Dan ben je even groot als Yuri. Wellicht zelfs 7cm groter, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ID card says 1.88 dus no manlet no masterrace
Hoeveel moet je liften om te krimpen heb gehoord dat manlets breder lijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan ben je even groot als Yuri. Wellicht zelfs 7cm groter, het is maar hoe je het bekijkt.
beste pose in de industriequote:
Is alleen als je nog niet volgroeid bent. Beter blijf je gewoon groot, uiteindelijk veel bruterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoeveel moet je liften om te krimpen heb gehoord dat manlets breder lijken
Pics + mail/tel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hier loopt maar één PT rond en die is best okay, aardige vrouw. Geeft af en toe ook tips aan mensen hier die wel gewoon goed zijn
Ziet er wel uit als een legit viking, volgens mij kan ze echt 200kg squatten. Ziek dikke benen heeft ze.
Zit daar niet veel suiker in?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Montelly het volgende:
Deze is zo goddelijk..
[ afbeelding ]
Man, man: voor dat geld kun je 10 jaar naar de Flex Cup in Veldhoven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
2650p.p. 19 dagen
3 jaar voor gespaard btw.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan ben je even groot als Yuri. Wellicht zelfs 7cm groter, het is maar hoe je het bekijkt.
Hema, maar daar ben ik nu dus wel klaar mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
Cor, welke boxers draag jij? Opkruipers zijn nu juist waar ik vanaf wil
quote:
Koop eens boxers bij "The Sting". Die zitten voor mij vooralsnog het beste, heb echter geen Hemaboxers geprobeerd maar zo te horen ga ik dat ook niet proberen. Ik vertik het sowieso om van die flabberende boxers te kopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hema, maar daar ben ik nu dus wel klaar mee.
Mijn theorie is dat je redelijk lange pijpen moet hebben om dat opkruipen te voorkomen.
Goed dus jij zegt nooit cutten, doe ik dat iemand hapje chorizo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is alleen als je nog niet volgroeid bent. Beter blijf je gewoon groot, uiteindelijk veel bruter
Cutten is kut srs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goed dus jij zegt nooit cutten, doe ik dat iemand hapje chorizo?
In ieder geval niet te snel cuttenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goed dus jij zegt nooit cutten, doe ik dat iemand hapje chorizo?
Ik heb gewoon een theorie, als je groter word word je VP vanzelf lager? uknow!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten is kut srs.
Vandaag alweer 2 Turkse pizza's gehad, net ff 2 cheeseburgers gemaakt en ben ook al bijna door mn literfles cola heen
#dirtybulk4lyfe
Toch niet van de aldi magnetron pre-fab burgers?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten is kut srs.
Vandaag alweer 2 Turkse pizza's gehad, net ff 2 cheeseburgers gemaakt en ben ook al bijna door mn literfles cola heen
#dirtybulk4lyfe
lekker man ik drink nu litertje coca cola met ijsblokjes en limoen partjes erinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten is kut srs.
#dirtybulk4lyfe
Nee van rustlers. Gewoon zelf nog wat extra kaas toevoegen, gesneden ui erop, paar blaadjes sla en evt jalapeno.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toch niet van de aldi magnetron pre-fab burgers?
Heb deze nu, best everrr, mijn bodyaesthetics komen in deze ook gruwelijk naar voren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
Cor, welke boxers draag jij? Opkruipers zijn nu juist waar ik vanaf wil
Haha standaard voer toen ik nog bij de supermarkt werkte en we voor 4 euro iets mochten halen in de winkelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee van rustlers. Gewoon zelf nog wat extra kaas toevoegen, gesneden ui erop, paar blaadjes sla en evt jalapeno.
Welke?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb deze nu, best everrr, mijn bodyaesthetics komen in deze ook gruwelijk naar voren.
Tijd om je huidige "vrienden" te replacen met vrienden uit je eigen (sociale) klasse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef IrCute het volgende:
Ik heb genoeg geld, maar mijn vrienden nietDus ik kan alsnog niks leuks doen.
4evaalone
Vrouw, strak en Thailand in 1 postquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Misschien als ik een man was, maar als vrouw alleen lijkt mij dat niet zo'n strak plan
De 2 beste opties beginnen met een G:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Misschien als ik klaar ben met studeren dat ik dan iets voor mijzelf begin. Ga morgen trouwens naar een foreclosure kijken voor de 2de keer die we waarschijnlijk gaan kopen. Heeft wel wat werk nodig, maar wel een goeie investering
Altijd fijn, zo'n inkijkje in het leven van een prachtwijk-Johnny.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat van me besteld altijd zes bier aan de bar (zoveel die er alleen kan dragen), zodra ze neergezet worden zegt die 'ik zei 7 bier' en zodra de andere bier gepakt wordt (en er wordt omgedraaid) zet die een sprintje de menigte in met die zes
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
Enige reden dat ik sport is ook om meer te eten, waarom zou je dan gaan cutten
Ik mis die tijd van bedrijfskantine. Half jaar in een fabriek gewerkt tussen twee studies en daar hadden ze frikandellen voor 50 cent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha standaard voer toen ik nog bij de supermarkt werkte en we voor 4 euro iets mochten halen in de winkel
Ik krijg altijd zin in een glas koude melk als ik jouw icon ziequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een theorie, als je groter word word je VP vanzelf lager? uknow!
quote:
Goede fysiek man, dit is wat de vrouwtjes willen.quote:
Sorry, wil geen hommospul aanquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik mis die tijd van bedrijfskantine. Half jaar in een fabriek gewerkt tussen twee studies en daar hadden ze frikandellen voor 50 cent.
Standaard lunch was 3 frikandellen met mayonaise en een blikje cola, 2 euro in totaal. Heb maanden lang 10-15 frikandellen per week gegeten
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin in een glas koude melk als ik jouw icon zie
hahahahahahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik draag alleen maar fireboy
edit: snel weghalen anders banquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
Is die ook verkrijgbaar met groter zakje?
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop eens boxers bij "The Sting". Die zitten voor mij vooralsnog het beste, heb echter geen Hemaboxers geprobeerd maar zo te horen ga ik dat ook niet proberen. Ik vertik het sowieso om van die flabberende boxers te kopen.
Ik zie nu iemand 200 kg squatten in zo'n ding, nu krijg ik morgen weer een harde in de gymquote:
GRS wat vind jij van die boss ondergoed, ja togg?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin in een glas koude melk als ik jouw icon zie
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand 200 kg squatten in zo'n ding, nu krijg ik morgen weer een harde in de gym
OOK maar ff weg anders zit ik hier 30 min direct ban veroorzaken)
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik mis die tijd van bedrijfskantine. Half jaar in een fabriek gewerkt tussen twee studies en daar hadden ze frikandellen voor 50 cent.
Standaard lunch was 3 frikandellen met mayonaise en een blikje cola, 2 euro in totaal. Heb maanden lang 10-15 frikandellen per week gegeten
Dank voor de tip, mannelijkheid ten topquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |