blijfquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
oh het is weer het ezel en aldo dm topic geworden
even weg
blijkbaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
even weg
ok, ik ben stilquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
even weg
Goed hoorquote:
Printersquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan niet scannen omdat de inkt van mijn printer op is![]()
juist
Printerlogicaquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan niet scannen omdat de inkt van mijn printer op is![]()
juist
printerlogica: om iets te doen, maakt niet uit wat, moet alles 100% werken ook al heb je het niet nodigquote:
Succes alvastquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:57 schreef arachide. het volgende:
IK HEB DINSDAGAVOND SOLLICITATIEGESPREK BITCHES.
geen idee wat het gaat worden, maar ik ben bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij
Waar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:57 schreef arachide. het volgende:
IK HEB DINSDAGAVOND SOLLICITATIEGESPREK BITCHES.
geen idee wat het gaat worden, maar ik ben bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij
Uiteraardquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
printerlogica: om iets te doen, maakt niet uit wat, moet alles 100% werken ook al heb je het niet nodig
HP-masterracequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja is toch niet normaal![]()
Epson
Nee mangquote:
Werkte je bij de BK?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee mangDaar ben ik juist weg
![]()
Maar voorlopig zeg ik nog even niks over hoe en wat op de foks.
Zei degene met foto's in S&G.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Weer z'n Rezania aandachtshommohoertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |