quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin in een glas koude melk als ik jouw icon zie
hahahahahahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik draag alleen maar fireboy
edit: snel weghalen anders banquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
Is die ook verkrijgbaar met groter zakje?
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop eens boxers bij "The Sting". Die zitten voor mij vooralsnog het beste, heb echter geen Hemaboxers geprobeerd maar zo te horen ga ik dat ook niet proberen. Ik vertik het sowieso om van die flabberende boxers te kopen.
Ik zie nu iemand 200 kg squatten in zo'n ding, nu krijg ik morgen weer een harde in de gymquote:
GRS wat vind jij van die boss ondergoed, ja togg?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand 200 kg squatten in zo'n ding, nu krijg ik morgen weer een harde in de gym
OOK maar ff weg anders zit ik hier 30 min direct ban veroorzaken)
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik mis die tijd van bedrijfskantine. Half jaar in een fabriek gewerkt tussen twee studies en daar hadden ze frikandellen voor 50 cent.
Standaard lunch was 3 frikandellen met mayonaise en een blikje cola, 2 euro in totaal. Heb maanden lang 10-15 frikandellen per week gegeten
Dank voor de tip, mannelijkheid ten topquote:
Ik vind het prima uitzienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS wat vind jij van die boss ondergoed, ja togg?
Warme yoghurt geen goede vervanger?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dit heb je wel heel erg snel gevondenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk iets als dit
Why Can't These Bodybuilders Admit That They're Gay?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit heb je wel heel erg snel gevonden
Moet ik van kokhalzenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Warme yoghurt geen goede vervanger?
Zien jullie wel, vrouwtjes diggen die shit.quote:
Niet gedacht dat jij nog verrassend uit de hoek kon komenquote:
Gewoon soldaat maken, goede voedingswaarde, probiotisch enzo.quote:
das wel een heel fijne vrindjequote:
gvdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man, man: voor dat geld kun je 10 jaar naar de Flex Cup in Veldhoven.
1L wheyshake adten of wat?quote:
ja pcies lijkt me goeiegoeiequote:
attinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het nou adten of atten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |