SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 15-02-2014 23:03:47 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Die dingen typen nog steeds het beste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
mechanisch toetsenbord besteld, zo fucking hard typen binnenkort
[/nerd]
Dat kun je nu ook al niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan eht niet typen op toetsenborden met van die hoge toetsen. Fucking irritant man.
Whahaquote:
Hahaha, de luiheid verspreidt zich zelfs tot het typen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha
Nee maar srs, ik ben er niet aan gewend m'n vingers zo hoog op te tillen. Zit de hele tijd als het ware tegen de zijkant van die toetsen aan met mn hand.
Toevallig van Logitech? Die krengen verkopen ze om duistere redenen niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Heb echt al zolang ik me kan herinneren zo'n ultra flat keyboard op mn pc met van die laptop toetsen.
ik heb ook zo'n ultra dunne van logitechquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toevallig van Logitech? Die krengen verkopen ze om duistere redenen niet meer.
Ja precies. Heb ik ook jaren gehad, vorige is kapot. Maar die ultra flat hebben ze dus overal uit de handel gehaaldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n ultra dunne van logitech
zijn wel fijntjes, maar ook al oud idd
zonde zondequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja precies. Heb ik ook jaren gehad, vorige is kapot. Maar die ultra flat hebben ze dus overal uit de handel gehaald
Klopt ja, zon grijze met zwarte toetsen. Die is er idd niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toevallig van Logitech? Die krengen verkopen ze om duistere redenen niet meer.
Betrapt, ik raak echt in de war van dit gedoe over toetsenbordenquote:
Jij post op z'n minst nog in de BB reeks. Ik weet wie sommige lurkers zijn, maar ik begrijp echt niet waarom ze dit topic volgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Betrapt, ik raak echt in de war van dit gedoe over toetsenborden
soundtrack van all saints vind ik ook dopequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:56 schreef seto het volgende:
the beach met dicaprio zo op rtl5
vind de eerste helft van die film zo vet, daarna gaat het helaas snel bergafwaarts
the patriot kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:56 schreef seto het volgende:
the beach met dicaprio zo op rtl5
vind de eerste helft van die film zo vet, daarna gaat het helaas snel bergafwaarts
oh hij is al begonnen
Ik heb dat hele Jason hype nooit begrepen, wat is dat toch met die gast?quote:
in 2010 begon t een beetje op bb.com .. had ie wel eens wat filmpjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Jason hype nooit begrepen, wat is dat toch met die gast?
Hier zou ik ook niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Heb echt al zolang ik me kan herinneren zo'n ultra flat keyboard op mn pc met van die laptop toetsen.
Dit zijn trouwens echt aids toetsenborden:
[ afbeelding ]
dit soort dingen ja ... er staat Enjoyment ... en Jason zegt Enjoy the Mentquote:
Aha, thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien?
best engquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:09 schreef Klokov het volgende:
Ohh, er zijn gewoon 205 mensen die de reeks tussen MyAT hebben staan maar nooit posten?
Hardop.quote:
Echt hé.quote:
Dat is de enige reden waarom ik niks over mezelf post in het topic. Ik vertrouw de mensen die posten wel maar al die lurkers moet ik niks van hebbenquote:
OKEquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ik niks over mezelf post in het topic. Ik vertrouw de mensen die posten wel maar al die lurkers moet ik niks van hebben
JA IK HEB HET TEGEN JOU VIEZE LURKER
Zolang je geen manlet bent mag je hier gewoon posten. Indien je wel manlet bent kan je ook posten maar behoor je niet tot de 194-masterrace-groepquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
OKE
Maar ik heb gehoord dat je into trannies moest zijn om hier te posten hot damn
Die kruipen mij teveel op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik heb die HEMA-boxers gekocht op aanraden van Champy. Vooralsnog niks mis mee.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
En terechte klacht G.R.S.
ID card says 1.88 dus no manlet no masterracequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang je geen manlet bent mag je hier gewoon posten. Indien je wel manlet bent kan je ook posten maar behoor je niet tot de 194-masterrace-groep
Dan ben je even groot als Yuri. Wellicht zelfs 7cm groter, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ID card says 1.88 dus no manlet no masterrace
Hoeveel moet je liften om te krimpen heb gehoord dat manlets breder lijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan ben je even groot als Yuri. Wellicht zelfs 7cm groter, het is maar hoe je het bekijkt.
beste pose in de industriequote:
Is alleen als je nog niet volgroeid bent. Beter blijf je gewoon groot, uiteindelijk veel bruterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoeveel moet je liften om te krimpen heb gehoord dat manlets breder lijken
Pics + mail/tel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hier loopt maar één PT rond en die is best okay, aardige vrouw. Geeft af en toe ook tips aan mensen hier die wel gewoon goed zijn
Ziet er wel uit als een legit viking, volgens mij kan ze echt 200kg squatten. Ziek dikke benen heeft ze.
Zit daar niet veel suiker in?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Montelly het volgende:
Deze is zo goddelijk..
[ afbeelding ]
Man, man: voor dat geld kun je 10 jaar naar de Flex Cup in Veldhoven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
2650p.p. 19 dagen
3 jaar voor gespaard btw.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan ben je even groot als Yuri. Wellicht zelfs 7cm groter, het is maar hoe je het bekijkt.
Hema, maar daar ben ik nu dus wel klaar mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
Cor, welke boxers draag jij? Opkruipers zijn nu juist waar ik vanaf wil
quote:
Koop eens boxers bij "The Sting". Die zitten voor mij vooralsnog het beste, heb echter geen Hemaboxers geprobeerd maar zo te horen ga ik dat ook niet proberen. Ik vertik het sowieso om van die flabberende boxers te kopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hema, maar daar ben ik nu dus wel klaar mee.
Mijn theorie is dat je redelijk lange pijpen moet hebben om dat opkruipen te voorkomen.
Goed dus jij zegt nooit cutten, doe ik dat iemand hapje chorizo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is alleen als je nog niet volgroeid bent. Beter blijf je gewoon groot, uiteindelijk veel bruter
Cutten is kut srs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goed dus jij zegt nooit cutten, doe ik dat iemand hapje chorizo?
In ieder geval niet te snel cuttenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goed dus jij zegt nooit cutten, doe ik dat iemand hapje chorizo?
Ik heb gewoon een theorie, als je groter word word je VP vanzelf lager? uknow!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten is kut srs.
Vandaag alweer 2 Turkse pizza's gehad, net ff 2 cheeseburgers gemaakt en ben ook al bijna door mn literfles cola heen
#dirtybulk4lyfe
Toch niet van de aldi magnetron pre-fab burgers?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten is kut srs.
Vandaag alweer 2 Turkse pizza's gehad, net ff 2 cheeseburgers gemaakt en ben ook al bijna door mn literfles cola heen
#dirtybulk4lyfe
lekker man ik drink nu litertje coca cola met ijsblokjes en limoen partjes erinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten is kut srs.
#dirtybulk4lyfe
Nee van rustlers. Gewoon zelf nog wat extra kaas toevoegen, gesneden ui erop, paar blaadjes sla en evt jalapeno.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toch niet van de aldi magnetron pre-fab burgers?
Heb deze nu, best everrr, mijn bodyaesthetics komen in deze ook gruwelijk naar voren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
Cor, welke boxers draag jij? Opkruipers zijn nu juist waar ik vanaf wil
Haha standaard voer toen ik nog bij de supermarkt werkte en we voor 4 euro iets mochten halen in de winkelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee van rustlers. Gewoon zelf nog wat extra kaas toevoegen, gesneden ui erop, paar blaadjes sla en evt jalapeno.
Welke?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb deze nu, best everrr, mijn bodyaesthetics komen in deze ook gruwelijk naar voren.
Tijd om je huidige "vrienden" te replacen met vrienden uit je eigen (sociale) klasse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef IrCute het volgende:
Ik heb genoeg geld, maar mijn vrienden nietDus ik kan alsnog niks leuks doen.
4evaalone
Vrouw, strak en Thailand in 1 postquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Misschien als ik een man was, maar als vrouw alleen lijkt mij dat niet zo'n strak plan
De 2 beste opties beginnen met een G:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Misschien als ik klaar ben met studeren dat ik dan iets voor mijzelf begin. Ga morgen trouwens naar een foreclosure kijken voor de 2de keer die we waarschijnlijk gaan kopen. Heeft wel wat werk nodig, maar wel een goeie investering
Altijd fijn, zo'n inkijkje in het leven van een prachtwijk-Johnny.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat van me besteld altijd zes bier aan de bar (zoveel die er alleen kan dragen), zodra ze neergezet worden zegt die 'ik zei 7 bier' en zodra de andere bier gepakt wordt (en er wordt omgedraaid) zet die een sprintje de menigte in met die zes
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
Enige reden dat ik sport is ook om meer te eten, waarom zou je dan gaan cutten
Ik mis die tijd van bedrijfskantine. Half jaar in een fabriek gewerkt tussen twee studies en daar hadden ze frikandellen voor 50 cent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha standaard voer toen ik nog bij de supermarkt werkte en we voor 4 euro iets mochten halen in de winkel
Ik krijg altijd zin in een glas koude melk als ik jouw icon ziequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een theorie, als je groter word word je VP vanzelf lager? uknow!
quote:
Goede fysiek man, dit is wat de vrouwtjes willen.quote:
Sorry, wil geen hommospul aanquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik mis die tijd van bedrijfskantine. Half jaar in een fabriek gewerkt tussen twee studies en daar hadden ze frikandellen voor 50 cent.
Standaard lunch was 3 frikandellen met mayonaise en een blikje cola, 2 euro in totaal. Heb maanden lang 10-15 frikandellen per week gegeten
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin in een glas koude melk als ik jouw icon zie
hahahahahahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik draag alleen maar fireboy
edit: snel weghalen anders banquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
Is die ook verkrijgbaar met groter zakje?
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop eens boxers bij "The Sting". Die zitten voor mij vooralsnog het beste, heb echter geen Hemaboxers geprobeerd maar zo te horen ga ik dat ook niet proberen. Ik vertik het sowieso om van die flabberende boxers te kopen.
Ik zie nu iemand 200 kg squatten in zo'n ding, nu krijg ik morgen weer een harde in de gymquote:
GRS wat vind jij van die boss ondergoed, ja togg?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand 200 kg squatten in zo'n ding, nu krijg ik morgen weer een harde in de gym
OOK maar ff weg anders zit ik hier 30 min direct ban veroorzaken)
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik mis die tijd van bedrijfskantine. Half jaar in een fabriek gewerkt tussen twee studies en daar hadden ze frikandellen voor 50 cent.
Standaard lunch was 3 frikandellen met mayonaise en een blikje cola, 2 euro in totaal. Heb maanden lang 10-15 frikandellen per week gegeten
Dank voor de tip, mannelijkheid ten topquote:
Ik vind het prima uitzienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS wat vind jij van die boss ondergoed, ja togg?
Warme yoghurt geen goede vervanger?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dit heb je wel heel erg snel gevondenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk iets als dit
Why Can't These Bodybuilders Admit That They're Gay?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit heb je wel heel erg snel gevonden
Moet ik van kokhalzenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Warme yoghurt geen goede vervanger?
Zien jullie wel, vrouwtjes diggen die shit.quote:
Niet gedacht dat jij nog verrassend uit de hoek kon komenquote:
Gewoon soldaat maken, goede voedingswaarde, probiotisch enzo.quote:
das wel een heel fijne vrindjequote:
gvdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man, man: voor dat geld kun je 10 jaar naar de Flex Cup in Veldhoven.
1L wheyshake adten of wat?quote:
ja pcies lijkt me goeiegoeiequote:
attinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het nou adten of atten?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk iets als dit
Why Can't These Bodybuilders Admit That They're Gay?
Ik had even Gegoogled, beide schrijfwijzen zijn geaccepteerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik hoor wel vaker goeie verhalen over dat googlequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik had even Gegoogled, beide schrijfwijzen zijn geaccepteerd.
ik over jouw moerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker goeie verhalen over dat google
Dima vriend, gewoon kracht gainen, spieren volgen wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie dat PPL schema's werksetjes hebben van 5x5. Maar kan beter hoger in reps zitten voor meer hypertrophie toch?
Hangt er vanaf wat je doel is toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie dat PPL schema's werksetjes hebben van 5x5. Maar kan beter hoger in reps zitten voor meer hypertrophie toch?
heeft niks met ppl te maken, ppl is een spier/dag indeling, sets/reps kan je zelf bepalen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb nu 10 maanden SS gedaan en wil nu ongeveer 10 maanden puur voor hypertrophy trainen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doel is toch.
Ik doe PPL met alle compounds op 5x5. Isolatie/assistance wat ik er naast toe gewoon 4x10
Aight, thx!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heeft niks met ppl te maken, ppl is een spier/dag indeling, sets/reps kan je zelf bepalen.
grote compounds 5x5 doen .. is beter srs ... elke keer als je het haalt gewicht verhogen iedere week.
je doet namelijk dan 5x5 je 5rm .. 25 zware reps dus.
massa komt dan zeker weten
en het is ook makkelijker gewicht verhogen aangezien je voor die 5 setjes het gewicht verhoog, zo zal je altijd progressieve overload hebben ..quote:
Idd. Heb veel gelezen met assistance en ander gedoe om je zwakke punten aan te pakken, maar wat vooral als advies wordt gegeven is gewoon meer benchen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
vaker benchen resulteert bijna altijd in sneller sterker worden op bench heb ik ervaren
ook goed voor gripquote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik ruk gewoon wat meer en sinds ik dat doe is mijn bp omhoog gegaan
reptillianquote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
http://imgur.com/gallery/tUigE
dat is george leeman met make-up opquote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
Wtf.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
Hehe hij is getrouwd in een g-stringquote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
5x5 op compounds met 4x 5-12 op de rest van de oefeningenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heeft niks met ppl te maken, ppl is een spier/dag indeling, sets/reps kan je zelf bepalen.
grote compounds 5x5 doen .. is beter srs ... elke keer als je het haalt gewicht verhogen iedere week.
je doet namelijk dan 5x5 je 5rm .. 25 zware reps dus.
rest van de oefeningen in hogere repranges
massa komt dan zeker weten... 5x5 is ook hypertrofie
Dropsets voeg ik ook wel eens toe ja, gewoon als ik er zin in heb. Even een paar dropsets lateral raise of dumbbell curls ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:19 schreef Push. het volgende:
[..]
5x5 op compounds met 4x 5-12 op de rest van de oefeningenPaar dropsets erbij om het aftemaken en je zit gebakken
Sowieso adten. Komt van 'Ad fundum' wat vrij vertaald 'tot de bodem' betekent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef Push. het volgende:
[..]
Sowieso adten. Komt van 'Ad fundum' wat vrij vertaald 'tot de bodem' betekent.
hey nice detail zat al te kijken waarom de baardmans een gut hadquote:Op zondag 16 februari 2014 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
eerder dreamer vs. raymond gezien het powerlifter vs. bodybuilder is.
Benen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef Push. het volgende:
Heb vrijdag armen getraind. Had bij warming up van benchen mn schouder verneuktWat nu morgen te trainen om zo min mogelijk van armen gebruik te maken?
gekke maastrichtenezenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef dreamerbulk het volgende:
blijft bazig he , vooral die fluitsolo op 1:18 is echt kk baas, ik wil die vent op mijn verjaardag inclusief flanellen trui en flesje bier
Hahah, neequote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben echt bang dat dit uit een of andere gayporn hentai komt.
Kom maar langs dan schrijf ik met lippenstift "slut" op je voorhoofd en duw ik mn piemel diep in je keel.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga ook altijd met mijn gezicht erop. Voel me dan echt een vies sletje.
Weer last van m'n enkelbandenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef Push. het volgende:
Heb vrijdag armen getraind. Had bij warming up van benchen mn schouder verneuktWat nu morgen te trainen om zo min mogelijk van armen gebruik te maken?
quote:
Goedemorgen, vandaag ga ik wederom mn benen slopen. Squats, deads, lunges, kuitjes. En rug en biceps.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Good morning wat boor vieze dingen gaan jullie vandaag doen
4e dag van smolov jr bench kijken wat er dan nog van me over is.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goedemorgen, vandaag ga ik wederom mn benen slopen. Squats, deads, lunges, kuitjes. En rug en biceps.nuttige zondag.
En jij?
ik ook kunnen we carpoolenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:36 schreef Montelly het volgende:
Hoelaat gaan jullie naar de gym? Ik om 11:00
Ik pas om 14:00quote:Op zondag 16 februari 2014 09:36 schreef Montelly het volgende:
Rug,biceps. Benen al vd weeek gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik pas om 14:00eerst koken. Wat ga je doen vandaag?
'eerst koken'quote:Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik pas om 14:00eerst koken. Wat ga je doen vandaag?
11:30quote:Op zondag 16 februari 2014 09:36 schreef Montelly het volgende:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:34 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer last van m'n enkelbandenHalf jaar blessure, zat na drie weken op 5x5x90 squat, en nu weer naar de klote
Jezusquote:Op zondag 16 februari 2014 13:30 schreef Montelly het volgende:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè en Boëtius.
100% opstelling
Ik had ook eerst een andere staan maar ik heb altijd zoveel moeite met het vinden van een gymchick. Had trouwens niet anders verwacht dan dat jij deze wel zou waarderenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Goede gym chick trouwens, had ik nog niet eens gezien.
*AJ Lee crew*
Heb je linkje voor me?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef seto het volgende:
[..]
mooie foto had je gister in s&g vriendje
90 minuten met JB gespeeld mag ik hopen?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jezus
Net 90 minuten gespeeld, nu rug en biceps slopen in de gym. Deze man kent geen grenzen.
Wat zou ik graag jou willen zijn, echt geen woorden meer voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jezus
Net 90 minuten gespeeld, nu rug en biceps slopen in de gym. Deze man kent geen grenzen.
Ja sowieso. Wacht nog op de dag dat Paige naar de WWE komt, zij is de enige die AJ van de troon kan stoten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik had ook eerst een andere staan maar ik heb altijd zoveel moeite met het vinden van een gymchick. Had trouwens niet anders verwacht dan dat jij deze wel zou waarderen
Hihiquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ze me een ban zou aannaaien.
Zag laatst dat er worstelen op RTL7 is. Vroeger keek ik altijd en daarna was er ook nog iets andersquote:Op zondag 16 februari 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso. Wacht nog op de dag dat Paige naar de WWE komt, zij is de enige die AJ van de troon kan stoten.
Je had die in kpd moeten zien hahahaha. Gewoon gequoot door 'buurmeisje' ohmygaawddddd.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef seto het volgende:
[..]
mooie foto had je gister in s&g vriendje
Nope daarom zit ik hier een beetje gefrustreerd te hatenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
90 minuten met JB gespeeld mag ik hopen?
wauw... sprakeloosquote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ging pas om 6 uur slapen, tot 1. Gewoon 7 uurtjes gehad vannacht.
je had wel smoothe stoppelbaardjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had die in kpd moeten zien hahahaha. Gewoon gequoot door 'buurmeisje' ohmygaawddddd.
Haha klopt, alleen jammer dat ze 2 maanden achter lopenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zag laatst dat er worstelen op RTL7 is. Vroeger keek ik altijd en daarna was er ook nog iets anders
Alles?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven stoned geweest. Vraag mij alles.
Enige wat ik kan zeggen is dat ik de cardio afgelopen nacht al heb gedaan nomsayin.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw... sprakeloos
kun je me meer vertellen hierover?
Hoe voelde je je daarbij?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven stoned geweest. Vraag mij alles.
Dima haalt je uit je frustratie.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nope daarom zit ik hier een beetje gefrustreerd te haten
Zwaar kut. Doemdenken, doodsangsten alles.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe voelde je je daarbij?
[ afbeelding ]
Ga even met JB spelen kleinequote:
haha dat ken ik lolquote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zwaar kut. Doemdenken, doodsangsten alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik werd op een gegeven moment ook dik para van blowen ja. Allemaal van die gare gedachten en angsten enzo. Toen maar mee gestopt, trok het niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zwaar kut. Doemdenken, doodsangsten alles.
Echt nooit meer. Ik kan die shit gewoon niet. 2koekjes gegeten. Want ik rook niet. Eerste half uur melig, daarna alleen maar bang en jezelf continu aan het crosschecken of je nog wel 'normaal' oogt.quote:
Snap er de lol echt niet van. Als je in die melige shit kon blijven hangen, dan wel. Maar dat kkhard gaan is echt niet chill.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment ook dik para van blowen ja. Allemaal van die gare gedachten en angsten enzo. Toen maar mee gestopt, trok het niet meer.
Klopt idd, beetje lachen enzo is prima.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Snap er de lol echt niet van. Als je in die melige shit kon blijven hangen, dan wel. Maar dat kkhard gaan is echt niet chill.
whaha ik werd altijd parra van de gedachte dat er een strak vislijn op nekhoogte gespannen zou kunnen zijn. super langzaam fietsen whahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt idd, beetje lachen enzo is prima.
Ook erg moest altijd naar huis over zo'n lang fietspad tussen de bomen door. Altijd als ik stoned was dacht ik daar dat ik werd achtervolgd en schrok ik van een schaduw ineens.
1 vriend van me ligt altijd te kotsen omdat hij niet kan blowen en drinken tegelijk maar hij het altijd doetquote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Snap er de lol echt niet van. Als je in die melige shit kon blijven hangen, dan wel. Maar dat kkhard gaan is echt niet chill.
Whahahaha ik ook gvd. Is dat iets waar je aan denkt als je stoned bent ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whaha ik werd altijd parra van de gedachte dat er een strak vislijn op nekhoogte gespannen zou kunnen zijn. super langzaam fietsen whahaha
ja?! lmaoo wtf shit is niet goed manquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahaha ik ook gvd. Is dat iets waar je aan denkt als je stoned bent ofzo?
Heel langzaam idd of voorover gebogen fietsen zodat je onder het draadje door gaat.
Haha ja altijd die gedachte. Heel langzaam fietsen als aan beide kanten een boom stond of een lantaarnpaal, want daar kon iemand dan een draad tussen spannen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja?! lmaoo wtf shit is niet goed man
Welk nummer is dit? Het werd mij niet geheel duidelijkquote:
Mijn scheikundeleraar had vroeger zijn nek vercrackt door zo'n draad toen die op de brommer zat. Die vent kan nooit meer zijn nek draaien maar moet meteen zijn hele romp inzetten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja altijd die gedachte. Heel langzaam fietsen als aan beide kanten een boom stond of een lantaarnpaal, want daar kon iemand dan een draad tussen spannen.
Ken je die film waarbij ze iedereen op de boot onthoofden behalve een klein meisje?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nekdraad is wel een beetje aparte gedachte lol, hoe kom je daar bij? Enige gedachten die ik had was wanneer we in een donker bos gingen smoken en dacht dat er ver weg van die vage mensen/geesten in de bomen waren. Er stonden ook grote villa's in dat bos en dan denk je dat er zo'n geest vanuit een raam zit te kijken etc.
ik weet niet, maar na 8 jaar lang intensief elke dag blowen kruipen er zulke gedachtes in je hoofd, sommige mensen worden helemaal gek heb ik gezien na langdurig iedere dag blowen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nekdraad is wel een beetje aparte gedachte lol, hoe kom je daar bij? Enige gedachten die ik had was wanneer we in een donker bos gingen smoken en dacht dat er ver weg van die vage mensen/geesten in de bomen waren. Er stonden ook grote villa's in dat bos en dan denk je dat er zo'n geest vanuit een raam zit te kijken etc.
Klinkt wel bekend, welke naam?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ken je die film waarbij ze iedereen op de boot onthoofden behalve een klein meisje?
Ik trek het ook niet meer, met name door wiet, met hasj is het wat minder.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet, maar na 8 jaar lang intensief elke dag blowen kruipen er zulke gedachtes in je hoofd, sommige mensen worden helemaal gek heb ik gezien na langdurig iedere dag blowen.
jaaa man op zo'n schipquote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ken je die film waarbij ze iedereen op de boot onthoofden behalve een klein meisje?
sws recreatieve drugs zijn nog sipper dan roids manquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef VMSDKR het volgende:
ohohooho allemaal drugsgebruikers ineens stoer hoor jongens!!!!
gwn qat kauwen.
Geen ideequote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend, welke naam?
[..]
Ik trek het ook niet meer, met name door wiet, met hasj is het wat minder.
Ja is de openingsscene toch? Ghost ship heet die film.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt "Ghetto Blasta" naar Spotify?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef VMSDKR het volgende:
ohohooho allemaal drugsgebruikers ineens stoer hoor jongens!!!!
gwn qat kauwen.
quote:
Idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet, maar na 8 jaar lang intensief elke dag blowen kruipen er zulke gedachtes in je hoofd, sommige mensen worden helemaal gek heb ik gezien na langdurig iedere dag blowen.
Wie is die gast?quote:
dit idd, zo ken ik er ook nog wel paar lolquote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.
Maar wat ik vooral zie bij mensen die nu nog steeds blowen is dat het van die onverschillige, ambitieloze zombies zijn gewordenZolang ze elke avond lekker met hun jointje op de bank kunnen zitten is het allemaal prima, dat idee.
hahaha jason genova en Chef Brianquote:
Jason Genovaquote:
Echt epic die JG Archive lolquote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha jason genova en Chef Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |