Nou sorry hoor dat ik het vraag.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is zo langzamerhand wel hier verkondigd
is echt om te huilen iddquote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft mij ook altijd verbazen dat mensen hun realiteitszin volkomen verliezen wanneer het beslissingen jegens hun eigen clubje of een rivaal betreft.
Duarte had nooit gehaald moeten worden. Voegt niets toe aan dit Ajax.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Duarte viel weer ongelukkig in, je zag dat hij de combinaties en automatismen er nog niet in had zitten.
ik ben opgegroeid met het oude logo (ben bijna 40) en zal bij de verhuizing nog wat oude vlaggen gaan vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele goede actie. Zelf ben ik opgegroeid met het nieuwe logo, maar toch zou ik ook liever het oude logo terug willen
Mogen wel meer dingen veranderen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef kurk_droog het volgende:
Geld is geen probleem, een kwestie van wil en gezichtsverlies was het vaak. Dat logo komt er wel weer, liefst zonder schildje trouwens.
Zoals? Die op AN staat is heel behoorlijk en zo zou ik hem graag zien, als die kop maar terugkomt.quote:
Het Ajax staat ook gewoon .... niet. Komt zo lomp over, onduidelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals? Die op AN staat is heel behoorlijk en zo zou ik hem graag zien, als die kop maar terugkomt. [ afbeelding ]
Ik ben al blij als ze het logo terugnemen en zou nog blijer zijn als het zonder dat Utrecht schildje is en met een mooie ring om de kop heen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het Ajax staat ook gewoon .... niet. Komt zo lomp over, onduidelijk.
Als ze het Ajax kleiner maken en misschien het "lichaams" deel wat kleiner maken is het goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze het logo terugnemen en zou nog blijer zijn als het zonder dat Utrecht schildje is en met een mooie ring om de kop heen.
Mwa, Heerenveen was natuurlijk ook heel erg zwak. Uitgelezen mogelijkheid om zonder krachten te verspillen de overwinning binnen te halen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hebben we nou een wedstrijd goed uitgespeeld vandaag
Ja was niet best van Heerenveen had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Ziyech wel weer briljante dingetjes zien doen maar was ook niet zijn wedstrijdquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, Heerenveen was natuurlijk ook heel erg zwak. Uitgelezen mogelijkheid om zonder krachten te verspillen de overwinning binnen te halen.
Ik had helemaal niets van Heerenveen verwacht. Dat is gewoon een matige ploeg met alleen Ziyech die creatief iets kan maar ook nog steeds heel wisselvallig is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja was niet best van Heerenveen had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Ziyech wel weer briljante dingetjes zien doen maar was ook niet zijn wedstrijd
Ze hebben 3 spelers die wel beslissend kunnen zijn dus ik had er wel meer van verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets van Heerenveen verwacht. Dat is gewoon een matige ploeg met alleen Ziyech die creatief iets kan maar ook nog steeds heel wisselvallig is.
Finnbogasson heb je niet te vrezen als je de aanvoer naar hem lam legt. Normaliter had hij meer creatieve spelers om zich heen. Nu heb je vrij weinig aan hem.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben 3 spelers die wel beslissend kunnen zijn dus ik had er wel meer van verwacht eigenlijk.
Je weet dat hij toch wel een kansje krijgt elke wedstrijd en dat zijn toch regelmatig goaltjes bij hem.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Finnbogasson heb je niet te vrezen als je de aanvoer naar hem lam legt. Normaliter had hij meer creatieve spelers om zich heen. Nu heb je vrij weinig aan hem.
Maar hij is in mijn optiek helemaal niet zo dodelijk. Ik heb Finnbogasson ook al heel vaak kansen zien missen. Net als Pelle en Castaignos bijvoorbeeld. En Sigthorsson natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat hij toch wel een kansje krijgt elke wedstrijd en dat zijn toch regelmatig goaltjes bij hem.
Maar goed 3 punten erbij op naar Salzburg en AZ
Als elke kans een goal was dan speelde hij natuurlijk niet bij Heerenveen maar bij City of Chelseaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hij is in mijn optiek helemaal niet zo dodelijk. Ik heb Finnbogasson ook al heel vaak kansen zien missen. Net als Pelle en Castaignos bijvoorbeeld. En Sigthorsson natuurlijk.
Klopt. Daarom had ik ook dit precies verwacht van Heerenveen vandaag. Dit Heerenveen is namelijk creatief het meest slechte Heerenveen sinds hele lange tijd. Een middenveld waar De Kamps en De Roon en vaak ook nog Vd Berg op staat is pure kwelling voor Ziyech. Helemaal omdat ik de vleugelspelers ook maar matig vind. Leuk hoor, die Bilal die 2 wedstrijdjes goed speelt en dan maar weer roept dat hij niet naar Ajax wil, maar voorlopig zou hij ook het niveau bij Ajax bij lange na niet aankunnen en het is maar de vraag of hij dat niveau ooit gaat halen. En dan ga ik het maar niet over Van La Parra hebben want die kan er helemaal geen klote van.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als elke kans een goal was dan speelde hij natuurlijk niet bij Heerenveen maar bij City of Chelsea
Die is schitterendquote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals? Die op AN staat is heel behoorlijk en zo zou ik hem graag zien, als die kop maar terugkomt. [ afbeelding ]
Schaamde mij trouwens voor dat nummer; één echte ( echt is het ) logo..:') Klonk als een turk die slecht Nederlands kan![]()
Hij heeft veel kansen en veel ruimte nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als elke kans een goal was dan speelde hij natuurlijk niet bij Heerenveen maar bij City of Chelsea
Past momenteel niet. Hij laat liever Andersen of Lobotka doorstromen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef bjanaan het volgende:
Frankie over Ziyech,
Bij Heerenveen loopt met Ziyech ook een speler rond die het voetbalhart van De Boer wel kan bekoren. 'Een echte stilist met heel veel gevoel in z'n linkerbeen. Hij zou zeker bij Ajax passen', aldus de oud-international, die daarmee niet wilde zeggen dat hij Ziyech ook naar De Arena wil halen. 'Dat ga ik hier niet bespreken. Bovendien hebben we heel veel goede middenvelders.'
Özbiliz die toen scoorde weet ik nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef Heeinz het volgende:
Plotselinge flashback: twee jaar geleden was Ajax - Man United. Ik dacht, ik meld het even.
Ik voel jequote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef Heeinz het volgende:
Plotselinge flashback: twee jaar geleden was Ajax - Man United. Ik dacht, ik meld het even.
Ze zien Lobotka dus als een half?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Past momenteel niet. Hij laat liever Andersen of Lobotka doorstromen.
UEFA Cup mogen we blij zijn als we Salzburg en Basel kunnen verslaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef bjanaan het volgende:
De dubbel zal dit seizoen wel is lekker zijn landskampioen nummertje 33 en KNVB beker.
UEFA cup weet ik nog zo net niet. Wat denken jullie?
dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Özbiliz die toen scoorde weet ik nog.
Precies. Helemaal geen noodzaak hem te halen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Past momenteel niet. Hij laat liever Andersen of Lobotka doorstromen.
Hoe kom je erop om Duarte überhaupt in zo'n zin te noemen? Die blijft, 100% zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien als Serero of Duarte verkocht wordt in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |