Muttie laat zich wel wat kennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel veel racismen, vooroordelen, en schijnintolerantie toch?
Ik zit op een studie met allemaal internationale kosmopoliete studenten en wij hebben een hekel aan mensen als jij die alles moeilijk en onmogelijk willen maken qua samenwerking en verbroedering op internationaal gebied.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eens. Ik richt mijn peilen tegenwoordig dan ook op 'post-modernistische progressieve kosmopolieten'.
Topic snatcher.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry Pokkeldude, maar ik voelde een pro-liberatrische TT aankomen.
Kosmopolieten zijn meer mensen die een hekel hebben aan de eigen cultuur en die het liefst één wereldregering willen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zit op een studie met allemaal internationale kosmopoliete studenten en wij hebben een hekel aan mensen als jij die alles moeilijk en onmogelijk willen maken qua samenwerking en verbroedering op internationaal gebied.
Dat je cultuurrelativist bent en eurofiel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef arjan1112 het volgende:
Wat houd het in om een cosmopoliet te zijn ? Dat je op vakantie gaat naar Iran en je aan de islamistische kledingvoorschriften houd ?
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.quote:
Kosmopolieten hebben helemaal geen hekel aan hun eigen cultuur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kosmopolieten zijn meer mensen die een hekel hebben aan de eigen cultuur en die het liefst één wereldregering willen.
Vandaag de dag noemen zei zichzelf europeanisten. Wij noemen hen eurofielen.
Dat je voor het afschaffen van het Sinterklaasfeest bent, maar wel meedoet met het Suikerfeest ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat je cultuurrelativist bent en eurofiel.
Het type wat ik bedoel wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kosmopolieten hebben helemaal geen hekel aan hun eigen cultuur.
Dom en arm.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.
Ja en dat je wilt dat Nederland wordt afgeschaft zoals KoosVogel en de zijnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat je voor het afschaffen van het Sinterklaasfeest bent, maar wel meedoet met het Suikerfeest ?
Het type wat jij bedoelt is zo goed als non-existent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het type wat ik bedoel wel.
Ik houd me ook bezig met zaken in andere landen, heb interesse in cultuur en taal en dergelijke.
Tendentieuze TT is altijd goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry Pokkeldude, maar ik voelde een pro-liberatrische TT aankomen.
NWS / 3-voud overledenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |