Hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waardoor er 1 automatisch niet meer boeit
Hoezo nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waardoor er 1 automatisch niet meer boeit
quote:
Als Schmid niet meedoet zijn er maar 31 over.. en er gaan er toch 3 door? Of bij de skicross maar 2?quote:
Met heats van 4 lijkt het me dat er maar 2 doorgaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als Schmid niet meedoet zijn er maar 31 over.. en er gaan er toch 3 door? Of bij de skicross maar 2?
Dat vind ik ook logisch, maar bij de snowboardcross ging het ook op de manier zoals ik het beschreef.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met heats van 4 lijkt het me dat er maar 2 doorgaan
Maar toen gingen ze met 6 tegelijk en nu met 4quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook logisch, maar bij de snowboardcross ging het ook op de manier zoals ik het beschreef.
Bij de achtste finales gingen ze (in principe) ook maar met 4 tegelijk ivm het aantal deelnemers. Maar als ze bij de andere rondes ook met 4 tegelijk gaan is het natuurlijk simpel uit te rekenen dat het de beste 2 zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar toen gingen ze met 6 tegelijk en nu met 4
Omdat ze met z'n zessen naar beneden gingen en dus ook de helft doorgingquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook logisch, maar bij de snowboardcross ging het ook op de manier zoals ik het beschreef.
Ik vind het niet echt een hele echte sport nee.Maar ik verkies dit wel boven curlingquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Wegwezen jij geeft niks om crosssporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |