Niet slimquote:
Ja Google is sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
Google is trouwens echt super fijn voor de Spelen.
Wat danquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
Google is trouwens echt super fijn voor de Spelen.
Ze moeten dit voor alle sport doen. Dat je gewoon "Eredivisie" zoekt en meteen live uitslagen en standen hebt en zo.quote:
quote:
stel het voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze moeten dit voor alle sport doen. Dat je gewoon "Eredivisie" zoekt en meteen live uitslagen en standen hebt en zo.
Als je googelt op "Sochi" krijg je meteen op de zoekpagina zelf alle events van die dag te zien, en als je op een event klikt meteen de live standen en deelnemers, zonder dat je google hoeft te verlaten.quote:
butter on a stick gehadquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel Mars uit de frituur gehad. Was vies
Dat klinkt ook walgelijk manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel Mars uit de frituur gehad. Was vies
Zal je maar zien dat ik het een tantoe kutte verrassing vind.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga mijn verrassing retourneren
Dat is wel handigquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je googelt op "Sochi" krijg je meteen op de zoekpagina zelf alle events van die dag te zien, en als je op een event klikt meteen de live standen en deelnemers, zonder dat je google hoeft te verlaten.
kijk dat filmpjequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was serieus gewoon een hap boter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |