Tsja, ik studeerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, VA, je ontmoet wel veel meisjes.
In een niet TU-stadquote:
TU Twente is een ding.quote:
Dat ook niet echt, woon nog wel thuisquote:
verhuizen en je nieuwe kamer omtoveren tot een neukgrotquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TU Twente is een ding.
[..]
Dat ook niet echt, woon nog wel thuis
zoals jij gedaan hebt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verhuizen en je nieuwe kamer omtoveren tot een neukgrot
spiegel aan het plafond, overal rood pluche, en een rond draaibed?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoals jij gedaan hebt?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
spiegel aan het plafond, overal rood pluche, en een rond draaibed?
Je moeder komt vast wel af en toe langsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we eerst maar voor gasten zorgen, anders is het ook pathetic
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moeder komt vast wel af en toe langs
Xeorquote:
Ben je al 18? Je hebt gewoon neuktopiques op FOK! heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we eerst maar voor gasten zorgen, anders is het ook pathetic
weet ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen mag mij hoor, Aldo
welkom in mijn levenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen mag mij hoor, Aldo
Heb daar 1 of 2 keer gekeken, maar dat niet gezien. Ik zal kijken als ik NIET in een college zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je al 18? Je hebt gewoon neuktopiques op FOK! heb ik mij laten vertellen.
Ik gok in KPD.
Ja, maar jij bent een meisjequote:
Moet je niet willen man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb daar 1 of 2 keer gekeken, maar dat niet gezien. Ik zal kijken als ik NIET in een college zit
quote:
Die zeugen wil je je hond nog niet overheen laten gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je al 18? Je hebt gewoon neuktopiques op FOK! heb ik mij laten vertellen.
Ik gok in KPD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |