McDonalds dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee mangDaar ben ik juist weg
![]()
Maar voorlopig zeg ik nog even niks over hoe en wat op de foks.
Oké superquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Ben wat bonnetjes enzo aan het uitzoeken voor wiebetaaltwat
Je weet dat ik gewoon werkgevers noem waarvan ik weet dat je daarvoor hebt gewerkt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik al 3 jaar gewerkt
Zo'n website handig voor als je huisgenootjes hebt..quote:
ook gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik al 3 jaar gewerkt
Dat is wel super handig inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n website handig voor als je huisgenootjes hebt..
dingen die voor algemeen gebruik zijn of als je met elkaar of met een paar hebt gegeten voer je dan in..
Je vult dan het bedrag in, en wie er mee deden, en dan reken je om de zoveel tijd af en rekent die site uit wie hoeveel aan wie moet betalen zodat je allemaal evenveel bijdraagt
Jup. Maar al een tijdje niet ingevuld dus even bonnetjes bij elkaar sprokkelen enzoquote:
hebben wij ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n website handig voor als je huisgenootjes hebt..
dingen die voor algemeen gebruik zijn of als je met elkaar of met een paar hebt gegeten voer je dan in..
Je vult dan het bedrag in, en wie er mee deden, en dan reken je om de zoveel tijd af en rekent die site uit wie hoeveel aan wie moet betalen zodat je allemaal evenveel bijdraagt
Weet je dan zeker dat je niet het een en ander mistquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup. Maar al een tijdje niet ingevuld dus even bonnetjes bij elkaar sprokkelen enzo
Superhandig datquote:
Ik heb een laatje waar ik alle bonnetjes in gooi.. En dan om de zoveel tijd ga ik die uitzoeken (waar staat iets op voor de wiebetaaltwat, welke moet ik bewaren voor een garantie oid) en als ik daarmee klaar ben gooi ik het hele zootje weer wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Weet je dan zeker dat je niet het een en ander mistof ben jij zo een bonnetjesfreak die alles bewaard
arme jijquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef xcachet het volgende:
Ik ben keihard vergeten in de TT. Etsu wij zijn no friends anymore.
En dan even op afrekenen klikken en je handje ophouden bij die anderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Wij hadden dat met onze vriendengroep, maar 2 betaalden structureel nietsdus had je mensen op +1-- en mensen met -150
![]()
En dan krijg je smoesjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan even op afrekenen klikken en je handje ophouden bij die anderen![]()
![]()
Die mensen betalen structureel nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan even op afrekenen klikken en je handje ophouden bij die anderen![]()
![]()
kutvriendenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Wij hadden dat met onze vriendengroep, maar 2 betaalden structureel nietsdus had je mensen op +1-- en mensen met -150
![]()
Ik bewaar eigenlijk nooit bonnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een laatje waar ik alle bonnetjes in gooi.. En dan om de zoveel tijd ga ik die uitzoeken (waar staat iets op voor de wiebetaaltwat, welke moet ik bewaren voor een garantie oid) en als ik daarmee klaar ben gooi ik het hele zootje weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |