en erg dat we het vinden dat een hulpverlener wat details heeft gelekt...quote:
Misschien moet je het er bij me in slaanquote:
Dat zal er voor sommigen ook niet zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je het er bij me in slaan![]()
Hoe dan ook, ik zie het verschil niet.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:33 schreef Webschip het volgende:
Wat me niet duidelijk is of ze nou IN of BIJ de garage is gevonden.
quote:Borst lag volgens de hulpverlener van achteren gezien rechts naast de voorkant van haar auto vlak bij een deur die toegang geeft tot een bijkeuken. Die ruimte verbindt de garage met haar huis.
Eerder Volkert van der G op proefverlofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
Is er al een voormalig LPF-stemmer aangehouden?
Goh... Dat had ik dus goed ingeschat.quote:
Zo begrijp ik het nu ook. Dus ze was al in de garage, dat kan dan weer kloppen dat de garagedeur openstond. En dat kan ook verklaren dat de D66-campagnejongen inderdaad niks raars had gezien op zondag...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goh... Dat had ik dus goed ingeschat.
Dat "tussen de auto en de garage" was dus eigenlijk "tussen de auto en de achtermuur van de garage" en niet "tussen de auto die buiten de garage stond en garagedeur".
Dat kan ook...dat haar belager(s) haar had(den) opgewacht en bij het binnenrijden mee naar binnen zijn gelopen om vervolgens toe te slaan...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Leandra het volgende:
Of dat iemand de garage binnenkwam terwijl zij de auto naar binnen reed.
Ik vrees dat dit niet de enige speculatie zal zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
Is er al gespeculeerd dat het een wraak actie van de tabaksindustrie is ?
Zal het nog op TV komen? Een samenvatting ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef Loekie1 het volgende:
Aan het einde van de herdenking las Van Boxtel het gedicht Portret II van Rutger Kopland. „Nu het daar ligt, zo in zichzelf gekeerd, zo zichtbaar, ik weet wel, je bent dat niet meer maar wat moet ik, het ligt daar en ik heb het lief.”
Wat mooi. En wat aangrijpend.
Het arriveren denk ik. Hoop dat de dienst zelf niet te breed uitgemeten wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zal het nog op TV komen? Een samenvatting ofzo?
Nee, er is op verzoek van de familie binnen niet gefilmd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het arriveren denk ik. Hoop dat de dienst zelf niet te breed uitgemeten wordt.
Niet dus, want ze heeft nog aardig verweer geboden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef deedeetee het volgende:
Het is gewoonweg triest dat zo'n oude dame op zo'n akelige manier aan haar eind is gekomen. Wat er dan ook is gebeurt, ik hoop dat het idg snel is gegaan.
Heb je dat ergens gelezen ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet dus, want ze heeft nog aardig verweer geboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |