En zonder Justinequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje saai nu we die slopestyle al hebben gezien.
Ze riep na haar sprong nog wat in de camera voor de onfortuinlijke Laís, die ongetwijfeld lag te kijken in het ziekenhuis in Floridaquote:
Maar dat is totaal geen vereiste bij de NOS.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die heeft denk ik geen verstand van deze tak van sport.
Van Brazilië? Die doet dit ook pas een paar maanden en heeft in november überhaupt voor het eerst sneeuw gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die sprong
Mèn, dat lukt mij nog
Volgens mij ging er net eentje vanaf, maar dat ging fout.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef Maver24 het volgende:
De vrouwen gaan niet van de hoogste schans. Mag dat niet of kunnen ze dat niet?
Ach ja, ik ken het verhaal nuquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Brazilië? Die doet dit ook pas een paar maanden en heeft in november überhaupt voor het eerst sneeuw gezien
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken het verhaal nu
Je zit er wel mee he?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan wel weg net als slopestyle en halfpipe.
Donderdag en vrijdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer gaat de ski cross beginnen? Dat is ook erg spectaculair
Zij is inderdaad wel een Backlaid Tuck Fool.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit geen sport voor Cheryl Maas?
Volgens mij zit dat je dwars.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef Redefine het volgende:
Hier overigens wel balende gezichten bij mislukte sprongenGeen Joeoeoeoeoeoe ik net de finale niet gehaald. Joeoeoeoeoeoe
Ja. Als ze nou eens laten zien wat voor aftrek je bij een val krijgt. En wat de uitgangswaarde van een sprong is. Dan lijkt het in ieder geval al een stuk logischer en eerlijker.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat je dwars.
Ik snap niet waarom dit op de Spelen is toegelaten. Het is show en geen sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef DeLuna het volgende:
Dit is het schoonspringen van de winterspelen
Ze zouden meer in moeten richten als kunstschaatsen en turnen. Verplichte sprongen en bepaalde uitvoeringen die punten opleveren, niet puur op de smaak van de jury. Dat zou al een stuk beter zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit op de Spelen is toegelaten. Het is show en geen sport.
Moguls (zonder jurypunten!) en de Cross mogen wel blijven, weet niet of er nog meer freestyleskisporten zijn om toe te voegen...
Ik ben er ook geen fan van. Al is dit onderdeel er al aardig lang op de Spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Moguls (zonder jurypunten!) en de Cross mogen wel blijven, weet niet of er nog meer freestyleskisporten zijn om toe te voegen...
Kunstrijden en turnen horen ook in het circus thuis.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zouden meer in moeten richten als kunstschaatsen en turnen. Verplichte sprongen en bepaalde uitvoeringen die punten opleveren, niet puur op de smaak van de jury. Dat zou al een stuk beter zijn.
Verder vind ik het allemaal prima maar na een paar dagen hetzelfde gezeik ben ik er wel klaar mee.
Eens. Het is nu compleet onduidelijk en er zit een veel te groot verschil in beoordelingen. Bij turnen gaat het nu prima en is het niet ineens de 5e sprong die 1e wordt. Hoewel het bij een gelijk niveau nog wel eens een tikje kan verschillen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Al is dit onderdeel er al aardig lang op de Spelen.
Met jurypunten mag nog wel, maar mits ze de jurystijl van het huidige Turnen aannemen. Of een variant daarop.
Wat betreft je laatste zin. Het helpt ook niet echt dat de slopestyle erbij is gekomen en de skiërs nu ook de halfpipe hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zouden meer in moeten richten als kunstschaatsen en turnen. Verplichte sprongen en bepaalde uitvoeringen die punten opleveren, niet puur op de smaak van de jury. Dat zou al een stuk beter zijn.
Verder vind ik het allemaal prima maar na een paar dagen hetzelfde gezeik ben ik er wel klaar mee.
'ploertendoder' mooi woordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef Redefine het volgende:
Er was dus in Nederland geklaagd over het enthousiasme van Willem-Alexander en Maxima![]()
Rutte heeft gelijk om dat gezeur te noemen.
Neuh maar het zijn iedere keer dezelfde met iedere keer dezelfde opmerkingen. Dat kennen we nu wel toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat betreft je laatste zin. Het helpt ook niet echt dat de slopestyle erbij is gekomen en de skiërs nu ook de halfpipe hebben.
Oh. Bedoel je het zo. Dat heb je nu eenmaal. Ben ik ook schuldig aanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh maar het zijn iedere keer dezelfde met iedere keer dezelfde opmerkingen. Dat kennen we nu wel toch?
Nouja bij deze. Ze worden heus wel gelezen, in het geval jullie daaraan twijfeldenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh. Bedoel je het zo. Dat heb je nu eenmaal. Ben ik ook schuldig aan
Ik kan niet voor anderen spreken. Maar mijn kritiek op het juichen etc. is er een van onvrede, niet dat het mij er om gaat dat ze ook worden gelezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja bij deze. Ze worden heus wel gelezen, in het geval jullie daaraan twijfelden
http://www.sochi2014.com/(...)dies-aerials-final-1quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:50 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er aan de hand met die site van Sochi, ik vind de livescores niet meer
Daar ben ik het geheel mee eens en het hoort wel degelijk op de OS thuis. Als het niks was dan deed niemand mee namelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken. Maar mijn kritiek op het juichen etc. is er een van onvrede, niet dat het mij er om gaat dat ze ook worden gelezen![]()
Maar ik denk dat de 'dit is geen sport' mensen wel graag gelezen willen worden. Maar dat vind ik zelf ook gewoon onzin. Een sport is het wel degelijk, maar er zou best wel wat aan mogen veranderen.
Doet het niet hier, vreemdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.sochi2014.com/(...)dies-aerials-final-1
Nou ja, dan zou je elke sport Olympisch kunnen maken he. De beoefenaars van deze sporten hebben het voordeel dat de IOC flitsende sporten wil hebben, waar een bepaalde groep jongeren naar kijkt. Anders was het nooit Olympisch geworden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar ben ik het geheel mee eens en het hoort wel degelijk op de OS thuis. Als het niks was dan deed niemand mee namelijk.
de link helemaal niet? vaagquote:
Skiballet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch is dit heel anders dan voetbal, waar de OS echt niet het hoogst haalbare zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou je elke sport Olympisch kunnen maken he. De beoefenaars van deze sporten hebben het voordeel dat de IOC flitsende sporten wil hebben, waar een bepaalde groep jongeren naar kijkt. Anders was het nooit Olympisch geworden.
Dan is het nog steeds niet per definitie onterecht dat het juist wel Olympisch is. Maar het zal altijd zo blijven dat voor deze sporters andere evenementen belangrijker zijn.
page not found, maar de layout is ook helemaal anders terwijl ik de site al een week zonder problemen gebruikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
de link helemaal niet? vaagBegint iig over 30 m in mocht je dat verwarren
Dat krijg je al snel als je de ballen verstand hebt van een bepaalde sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Het is nu compleet onduidelijk
Dat geldt voor een snowboarder ook (buiten de parallel onderdelen dan).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch is dit heel anders dan voetbal, waar de OS echt niet het hoogst haalbare zijn.
Dat komt niet alleen daardoor hèquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat krijg je al snel als je de ballen verstand hebt van een bepaalde sport.
Eensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef Redefine het volgende:
Er was dus in Nederland geklaagd over het enthousiasme van Willem-Alexander en Maxima![]()
Rutte heeft gelijk om dat gezeur te noemen.
Iets met trainen denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef TLC het volgende:
Hoe doen die mensen dat toch ? ook met dat snowboarden, van die hoge schansen af, koprollen in de lucht maken en gewoon terecht komen zonder ook maar iets te krijgen terwijl andere mensen al hun poten en iedere rib in hun lichaam zouden breken bij het neerkomen
Ja maar daar verander je de zwaartekracht van de aarde niet mee hequote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar daar verander je de zwaartekracht van de aarde niet mee he
Mooi dat ze nu eindelijk een medaille heeftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Ah, ze staat en lacht weer. Medaille voor Tsuper, nadat ze vanaf 1998 5e, 9e, 10e en 8e werd
Een soort Aikoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi dat ze nu eindelijk een medaille heeft
Jammer dat die australische vielquote:
Mwah, ik gun het die Tsuper welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jammer dat die australische viel
Oneerlijk ook. Dat afvalsysteem is ook niet alles zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:27 schreef Marcoss het volgende:
Goud voor Tsuper
Wel opvallend dat je al je vorige finalescores gewoon "kwijt" bent
Oneerlijk dat je gewoon 4 keer een goede sprong moet laten zien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oneerlijk ook. Dat afvalsysteem is ook niet alles zo.
Dat je de 3 beste sprongen kan hebben en toch geen medaille.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oneerlijk dat je gewoon 4 keer een goede sprong moet laten zien?
Beste sprong of beste gemiddelde zou ik logischer vinden dan deze manier eigenlijk. Nu moet je 4x goed springen, maar geldt enkel de laatste voor de medailles.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oneerlijk dat je gewoon 4 keer een goede sprong moet laten zien?
Dan heb je op het verkeerde moment gepiektquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat je de 3 beste sprongen kan hebben en toch geen medaille.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:33 schreef Redefine het volgende:
Het geeft inderdaad een nadeel dat je de beste kan zijn en bent geweest. En dat een mindere springer op het laatst opeens goud kan winnen. Maar het maakt het natuurlijk wel spannender. En bij andere sporten kun je er ook zomaar uit liggen na een slechte wedstrijd.
Shit weer niet gelukt een one liner te plaatsen![]()
Helemaal ideaal is het niet. Niet altijd de beste die wint. Maar het zorgt wel voor meer spanning. Dus uiteindelijk ben ik in dit geval voor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik vind altijd dat de beste deelnemer ook verdiend om te winnen. Als de regels dan oneerlijk zijn is dat lame. Ik vind in ieder geval een groot g
Volgens mij is dit de laatste, nou ja, de mannen moeten dit ook nog doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoeveel varianten van dat freestyle gebeuren zijn er?
Ah, ok. Thnxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de laatste, nou ja, de mannen moeten dit ook nog doen.
Superquote:
Ja, het is bezigquote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Aerials vanmiddag bij de mannen, gaat het door?
Domracheva heeft twee keer goud gewonnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan!Ook voor het eerst? Ik ga helemaal lachen als Jamaica een medaille wint.
Lijkt me best een wintersportland hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan!Ook voor het eerst? Ik ga helemaal lachen als Jamaica een medaille wint.
En bij de aerials vrouwen iemandquote:Op maandag 17 februari 2014 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Domracheva heeft twee keer goud gewonnen.
Alle gouden medailles gewonnen door Wit-Rusland. Wit-Rusland moet óf de kennis gaan delen óf gewoon de sport opheffen!quote:
Die handjes zijn zo lelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle gouden medailles gewonnen door Wit-Rusland. Wit-Rusland moet óf de kennis gaan delen óf gewoon de sport opheffen!
geen jazz-handsquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die handjes zijn zo lelijk
Uh het is donker dus weinig reflectie?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom hebben ze trouwens geen skibrillen op?
Geldt ook voor de schansspringersquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Uh het is donker dus weinig reflectie?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef Zorro het volgende:
Ik vond die koprol wel bonuspunten waard.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef Zorro het volgende:
Hans van Zetten zou het wel hebben over een combinatiesprong, en dus bonuspunten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef Zorro het volgende:
Wat zullen die snowboarders balen dat ze vorige week op natte pap moesten ploeteren...quote:
Dat was bij de sloopstijl ook al zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch veel toffer om te zien dan de snowboardhalfpipe?
halfpipe vind ik met board mooier, slopestyle met skiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was bij de sloopstijl ook al zo.
eensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch veel toffer om te zien dan de snowboardhalfpipe?
Eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef outtayourleague het volgende:
Fijn dat het nou een keertje sneeuwt ja,
Vind dat freestylen eigenlijk leuker op ski's dan op snowboard, ziet er wat soepeler en eleganter uit
Ja.quote:
Ik lees het nu ook.quote:
Met het oog op de medaillespiegel dacht ik dat dit wel een onderdeel zou zijn waar de VS een medaille ging pakken, maar in die uitslagen zijn toch vooral Europeanen die top3 finishen. Sowieso heel veel verschillende namen die blijkbaar kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:43 schreef Nober het volgende:
[belangrijkste uitslagen sinds Vancouver]
Iedereen gaat door toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:47 schreef Nober het volgende:
Wat was dat voor een actie? Na 12 seconden stopt ie ermee!
Fiva dus exit?
Ja.quote:
Ja.quote:
Stream.quote:
quote:
twitter:sportch twitterde op donderdag 20-02-2014 om 09:00:39Alex Fiva hat die Qualifikation abgebrochen. Er verspürt Schmerzen im Rücken, darf dank seinem Start aber am Rennen teilnehmen... reageer retweet
Link?quote:
www.nos.nl/os2014quote:
Vertaling?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]twitter:sportch twitterde op donderdag 20-02-2014 om 09:00:39Alex Fiva hat die Qualifikation abgebrochen. Er verspürt Schmerzen im Rücken, darf dank seinem Start aber am Rennen teilnehmen... reageer retweet
Kwali afgebroken vanwege pijn in z'n rug, maar omdat hij wel gestart is in de plaatsingsrun mag hij toch meedoen in de heats.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
www.nos.nl/os2014
[..]
Vertaling?
Alex Fiva heeft de kwalificatie afgebroken. Hij voelde pijn in de rug, door zijn start kan hij toch deelnemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
www.nos.nl/os2014
[..]
Vertaling?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:23 schreef Leatherface het volgende:
Wie zijn de favorieten? Kraus en Pellinen? Of die broer van Mario Matt?
Ja, waardoor er 1 automatisch niet meer boeitquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:26 schreef Max23 het volgende:
Krijgen we 8 heats van 4 man in de volgende ronde?
Hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waardoor er 1 automatisch niet meer boeit
Hoezo nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waardoor er 1 automatisch niet meer boeit
quote:
Als Schmid niet meedoet zijn er maar 31 over.. en er gaan er toch 3 door? Of bij de skicross maar 2?quote:
Met heats van 4 lijkt het me dat er maar 2 doorgaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als Schmid niet meedoet zijn er maar 31 over.. en er gaan er toch 3 door? Of bij de skicross maar 2?
Dat vind ik ook logisch, maar bij de snowboardcross ging het ook op de manier zoals ik het beschreef.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met heats van 4 lijkt het me dat er maar 2 doorgaan
Maar toen gingen ze met 6 tegelijk en nu met 4quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook logisch, maar bij de snowboardcross ging het ook op de manier zoals ik het beschreef.
Bij de achtste finales gingen ze (in principe) ook maar met 4 tegelijk ivm het aantal deelnemers. Maar als ze bij de andere rondes ook met 4 tegelijk gaan is het natuurlijk simpel uit te rekenen dat het de beste 2 zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar toen gingen ze met 6 tegelijk en nu met 4
Omdat ze met z'n zessen naar beneden gingen en dus ook de helft doorgingquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook logisch, maar bij de snowboardcross ging het ook op de manier zoals ik het beschreef.
Ik vind het niet echt een hele echte sport nee.Maar ik verkies dit wel boven curlingquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Wegwezen jij geeft niks om crosssporten.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
"Hij neemt de Zwitser als in een kinderskilift tussen de benen" Whaha..
Volgens mij hoorde ik de Duitser net zeggen dat je niet mag slaan of trekken maar verder is alles zo'n beetje toegestaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef Pepersaus het volgende:
Hebben ze hier ook zo'n jury als bij shorttrack want dit is toch onhandig van die Canadees?
Tja, kan in de finale het goud beslissenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:55 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet elke keer lachen om die vingers die ze naar voren steken
Ja en?quote:
Natuurlijk maar bij die heat klonk het als een stel beren die in de microfoon schreeuwdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en?Dat heet opppeppen en aanmoedigen. Je weet wel wat ze over het algemeen bij sporten doen.
Jammer, ik was voor hem.Hij landde twee keer te hoog en verloor veel snelheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |