Vroeg ik me ook af!quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef CaasS het volgende:
Van Aken? Waarom deed De Boer dat, geen oud jeugdspeler Ajax toch?
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef CaasS het volgende:
Van Aken? Waarom deed De Boer dat, geen oud jeugdspeler Ajax toch?
De Boerquote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier staat hij naast Frank de Boer.
Fischer was prima ja, goed om te zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef Reemi het volgende:
FischerPrima pot gespeeld.
Duarte is totaal uit vorm lijkt het.
Staan er in dat team nog meer spelers die het betaald voetbal hebben gehaald?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier staat hij naast Frank de Boer.
Veel te weinig rendement.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Tyron het volgende:
Serero is ook een net wel/niet voetballertje
Leeuwenburgh, Gravenberch, Lazic, El Hasnaoui en Darri.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan er in dat team nog meer spelers die het betaald voetbal hebben gehaald?
Helaas eerst thuis. 2-0 winnen zou mooi zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:23 schreef hafcfan het volgende:
Nu t echte werk tegen Salzburg jongens. Moeten jullie eerst uit? Zou wel een voordeel zijn.
Zeker. Ik hoop niet dat Ajax meteen vol op de aanval gaat. Die lui schijnen donders goed en snel te kunnen counteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Helaas eerst thuis. 2-0 winnen zou mooi zijn.
Obvious troll is obviousquote:
huillie huillie over penaltyquote:Op zondag 16 februari 2014 18:30 schreef Devv het volgende:
De havenslaven weten weer wat hun plek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |