Hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef DenXD het volgende:
Heeft de commentator iets gebruikt vandaag ofzo?
De bal naar Blind, ik bedoel Boilessen.quote:
Ik denk slecht geslapenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal naar Blind, ik bedoel Boilessen.
Overtreding van Blind, oops nee van van Rhijn.
Een gele kaart voor Van La Parra, oh nee sorry voor Ziyech.
Dit dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef CaasS het volgende:
Lekker wedstrijdje kijken zo. Nog een paar doelpunten in de tweede helft zou leuk zijn en dan op naar Salzburg.
Las ik ook, maar dit is zijn 4e. Dacht dat je bij 5 geschorst werd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Van Rhijn geschorst voor AZ toch ? Dacht dat ik ergens gelezen had dat ie op scherp stond.
dat gaat moeilijk met Poulsen in de ploegquote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Ajax weer een beetje voetballen in de 2e helft ipv te freewheelen.
Misschien had hij nog een kaart van vorig jaar staan?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef CaasS het volgende:
[..]
Las ik ook, maar dit is zijn 4e. Dacht dat je bij 5 geschorst werd.
Wat een onzin, 1e helft na de 2-0 vonden ze het ook al best en lieten Heerenveen komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk met Poulsen in de ploeg
Hij is verliefd op ze allemaal en kan niet kiezen?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef DenXD het volgende:
[..]
De bal naar Blind, ik bedoel Boilessen.
Overtreding van Blind, oops nee van van Rhijn.
Een gele kaart voor Van La Parra, oh nee sorry voor Ziyech.
Het is wat allemaalquote:Op zondag 16 februari 2014 18:03 schreef huffderobot het volgende:
Gelukkig is de commentator niet voor Ajax. Dat scheelt. Een keer niet alles wat Ajax goed doet "geweldig" noemen en alles wat misgaat "jammer" gevolgd door "waarom deed hij niet zus of zo?". Dat wensvol denken en meecoachen bij commentatoren hangt mij zo langzamerhand de keel uit. Het is superdoorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |