En zonder Justinequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje saai nu we die slopestyle al hebben gezien.
Ze riep na haar sprong nog wat in de camera voor de onfortuinlijke Laís, die ongetwijfeld lag te kijken in het ziekenhuis in Floridaquote:
Maar dat is totaal geen vereiste bij de NOS.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die heeft denk ik geen verstand van deze tak van sport.
Van Brazilië? Die doet dit ook pas een paar maanden en heeft in november überhaupt voor het eerst sneeuw gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die sprong
Mèn, dat lukt mij nog
Volgens mij ging er net eentje vanaf, maar dat ging fout.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef Maver24 het volgende:
De vrouwen gaan niet van de hoogste schans. Mag dat niet of kunnen ze dat niet?
Ach ja, ik ken het verhaal nuquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Brazilië? Die doet dit ook pas een paar maanden en heeft in november überhaupt voor het eerst sneeuw gezien
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken het verhaal nu
Je zit er wel mee he?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan wel weg net als slopestyle en halfpipe.
Donderdag en vrijdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer gaat de ski cross beginnen? Dat is ook erg spectaculair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |