quote:
Voel maar in m`n broekjequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volgens een psychologische test een voeler.
Fok-it, mag ik voelen?
Nouen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef JanCees het volgende:
Geen #FREESUPERSOF in de TT zetten.
Jij wilde voelen.quote:
Aan wie dan?quote:
jajaquote:
jaquote:
heb geen idee wie je bedoelt?quote:
Ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb geen idee wie je bedoelt?
quote:
Nooit van mijn levenquote:
Vast niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven
Nouja, of ik moet nog echt een decennia wachten
Maar dat zal niet gebeuren
Mag ik hopenquote:
Zegt degene die zich wil distantiëren van alles wat met valentijnsdag te maken heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Misschien morgen even iemand stalken
denk het niet eigenlijk. Lief n shit. Maar ze kan niet zo goed nederlands. Ik zie het aan, maar valentijn even niet. BAHquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Ezell het volgende:
hebben we het nu over dat hipstermeisje?
Sarcasme, vriend. Ik stalk nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt degene die zich wil distantiëren van alles wat met valentijnsdag te maken heeft.
Is ze buitenlands?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk het niet eigenlijk. Lief n shit. Maar ze kan niet zo goed nederlands. Ik zie het aan, maar valentijn even niet. BAH
Blond, blauwe ogen, nee. Ariersquote:
Maar weer geen hersenen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen, nee. Ariers
Nu heb ik geen zin om op de fiets te stappenquote:
Wie was de vorige zonder hersenen?quote:
Hoezo ''weer"?quote:
cafémeisje toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo ''weer"?
Ze is niet dom hoor, goed gesprek mee gehad toen ik haar ontmoetteMaarja, nu lijk ik op een ander niveau te zitten
Die was gewoon arrogant en verwaand. Toen ik minder dan 10 pils op had was ze niet leukquote:
O, ik dacht dat ze een beetje dom was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die was gewoon arrogant en verwaand. Toen ik minder dan 10 pils op had was ze niet leuk
Nee dat valt meequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ze een beetje dom was.![]()
FOK!-meisje ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef Ezell het volgende:
treinmeisje, cafemeisje, hipstermeisje... what's next?
Denk het niet, volgens mij heb ik een verkeerde reputatie opgebouwd.quote:
Tsja, ik studeerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, VA, je ontmoet wel veel meisjes.
In een niet TU-stadquote:
TU Twente is een ding.quote:
Dat ook niet echt, woon nog wel thuisquote:
verhuizen en je nieuwe kamer omtoveren tot een neukgrotquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TU Twente is een ding.
[..]
Dat ook niet echt, woon nog wel thuis
zoals jij gedaan hebt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verhuizen en je nieuwe kamer omtoveren tot een neukgrot
spiegel aan het plafond, overal rood pluche, en een rond draaibed?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoals jij gedaan hebt?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
spiegel aan het plafond, overal rood pluche, en een rond draaibed?
Je moeder komt vast wel af en toe langsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we eerst maar voor gasten zorgen, anders is het ook pathetic
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moeder komt vast wel af en toe langs
Xeorquote:
Ben je al 18? Je hebt gewoon neuktopiques op FOK! heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we eerst maar voor gasten zorgen, anders is het ook pathetic
weet ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen mag mij hoor, Aldo
welkom in mijn levenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen mag mij hoor, Aldo
Heb daar 1 of 2 keer gekeken, maar dat niet gezien. Ik zal kijken als ik NIET in een college zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je al 18? Je hebt gewoon neuktopiques op FOK! heb ik mij laten vertellen.
Ik gok in KPD.
Ja, maar jij bent een meisjequote:
Moet je niet willen man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb daar 1 of 2 keer gekeken, maar dat niet gezien. Ik zal kijken als ik NIET in een college zit
quote:
Die zeugen wil je je hond nog niet overheen laten gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je al 18? Je hebt gewoon neuktopiques op FOK! heb ik mij laten vertellen.
Ik gok in KPD.
Weet ik niet, kan toch wel kijkenquote:
Oh, laat maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zeugen wil je je hond nog niet overheen laten gaan.
jajajaquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
ontkenningsfase zijn wel al voorbij
Ben ik ook. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Ezell het volgende:
va lijkt mij wel iemand die dol is op pizza
VA wordt pizzabezorgerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Ezell het volgende:
va lijkt mij wel iemand die dol is op pizza
omdat iedereen dat isquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik ook. Waarom denk je dat?
Extra sausagequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VA wordt pizzabezorger
[ afbeelding ]
Dan is het een onnodige opmerkingquote:
Je bent ook zo'n rebelquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik niet, ik lust geen pizza
Dat kan niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leugensquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee ik eet vanavond chinese gehaktballetjes met mie en taguéquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
leugens
je eet vanavond zeker weer pizza
vergeet je de gelukskoekjes nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee ik eet vanavond chinese gehaktballetjes met mie en tagué
altijd sambal bijquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je die brengen met een beetje sambal?
nonquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je die brengen met een beetje sambal?
blijfquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
oh het is weer het ezel en aldo dm topic geworden
even weg
blijkbaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
even weg
ok, ik ben stilquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
even weg
Goed hoorquote:
Printersquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan niet scannen omdat de inkt van mijn printer op is![]()
juist
Printerlogicaquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan niet scannen omdat de inkt van mijn printer op is![]()
juist
printerlogica: om iets te doen, maakt niet uit wat, moet alles 100% werken ook al heb je het niet nodigquote:
Succes alvastquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:57 schreef arachide. het volgende:
IK HEB DINSDAGAVOND SOLLICITATIEGESPREK BITCHES.
geen idee wat het gaat worden, maar ik ben bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij
Waar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:57 schreef arachide. het volgende:
IK HEB DINSDAGAVOND SOLLICITATIEGESPREK BITCHES.
geen idee wat het gaat worden, maar ik ben bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij
Uiteraardquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
printerlogica: om iets te doen, maakt niet uit wat, moet alles 100% werken ook al heb je het niet nodig
HP-masterracequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja is toch niet normaal![]()
Epson
Nee mangquote:
Werkte je bij de BK?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee mangDaar ben ik juist weg
![]()
Maar voorlopig zeg ik nog even niks over hoe en wat op de foks.
Zei degene met foto's in S&G.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Weer z'n Rezania aandachtshommohoertje
McDonalds dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee mangDaar ben ik juist weg
![]()
Maar voorlopig zeg ik nog even niks over hoe en wat op de foks.
Oké superquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Ben wat bonnetjes enzo aan het uitzoeken voor wiebetaaltwat
Je weet dat ik gewoon werkgevers noem waarvan ik weet dat je daarvoor hebt gewerkt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik al 3 jaar gewerkt
Zo'n website handig voor als je huisgenootjes hebt..quote:
ook gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik al 3 jaar gewerkt
Dat is wel super handig inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n website handig voor als je huisgenootjes hebt..
dingen die voor algemeen gebruik zijn of als je met elkaar of met een paar hebt gegeten voer je dan in..
Je vult dan het bedrag in, en wie er mee deden, en dan reken je om de zoveel tijd af en rekent die site uit wie hoeveel aan wie moet betalen zodat je allemaal evenveel bijdraagt
Jup. Maar al een tijdje niet ingevuld dus even bonnetjes bij elkaar sprokkelen enzoquote:
hebben wij ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n website handig voor als je huisgenootjes hebt..
dingen die voor algemeen gebruik zijn of als je met elkaar of met een paar hebt gegeten voer je dan in..
Je vult dan het bedrag in, en wie er mee deden, en dan reken je om de zoveel tijd af en rekent die site uit wie hoeveel aan wie moet betalen zodat je allemaal evenveel bijdraagt
Weet je dan zeker dat je niet het een en ander mistquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup. Maar al een tijdje niet ingevuld dus even bonnetjes bij elkaar sprokkelen enzo
Superhandig datquote:
Ik heb een laatje waar ik alle bonnetjes in gooi.. En dan om de zoveel tijd ga ik die uitzoeken (waar staat iets op voor de wiebetaaltwat, welke moet ik bewaren voor een garantie oid) en als ik daarmee klaar ben gooi ik het hele zootje weer wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Weet je dan zeker dat je niet het een en ander mistof ben jij zo een bonnetjesfreak die alles bewaard
arme jijquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef xcachet het volgende:
Ik ben keihard vergeten in de TT. Etsu wij zijn no friends anymore.
En dan even op afrekenen klikken en je handje ophouden bij die anderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Wij hadden dat met onze vriendengroep, maar 2 betaalden structureel nietsdus had je mensen op +1-- en mensen met -150
![]()
En dan krijg je smoesjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan even op afrekenen klikken en je handje ophouden bij die anderen![]()
![]()
Die mensen betalen structureel nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan even op afrekenen klikken en je handje ophouden bij die anderen![]()
![]()
kutvriendenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Wij hadden dat met onze vriendengroep, maar 2 betaalden structureel nietsdus had je mensen op +1-- en mensen met -150
![]()
Ik bewaar eigenlijk nooit bonnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een laatje waar ik alle bonnetjes in gooi.. En dan om de zoveel tijd ga ik die uitzoeken (waar staat iets op voor de wiebetaaltwat, welke moet ik bewaren voor een garantie oid) en als ik daarmee klaar ben gooi ik het hele zootje weer weg
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan krijg je smoesjes
Dan zijn het gewoon kutvrienden. Niets meer voor hen kopen. Klaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die mensen betalen structureel niet![]()
ik balanceer rond de 0 euro, precies de bedoeling
Ook niet van dingen waar garantie op zit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik bewaar eigenlijk nooit bonnenhaha.
ik krijg dan ook nog 10 cent van jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
sommige mensen doen moeilijk om een paar cent die je hebt geleend, da's wel sneu
en dan bedoel ik serieus 5 of 10 cent
*6 centquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik krijg dan ook nog 10 cent van jou
Haha waarom? Ik kan geen neuk geven om middelbareschool mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar mijn oud mentor, eens kijken of hij nog weet wie ik ben
"tatta's be like"quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
sommige mensen doen moeilijk om een paar cent die je hebt geleend, da's wel sneu
Belachelijke tijdquote:
ben je verliefd?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou ik heb instant noodles, valentijnskaartje is op de bus, nu wachten op school zodat ik onder die verjaardag uit kan komen
Meestal krijg je een digitale bon per mail toegestuurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet van dingen waar garantie op zit?
Dat is wel treurig jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
best netjesquote:
Als je het gewoon in de winkel koopt niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Meestal krijg je een digitale bon per mail toegestuurd
het is pas sneu als je geld leent en het niet terugbetaaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
Jawel hoor.. mijn kleren koop ik bij de open32 en score en hun zetten de bon netjes op een pasje.. Laatst een pc en tv gekocht en gevraagd of ze de factuur digitaal wilden aanleveren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het gewoon in de winkel koopt niet?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
het is pas sneu als je geld leent en het niet terugbetaalt
Dit dus ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik kom bij wat meer verschillende winkels denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jawel hoor.. mijn kleren koop ik bij de open32 en score en hun zetten de bon netjes op een pasje.. Laatst een pc en tv gekocht en gevraagd of ze de factuur digitaal wilden aanleveren.
Ik kom bijna nooit in verschillende winkelsquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom bij wat meer verschillende winkels denk ik![]()
En dan krijg ik gewoon een bonnetje en die bewaar ik dan voor zolang de garantie erop geldt
Nou gewoon, een leuk meisjequote:
Zou kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in verschillende winkelsverschil tussen man/vrouw denk ik.
quote:
doe ik altijd, terugbetalenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
ah ze is dus een meisjequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou gewoon, een leuk meisje
Natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je moet gewoon een boekhouding aanleggenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef essnhills het volgende:
Ik moet misschien ook eens met mijn broers een wiebetaaltwat doen..
9 van de 10 keer als er cadeautjes voor iemand uit het gezin gehaald moeten worden doe ik dat uiteindelijk maar (omdat zij het anders toch niet doen) maar ik vergeet wek eens om dan geld te vragen
Ik wil mijn studie promotenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha waarom? Ik kan geen neuk geven om middelbareschool mensen
Regelmatig mee begonnen. Dat hou ik maximaal 4 maanden vol en dan ineens loop ik een jaar achterquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je moet gewoon een boekhouding aanleggen
Hoezo? moet ze toch lekker zelf weten? Ik zelf ben blij dat ik nog geen kinderen heb maar zo jong is 21 nou ook weer niet hoorquote:
Hallo bijstandquote:
Ja het is toch niet jouw geldquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe ik altijd, terugbetalen
maar kom op zeg, 5 of 10 cent?
Ik vind het wel jong.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo? moet ze toch lekker zelf weten? Ik zelf ben blij dat ik nog geen kinderen heb maar zo jong is 21 nou ook weer niet hoor
Idd, als je 21 bent verdien je toch lang niet genoeg om een kind te kunnen onderhoudenquote:
ik en gierigquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja het is toch niet jouw geld![]()
Jij doet er zelf moeilijk over als je te gierig bent om het terug te geven
Ik zag laatst ook dat een oud klasgenoot vader wordt. 22 jaar en hij heeft zijn mbo opleiding niet eens afgerond.quote:
Welk inkomen? Ze zit nog op school.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Idd, als je 21 bent verdien je toch lang niet genoeg om een kind te kunnen onderhouden
Het is ook jong. Maar niet té jong. Dat is geheel afhankelijk van haar situatie.quote:
ik ben dan gewoon aan het werk hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Idd, als je 21 bent verdien je toch lang niet genoeg om een kind te kunnen onderhouden
Bijstand trekken dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welk inkomen? Ze zit nog op school.
Dat is dus volledig afhankelijk van welke 'route' je hebt genomen. Als je na het VMBO direct een MBO opleiding hebt afgerond ben je al een aantal jaar klaar en kun je dus al een aantal jaar een leuke baan hebben?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan had je dat net er al bij moeten zetten..quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welk inkomen? Ze zit nog op school.
Ja maar wat als die vader een grote eikel is en haar gewoon verlaat omdat ze een hoer zwanger is? Daar zit je dan met een jankende poepfabriek zonder doekoequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben dan gewoon aan het werk hoor
Dan kegel je dat kind toch in een plastic zak van een brug?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar wat als die vader een grote eikel is en haar gewoon verlaat omdat ze een hoerzwanger is? Daar zit je dan met een jankende poepfabriek zonder doekoe
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kegel je dat kind toch in een plastic zak van een brug?
Nee joh, wees die ellende gewoon voor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kegel je dat kind toch in een plastic zak van een brug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
waarom dan die 5 cent niet terugbetalenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik en gierigdan ken je mij helemaal niet
ik ben alleen 'gierig' als het om mijn boodschappen gaat
waar staat dat ik die 5 cent niet terugbetaal?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
waarom dan die 5 cent niet terugbetalen
Dat is triest jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe ik altijd, terugbetalen
maar kom op zeg, 5 of 10 cent?
en tegelijkertijd FOK!ken hequote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en tegelijkertijd FOK!ken hehet is niet te geloven
Waaronder de favorieten..quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moeten er nog héél veel schaatsen. Wacht maar af.
Mattie, 1.14.02 is rete snel. Dat was 3 jaar geleden het record van de mannenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tchock, maakt een van de Nederlandse dames kans op een medaille vandaag?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wüstquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tchock, maakt een van de Nederlandse dames kans op een medaille vandaag?
quote:
Natuurlijk is het snel. Dat ontken ik nergens. Maar Wüst is zó sterkquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie, 1.14.02 is rete snel. Dat was 3 jaar geleden het record van de mannen
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tchock, maakt een van de Nederlandse dames kans op een medaille vandaag?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaat daar je valentijnskaartje naartoe?
En een tetanus prik? of had je die alquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:49 schreef Stuart het volgende:
Naar de GP geweest. Blijkbaar zijn zulke krassen van een kat best gevaarlijk dus ik heb antibiotica gekregen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze knijpt je fijn met haar benen
Trouwens, ik geloof hier niets van. Het record van de vrouwen was in 1998 al onder de 1:15.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie, 1.14.02 is rete snel. Dat was 3 jaar geleden het record van de mannen
Ga je nu doodquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:49 schreef Stuart het volgende:
Naar de GP geweest. Blijkbaar zijn zulke krassen van een kat best gevaarlijk dus ik heb antibiotica gekregen
Zag het voorbij komen hierquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, ik geloof hier niets van. Het record van de vrouwen was in 1998 al onder de 1:15.
Die schijnt nog recent genoeg te zijn zei hij. Dit zou genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En een tetanus prik? of had je die al
VROEG IK JE WAT?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wüst
ookal heet ik geen tchock
Spannendquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaWüst sowieso, Van Beek en Boer zijn langzamer maar kunnen misschien zilver of brons halen. Al is zilver wel heel lastig geworden met die monstertijd van Zhang.
Oh. Maar het is echt niet waar. Eric Heiden reed 1.13,60 in 1980. Huidige wereldrecords zijn 1.06,42 bij de mannen en 1.12,58 bij de vrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zag het voorbij komen hier
OWS / [Schaatsen] 1000m vrouwen - donderdag 13 februari, 15:00 uur #3
Zou wel een hele vooruitgang zijn voor de wereld jaquote:
De hele wereld zelfs. Nou, dan is het maar een klein offer om mijn leven te nemenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zou wel een hele vooruitgang zijn voor de wereld ja
Denk het niet nee. Maar je weet het niet hèquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend
Maar geen sweep dus, jammer
Jij kreeg dingen van haar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef Etsu het volgende:
Ezell is alles behalve gierig, ik kreeg namelijk drinken en een treinkaartje, of hoe t ook heet, van d'r op de meet.
Laten wij die beste kat dan even een cadeautje brengenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele wereld zelfs. Nou, dan is het maar een klein offer om mijn leven te nemen
1,06quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Maar het is echt niet waar. Eric Heiden reed 1.13,60 in 1980. Huidige wereldrecords zijn 1.06,42 bij de mannen en 1.12,58 bij de vrouwen.
PIJP0N EINZEINZquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij kreeg dingen van haar?![]()
damn ...
Je moet haar meer geven, Aldo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
damn ...
Vind vrouwen toch altijd minder spannend om te zien dan heren. Raar wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het niet nee. Maar je weet het niet hè
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
Dat stelt hij vast op prijsquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laten wij die beste kat dan even een cadeautje brengen
Nee. Die schaatst sowieso niet zo hard maar ze is wel echt leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet haar meer geven, Aldo.
[..]
Vind vrouwen toch altijd minder spannend om te zien dan heren. Raar wel.
Dit klinkt wat gay, ik weet het.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgen![]()
misschien krijg ik dan ook eens iets terug
hoeft ook niet hard te schaatsen, zolang ze maar vaak in beeld isquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Die schaatst sowieso niet zo hard maar ze is wel echt leuk
Dus eigenlijk beter als ze langzamer isquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeft ook niet hard te schaatsen, zolang ze maar vaak in beeld is
Zou rakenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
ik heb aids voor jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
damn ...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
damn ...
of heel snel zodat ze bij de medaille uitreiking komt enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beter als ze langzamer is
Misschien wel een strap-on.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgen![]()
misschien krijg ik dan ook eens iets terug
Ach die sybian die ik in de trein mee moet nemen zal ook wel gekke blikken opleverenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel een strap-on.
Dan breek je inquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb honger maar de cafetaria van school is al dicht verdomme
wat heb je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef Ezell het volgende:
IK HEB MORGEN OOK IETS VOOR ALDO
DUS DAN STAAN WE GELIJK HAHAHAHAHAH
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach die sybian die ik in de trein mee moet nemen zal ook wel gekke blikken opleveren
Niet slimquote:
Ja Google is sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
Google is trouwens echt super fijn voor de Spelen.
Wat danquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
Google is trouwens echt super fijn voor de Spelen.
Ze moeten dit voor alle sport doen. Dat je gewoon "Eredivisie" zoekt en meteen live uitslagen en standen hebt en zo.quote:
quote:
stel het voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze moeten dit voor alle sport doen. Dat je gewoon "Eredivisie" zoekt en meteen live uitslagen en standen hebt en zo.
Als je googelt op "Sochi" krijg je meteen op de zoekpagina zelf alle events van die dag te zien, en als je op een event klikt meteen de live standen en deelnemers, zonder dat je google hoeft te verlaten.quote:
butter on a stick gehadquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel Mars uit de frituur gehad. Was vies
Dat klinkt ook walgelijk manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel Mars uit de frituur gehad. Was vies
Zal je maar zien dat ik het een tantoe kutte verrassing vind.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga mijn verrassing retourneren
Dat is wel handigquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je googelt op "Sochi" krijg je meteen op de zoekpagina zelf alle events van die dag te zien, en als je op een event klikt meteen de live standen en deelnemers, zonder dat je google hoeft te verlaten.
kijk dat filmpjequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was serieus gewoon een hap boter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |