesklachten. "Daar had hij al een tijdje lastig van. Het lijkt niet ernstig, maar we moeten even kijken", zo gaf Frank de Boer na afloop aan tegenover De Telegraaf.Snelle Egel![]()
Die Boilesen kan ook geen 1,5 wedstrijd spelen zonder geblesseerd te raken he?quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
toen hij in de basis stond was hij best goed, ik wil hem niet afrekenen op twee slechte invalbeurtenquote:![]()
Ja dat is toch wel vervelend, met Blind op zijn plek is het voetbal meteen een stuk minderquote:Op zondag 16 februari 2014 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Boilesen kan ook geen 1,5 wedstrijd spelen zonder geblesseerd te raken he?![]()
In heel roffa iedereen hullie aan het doen "we kregen geen pingel, en ajax wel".xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Dat is ook weer zo, tegen Milan bijvoorbeeld. Maar toch heb ik veel liever Sereroquote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
toen hij in de basis stond was hij best goed, ik wil hem niet afrekenen op twee slechte invalbeurtenToch doet Poulsen het ook echt niet slecht vind ikquote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel vervelend, met Blind op zijn plek is het voetbal meteen een stuk minder![]()
![]()
Ik heb liever Serero dan Duarte, typisch zo´n speler die je pas mist wanneer hij niet speelt.
Snelle Egel![]()
Die lui zijn krankzinnig man. Die penalty die Feyenoord tegen kreeg kon de scheids gewoon geven, die bal tegen Kwakman werd tegen hem aangeschoten, wij hebben twee terechte penalty's gehad, eentje niet gekregen, en een doelpunt onterecht afgekeurd. Zulke mensen kun je toch niet serieus nemenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef badboynova het volgende:
In heel roffa iedereen hullie aan het doen "we kregen geen pingel, en ajax wel".![]()
![]()
aangeschotenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die lui zijn krankzinnig man. Die penalty die Feyenoord tegen kreeg kon de scheids gewoon geven, die bal tegen Kwakman werd tegen hem aangeschoten, wij hebben twee terechte penalty's gehad, eentje niet gekregen, en een doelpunt onterecht afgekeurd. Zulke mensen kun je toch niet serieus nemendat soort onzin bestaat niet in het echte voetbal
![]()
Zijn arm had hij wat onhandig en als de scheidsrechter het interpreteert als een beweging naar de bal had hij hem kunnen geven. Zo goed?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
aangeschotendat soort onzin bestaat niet in het echte voetbal
![]()
Het blijft mij ook altijd verbazen dat mensen hun realiteitszin volkomen verliezen wanneer het beslissingen jegens hun eigen clubje of een rivaal betreft.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die lui zijn krankzinnig man. Die penalty die Feyenoord tegen kreeg kon de scheids gewoon geven, die bal tegen Kwakman werd tegen hem aangeschoten, wij hebben twee terechte penalty's gehad, eentje niet gekregen, en een doelpunt onterecht afgekeurd. Zulke mensen kun je toch niet serieus nemenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je moet eens in het Feyenoord topic kijken manquote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft mij ook altijd verbazen dat mensen hun realiteitszin volkomen verliezen wanneer het beslissingen jegens hun eigen clubje of een rivaal betreft.Bril-jant
![]()
Misschien gaan die droeftoeters hun eigen spelers nog wel bedreigen en eisen dat ze moeten verliezen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen op winst voor Feyenoord bij Twente - Feyenoord en ik ben blij![]()
Als dat gebeurt, lach ik me echt kapot.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien gaan die droeftoeters hun eigen spelers nog wel bedreigen en eisen dat ze moeten verliezen.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien gaan die droeftoeters hun eigen spelers nog wel bedreigen en eisen dat ze moeten verliezen.Valt niet uit te sluiten dat er een paar idioten dat doenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, lach ik me echt kapot.![]()
![]()
Waarom zouden ze?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien gaan die droeftoeters hun eigen spelers nog wel bedreigen en eisen dat ze moeten verliezen.![]()
Omdat ze zo zijn.quote:Charlie: How's it going in there?
Zoveel domheid kan ik niet aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je moet eens in het Feyenoord topic kijken manBril-jant
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt. Lijkt me toch een lastige split. Je loopt zelf in maar Ajax houdt marge als je wint. Vooral voor die sportieve havengasten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze 5e of zo stonden wel ja maar nu gaat het voor hun toch ook om een positieCharlie: How's it going in there?
Te triest voor woorden. En dan ook nog zeggen dat ze goed speelden. Ze bakten er helemaal niks vanquote:Op zondag 16 februari 2014 20:00 schreef S0nic het volgende:
Moeten jullie ook altijd zo lachen om dat gejank van Koeman om de scheids![]()
![]()
2e is beter dan 3e zou ik zeggen maar ze krijgen het nog moeilijk genoeg daar in Enschedequote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt me toch een lastige split. Je loopt zelf in maar Ajax houdt marge als je wint. Vooral voor die sportieve havengasten.![]()
Dat ze het lastig krijgen staat buiten kijf. Zou prachtig zijn om die feyenoorders harakiri te zien ondergaan en Twente vervolgens afmaken in Amsterdamquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e is beter dan 3e zou ik zeggen maar ze krijgen het nog moeilijk genoeg daar in Enschede
Charlie: How's it going in there?
Het maakt ook niet zoveel uit wat de anderen doenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat ze het lastig krijgen staat buiten kijf. Zou prachtig zijn om die feyenoorders harakiri te zien ondergaan en Twente vervolgens afmaken in Amsterdam![]()
Duarte viel weer ongelukkig in, je zag dat hij de combinaties en automatismen er nog niet in had zitten. Ben benieuwd welke kant het op zal gaan, misschien (net als Schone destijds) de verwachtingen dat hij 12e man zal worden, maar hij kan ook gewoon een basisspeler worden (zoals Schone nu).
Poulsen was ook niet al te fris, kan me wel voorstellen dat de staf na dit seizoen niet meer verder met hem wil.
De rest lijkt allemaal de vorm terug te krijgen, Klaassen en Fischer speelden ook weer eens meer dan aardig.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik hoop toch dat Boilesen fit is voor Salzburg. Ik geloof niet dat Riedewald het aan kan om die pot te spelen, en Blind moet je natuurlijk op het middenveld houden.![]()
Dit seizoen iig niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Duarte viel weer ongelukkig in, je zag dat hij de combinaties en automatismen er nog niet in had zitten. Ben benieuwd welke kant het op zal gaan, misschien (net als Schone destijds) de verwachtingen dat hij 12e man zal worden, maar hij kan ook gewoon een basisspeler worden (zoals Schone nu).![]()
zou niet voor het eerst zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, lach ik me echt kapot.![]()
![]()
Die is zo langzamerhand wel hier verkondigdquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind het echt een hele goede actie. Zelf ben ik opgegroeid met het nieuwe logo, maar toch zou ik ook liever het oude logo terug willenquote:![]()
![]()
Nou sorry hoor dat ik het vraag.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is zo langzamerhand wel hier verkondigdAFCA!![]()
is echt om te huilen iddquote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft mij ook altijd verbazen dat mensen hun realiteitszin volkomen verliezen wanneer het beslissingen jegens hun eigen clubje of een rivaal betreft.![]()
![]()
Duarte had nooit gehaald moeten worden. Voegt niets toe aan dit Ajax.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Duarte viel weer ongelukkig in, je zag dat hij de combinaties en automatismen er nog niet in had zitten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
ik ben opgegroeid met het oude logo (ben bijna 40) en zal bij de verhuizing nog wat oude vlaggen gaan vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele goede actie. Zelf ben ik opgegroeid met het nieuwe logo, maar toch zou ik ook liever het oude logo terug willen
Ik ben voor het oude logo, en dat waren we al toen het nieuwe werd ingevoerd door Van Praag en z'n companen.
Maar het oude logo weer invoeren is ook een kwestie van geld, je moet je huisstijl omgooien etc., zie wat onze mooie gemeente heeft gedaan bij hun logo
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Geld is geen probleem, een kwestie van wil en gezichtsverlies was het vaak. Dat logo komt er wel weer, liefst zonder schildje trouwens.![]()
Mogen wel meer dingen veranderen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef kurk_droog het volgende:
Geld is geen probleem, een kwestie van wil en gezichtsverlies was het vaak. Dat logo komt er wel weer, liefst zonder schildje trouwens.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zoals? Die op AN staat is heel behoorlijk en zo zou ik hem graag zien, als die kop maar terugkomt.quote:
Schaamde mij trouwens voor dat nummer; één echte ( echt is het ) logo..:') Klonk als een turk die slecht Nederlands kan![]()
![]()
Het Ajax staat ook gewoon .... niet. Komt zo lomp over, onduidelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals? Die op AN staat is heel behoorlijk en zo zou ik hem graag zien, als die kop maar terugkomt. [ afbeelding ]AFCA
Ik ben al blij als ze het logo terugnemen en zou nog blijer zijn als het zonder dat Utrecht schildje is en met een mooie ring om de kop heen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het Ajax staat ook gewoon .... niet. Komt zo lomp over, onduidelijk.![]()
Als ze het Ajax kleiner maken en misschien het "lichaams" deel wat kleiner maken is het goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze het logo terugnemen en zou nog blijer zijn als het zonder dat Utrecht schildje is en met een mooie ring om de kop heen.AFCA
Grachten dicht, stoeltjes wisselen, logo terug. In deze volgorde aub.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Mwa, Heerenveen was natuurlijk ook heel erg zwak. Uitgelezen mogelijkheid om zonder krachten te verspillen de overwinning binnen te halen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben we nou een wedstrijd goed uitgespeeld vandaagWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja was niet best van Heerenveen had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Ziyech wel weer briljante dingetjes zien doen maar was ook niet zijn wedstrijdquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, Heerenveen was natuurlijk ook heel erg zwak. Uitgelezen mogelijkheid om zonder krachten te verspillen de overwinning binnen te halen.![]()
Vond het een prima eerste helft. Had de tweede helft gehoopt op wat meer spektakel, maar gezien het programma kan ik er ook meeleven dat ze niet tot het uiterste zijn gegaan.![]()
Ik had helemaal niets van Heerenveen verwacht. Dat is gewoon een matige ploeg met alleen Ziyech die creatief iets kan maar ook nog steeds heel wisselvallig is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja was niet best van Heerenveen had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Ziyech wel weer briljante dingetjes zien doen maar was ook niet zijn wedstrijdWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ze hebben 3 spelers die wel beslissend kunnen zijn dus ik had er wel meer van verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets van Heerenveen verwacht. Dat is gewoon een matige ploeg met alleen Ziyech die creatief iets kan maar ook nog steeds heel wisselvallig is.![]()
Heerenveen stond toch 5e voor de wedstrijd ... vond ze ook erg tegenvallen. Groningen en PEC maakte op mij een betere indruk.![]()
Finnbogasson heb je niet te vrezen als je de aanvoer naar hem lam legt. Normaliter had hij meer creatieve spelers om zich heen. Nu heb je vrij weinig aan hem.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben 3 spelers die wel beslissend kunnen zijn dus ik had er wel meer van verwacht eigenlijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Je weet dat hij toch wel een kansje krijgt elke wedstrijd en dat zijn toch regelmatig goaltjes bij hem.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Finnbogasson heb je niet te vrezen als je de aanvoer naar hem lam legt. Normaliter had hij meer creatieve spelers om zich heen. Nu heb je vrij weinig aan hem.
Maar goed 3 punten erbij op naar Salzburg en AZ![]()
Maar hij is in mijn optiek helemaal niet zo dodelijk. Ik heb Finnbogasson ook al heel vaak kansen zien missen. Net als Pelle en Castaignos bijvoorbeeld. En Sigthorsson natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat hij toch wel een kansje krijgt elke wedstrijd en dat zijn toch regelmatig goaltjes bij hem.
Maar goed 3 punten erbij op naar Salzburg en AZWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als elke kans een goal was dan speelde hij natuurlijk niet bij Heerenveen maar bij City of Chelseaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hij is in mijn optiek helemaal niet zo dodelijk. Ik heb Finnbogasson ook al heel vaak kansen zien missen. Net als Pelle en Castaignos bijvoorbeeld. En Sigthorsson natuurlijk.![]()
Klopt. Daarom had ik ook dit precies verwacht van Heerenveen vandaag. Dit Heerenveen is namelijk creatief het meest slechte Heerenveen sinds hele lange tijd. Een middenveld waar De Kamps en De Roon en vaak ook nog Vd Berg op staat is pure kwelling voor Ziyech. Helemaal omdat ik de vleugelspelers ook maar matig vind. Leuk hoor, die Bilal die 2 wedstrijdjes goed speelt en dan maar weer roept dat hij niet naar Ajax wil, maar voorlopig zou hij ook het niveau bij Ajax bij lange na niet aankunnen en het is maar de vraag of hij dat niveau ooit gaat halen. En dan ga ik het maar niet over Van La Parra hebben want die kan er helemaal geen klote van.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als elke kans een goal was dan speelde hij natuurlijk niet bij Heerenveen maar bij City of ChelseaWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die is schitterendquote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals? Die op AN staat is heel behoorlijk en zo zou ik hem graag zien, als die kop maar terugkomt. [ afbeelding ]
Schaamde mij trouwens voor dat nummer; één echte ( echt is het ) logo..:') Klonk als een turk die slecht Nederlands kan![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hij heeft veel kansen en veel ruimte nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als elke kans een goal was dan speelde hij natuurlijk niet bij Heerenveen maar bij City of Chelsea![]()
Frankie over Ziyech,
Bij Heerenveen loopt met Ziyech ook een speler rond die het voetbalhart van De Boer wel kan bekoren. 'Een echte stilist met heel veel gevoel in z'n linkerbeen. Hij zou zeker bij Ajax passen', aldus de oud-international, die daarmee niet wilde zeggen dat hij Ziyech ook naar De Arena wil halen. 'Dat ga ik hier niet bespreken. Bovendien hebben we heel veel goede middenvelders.'![]()
Mensen die denken dat fey en vit nog meedoen om de titel. Alles komt naar de hoofdstad dit jaar.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik geniet echt elke dag van het feit dat ze in dat 010-dorp al sinds de eeuwwisseling geen landstitel meer hebben gewonnen. En ieder jaar denken ze weer kans te maken. Heerlijk.![]()
Na de komende zes weken zal een hoop duidelijk zijn, zo niet alles
Fey - twe, twe - aja, beker, kunnen we presteren na twee keer salzburg?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Salzburg. Kijken of ze dan weer eens echt een goede pot op de mat kunnen leggen.Oh.![]()
De dubbel zal dit seizoen wel is lekker zijn landskampioen nummertje 33 en KNVB beker.
UEFA cup weet ik nog zo net niet. Wat denken jullie?![]()
Past momenteel niet. Hij laat liever Andersen of Lobotka doorstromen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Frankie over Ziyech,
Bij Heerenveen loopt met Ziyech ook een speler rond die het voetbalhart van De Boer wel kan bekoren. 'Een echte stilist met heel veel gevoel in z'n linkerbeen. Hij zou zeker bij Ajax passen', aldus de oud-international, die daarmee niet wilde zeggen dat hij Ziyech ook naar De Arena wil halen. 'Dat ga ik hier niet bespreken. Bovendien hebben we heel veel goede middenvelders.'![]()
Özbiliz die toen scoorde weet ik nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef Heeinz het volgende:
Plotselinge flashback: twee jaar geleden was Ajax - Man United. Ik dacht, ik meld het even.Snelle Egel![]()
Ik voel jequote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef Heeinz het volgende:
Plotselinge flashback: twee jaar geleden was Ajax - Man United. Ik dacht, ik meld het even.![]()
Ze zien Lobotka dus als een half?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Past momenteel niet. Hij laat liever Andersen of Lobotka doorstromen.Snelle Egel![]()
UEFA Cup mogen we blij zijn als we Salzburg en Basel kunnen verslaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef bjanaan het volgende:
De dubbel zal dit seizoen wel is lekker zijn landskampioen nummertje 33 en KNVB beker.
UEFA cup weet ik nog zo net niet. Wat denken jullie?Oh.![]()
dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Özbiliz die toen scoorde weet ik nog.![]()
Precies. Helemaal geen noodzaak hem te halen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Past momenteel niet. Hij laat liever Andersen of Lobotka doorstromen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Hoe kom je erop om Duarte überhaupt in zo'n zin te noemen? Die blijft, 100% zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien als Serero of Duarte verkocht wordt in de zomer.![]()
Dat is in geen enkel geval verstandigquote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker allemaal achter Shreyas aanrennen m.b.t Duarte.
![]()
Net zoals jij achter iedereen aanrent als Ajax een keer gelijk speelt tegen PEC?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Dat weet je nooit zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kom je erop om Duarte überhaupt in zo'n zin te noemen? Die blijft, 100% zeker.Waar heb jij het nou weer over.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.![]()
Duarte sowieso afgeschreven, echt zo'n speler voor in de breedte net als Schone. Oh wacht.Was natuurlijk weer te laat binnen, maar Johan was dus echt geraakt door deze prijsquote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager?
![]()
De competitiewedstrijd van volgende week, dus na Ajax-Salzburg, is thuis tegen AZ. Toevallig speelt AZ ook EL en hebben een uitwedstrijd (tegen Slovan Liberec uit Tsjechië). Dat kan dus geen excuus zijn, Ajax moet die wedstrijd gewoon winnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Na de komende zes weken zal een hoop duidelijk zijn, zo niet alles
Fey - twe, twe - aja, beker, kunnen we presteren na twee keer salzburg?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat zie ik ook wel gebeuren eigenlijk. Die week erna met uitwedstrijden in Oostenrijk en Rotterdam vind ik een stuk spannender. Zeker in de Kuip zie ik ons eigenlijk niet winnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De competitiewedstrijd van volgende week, dus na Ajax-Salzburg, is thuis tegen AZ. Toevallig speelt AZ ook EL en hebben een uitwedstrijd (tegen Slovan Liberec uit Tsjechië). Dat kan dus geen excuus zijn, Ajax moet die wedstrijd gewoon winnen.Oh.![]()
Ajax doet het altijd goed in de Kuip dus ik zou niet weten waarom dit keer nietquote:Op maandag 17 februari 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel gebeuren eigenlijk. Die week erna met uitwedstrijden in Oostenrijk en Rotterdam vind ik een stuk spannender. Zeker in de Kuip zie ik ons eigenlijk niet winnen.![]()
Ik herinner me de laatste jaren vooral gelijkspelletjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax doet het altijd goed in de Kuip dus ik zou niet weten waarom dit keer nietOh.![]()
En veel debiele tegengoals.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me de laatste jaren vooral gelijkspelletjes.![]()
Denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 17 februari 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me de laatste jaren vooral gelijkspelletjes.![]()
Ik hoop het maar. Het is in elk geval niet zo dat ik denk dat we daar wel even wennen, zeker omdat we 3 dagen daarvoor een zware Europese uitwedstrijd hebben en Feyenoord er een week naar toe kan leven.quote:Oh.![]()
Het zijn wel moeilijke wedstrijden maar bij hun staat de spanning er altijd veel meer opquote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Het is in elk geval niet zo dat ik denk dat we daar wel even wennen, zeker omdat we 3 dagen daarvoor een zware Europese uitwedstrijd hebben en Feyenoord er een week naar toe kan leven.![]()
Dat is wel zo. En Ajax kan er ook best wel winnen hoor, maar zal niet gemakkelijk gaan. Hopelijk zijn de aanvallers dan wat beter op schot.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn wel moeilijke wedstrijden maar bij hun staat de spanning er altijd veel meer opOh.![]()
Wie weet heeft Pelle tegen die tijd een dubbele beenbreuk en winnen we op zn ouderwets.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Liever niet, met hem moet het ook gewoon kunnenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef Planga het volgende:
Wie weet heeft Pelle tegen die tijd een dubbele beenbreuk en winnen we op zn ouderwets.![]()
En ze missen met Gudelj de aanjager. Daar moet je thuis normaliter gewoon van winnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De competitiewedstrijd van volgende week, dus na Ajax-Salzburg, is thuis tegen AZ. Toevallig speelt AZ ook EL en hebben een uitwedstrijd (tegen Slovan Liberec uit Tsjechië). Dat kan dus geen excuus zijn, Ajax moet die wedstrijd gewoon winnen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Gewoon een 3-0.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ze missen met Gudelj de aanjager. Daar moet je thuis normaliter gewoon van winnen.![]()
Pelle, Immers en Vilhena staan op scherp.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef Planga het volgende:
Wie weet heeft Pelle tegen die tijd een dubbele beenbreuk en winnen we op zn ouderwets.![]()
Hopelijk pakt Immers geen kaart dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle, Immers en Vilhena staan op scherp.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Immers geen kaart dan.![]()
Half jaar cijfers: kleine 24 miljoen euro winst.
Ajax je gaat zo lekker.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gewoon Pelle, Immers en Vilhena gele kaart laten pakken en vervolgens met 1-5 winnen in de Kuip. Lachend die 4e schaal ophalen, iedereen bedanken en tot volgend seizoen.![]()
wat een enorme henken zegquote:![]()
Tsja dat kijkt mij sowieso heerlijk, gewoon even dik winnen daar in die kuip vol schuimbekkend tuig. Zelfde avond huldiging nogquote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon Pelle, Immers en Vilhena gele kaart laten pakken en vervolgens met 1-5 winnen in de Kuip. Lachend die 4e schaal ophalen, iedereen bedanken en tot volgend seizoen.![]()
![]()
Mwah we hoeven ze ook niet omhoog te praten. Ajax heeft een begroting van 2 keer die van Salzburg, en gewoon betere spelers. Geen garanties natuurlijk maar die gasten moet je gewoon pakken anders is het een blamage imo.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Red Bull gaat nog lastig worden overigens. Gasten hebben een behoorlijk goed elftal staan.Charlie: How's it going in there?
Die havenratten even de muil snoeren door met 0-4 eraf te gaan. Een stille kuip en je weet dat het goed gaatquote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tsja dat kijkt mij sowieso heerlijk, gewoon even dik winnen daar in die kuip vol schuimbekkend tuig. Zelfde avond huldiging nog
2-4 zou mooi zijn en dan niet eens juichen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik moet nu al glimlachen als ik eraan denk. Die smeerlappen zijn al weken aanstekers aan het verzamelen...lelijke bekken trekken hoeven die mafkezen niet op te oefenen, nee, een 0-4 zou prachtig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die havenratten even de muil snoeren door met 0-4 eraf te gaan. Een stille kuip en je weet dat het goed gaatNa de wedstrijd niet inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 09:49 schreef Planga het volgende:
2-4 zou mooi zijn en dan niet eens juichen.Maar tijdens het scoren gewoon snoeihard juichen voor dat stinkvak van die havenarbeiders
![]()
![]()
Het maakt mijn dag nu alquote:Op maandag 17 februari 2014 09:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik moet nu al glimlachen als ik eraan denk. Die smeerlappen zijn al weken aanstekers aan het verzamelen...lelijke bekken trekken hoeven die mafkezen niet op te oefenen, nee, een 0-4 zou prachtig zijn.
[..]
Na de wedstrijd niet inderdaadMaar tijdens het scoren gewoon snoeihard juichen voor dat stinkvak van die havenarbeiders
![]()
Het zou echt geweldig zijn. 40.000 doorgesnoven maasvlaktepaupers waarbij dat Ajax tenue als een rode lap voor een stier werkt. De haat die van die verontwaardigde calimero-bekkies afstraalt, en de wetenschap dat als ze verliezen het een kutseizoen wordt. En ook al winnen ze dan hebben ze alsnog 2 keer verloren van Ajax. Wat is het toch fijn om voor Ajax te zijn tegenwoordig
Het water staat in mijn mondquote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het maakt mijn dag nu alHet zou echt geweldig zijn. 40.000 doorgesnoven maasvlaktepaupers waarbij dat Ajax tenue als een rode lap voor een stier werkt. De haat die van die verontwaardigde calimero-bekkies afstraalt, en de wetenschap dat als ze verliezen het een kutseizoen wordt. En ook al winnen ze dan hebben ze alsnog 2 keer verloren van Ajax. Wat is het toch fijn om voor Ajax te zijn tegenwoordig
![]()
![]()
![]()
Daarmee zouden we die gehele club kunnen opkopen en opdoeken waarna de verloren schuimbekkende havenslaafjes niet meer weten wat ze met hun zure leven moeten doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarmee zouden we de gehele schuld van Feyenoord kunnen aflossen.![]()
We kunnen ook altijd het clublogo en het shirt aanpassen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarmee zouden we die gehele club kunnen opkopen en opdoeken waarna de verloren schuimbekkende havenslaafjes niet meer weten wat ze met hun zure leven moeten doen.![]()
Met dat geld kunnen we Pelle kopen en bij Jong Ajax op doel zetten. Gewoon, om die kut havenkneusjes te irriteren.![]()
Hij speelt toch juist als rechtshalf?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt hij nooit meer, alleen de eerste 3 of 4 wedstrijden daar gespeeld. Denk het niet.![]()
Even een ochtendje wat simpel plezier voor de maandagquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
Dit topic krijgt het niveau van het Feyenoord topic. Laten we het lekker over Ajax hebben.![]()
![]()
Of over Eriksenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
Dit topic krijgt het niveau van het Feyenoord topic. Laten we het lekker over Ajax hebben.![]()
Ik moet zeggen, dat afscheid deed mij echt heel weinig. En de Frank de Boer imitaties toen Frank het woord nam vlogen je ook om de orenquote:![]()
![]()
Of beter: De vampier van Liverpoolquote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zeg voor 69 miljoen Eriksen en Pantelic terugkopen.Charlie: How's it going in there?
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of beter: De vampier van Liverpool![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.
Oh.![]()
Zou de vleugelpositie prima in kunnen vullen. Dan alleen wel C. Ronaldo voor in de spits. Toch een verbetering ten opzichte van Siemquote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We hebben Kishna al.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou de vleugelpositie prima in kunnen vullen. Dan alleen wel C. Ronaldo voor in de spits. Toch een verbetering ten opzichte van SiemOh.![]()
Leuke cijfers, maar geen stap vooruitgang, meer geld uitgeven aan salarissen terwijl de prestaties geen stap vooruit gaan en je twee topverdieners hebt verkocht...
Ik wil wel eens zien wat er volgend jaar uitkomt indien we alleen Siem verkopen.
Ook wel opvallend...![]()
10 miljoen winst zonder transfers. Word je kampioen, dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken dus. Ik denk dat de Champions League voor 10 a 15 miljoen zorgt. Dan kom je dus uit op hoogstens klein verlies bij geen transfers en geen CL.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Voltreffer het volgende:
Leuke cijfers, maar geen stap vooruitgang, meer geld uitgeven aan salarissen terwijl de prestaties geen stap vooruit gaan en je twee topverdieners hebt verkocht...
[ afbeelding ]
Ik wil wel eens zien wat er volgend jaar uitkomt indien we alleen Siem verkopen.
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend...![]()
Die mag rechts staan. En dan mogen Suarez, Ronaldo en Kishna lekker van positie wisselenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Reden van meer geld uitgeven aan salarissen is natuurlijk wel van belang. Dat je 'slechts' een half miljoen meer kwijt bent dan een jaar eerder terwijl je bijna 30 meer FTE's kan schrijven, zegt wat dat betreft een hoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3186-19.php#post321918
Deze gebruiker kent wel al die Marokkanen privé![]()
Je zeikt dus over een gestegen 'salarispost' van een half miljoen euro terwijl je daarvoor 30FTE's extra hebt rondlopenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend...gegronde kritiek hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 11:22:51 ]![]()
Inderdaad en qua vooruitgang gaat het in eerste instantie om de achteruitgang te stoppen, ik heb wel het idee dat dat aan het gebeuren is.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zeikt dus over een gestegen 'salarispost' van een half miljoen euro terwijl je daarvoor 30FTE's extra hebt rondlopengegronde kritiek hoor.
![]()
Derk, Toby en Christian waren denk ik toch wel goed voor +- 10% tot 12% van de kosten. Dat je vervolgens bijna 5% extra uitgeeft...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Reden van meer geld uitgeven aan salarissen is natuurlijk wel van belang. Dat je 'slechts' een half miljoen meer kwijt bent dan een jaar eerder terwijl je bijna 30 meer FTE's kan schrijven, zegt wat dat betreft een hoop.![]()
10? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
10 miljoen winst zonder transfers. Word je kampioen, dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken dus. Ik denk dat de Champions League voor 10 a 15 miljoen zorgt. Dan kom je dus uit op hoogstens klein verlies bij geen transfers en geen CL.
Als ik even zonder transfer kijk, zit je op 5,1. Zet dan de opbrengsten van een CL daar tegenover en je hebt toch wel een dik verlies hoor...![]()
Haha ja, een beetje kritiek is natuurlijk vreemd. 30 man aannemen die gemiddeld 120.000 p/j verdienen, waar hebben we het overquote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zeikt dus over een gestegen 'salarispost' van een half miljoen euro terwijl je daarvoor 30FTE's extra hebt rondlopengegronde kritiek hoor.
![]()
.
![]()
Dat lijkt mij koffiedik kijken. Dan zou je meer cijfers moeten hebben. Bijvoorbeeld, wat zouden de salariskosten zijn geweest als er geen kampioenspremies uitgekeerd zouden zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
10? Waar haal je dat vandaan?
Als ik even zonder transfer kijk, zit je op 5,1. Zet dan de opbrengsten van een CL daar tegenover en je hebt toch wel een dik verlies hoor...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jij kan niet rekenen? Kritiek is prima, maar check eerst je eigen cijfers en de facts even.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Haha ja, een beetje kritiek is natuurlijk vreemd. 30 man aannemen die gemiddeld 120.000 p/j verdienen, waar hebben we het over![]()
.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 11:30:27 ]![]()
24 miljoen netto winst is een hele berg hoor, hebben ze echt hun best gedaan om het zo klein mogelijk te houden en nog komt dit er uitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Als ik even zonder transfer kijk, zit je op 5,1. Zet dan de opbrengsten van een CL daar tegenover en je hebt toch wel een dik verlies hoor...![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij kan niet rekenen? Kritiek is prima, maar check eerst je eigen cijfers en de facts even.. Lezen is inderdaad lastig.
![]()
Deze held is groter dan een club.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.Charlie: How's it going in there?
En je zit al twee jaar aan 3 miljoen euro crisistaxquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
24 miljoen netto winst is een hele berg hoor, hebben ze echt hun best gedaan om het zo klein mogelijk te houden en nog komt dit er uit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er is 0.4 miljoen uitgegeven aan opwaarderingen van contracten en aan uitbreiding van de technische staf. Dat is prima te verantwoorden omdat er in die tijd een stuk of 6,7 contracten van spelers zijn verlengd plus het TH heeft bijgetekend.quote:
Er zijn 29 FTE's bijgekomen die een stijging van 0.5miljoen op de salarispost vertegenwoordigen. Deel jij even 500.000 door 29 FTE en zeg mij of je dan uitkomt op 120.000 euro per jaar.
Dus, wil je nog even een keer uitleggen en met ons delen waar jouw verbazing over de gestegen salariskosten vandaan komt?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 11:35:00 ]![]()
Jij slaat de plank echt volledig mis.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Haha ja, een beetje kritiek is natuurlijk vreemd. 30 man aannemen die gemiddeld 120.000 p/j verdienen, waar hebben we het over![]()
.
![]()
geen voltreffer dusquote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij slaat de plank echt volledig mis.![]()
Maar volgend seizoen, is Dijks goed genoeg om bij Ajax te blijven als linksback? ( behalve dat hij niet kan koppen danen een sissy is )
![]()
Dit zou geen vraag mogen zijn. Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Maar volgend seizoen, is Dijks goed genoeg om bij Ajax te blijven als linksback? ( behalve dat hij niet kan koppen danen een sissy is )
Als backup is het prima. Nog steeds beter dan Riedewald.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Riedewald is dan ook geen linksback en zou daar nooit meer opgesteld mogen worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als backup is het prima. Nog steeds beter dan Riedewald.![]()
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Riedewald is dan ook geen linksback en zou daar nooit meer opgesteld mogen worden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is waar, echter gaan de sponsor inkomsten dan ook weer omlaag natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat lijkt mij koffiedik kijken. Dan zou je meer cijfers moeten hebben. Bijvoorbeeld, wat zouden de salariskosten zijn geweest als er geen kampioenspremies uitgekeerd zouden zijn.![]()
Klopt ook. Daarom is het natuurlijk moeilijk te vergelijken omdat wij de cijfers niet hebben als Ajax geen CL had gespeeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Dat is waar, echter gaan de sponsor inkomsten dan ook weer omlaag natuurlijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Verschrikkelijk elke keer weer als Blind weer back moet spelen, echt om te huilen gewoon en super irritantquote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Dijks is gewoon backup voor Boilesen, dan kan Blind gewoon op het middenveld blijven.![]()
![]()
Nee joh, Dijks kan er helemaal niks van.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Dijks is gewoon backup voor Boilesen, dan kan Blind gewoon op het middenveld blijven.![]()
Al zou ik het ook prima vinden als Blind 1e vervanger van Boilesen wordt maar er op het middenveld wel een speler als Lobotka ipv Poulsen de vervanger dan wordt volgend jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Dijks is gewoon backup voor Boilesen, dan kan Blind gewoon op het middenveld blijven.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nou m'n beste vent. Hier komt ie:quote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is 0.4 miljoen uitgegeven aan opwaarderingen van contracten en aan uitbreiding van de technische staf. Dat is prima te verantwoorden omdat er in die tijd een stuk of 6,7 contracten van spelers zijn verlengd plus het TH heeft bijgetekend.
Er zijn 29 FTE's bijgekomen die een stijging van 0.5miljoen op de salarispost vertegenwoordigen. Deel jij even 500.000 door 29 FTE en zeg mij of je dan uitkomt op 120.000 euro per jaar.
Dus, wil je nog even een keer uitleggen en met ons delen waar jouw verbazing over de gestegen salariskosten vandaan komt?
+ 500.000 inderdaad. Nu, hebben we ook geen FTE's laten vertrekken? Of wacht, misschien wel 3 spelers die toch op zijn minst te samen voor een kostenpost voor 3 miljoen zorgde? Oh echt joh? En dan? Of niet? ja toch wel? Of nee? Ja zeker? Aha!
Oei oei... 3.500.000 / 30 = +- 120.000. Daar waar ik eigenlijk van 4 miljoen uitging.![]()
Nee, je moet gewoon 1 op 1 wisselen ipv je as weer uit elkaar te halen. Sowieso Dijks toen in de kuip met die handschoentjes van hem en niet kunnen koppenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al zou ik het ook prima vinden als Blind 1e vervanger van Boilesen wordt maar er op het middenveld wel een speler als Lobotka ipv Poulsen de vervanger dan wordt volgend jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
De winst is ongeveer 24 miljoen. En het saldo vergoedingssommen (dat is wat realistischer dan alleen de uitgaande transfers verwerken) is 14 miljoen, vandaar dus de 10 miljoen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Als ik even zonder transfer kijk, zit je op 5,1. Zet dan de opbrengsten van een CL daar tegenover en je hebt toch wel een dik verlies hoor...
De Champions League inkomsten bedragen weliswaar 20 a 25 miljoen, maar daar zitten ook extra kosten aan vast. Bovendien heb je bij het niet halen van Champions League normaal gesproken nog wel Europees League en daar verdien je ook een paar miljoen mee. Dat kun je er dan al vanaf trekken. Bovendien betaal je veel minder (kampioens-)premies bij het niet halen van de Champions League. Alleen de kampioenpremies waren afgelopen seizoen geloof ik al ruim 5 miljoen.![]()
En hebben we ook niet een spelertje gekocht? Oh echt joh? Ja? Nee joh? Echt waar ! Oh jee! Wat nu!? Oh wacht eens even ! We huren er ook nog 1tje! Potverdikkeme zeg, die kost ook nog geld! Je meent het! Die 3 miljoen is dus pure onzin die je uitkraamt omdat je de cijfers niet kent.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Nou m'n beste vent. Hier komt ie:
+ 500.000 inderdaad. Nu, hebben we ook geen FTE's laten vertrekken? Of wacht, misschien wel 3 spelers die toch op zijn minst te samen voor een kostenpost voor 3 miljoen zorgde? Oh echt joh? En dan? Of niet? ja toch wel? Of nee? Ja zeker? Aha!
Dus, even concluderend, we hebben EN contracten verlengd/opgewaardeerd EN de staf uitgebreid EN meer mensen aangenomen op andere onderdelen EN we hebben de selectie op peil gehouden en dat kost ons allemaal een whopping 1 miljoen euro extra. Nou nou, wat een dra-ma-tische ontwikkelingen. Echt. Ik zou me als ik jou was kapot ergeren aan deze wantoestanden.![]()
Irritatie om penalty’s Ajax: ‘Makkelijker gaat Ajax ze dit jaar niet krijgen’
Ajax won zondagmiddag thuis met 3-0 van sc Heerenveen door drie doelpunten van Lasse Schöne. Twee van zijn drie treffers maakte de Deen vanaf de strafschopstip en dat irriteerde tegenstander Joey van den Berg. De middenvelder van de Friezen vindt dat Ajax in de eerste twintig minuten nogal snel in het zadel geholpen werd door Pol van Boekel, die toen al twee penalty’s had gegeven.
Van den Berg veroorzaakte zelf de eerste strafschop na een overtreding op Siem de Jong. “De scheids zei dat ik De Jong vol raakte. Nou, ik schampte hem. Hij was vanaf de eerste minuut in het voordeel van Ajax aan het fluiten”, schampert Van den Berg maandag in de Leeuwarder Courant. De tweede strafschop werd veroorzaakt door Stefano Marzo, die klunzig hands maakte.
Ook die penalty was Van den Berg een doorn in het oog. “Die penalty's werden lekker makkelijk gegeven, veel makkelijker gaat Ajax ze dit jaar niet krijgen”, zegt hij geïrriteerd. Ajax behield door de 3-0 zege een voorsprong van vier punten op FC Twente, dat zaterdag al won van Vitesse. Feyenoord speelde gelijk en staat nu zeven punten achter op de Amsterdammers; Vitesse acht.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207741
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Zijn daar ook geen spelers voor teruggekomen dan? Je bent nog steeds aan het wauwelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Nou m'n beste vent. Hier komt ie:
Oei oei... 3.500.000 / 30 = +- 120.000. Daar waar ik eigenlijk van 4 miljoen uitging."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die scheids kon er inderdaad geen reet van. 3e pingel had wel gemogen en er waren een paar spelers van Heerenven aan het solliciteren naar rood..quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax won zondagmiddag thuis met 3-0 van sc Heerenveen door drie doelpunten van Lasse Schöne. Twee van zijn drie treffers maakte de Deen vanaf de strafschopstip en dat irriteerde tegenstander Joey van den Berg. De middenvelder van de Friezen vindt dat Ajax in de eerste twintig minuten nogal snel in het zadel geholpen werd door Pol van Boekel, die toen al twee penalty’s had gegeven.
Van den Berg veroorzaakte zelf de eerste strafschop na een overtreding op Siem de Jong. “De scheids zei dat ik De Jong vol raakte. Nou, ik schampte hem. Hij was vanaf de eerste minuut in het voordeel van Ajax aan het fluiten”, schampert Van den Berg maandag in de Leeuwarder Courant. De tweede strafschop werd veroorzaakt door Stefano Marzo, die klunzig hands maakte.
Ook die penalty was Van den Berg een doorn in het oog. “Die penalty's werden lekker makkelijk gegeven, veel makkelijker gaat Ajax ze dit jaar niet krijgen”, zegt hij geïrriteerd. Ajax behield door de 3-0 zege een voorsprong van vier punten op FC Twente, dat zaterdag al won van Vitesse. Feyenoord speelde gelijk en staat nu zeven punten achter op de Amsterdammers; Vitesse acht.
Jonguh kritiek hebbuh mag guwoon huhuhuhuh.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn daar ook geen spelers voor teruggekomen dan? Je bent nog steeds aan het wauwelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 11:53:09 ]![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De winst is ongeveer 24 miljoen. En het saldo vergoedingssommen (dat is wat realistischer dan alleen de uitgaande transfers verwerken) is 14 miljoen, vandaar dus de 10 miljoen.
De Champions League inkomsten bedragen weliswaar 20 a 25 miljoen, maar daar zitten ook extra kosten aan vast. Bovendien heb je bij het niet halen van Champions League normaal gesproken nog wel Europees League en daar verdien je ook een paar miljoen mee. Dat kun je er dan al vanaf trekken. Bovendien betaal je veel minder (kampioens-)premies bij het niet halen van de Champions League. Alleen de kampioenpremies waren afgelopen seizoen geloof ik al ruim 5 miljoen.Vergeet je wel even 7,5 miljoen overige kosten en belasting er af te trekken. Verder wel eens. Al zullen zoals eerder vermeld de sponsor inkomsten dan ook afnemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De winst is ongeveer 24 miljoen. En het saldo vergoedingssommen (dat is wat realistischer dan alleen de uitgaande transfers verwerken) is 14 miljoen, vandaar dus de 10 miljoen.
De Champions League inkomsten bedragen weliswaar 20 a 25 miljoen, maar daar zitten ook extra kosten aan vast. Bovendien heb je bij het niet halen van Champions League normaal gesproken nog wel Europees League en daar verdien je ook een paar miljoen mee. Dat kun je er dan al vanaf trekken. Bovendien betaal je veel minder (kampioens-)premies bij het niet halen van de Champions League. Alleen de kampioenpremies waren afgelopen seizoen geloof ik al ruim 5 miljoen.![]()
Weinig irritatie om de afgekeurde goal bij Joey.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die scheids kon er inderdaad geen reet van. 3e pingel had wel gemogen en er waren een paar spelers van Heerenven aan het solliciteren naar rood..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En 7 contracten verlengd plus een voltallige technische staf + directie die bijtekent. Tel daarbij dus tekengeld + opwaarderingen bij op en het valt allemaal heel erg mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn daar ook geen spelers voor teruggekomen dan? Je bent nog steeds aan het wauwelen.![]()
Joey moet even de wedstrijd opnieuw bekijken. Ajax had nog een pingel verdiend plus een goal onterecht afgekeurd, en Joey had er al af gemogen 2e helft. Joey moet dus even zijn mond gaan houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand de beelden van het afgekeurde doelpunt van Fisher? Heb de eerste minuten van de wedstrijd gemist en kan niet op de website van fox.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: