Ja dat is toch wel vervelend, met Blind op zijn plek is het voetbal meteen een stuk minderquote:Op zondag 16 februari 2014 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Boilesen kan ook geen 1,5 wedstrijd spelen zonder geblesseerd te raken he?
Dat is ook weer zo, tegen Milan bijvoorbeeld. Maar toch heb ik veel liever Sereroquote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
toen hij in de basis stond was hij best goed, ik wil hem niet afrekenen op twee slechte invalbeurten
Toch doet Poulsen het ook echt niet slecht vind ikquote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel vervelend, met Blind op zijn plek is het voetbal meteen een stuk minder
Die lui zijn krankzinnig man. Die penalty die Feyenoord tegen kreeg kon de scheids gewoon geven, die bal tegen Kwakman werd tegen hem aangeschoten, wij hebben twee terechte penalty's gehad, eentje niet gekregen, en een doelpunt onterecht afgekeurd. Zulke mensen kun je toch niet serieus nemenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef badboynova het volgende:
In heel roffa iedereen hullie aan het doen "we kregen geen pingel, en ajax wel".
aangeschotenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die lui zijn krankzinnig man. Die penalty die Feyenoord tegen kreeg kon de scheids gewoon geven, die bal tegen Kwakman werd tegen hem aangeschoten, wij hebben twee terechte penalty's gehad, eentje niet gekregen, en een doelpunt onterecht afgekeurd. Zulke mensen kun je toch niet serieus nemen
Zijn arm had hij wat onhandig en als de scheidsrechter het interpreteert als een beweging naar de bal had hij hem kunnen geven. Zo goed?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
aangeschotendat soort onzin bestaat niet in het echte voetbal
Het blijft mij ook altijd verbazen dat mensen hun realiteitszin volkomen verliezen wanneer het beslissingen jegens hun eigen clubje of een rivaal betreft.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die lui zijn krankzinnig man. Die penalty die Feyenoord tegen kreeg kon de scheids gewoon geven, die bal tegen Kwakman werd tegen hem aangeschoten, wij hebben twee terechte penalty's gehad, eentje niet gekregen, en een doelpunt onterecht afgekeurd. Zulke mensen kun je toch niet serieus nemen
Je moet eens in het Feyenoord topic kijken manquote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft mij ook altijd verbazen dat mensen hun realiteitszin volkomen verliezen wanneer het beslissingen jegens hun eigen clubje of een rivaal betreft.
Misschien gaan die droeftoeters hun eigen spelers nog wel bedreigen en eisen dat ze moeten verliezen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen op winst voor Feyenoord bij Twente - Feyenoord en ik ben blij
Als dat gebeurt, lach ik me echt kapot.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien gaan die droeftoeters hun eigen spelers nog wel bedreigen en eisen dat ze moeten verliezen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien gaan die droeftoeters hun eigen spelers nog wel bedreigen en eisen dat ze moeten verliezen.
Valt niet uit te sluiten dat er een paar idioten dat doenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, lach ik me echt kapot.
Waarom zouden ze?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Omdat ze zo zijn.quote:
Zoveel domheid kan ik niet aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je moet eens in het Feyenoord topic kijken manBril-jant
Klopt. Lijkt me toch een lastige split. Je loopt zelf in maar Ajax houdt marge als je wint. Vooral voor die sportieve havengasten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze 5e of zo stonden wel ja maar nu gaat het voor hun toch ook om een positie
Te triest voor woorden. En dan ook nog zeggen dat ze goed speelden. Ze bakten er helemaal niks vanquote:Op zondag 16 februari 2014 20:00 schreef S0nic het volgende:
Moeten jullie ook altijd zo lachen om dat gejank van Koeman om de scheids
2e is beter dan 3e zou ik zeggen maar ze krijgen het nog moeilijk genoeg daar in Enschedequote:Op zondag 16 februari 2014 20:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt me toch een lastige split. Je loopt zelf in maar Ajax houdt marge als je wint. Vooral voor die sportieve havengasten.
Dat ze het lastig krijgen staat buiten kijf. Zou prachtig zijn om die feyenoorders harakiri te zien ondergaan en Twente vervolgens afmaken in Amsterdamquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e is beter dan 3e zou ik zeggen maar ze krijgen het nog moeilijk genoeg daar in Enschede
Het maakt ook niet zoveel uit wat de anderen doenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat ze het lastig krijgen staat buiten kijf. Zou prachtig zijn om die feyenoorders harakiri te zien ondergaan en Twente vervolgens afmaken in Amsterdam
Dit seizoen iig niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Duarte viel weer ongelukkig in, je zag dat hij de combinaties en automatismen er nog niet in had zitten. Ben benieuwd welke kant het op zal gaan, misschien (net als Schone destijds) de verwachtingen dat hij 12e man zal worden, maar hij kan ook gewoon een basisspeler worden (zoals Schone nu).
zou niet voor het eerst zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, lach ik me echt kapot.
Die is zo langzamerhand wel hier verkondigdquote:
Ik vind het echt een hele goede actie. Zelf ben ik opgegroeid met het nieuwe logo, maar toch zou ik ook liever het oude logo terug willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |