quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
Dat stelt hij vast op prijsquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laten wij die beste kat dan even een cadeautje brengen
Nee. Die schaatst sowieso niet zo hard maar ze is wel echt leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet haar meer geven, Aldo.
[..]
Vind vrouwen toch altijd minder spannend om te zien dan heren. Raar wel.
Dit klinkt wat gay, ik weet het.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgen![]()
misschien krijg ik dan ook eens iets terug
hoeft ook niet hard te schaatsen, zolang ze maar vaak in beeld isquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Die schaatst sowieso niet zo hard maar ze is wel echt leuk
Dus eigenlijk beter als ze langzamer isquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeft ook niet hard te schaatsen, zolang ze maar vaak in beeld is
Zou rakenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
doet hege bokko mee?
[ afbeelding ]
ik heb aids voor jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij kreeg dingen van haar?![]()
damn ...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij kreeg dingen van haar?![]()
damn ...
of heel snel zodat ze bij de medaille uitreiking komt enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beter als ze langzamer is
Misschien wel een strap-on.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb iets vet cools als verrassing voor morgen![]()
misschien krijg ik dan ook eens iets terug
Ach die sybian die ik in de trein mee moet nemen zal ook wel gekke blikken opleverenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel een strap-on.
Dan breek je inquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb honger maar de cafetaria van school is al dicht verdomme
wat heb je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef Ezell het volgende:
IK HEB MORGEN OOK IETS VOOR ALDO
DUS DAN STAAN WE GELIJK HAHAHAHAHAH
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach die sybian die ik in de trein mee moet nemen zal ook wel gekke blikken opleveren
Niet slimquote:
Ja Google is sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
Google is trouwens echt super fijn voor de Spelen.
Wat danquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
Google is trouwens echt super fijn voor de Spelen.
Ze moeten dit voor alle sport doen. Dat je gewoon "Eredivisie" zoekt en meteen live uitslagen en standen hebt en zo.quote:
quote:
stel het voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze moeten dit voor alle sport doen. Dat je gewoon "Eredivisie" zoekt en meteen live uitslagen en standen hebt en zo.
Als je googelt op "Sochi" krijg je meteen op de zoekpagina zelf alle events van die dag te zien, en als je op een event klikt meteen de live standen en deelnemers, zonder dat je google hoeft te verlaten.quote:
butter on a stick gehadquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel Mars uit de frituur gehad. Was vies
Dat klinkt ook walgelijk manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel Mars uit de frituur gehad. Was vies
Zal je maar zien dat ik het een tantoe kutte verrassing vind.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga mijn verrassing retourneren
Dat is wel handigquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je googelt op "Sochi" krijg je meteen op de zoekpagina zelf alle events van die dag te zien, en als je op een event klikt meteen de live standen en deelnemers, zonder dat je google hoeft te verlaten.
kijk dat filmpjequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was serieus gewoon een hap boter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |