quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
Dat stelt hij vast op prijsquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laten wij die beste kat dan even een cadeautje brengen
Nee. Die schaatst sowieso niet zo hard maar ze is wel echt leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet haar meer geven, Aldo.
[..]
Vind vrouwen toch altijd minder spannend om te zien dan heren. Raar wel.
Dit klinkt wat gay, ik weet het.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgen![]()
misschien krijg ik dan ook eens iets terug
hoeft ook niet hard te schaatsen, zolang ze maar vaak in beeld isquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Die schaatst sowieso niet zo hard maar ze is wel echt leuk
Dus eigenlijk beter als ze langzamer isquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeft ook niet hard te schaatsen, zolang ze maar vaak in beeld is
Zou rakenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
ik heb aids voor jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij kreeg dingen van haar?![]()
damn ...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij kreeg dingen van haar?![]()
damn ...
of heel snel zodat ze bij de medaille uitreiking komt enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beter als ze langzamer is
Misschien wel een strap-on.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgen![]()
misschien krijg ik dan ook eens iets terug
Ach die sybian die ik in de trein mee moet nemen zal ook wel gekke blikken opleverenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel een strap-on.
Dan breek je inquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb honger maar de cafetaria van school is al dicht verdomme
wat heb je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef Ezell het volgende:
IK HEB MORGEN OOK IETS VOOR ALDO
DUS DAN STAAN WE GELIJK HAHAHAHAHAH
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach die sybian die ik in de trein mee moet nemen zal ook wel gekke blikken opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |