Ik moet zeggen, dat afscheid deed mij echt heel weinig. En de Frank de Boer imitaties toen Frank het woord nam vlogen je ook om de orenquote:
Of beter: De vampier van Liverpoolquote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zeg voor 69 miljoen Eriksen en Pantelic terugkopen.
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of beter: De vampier van Liverpool
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.
Zou de vleugelpositie prima in kunnen vullen. Dan alleen wel C. Ronaldo voor in de spits. Toch een verbetering ten opzichte van Siemquote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben Kishna al.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou de vleugelpositie prima in kunnen vullen. Dan alleen wel C. Ronaldo voor in de spits. Toch een verbetering ten opzichte van Siem
10 miljoen winst zonder transfers. Word je kampioen, dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken dus. Ik denk dat de Champions League voor 10 a 15 miljoen zorgt. Dan kom je dus uit op hoogstens klein verlies bij geen transfers en geen CL.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Voltreffer het volgende:
Leuke cijfers, maar geen stap vooruitgang, meer geld uitgeven aan salarissen terwijl de prestaties geen stap vooruit gaan en je twee topverdieners hebt verkocht...
[ afbeelding ]
Ik wil wel eens zien wat er volgend jaar uitkomt indien we alleen Siem verkopen.
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend...
Die mag rechts staan. En dan mogen Suarez, Ronaldo en Kishna lekker van positie wisselenquote:
Reden van meer geld uitgeven aan salarissen is natuurlijk wel van belang. Dat je 'slechts' een half miljoen meer kwijt bent dan een jaar eerder terwijl je bijna 30 meer FTE's kan schrijven, zegt wat dat betreft een hoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Voltreffer het volgende:
Leuke cijfers, maar geen stap vooruitgang, meer geld uitgeven aan salarissen terwijl de prestaties geen stap vooruit gaan en je twee topverdieners hebt verkocht...
[ afbeelding ]
Ik wil wel eens zien wat er volgend jaar uitkomt indien we alleen Siem verkopen.
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend...
Je zeikt dus over een gestegen 'salarispost' van een half miljoen euro terwijl je daarvoor 30FTE's extra hebt rondlopenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend...
Inderdaad en qua vooruitgang gaat het in eerste instantie om de achteruitgang te stoppen, ik heb wel het idee dat dat aan het gebeuren is.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zeikt dus over een gestegen 'salarispost' van een half miljoen euro terwijl je daarvoor 30FTE's extra hebt rondlopengegronde kritiek hoor.
Derk, Toby en Christian waren denk ik toch wel goed voor +- 10% tot 12% van de kosten. Dat je vervolgens bijna 5% extra uitgeeft...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Reden van meer geld uitgeven aan salarissen is natuurlijk wel van belang. Dat je 'slechts' een half miljoen meer kwijt bent dan een jaar eerder terwijl je bijna 30 meer FTE's kan schrijven, zegt wat dat betreft een hoop.
10? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
10 miljoen winst zonder transfers. Word je kampioen, dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken dus. Ik denk dat de Champions League voor 10 a 15 miljoen zorgt. Dan kom je dus uit op hoogstens klein verlies bij geen transfers en geen CL.
Haha ja, een beetje kritiek is natuurlijk vreemd. 30 man aannemen die gemiddeld 120.000 p/j verdienen, waar hebben we het overquote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zeikt dus over een gestegen 'salarispost' van een half miljoen euro terwijl je daarvoor 30FTE's extra hebt rondlopengegronde kritiek hoor.
Dat lijkt mij koffiedik kijken. Dan zou je meer cijfers moeten hebben. Bijvoorbeeld, wat zouden de salariskosten zijn geweest als er geen kampioenspremies uitgekeerd zouden zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
10? Waar haal je dat vandaan?
Als ik even zonder transfer kijk, zit je op 5,1. Zet dan de opbrengsten van een CL daar tegenover en je hebt toch wel een dik verlies hoor...
Jij kan niet rekenen? Kritiek is prima, maar check eerst je eigen cijfers en de facts even.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Haha ja, een beetje kritiek is natuurlijk vreemd. 30 man aannemen die gemiddeld 120.000 p/j verdienen, waar hebben we het over![]()
.
24 miljoen netto winst is een hele berg hoor, hebben ze echt hun best gedaan om het zo klein mogelijk te houden en nog komt dit er uitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
10? Waar haal je dat vandaan?
Als ik even zonder transfer kijk, zit je op 5,1. Zet dan de opbrengsten van een CL daar tegenover en je hebt toch wel een dik verlies hoor...
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij kan niet rekenen? Kritiek is prima, maar check eerst je eigen cijfers en de facts even.
Deze held is groter dan een club.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
En je zit al twee jaar aan 3 miljoen euro crisistaxquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
24 miljoen netto winst is een hele berg hoor, hebben ze echt hun best gedaan om het zo klein mogelijk te houden en nog komt dit er uit
Er is 0.4 miljoen uitgegeven aan opwaarderingen van contracten en aan uitbreiding van de technische staf. Dat is prima te verantwoorden omdat er in die tijd een stuk of 6,7 contracten van spelers zijn verlengd plus het TH heeft bijgetekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |