Muttie laat zich wel wat kennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel veel racismen, vooroordelen, en schijnintolerantie toch?
Ik zit op een studie met allemaal internationale kosmopoliete studenten en wij hebben een hekel aan mensen als jij die alles moeilijk en onmogelijk willen maken qua samenwerking en verbroedering op internationaal gebied.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eens. Ik richt mijn peilen tegenwoordig dan ook op 'post-modernistische progressieve kosmopolieten'.
Topic snatcher.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry Pokkeldude, maar ik voelde een pro-liberatrische TT aankomen.
Kosmopolieten zijn meer mensen die een hekel hebben aan de eigen cultuur en die het liefst één wereldregering willen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zit op een studie met allemaal internationale kosmopoliete studenten en wij hebben een hekel aan mensen als jij die alles moeilijk en onmogelijk willen maken qua samenwerking en verbroedering op internationaal gebied.
Dat je cultuurrelativist bent en eurofiel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef arjan1112 het volgende:
Wat houd het in om een cosmopoliet te zijn ? Dat je op vakantie gaat naar Iran en je aan de islamistische kledingvoorschriften houd ?
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.quote:
Kosmopolieten hebben helemaal geen hekel aan hun eigen cultuur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kosmopolieten zijn meer mensen die een hekel hebben aan de eigen cultuur en die het liefst één wereldregering willen.
Vandaag de dag noemen zei zichzelf europeanisten. Wij noemen hen eurofielen.
Dat je voor het afschaffen van het Sinterklaasfeest bent, maar wel meedoet met het Suikerfeest ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat je cultuurrelativist bent en eurofiel.
Het type wat ik bedoel wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kosmopolieten hebben helemaal geen hekel aan hun eigen cultuur.
Dom en arm.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.
Ja en dat je wilt dat Nederland wordt afgeschaft zoals KoosVogel en de zijnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat je voor het afschaffen van het Sinterklaasfeest bent, maar wel meedoet met het Suikerfeest ?
Het type wat jij bedoelt is zo goed als non-existent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het type wat ik bedoel wel.
Ik houd me ook bezig met zaken in andere landen, heb interesse in cultuur en taal en dergelijke.
Tendentieuze TT is altijd goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
Sorry Pokkeldude, maar ik voelde een pro-liberatrische TT aankomen.
NWS / 3-voud overledenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vertel me meer over hem. Zijn naam klinkt me bekend in de oren.
Ja, daar zijn we vandaag wel achter gekomen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben een nare schijntolerant.
Een lot dat wij uiteindelijk allen delen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij windt er ook geen doekjes om he?
Je kon die arme IPA er wel eerst een beetje op voorbereiden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een lot dat wij uiteindelijk allen delen.
Arjan in het Els Borst topic...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
Is er al gespeculeerd dat het een wraak actie van de tabaksindustrie is ?
Waar zijn de tijden gebleven? Toen mensen nog geen grootheidswaanzin hadden en nog gewoon keken naar de Nederlandse natiestaat en hoe daarvanuit te streven naar ontwikkeling van het eigen land en het verbeteren van de levensstandaard.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het type wat jij bedoelt is zo goed als non-existent.
Ik voel me geviseerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
Dit soort reacties zijn precies de reden waarom ik die indruk de hele tijd laat bestaan. Het gaat om de walgelijke schijnintolerantie en kortzichtigheid van bepaalde mensen. Die wens ik graag bloot te stellen. Ik heb gedurende mijn periode in de POL SC geleerd dat een VS, een waht, een VP veel liberaler zijn dan mening schijntolerante andere figuur in deze reeks.
Nobody cares, remlof.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef remlof het volgende:
Powerplay voor USA de laatste anderhalve minuut.
Oei, wel sneu.quote:
dit was pas verdachtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Arjan in het Els Borst topic...
Verdacht
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom er wel vaak op terug.
Eigenlijk is het begonnen in 1985 toen de tabakswet werd ingevoerd. Els Borst is alleen maar verder gegaan op die weg, en de ministers na haar ook, maar ik ben daar wel tegen. Maar goed voor 1994 kon je dus op je 7de sigaretten gaan kopen voor je moeder en zelf bier kopen en opdrinken op je 11de. Dat waren gewoon betere tijden.
Nou, ik vind het altijd wel vervelend hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef arjan1112 het volgende:
Maak me er meestal alleen druk om als het iemand jonger dan 50 is ofzo, webschip
Waarom als iemand 80 is gaat ie gewoon dood.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou, ik vind het altijd wel vervelend hoor.
Maar jij legt de grens bij 50. Waarom?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom als iemand 80 is gaat ie gewoon dood.
Behalve dan als je bent vermoord, dat is altijd kut natuurlijk.
Iedereen gaat op den duur een keer dood. Moord is wel heel lullig waar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom als iemand 80 is gaat ie gewoon dood.
Behalve dan als je bent vermoord, dat is altijd kut natuurlijk.
"heb je toch 45 jaar kunnen roken"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij legt de grens bij 50. Waarom?
Die van jou ook hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jouw leeftijd verandert ook echt elke dag.
Die van jou toch ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kill it with FIRE!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Webschip het volgende:
Robin is WEER MEER linkser geworden.
Dat kan, dat hij zichzelf geen lange levensverwachting toedicht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"heb je toch 45 jaar kunnen roken"
helemaal niet ? wat zei ik gisteren dan? 37 ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De rel van de dag is al geweest Bobje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Euribob het volgende:
Libertariërs zijn echt een stelletje simpele zielen.
Knuffel het dan dood, ook goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet rechts genoeg voor.
Dat was een allochtone rel, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De rel van de dag is al geweest Bobje.
Laat Erik er dan op zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet links genoeg voor.
Waarom zou een (indirect) verkozen minister die 8 jaar dienst heeft gedaan en enorme doorbraken heeft bereikt minder waard zijn dan de Koningin ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef arjan1112 het volgende:
Die D66 gasten doen wel wat overdreven, alsof Koningin Beatrix is overleden, Pechtold die op tv bijna huilde en dergelijke
Als jouw moeder doodgaat vind je het ook erger dan als een vrouw twee straten verderop doodgaat. Goh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef arjan1112 het volgende:
Als Lubbers morgen dood gaat, kan het ze geen zak schelen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef arjan1112 het volgende:
Als Lubbers morgen dood gaat, kan het ze geen zak schelen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zou een (indirect) verkozen minister die 8 jaar dienst heeft gedaan en enorme doorbraken heeft bereikt minder waard zijn dan de Koningin ?
Aan wie deze keer de eer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Euribob het volgende:
Raptorix, die heeft in z'n prenatale tijd wat te weinig zuurstof gekregen, dat kan niet anders.quote:
Wat heeft Lubbers met D66 of Pechtold te maken?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Euribob het volgende:
Ik heb 'm nu ook een paar minuten aan staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef remlof het volgende:
Nog steeds 2-2 na overtime, nu penalty shots.
Die goeie ouwe tijd, toen iedereen nog rookte en met alcohol op auto ging rijden enzquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef Disana het volgende:
In dat verband:
http://www.ministerraadopvrijdag.nl/
Dit lijkt me een leuk boek. Vannacht was de samenstelster aan het woord, evenals Van Agt en Jan Pronk. Vaak zaten ze kettingrokend en zuipend de hele nacht door te vergaderen, met af en toe een partijtje voetbal tussendoor waarin Vredeling heel goed was.
Het waren beslist andere tijden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen iedereen nog rookte en met alcohol op auto ging rijden enz
Eigenlijk is dit toch net zo nietszeggend als schaatsen met 3 duizendste seconde wel/niet winnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
USA WOOOOOOOOOOOOOON![]()
![]()
Fuck you, Putin
Ik gunde het de Russen wel. Maargoed, sinds NHL '99 (de videogame) heb ik niets meer van ijshockey vernomenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
USA WOOOOOOOOOOOOOON![]()
![]()
Fuck you, Putin
Nee, want het is een team effort.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit toch net zo nietszeggend als schaatsen met 3 duizendste seconde wel/niet winnen.
Niet echt hè, als bij de penalties steeds dezelfde speler schiet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want het is een team effort.
Het cordon-sanitair tegen weldenkende conservatieven hier is wel te merken ja.quote:
Je baalt dat Rusland heeft verloren van USA?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef Kowloon het volgende:
Godver, godver, zometeen maar even alle frustratie er uit fietsen.Misschien kan ik beter geen sport kijken.
Volgens mij is 't een schaatsfan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je baalt dat Rusland heeft verloren van USA?
Is Nederland eindelijk eens afgedroogd?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is 't een schaatsfan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |