Nooit van mijn levenquote:
Vast niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven
Nouja, of ik moet nog echt een decennia wachten
Maar dat zal niet gebeuren
Mag ik hopenquote:
Zegt degene die zich wil distantiëren van alles wat met valentijnsdag te maken heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Misschien morgen even iemand stalken
denk het niet eigenlijk. Lief n shit. Maar ze kan niet zo goed nederlands. Ik zie het aan, maar valentijn even niet. BAHquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Ezell het volgende:
hebben we het nu over dat hipstermeisje?
Sarcasme, vriend. Ik stalk nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt degene die zich wil distantiëren van alles wat met valentijnsdag te maken heeft.
Is ze buitenlands?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk het niet eigenlijk. Lief n shit. Maar ze kan niet zo goed nederlands. Ik zie het aan, maar valentijn even niet. BAH
Blond, blauwe ogen, nee. Ariersquote:
Maar weer geen hersenen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen, nee. Ariers
Nu heb ik geen zin om op de fiets te stappenquote:
Wie was de vorige zonder hersenen?quote:
Hoezo ''weer"?quote:
cafémeisje toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo ''weer"?
Ze is niet dom hoor, goed gesprek mee gehad toen ik haar ontmoetteMaarja, nu lijk ik op een ander niveau te zitten
Die was gewoon arrogant en verwaand. Toen ik minder dan 10 pils op had was ze niet leukquote:
O, ik dacht dat ze een beetje dom was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die was gewoon arrogant en verwaand. Toen ik minder dan 10 pils op had was ze niet leuk
Nee dat valt meequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ze een beetje dom was.![]()
FOK!-meisje ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef Ezell het volgende:
treinmeisje, cafemeisje, hipstermeisje... what's next?
Denk het niet, volgens mij heb ik een verkeerde reputatie opgebouwd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |