Muttie laat zich wel wat kennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel veel racismen, vooroordelen, en schijnintolerantie toch?
Ik zit op een studie met allemaal internationale kosmopoliete studenten en wij hebben een hekel aan mensen als jij die alles moeilijk en onmogelijk willen maken qua samenwerking en verbroedering op internationaal gebied.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eens. Ik richt mijn peilen tegenwoordig dan ook op 'post-modernistische progressieve kosmopolieten'.
Topic snatcher.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry Pokkeldude, maar ik voelde een pro-liberatrische TT aankomen.
Kosmopolieten zijn meer mensen die een hekel hebben aan de eigen cultuur en die het liefst één wereldregering willen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zit op een studie met allemaal internationale kosmopoliete studenten en wij hebben een hekel aan mensen als jij die alles moeilijk en onmogelijk willen maken qua samenwerking en verbroedering op internationaal gebied.
Dat je cultuurrelativist bent en eurofiel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef arjan1112 het volgende:
Wat houd het in om een cosmopoliet te zijn ? Dat je op vakantie gaat naar Iran en je aan de islamistische kledingvoorschriften houd ?
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.quote:
Kosmopolieten hebben helemaal geen hekel aan hun eigen cultuur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kosmopolieten zijn meer mensen die een hekel hebben aan de eigen cultuur en die het liefst één wereldregering willen.
Vandaag de dag noemen zei zichzelf europeanisten. Wij noemen hen eurofielen.
Dat je voor het afschaffen van het Sinterklaasfeest bent, maar wel meedoet met het Suikerfeest ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat je cultuurrelativist bent en eurofiel.
Het type wat ik bedoel wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kosmopolieten hebben helemaal geen hekel aan hun eigen cultuur.
Dom en arm.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.
Ja en dat je wilt dat Nederland wordt afgeschaft zoals KoosVogel en de zijnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat je voor het afschaffen van het Sinterklaasfeest bent, maar wel meedoet met het Suikerfeest ?
Het type wat jij bedoelt is zo goed als non-existent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het type wat ik bedoel wel.
Ik houd me ook bezig met zaken in andere landen, heb interesse in cultuur en taal en dergelijke.
Tendentieuze TT is altijd goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry Pokkeldude, maar ik voelde een pro-liberatrische TT aankomen.
NWS / 3-voud overledenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.
Ja, daar zijn we vandaag wel achter gekomen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben een nare schijntolerant.
Een lot dat wij uiteindelijk allen delen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij windt er ook geen doekjes om he?
Je kon die arme IPA er wel eerst een beetje op voorbereiden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een lot dat wij uiteindelijk allen delen.
Arjan in het Els Borst topic...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
Is er al gespeculeerd dat het een wraak actie van de tabaksindustrie is ?
Waar zijn de tijden gebleven? Toen mensen nog geen grootheidswaanzin hadden en nog gewoon keken naar de Nederlandse natiestaat en hoe daarvanuit te streven naar ontwikkeling van het eigen land en het verbeteren van de levensstandaard.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het type wat jij bedoelt is zo goed als non-existent.
Ik voel me geviseerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
Dit soort reacties zijn precies de reden waarom ik die indruk de hele tijd laat bestaan. Het gaat om de walgelijke schijnintolerantie en kortzichtigheid van bepaalde mensen. Die wens ik graag bloot te stellen. Ik heb gedurende mijn periode in de POL SC geleerd dat een VS, een waht, een VP veel liberaler zijn dan mening schijntolerante andere figuur in deze reeks.
Nobody cares, remlof.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef remlof het volgende:
Powerplay voor USA de laatste anderhalve minuut.
Oei, wel sneu.quote:
dit was pas verdachtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Arjan in het Els Borst topic...
Verdacht
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom er wel vaak op terug.
Eigenlijk is het begonnen in 1985 toen de tabakswet werd ingevoerd. Els Borst is alleen maar verder gegaan op die weg, en de ministers na haar ook, maar ik ben daar wel tegen. Maar goed voor 1994 kon je dus op je 7de sigaretten gaan kopen voor je moeder en zelf bier kopen en opdrinken op je 11de. Dat waren gewoon betere tijden.
Nou, ik vind het altijd wel vervelend hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef arjan1112 het volgende:
Maak me er meestal alleen druk om als het iemand jonger dan 50 is ofzo, webschip
Waarom als iemand 80 is gaat ie gewoon dood.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou, ik vind het altijd wel vervelend hoor.
Maar jij legt de grens bij 50. Waarom?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom als iemand 80 is gaat ie gewoon dood.
Behalve dan als je bent vermoord, dat is altijd kut natuurlijk.
Iedereen gaat op den duur een keer dood. Moord is wel heel lullig waar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom als iemand 80 is gaat ie gewoon dood.
Behalve dan als je bent vermoord, dat is altijd kut natuurlijk.
"heb je toch 45 jaar kunnen roken"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij legt de grens bij 50. Waarom?
Die van jou ook hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jouw leeftijd verandert ook echt elke dag.
Die van jou toch ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kill it with FIRE!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Webschip het volgende:
Robin is WEER MEER linkser geworden.
Dat kan, dat hij zichzelf geen lange levensverwachting toedicht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"heb je toch 45 jaar kunnen roken"
helemaal niet ? wat zei ik gisteren dan? 37 ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De rel van de dag is al geweest Bobje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Euribob het volgende:
Libertariërs zijn echt een stelletje simpele zielen.
Knuffel het dan dood, ook goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet rechts genoeg voor.
Dat was een allochtone rel, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De rel van de dag is al geweest Bobje.
Laat Erik er dan op zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet links genoeg voor.
Waarom zou een (indirect) verkozen minister die 8 jaar dienst heeft gedaan en enorme doorbraken heeft bereikt minder waard zijn dan de Koningin ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef arjan1112 het volgende:
Die D66 gasten doen wel wat overdreven, alsof Koningin Beatrix is overleden, Pechtold die op tv bijna huilde en dergelijke
Als jouw moeder doodgaat vind je het ook erger dan als een vrouw twee straten verderop doodgaat. Goh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef arjan1112 het volgende:
Als Lubbers morgen dood gaat, kan het ze geen zak schelen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef arjan1112 het volgende:
Als Lubbers morgen dood gaat, kan het ze geen zak schelen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zou een (indirect) verkozen minister die 8 jaar dienst heeft gedaan en enorme doorbraken heeft bereikt minder waard zijn dan de Koningin ?
Aan wie deze keer de eer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Euribob het volgende:
Raptorix, die heeft in z'n prenatale tijd wat te weinig zuurstof gekregen, dat kan niet anders.quote:
Wat heeft Lubbers met D66 of Pechtold te maken?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Euribob het volgende:
Ik heb 'm nu ook een paar minuten aan staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef remlof het volgende:
Nog steeds 2-2 na overtime, nu penalty shots.
Die goeie ouwe tijd, toen iedereen nog rookte en met alcohol op auto ging rijden enzquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef Disana het volgende:
In dat verband:
http://www.ministerraadopvrijdag.nl/
Dit lijkt me een leuk boek. Vannacht was de samenstelster aan het woord, evenals Van Agt en Jan Pronk. Vaak zaten ze kettingrokend en zuipend de hele nacht door te vergaderen, met af en toe een partijtje voetbal tussendoor waarin Vredeling heel goed was.
Het waren beslist andere tijden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen iedereen nog rookte en met alcohol op auto ging rijden enz
Eigenlijk is dit toch net zo nietszeggend als schaatsen met 3 duizendste seconde wel/niet winnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
USA WOOOOOOOOOOOOOON![]()
![]()
Fuck you, Putin
Ik gunde het de Russen wel. Maargoed, sinds NHL '99 (de videogame) heb ik niets meer van ijshockey vernomenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
USA WOOOOOOOOOOOOOON![]()
![]()
Fuck you, Putin
Nee, want het is een team effort.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit toch net zo nietszeggend als schaatsen met 3 duizendste seconde wel/niet winnen.
Niet echt hè, als bij de penalties steeds dezelfde speler schiet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want het is een team effort.
Het cordon-sanitair tegen weldenkende conservatieven hier is wel te merken ja.quote:
Je baalt dat Rusland heeft verloren van USA?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef Kowloon het volgende:
Godver, godver, zometeen maar even alle frustratie er uit fietsen.Misschien kan ik beter geen sport kijken.
Volgens mij is 't een schaatsfan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je baalt dat Rusland heeft verloren van USA?
Is Nederland eindelijk eens afgedroogd?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is 't een schaatsfan.
Nee, dat kun je niet zeggen. Zeer nipt geen goud.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef remlof het volgende:
Is Nederland eindelijk eens afgedroogd?
Dat is sportiever dan je achter Ajax scharen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Monolith het volgende:
Remlof is toch niet serieus te nemen als het om sport gaat. Hij is nota bene voor Vitesse.
Dat is wel bij meer onderwerpen zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Monolith het volgende:
Remlof is toch niet serieus te nemen als het om sport gaat. Hij is nota bene voor Vitesse.
Hij is ook voor de PvdA inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wel bij meer onderwerpen zo.
Als het zo verder gaat met de PvdA is hij straks één van de laatsten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is ook voor de PvdA inderdaad.
De wens is de vader van de gedachtequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het zo verder gaat met de PvdA is hij straks één van de laatsten.
Mwah, dat de 'klassieke' partijen steeds meer aanhang verliezen is geen nieuws.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Pokkelmans het volgende:
GC / Ervaring airsoft handpistoof
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Pokkelmans het volgende:
GC / Ervaring airsoft handpistoof
Guerillahotels. Belachelijk toch ook, dat je toestemming van de gemeente nodig moet hebben om je appartementje tijdelijk te verhuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:15 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-aan-toeristen.dhtml
ok verhuur je sociale huurwoning voor 75 euro per dag aan toeristen en ga zelf in een caravan op de Veluwe wonen, kassa.
Ja maar anders anarchie en wereldoorlog!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Guerillahotels. Belachelijk toch ook, dat je toestemming van de gemeente nodig moet hebben om je appartementje tijdelijk te verhuren.
Gelukkig is daar de hotelvergunning om ons van die wereldoorlog te behouden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar anders anarchie en wereldoorlog!!!
Nee, dat is een wereld zonder EU.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar anders anarchie en wereldoorlog!!!
Dat is dan ook de 1% van de 1%.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Vergeet de 1% de 0,01% zijn pas echt rijk
Dan kom je bij erg weinig mensen uit, 1000 man in de hele wereld... waarvan 45% uit de VS komt... ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is dan ook de 1% van de 1%.
Ik kan je garanderen dat de 0,0001 nóg rijker is.
Alleen USA - Rus gezien vanaf de tweede periode.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef sp3c het volgende:
sup bro's
hebben jullie het gezien net?
[ afbeelding ]
TJ Oshow
Nee, echt serieus. Wat een foeilelijk ding. De kopers zijn er vast blij mee en hij is vast netjes gemaakt, maar de tyfus man.quote:
Dat is geen hybride voertuig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Zo wordt dat hybride rijden eens van dat geitenwollensokkenimago ontdaan.
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is geen hybride voertuig.
Het was een geweldige wedstrijd, nu hopen dat ze elkaar in de finale weer tegenkomenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef sp3c het volgende:
machtig hoor
oshie won de shootout in zijn uppie
De Intel i8?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al aangepast, ik dacht dat de i8 evenals de i3 volledig elektrisch zou zijn.
Bwehehehequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vijf maanden lang meubels bezorgen.
Een hybride 7 serie?:Pquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, met zulke hybride voertuigen was men dat geitenwollensokkenimago al enkele jaren geleden kwijt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al sinds 2010 op de markt, hoewel ik er slechts twee 'in het wild' heb gespot gedurende die periode.quote:
Na Zweden - Letland ga ik er even voor zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland - Italië blijft spannend na je laatste faalbeurt
Oh haast je niet, ik moet eerst Twente - Vitesse kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Na Zweden - Letland ga ik er even voor zitten.
Toch vind ik die i8 er iets bruter uit zien. Die blauwe accenten vind ik dan weer iets te kinderachtig. Maar hey, als je een sportwagen van zo'n anderhalf ton koopt (voor d'r bij) mag je best een beetje het jongensachtige in je koesteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al sinds 2010 op de markt, hoewel ik er slechts twee 'in het wild' heb gespot gedurende die periode.
Ik ben meer een liefhebber van zakelijke auto's, derhalve zal mijn voorkeur voor de 5- en 7-serie niet als een verrassing komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch vind ik die i8 er iets bruter uit zien. Die blauwe accenten vind ik dan weer iets te kinderachtig. Maar hey, als je een sportwagen van zo'n anderhalf ton koopt (voor d'r bij) mag je best een beetje het jongensachtige in je koesteren.
Ook hele mooie auto's hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben meer een liefhebber van zakelijke auto's, derhalve zal mijn voorkeur voor de 5- en 7-serie niet als een verrassing komen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
De 26-jarige von_Preussen woonde nog thuis. Het leven was eenvoudig voor hem, hij aanvaardde het zoals het was.In de week woont von_Preussen in de Meander, waar hij een eigen studio heeft, maar op vrijdagmiddag pakt hij zijn koffer. De woonvormen zijn hier aangepast aan de mogelijkheden van de gasten, er wordt aandacht besteed aan de geestelijke beperkingen van de bewoners.
Lekker hoor, een eigen studio.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
De 26-jarige von_Preussen woonde nog thuis. Het leven was eenvoudig voor hem, hij aanvaardde het zoals het was.In de week woont von_Preussen in de Meander, waar hij een eigen studio heeft, maar op vrijdagmiddag pakt hij zijn koffer. De woonvormen zijn hier aangepast aan de mogelijkheden van de gasten, er wordt aandacht besteed aan de geestelijke beperkingen van de bewoners.
'dit is een rookvrij gebouw' welkom in de helquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
Zoals de gemiddelde gelovige.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Euribob het volgende:
De beste jongen heeft nu ook geen flikker meer te doen nu ze hem afgezet hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Drie uur aan slowchat teruglezen om zijn one-liner weer tentoon te kunnen spreiden
Iedereen die krampachtig aan z'n eigen ideologie blijft vasthouden heeft daar last van, of dat nu de eurofascisten, libertariërs, gereformeerden of milieujosti's zijn maakt dan niet zo heel veel meer uit.quote:
Correct, Ze kwamen vorige week kijken en waren helemaal hyper. Tja, wat zeg je dan? "Het heeft wel iets" was mijn antwoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, echt serieus. Wat een foeilelijk ding. De kopers zijn er vast blij mee en hij is vast netjes gemaakt, maar de tyfus man.
Heb nauwelijks iets gelezen maar hier viel mijn blik op toen ik het topic opende.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Drie uur aan slowchat teruglezen om zijn one-liner weer tentoon te kunnen spreiden
Geheel correct.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen die krampachtig aan z'n eigen ideologie blijft vasthouden heeft daar last van, of dat nu de eurofascisten, libertariërs, gereformeerden of milieujosti's zijn maakt dan niet zo heel veel meer uit.
Pas als je in staat bent om buiten je eigen ideologie te denken en ook andere informatie te verwerken in je eigen gedachtegang dan ben je ergens voor te gebruiken.
is het van massief eikenhout ofzo ?quote:
Prima hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb nauwelijks iets gelezen maar hier viel mijn blik op toen ik het topic opende.
Maar gezien je reactie, op de man en niet op de inhoud, mag ik er van uitgaan dat je het met me eens bent.
Dus het kost voor jou inderdaad 5 maanden meubels bezorgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is het van massief eikenhout ofzo ?
Maak ik dat kastje zelf wel van geplastificeerd spaanplaat met hetzelfde motiefje
kost het 150,-
Aldus Adje Hominem.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb nauwelijks iets gelezen maar hier viel mijn blik op toen ik het topic opende.
Maar gezien je reactie, op de man en niet op de inhoud, mag ik er van uitgaan dat je het met me eens bent.
du_ke is geen zoon van Abraham, zoveel is duidelijk.quote:
MDF, vuren en eiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is het van massief eikenhout ofzo ?
Maak ik dat kastje zelf wel van geplastificeerd spaanplaat met hetzelfde motiefje
kost het 150,-
Opbokken naar R&P autistje van me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb dat mijn hele leven zeer zwaar gemist.
Dank u voor deze bijdrage, ik moet toch opmerken dat 607 euro een flinke marge isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:11 schreef betyar het volgende:
[..]
MDF, vuren en eiken.
70 euro aan mdf lakdraagfolie,
220 euro eiken
58 euro vuren.
40 euro voor de grepen
56 euro voor de scharnieren.
68 euro grondverf en lak
11 euro plamuur.
70 euro manuren schilder.
593 euro en heb ik nog niks verdiend.
De POL-SC is mijn behandelkamer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Opbokken naar R&P autistje van me.
Ach. Je hebt je harige vriendjes nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een tragische jongen, die v_P.
Dat is waar, die houden tenminste onvoorwaardelijk van mij en kijken mij niet aan op mijn verstandelijke handicap.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach. Je hebt je harige vriendjes nog.
Ik hoef uiteraard geen salaris te hebben voor mijn werk, denk je dat ik dat hout op een stapel gooi en er een toverlaken overheen zwaai en er opeens een kast staat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dank u voor deze bijdrage, ik moet toch opmerken dat 607 euro een flinke marge is
593 * 1,7 - 5% is een redelijke prijs. maakt 967,69 ronden we af op 950,-
GAST!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
V_P trouw gewoon met een lieve Filipijnse verpleegster van 40 jaar ofzo
Zo ziet deze kast er wel uit ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hoef uiteraard geen salaris te hebben voor mijn werk, denk je dat ik dat hout op een stapel gooi en er een toverlaken overheen zwaai en er opeens een kast staat?
zo rekenen winkels.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hoef uiteraard geen salaris te hebben voor mijn werk, denk je dat ik dat hout op een stapel gooi en er een toverlaken overheen zwaai en er opeens een kast staat?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo ziet deze kast er wel uit ja.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
V_P trouw gewoon met een lieve Filipijnse verpleegster van 40 jaar ofzo
Doe eens een gok.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zo rekenen winkels.
mja.. dan moet je het aantal manuren er wel bijzetten he.
Zit er inderdaad aan te twijfelen. 8 uurtjes voor die kastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:20 schreef von_Preussen het volgende:
Kan je arjan niet in dienst nemen betyar?
Als er iemand zijn teringharses moet houden is het Spekman wel. Met z'n truien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
Spekman: vvd , pvv , leefbaar en d66 zijn racisten
pvv en leefbaar op basis van ras
d66 en vvd op basis van inkomen
..
http://www.volkskrant.nl/(...)p-PvdA-congres.dhtml
Ik heb het niet gezien maar heb wel aan je gedacht en me afgevraagd of je zat te genieten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef sp3c het volgende:
sup bro's
hebben jullie het gezien net?
[ afbeelding ]
TJ Oshow
Wat is er mis met een sterker contract tussen rijke en arme wijken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
Spekman: vvd , pvv , leefbaar en d66 zijn racisten
pvv en leefbaar op basis van ras
d66 en vvd op basis van inkomen
..
http://www.volkskrant.nl/(...)p-PvdA-congres.dhtml
Ik gok zomaar dat de truienman niet in de armste wijk woont.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een sterker contract tussen rijke en arme wijken?
- lasserquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat de truienman niet in de armste wijk woont.
Hij is hier gewoon om de hoek op school geweest, in Waddinxveen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
- lasser
- verhuizer
- verkoper in een milieuboekenwinkel
- lid gemeenteraad van Utrecht, van 1 april 1994 tot 1 januari 2001
- wethouder (van sociale zaken, maatschappelijke opvang en verslavingszorg, GG & GD, interculturalisatie, sport en recreatie en de wijken Noordwest en Zuid; vanaf november 2005 tevens welzijn) van Utrecht, van 1 januari 2001 tot 1 mei 2006
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 30 november 2006 tot 25 januari 2012
- voorzitter PvdA, vanaf 22 januari 2012
Hahahahahahaha
http://www.parlement.com/id/vhekc59k3rzm/j_l_hans_spekman
Wat moet ik me bij milieuboeken voorstellen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
- lasser
- verhuizer
- wethouder (van sociale zaken, maatschappelijke opvang en verslavingszorg, GG & GD, interculturalisatie, sport en recreatie en de wijken Noordwest en Zuid; vanaf november 2005 tevens welzijn) van Utrecht, van 1 januari 2001 tot 1 mei 2006
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 30 november 2006 tot 25 januari 2012
Hahahahahahaha
hm... hij komt uit Zevenhuizen, zat op de middelbare school in Waddinxveen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
- lasser
- verhuizer
Hahahahahahaha
Ik zit er nog steeds eentje te zoeken die het op bluetooth doet. Kan ik net doen alsof ik mijn tweede vriendin sms terwijl mijn vriendin daar zit te stuiteren.quote:
Vrouwen hebben mannen sowieso alleen voor het geld en hun zaad nodig, dacht je nou echt dat ze mannen nodig hebben voor seksueel genot?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? Dan hebben die wijven jou niet meer nodig
Tweede zijn de beste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zulke
[ afbeelding ]
Of zulke
[ afbeelding ]
Deze werkt ook met een app.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit er nog steeds eentje te zoeken die het op bluetooth doet. Kan ik net doen alsof ik mijn tweede vriendin sms terwijl mijn vriendin daar zit te stuiteren.
Voor geld ook niet, vrouwen werken zelf terwijl mannen steeds vaker laagopgeleide werkloze alcoholisten/ drugsverslaafden met psychische problemen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen hebben mannen sowieso alleen voor het geld en hun zaad nodig, dacht je nou echt dat ze mannen nodig hebben voor seksueel genot?
Je vergat rokers.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Voor geld ook niet, vrouwen werken zelf terwijl mannen steeds vaker laagopgeleide werkloze alcoholisten/ drugsverslaafden met psychische problemen zijn.
Arjan: rokerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
Vrouw: rechter dokter
man: chauffeur , bouwvakker
Het begrip 'downdating' is bij jou niet bekend?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Voor geld ook niet, vrouwen werken zelf terwijl mannen steeds vaker laagopgeleide werkloze alcoholisten/ drugsverslaafden met psychische problemen zijn.
Onze Robin had toch een vibratorapp? Moet je wel je telefoon in een vagijn douwen, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze werkt ook met een app.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.. Wat is dat ? een geile studente die het met een pizzaboy doet ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het begrip 'downdating' is bij jou niet bekend?
Robin heeft ook een dergelijk pak om z'n vriendin mee te plezieren:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Onze Robin had toch een vibratorapp? Moet je wel je telefoon in een vagijn douwen, maar een kniesoor die daar op let.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ls-serieuze-partner/quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee.. Wat is dat ? een geile studente die het met een pizzaboy doet ofzo
Die kast was echt wel foeilelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Kan bet nog een puntje aan zuigen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kast was echt wel foeilelijk.
En bedankt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tampon voor je.
Moet je in Oost-Europa zijn, daar is jouw wereld nog in orde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:53 schreef arjan1112 het volgende:
Waar is godverdomme de tijd gebleven dat de vrouw blij was met een man die niet dronk en sloeg ?
Inderdaad. Denk je de perfecte man te zijn, is de lat weer een stuk hoger gelegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:53 schreef arjan1112 het volgende:
Waar is godverdomme de tijd gebleven dat de vrouw blij was met een man die niet dronk en sloeg ?
EG ook en die is 800.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat humor betreft ben ik in mijn anale fase blijven hangen.
Wat doe jij eigenlijk Arjan. Behalve roken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef arjan1112 het volgende:
Mja het valt allemaal wel mee met die emancipatie enz. want waarom werkt 80% van de NL vrouwen dan part time , als verpleegster of schoonmaakster
?
Ik ken geen vrouwen die dergelijke beroepen uitoefenen, ik ken enkel vrouwen die fulltime consultant, advocate, analist of andere overbetaalde ongeinberoepen uitoefenen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef arjan1112 het volgende:
Mja het valt allemaal wel mee met die emancipatie enz. want waarom werkt 80% van de NL vrouwen dan part time , als verpleegster of schoonmaakster
?
Hij rijdt meubels rond in z'n busje, daar hadden we het vandaag toch al over?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk Arjan. Behalve roken.
Parttime in een busje rijden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk Arjan. Behalve roken.
Oh, dat was serieus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij rijdt meubels rond in z'n busje, daar hadden we het vandaag toch al over?
Maar daarna deed je het niet meer zelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:04 schreef arjan1112 het volgende:
Eerst werkte ik in een doe het zelf zaak
Dat is die andere 20%quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die dergelijke beroepen uitoefenen, ik ken enkel vrouwen die fulltime consultant, advocate, analist of andere overbetaalde ongeinberoepen uitoefenen.
Freelance ICT-er en binnenkort weer een vaste baan voor 32 uur en dus 1 dagje per week erbij voor freelancen. Voor de extra centen voor de whiskycollectie.quote:
Beetje met zijn bootje naar andere landen varen om dorpen te plunderen en vrouwen te verkrachten.quote:
Dat laatste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef arjan1112 het volgende:
Zal ik eerst nog koffie drinken of gewoon doorgaan met bier en hier steeds vreemder gedrag gaan vertonen?
Nóg een ICT-er. Remlof ook toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Freelance ICT-er en binnenkort weer een vaste baan voor 32 uur en dus 1 dagje per week erbij voor freelancen. Voor de extra centen voor de whiskycollectie.
Yup.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nóg een ICT-er. Remlof ook toch?
Vanavond maar eens een begin maken aan een flesje Laphroaig quarter cask.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Freelance ICT-er en binnenkort weer een vaste baan voor 32 uur en dus 1 dagje per week erbij voor freelancen. Voor de extra centen voor de whiskycollectie.
Wat doe jij ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Kijk aan. Zo wordt het POL aantekeningenboekje steeds gevulder.
Goed spul. Ik zou daarna niet wat anders drinken. Dus als je wil gaan proeven, eerst wat anders. Heb nog een dichte triple wood staan (die ik al ken).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vanavond maar eens een begin maken aan een flesje Laphroaig quarter cask.
Moet je dat met een parapluutje drinken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vanavond maar eens een begin maken aan een flesje Laphroaig quarter cask.
whehehehquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef arjan1112 het volgende:
Een neef van me had ook ict geleert op mbo nivo.. eerst werkte die bij een bedrijf dat 2de hands pc's sloopte en de onderdelen verkocht aan china; nu is ie keukenverkoper.
Ijsblokjes, cola en een citroentje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je dat met een parapluutje drinken?
Pokkelmans is keukenverkoper.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat doe jij ?
Politieagent ofzo
Drankje voor GS, zo te horen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ijsblokjes, cola en een citroentje.
In de ICT was geen droog brood meer te verdienen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pokkelmans is keukenverkoper.
Enkel als je buiten gaat staan is dat aan te raden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je dat met een parapluutje drinken?
Laphroaig is niet echt iets voor GSB denk ik. Met alle peat meer iets voor Arjan.quote:
Als gay of als barman?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef Friek_ het volgende:
Ik werk momenteel bij de lokale gaybar.
Ligt eraan wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de ICT was geen droog brood meer te verdienen.
Droog brood kan je overal verdienen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de ICT was geen droog brood meer te verdienen.
700.000 werklozen zeggen iets anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Droog brood kan je overal verdienen.
Hmm, ik heb ook nog een Caol Ila en Dalmore 12yo staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed spul. Ik zou daarna niet wat anders drinken. Dus als je wil gaan proeven, eerst wat anders. Heb nog een dichte triple wood staan (die ik al ken).
Dalmore -> Ila -> Laphroaig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook nog een Caol Ila en Dalmore 12yo staan.
dus ik moet geloven dat een willekeurige militair met dergelijke vrouwen in contact komt ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die dergelijke beroepen uitoefenen, ik ken enkel vrouwen die fulltime consultant, advocate, analist of andere overbetaalde ongeinberoepen uitoefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |