Rug,biceps. Benen al vd weeek gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik pas om 14:00eerst koken. Wat ga je doen vandaag?
'eerst koken'quote:Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik pas om 14:00eerst koken. Wat ga je doen vandaag?
11:30quote:Op zondag 16 februari 2014 09:36 schreef Montelly het volgende:
Hoelaat gaan jullie naar de gym? Ik om 11:00
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:34 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer last van m'n enkelbandenHalf jaar blessure, zat na drie weken op 5x5x90 squat, en nu weer naar de klote
Jezusquote:Op zondag 16 februari 2014 13:30 schreef Montelly het volgende:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè en Boëtius.
100% opstelling
Ik had ook eerst een andere staan maar ik heb altijd zoveel moeite met het vinden van een gymchick. Had trouwens niet anders verwacht dan dat jij deze wel zou waarderenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Goede gym chick trouwens, had ik nog niet eens gezien.
*AJ Lee crew*
Heb je linkje voor me?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef seto het volgende:
[..]
mooie foto had je gister in s&g vriendje
90 minuten met JB gespeeld mag ik hopen?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jezus
Net 90 minuten gespeeld, nu rug en biceps slopen in de gym. Deze man kent geen grenzen.
Wat zou ik graag jou willen zijn, echt geen woorden meer voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jezus
Net 90 minuten gespeeld, nu rug en biceps slopen in de gym. Deze man kent geen grenzen.
Ja sowieso. Wacht nog op de dag dat Paige naar de WWE komt, zij is de enige die AJ van de troon kan stoten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik had ook eerst een andere staan maar ik heb altijd zoveel moeite met het vinden van een gymchick. Had trouwens niet anders verwacht dan dat jij deze wel zou waarderen
Hihiquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ze me een ban zou aannaaien.
Zag laatst dat er worstelen op RTL7 is. Vroeger keek ik altijd en daarna was er ook nog iets andersquote:Op zondag 16 februari 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso. Wacht nog op de dag dat Paige naar de WWE komt, zij is de enige die AJ van de troon kan stoten.
Je had die in kpd moeten zien hahahaha. Gewoon gequoot door 'buurmeisje' ohmygaawddddd.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef seto het volgende:
[..]
mooie foto had je gister in s&g vriendje
Nope daarom zit ik hier een beetje gefrustreerd te hatenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
90 minuten met JB gespeeld mag ik hopen?
wauw... sprakeloosquote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ging pas om 6 uur slapen, tot 1. Gewoon 7 uurtjes gehad vannacht.
je had wel smoothe stoppelbaardjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had die in kpd moeten zien hahahaha. Gewoon gequoot door 'buurmeisje' ohmygaawddddd.
Haha klopt, alleen jammer dat ze 2 maanden achter lopenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zag laatst dat er worstelen op RTL7 is. Vroeger keek ik altijd en daarna was er ook nog iets anders
Alles?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven stoned geweest. Vraag mij alles.
Enige wat ik kan zeggen is dat ik de cardio afgelopen nacht al heb gedaan nomsayin.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw... sprakeloos
kun je me meer vertellen hierover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |