Ik vind het prima uitzienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS wat vind jij van die boss ondergoed, ja togg?
Warme yoghurt geen goede vervanger?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin in een glas koude melk als ik jouw icon zie
Dit heb je wel heel erg snel gevondenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk iets als dit
Why Can't These Bodybuilders Admit That They're Gay?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit heb je wel heel erg snel gevonden
Moet ik van kokhalzenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Warme yoghurt geen goede vervanger?
Zien jullie wel, vrouwtjes diggen die shit.quote:
Niet gedacht dat jij nog verrassend uit de hoek kon komenquote:
Gewoon soldaat maken, goede voedingswaarde, probiotisch enzo.quote:
das wel een heel fijne vrindjequote:
gvdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man, man: voor dat geld kun je 10 jaar naar de Flex Cup in Veldhoven.
1L wheyshake adten of wat?quote:
ja pcies lijkt me goeiegoeiequote:
attinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het nou adten of atten?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk iets als dit
Why Can't These Bodybuilders Admit That They're Gay?
Ik had even Gegoogled, beide schrijfwijzen zijn geaccepteerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het nou adten of atten?
Ik hoor wel vaker goeie verhalen over dat googlequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik had even Gegoogled, beide schrijfwijzen zijn geaccepteerd.
ik over jouw moerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker goeie verhalen over dat google
Dima vriend, gewoon kracht gainen, spieren volgen wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie dat PPL schema's werksetjes hebben van 5x5. Maar kan beter hoger in reps zitten voor meer hypertrophie toch?
Hangt er vanaf wat je doel is toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie dat PPL schema's werksetjes hebben van 5x5. Maar kan beter hoger in reps zitten voor meer hypertrophie toch?
heeft niks met ppl te maken, ppl is een spier/dag indeling, sets/reps kan je zelf bepalen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb nu 10 maanden SS gedaan en wil nu ongeveer 10 maanden puur voor hypertrophy trainen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doel is toch.
Ik doe PPL met alle compounds op 5x5. Isolatie/assistance wat ik er naast toe gewoon 4x10
Aight, thx!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heeft niks met ppl te maken, ppl is een spier/dag indeling, sets/reps kan je zelf bepalen.
grote compounds 5x5 doen .. is beter srs ... elke keer als je het haalt gewicht verhogen iedere week.
je doet namelijk dan 5x5 je 5rm .. 25 zware reps dus.
massa komt dan zeker weten
en het is ook makkelijker gewicht verhogen aangezien je voor die 5 setjes het gewicht verhoog, zo zal je altijd progressieve overload hebben ..quote:
Idd. Heb veel gelezen met assistance en ander gedoe om je zwakke punten aan te pakken, maar wat vooral als advies wordt gegeven is gewoon meer benchen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
vaker benchen resulteert bijna altijd in sneller sterker worden op bench heb ik ervaren
ook goed voor gripquote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik ruk gewoon wat meer en sinds ik dat doe is mijn bp omhoog gegaan
reptillianquote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
http://imgur.com/gallery/tUigE
dat is george leeman met make-up opquote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
Wtf.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
wtf is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |