Hoe voelde je je daarbij?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven stoned geweest. Vraag mij alles.
Dima haalt je uit je frustratie.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nope daarom zit ik hier een beetje gefrustreerd te haten
Zwaar kut. Doemdenken, doodsangsten alles.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe voelde je je daarbij?
[ afbeelding ]
Ga even met JB spelen kleinequote:
haha dat ken ik lolquote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zwaar kut. Doemdenken, doodsangsten alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik werd op een gegeven moment ook dik para van blowen ja. Allemaal van die gare gedachten en angsten enzo. Toen maar mee gestopt, trok het niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zwaar kut. Doemdenken, doodsangsten alles.
Echt nooit meer. Ik kan die shit gewoon niet. 2koekjes gegeten. Want ik rook niet. Eerste half uur melig, daarna alleen maar bang en jezelf continu aan het crosschecken of je nog wel 'normaal' oogt.quote:
Snap er de lol echt niet van. Als je in die melige shit kon blijven hangen, dan wel. Maar dat kkhard gaan is echt niet chill.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment ook dik para van blowen ja. Allemaal van die gare gedachten en angsten enzo. Toen maar mee gestopt, trok het niet meer.
Klopt idd, beetje lachen enzo is prima.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Snap er de lol echt niet van. Als je in die melige shit kon blijven hangen, dan wel. Maar dat kkhard gaan is echt niet chill.
whaha ik werd altijd parra van de gedachte dat er een strak vislijn op nekhoogte gespannen zou kunnen zijn. super langzaam fietsen whahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt idd, beetje lachen enzo is prima.
Ook erg moest altijd naar huis over zo'n lang fietspad tussen de bomen door. Altijd als ik stoned was dacht ik daar dat ik werd achtervolgd en schrok ik van een schaduw ineens.
1 vriend van me ligt altijd te kotsen omdat hij niet kan blowen en drinken tegelijk maar hij het altijd doetquote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Snap er de lol echt niet van. Als je in die melige shit kon blijven hangen, dan wel. Maar dat kkhard gaan is echt niet chill.
Whahahaha ik ook gvd. Is dat iets waar je aan denkt als je stoned bent ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
whaha ik werd altijd parra van de gedachte dat er een strak vislijn op nekhoogte gespannen zou kunnen zijn. super langzaam fietsen whahaha
ja?! lmaoo wtf shit is niet goed manquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahaha ik ook gvd. Is dat iets waar je aan denkt als je stoned bent ofzo?
Heel langzaam idd of voorover gebogen fietsen zodat je onder het draadje door gaat.
Haha ja altijd die gedachte. Heel langzaam fietsen als aan beide kanten een boom stond of een lantaarnpaal, want daar kon iemand dan een draad tussen spannen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja?! lmaoo wtf shit is niet goed man
Welk nummer is dit? Het werd mij niet geheel duidelijkquote:
Mijn scheikundeleraar had vroeger zijn nek vercrackt door zo'n draad toen die op de brommer zat. Die vent kan nooit meer zijn nek draaien maar moet meteen zijn hele romp inzetten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja altijd die gedachte. Heel langzaam fietsen als aan beide kanten een boom stond of een lantaarnpaal, want daar kon iemand dan een draad tussen spannen.
Ken je die film waarbij ze iedereen op de boot onthoofden behalve een klein meisje?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nekdraad is wel een beetje aparte gedachte lol, hoe kom je daar bij? Enige gedachten die ik had was wanneer we in een donker bos gingen smoken en dacht dat er ver weg van die vage mensen/geesten in de bomen waren. Er stonden ook grote villa's in dat bos en dan denk je dat er zo'n geest vanuit een raam zit te kijken etc.
ik weet niet, maar na 8 jaar lang intensief elke dag blowen kruipen er zulke gedachtes in je hoofd, sommige mensen worden helemaal gek heb ik gezien na langdurig iedere dag blowen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nekdraad is wel een beetje aparte gedachte lol, hoe kom je daar bij? Enige gedachten die ik had was wanneer we in een donker bos gingen smoken en dacht dat er ver weg van die vage mensen/geesten in de bomen waren. Er stonden ook grote villa's in dat bos en dan denk je dat er zo'n geest vanuit een raam zit te kijken etc.
Klinkt wel bekend, welke naam?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ken je die film waarbij ze iedereen op de boot onthoofden behalve een klein meisje?
Ik trek het ook niet meer, met name door wiet, met hasj is het wat minder.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet, maar na 8 jaar lang intensief elke dag blowen kruipen er zulke gedachtes in je hoofd, sommige mensen worden helemaal gek heb ik gezien na langdurig iedere dag blowen.
jaaa man op zo'n schipquote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ken je die film waarbij ze iedereen op de boot onthoofden behalve een klein meisje?
sws recreatieve drugs zijn nog sipper dan roids manquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef VMSDKR het volgende:
ohohooho allemaal drugsgebruikers ineens stoer hoor jongens!!!!
gwn qat kauwen.
Geen ideequote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend, welke naam?
[..]
Ik trek het ook niet meer, met name door wiet, met hasj is het wat minder.
Ja is de openingsscene toch? Ghost ship heet die film.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt "Ghetto Blasta" naar Spotify?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef VMSDKR het volgende:
ohohooho allemaal drugsgebruikers ineens stoer hoor jongens!!!!
gwn qat kauwen.
quote:
Idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet, maar na 8 jaar lang intensief elke dag blowen kruipen er zulke gedachtes in je hoofd, sommige mensen worden helemaal gek heb ik gezien na langdurig iedere dag blowen.
Wie is die gast?quote:
dit idd, zo ken ik er ook nog wel paar lolquote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.
Maar wat ik vooral zie bij mensen die nu nog steeds blowen is dat het van die onverschillige, ambitieloze zombies zijn gewordenZolang ze elke avond lekker met hun jointje op de bank kunnen zitten is het allemaal prima, dat idee.
hahaha jason genova en Chef Brianquote:
Jason Genovaquote:
Echt epic die JG Archive lolquote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha jason genova en Chef Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |