Superquote:
Ja, het is bezigquote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Aerials vanmiddag bij de mannen, gaat het door?
Domracheva heeft twee keer goud gewonnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan!Ook voor het eerst? Ik ga helemaal lachen als Jamaica een medaille wint.
Lijkt me best een wintersportland hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan!Ook voor het eerst? Ik ga helemaal lachen als Jamaica een medaille wint.
En bij de aerials vrouwen iemandquote:Op maandag 17 februari 2014 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Domracheva heeft twee keer goud gewonnen.
Alle gouden medailles gewonnen door Wit-Rusland. Wit-Rusland moet óf de kennis gaan delen óf gewoon de sport opheffen!quote:
Die handjes zijn zo lelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle gouden medailles gewonnen door Wit-Rusland. Wit-Rusland moet óf de kennis gaan delen óf gewoon de sport opheffen!
geen jazz-handsquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die handjes zijn zo lelijk
Uh het is donker dus weinig reflectie?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom hebben ze trouwens geen skibrillen op?
Geldt ook voor de schansspringersquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Uh het is donker dus weinig reflectie?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef Zorro het volgende:
Ik vond die koprol wel bonuspunten waard.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef Zorro het volgende:
Hans van Zetten zou het wel hebben over een combinatiesprong, en dus bonuspunten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef Zorro het volgende:
Wat zullen die snowboarders balen dat ze vorige week op natte pap moesten ploeteren...quote:
Dat was bij de sloopstijl ook al zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch veel toffer om te zien dan de snowboardhalfpipe?
halfpipe vind ik met board mooier, slopestyle met skiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was bij de sloopstijl ook al zo.
eensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch veel toffer om te zien dan de snowboardhalfpipe?
Eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef outtayourleague het volgende:
Fijn dat het nou een keertje sneeuwt ja,
Vind dat freestylen eigenlijk leuker op ski's dan op snowboard, ziet er wat soepeler en eleganter uit
Ja.quote:
Ik lees het nu ook.quote:
Met het oog op de medaillespiegel dacht ik dat dit wel een onderdeel zou zijn waar de VS een medaille ging pakken, maar in die uitslagen zijn toch vooral Europeanen die top3 finishen. Sowieso heel veel verschillende namen die blijkbaar kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:43 schreef Nober het volgende:
[belangrijkste uitslagen sinds Vancouver]
Iedereen gaat door toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:47 schreef Nober het volgende:
Wat was dat voor een actie? Na 12 seconden stopt ie ermee!
Fiva dus exit?
Ja.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |