quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan krijg je smoesjes
Dan zijn het gewoon kutvrienden. Niets meer voor hen kopen. Klaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die mensen betalen structureel niet![]()
ik balanceer rond de 0 euro, precies de bedoeling
Ook niet van dingen waar garantie op zit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik bewaar eigenlijk nooit bonnenhaha.
ik krijg dan ook nog 10 cent van jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
sommige mensen doen moeilijk om een paar cent die je hebt geleend, da's wel sneu
en dan bedoel ik serieus 5 of 10 cent
*6 centquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik krijg dan ook nog 10 cent van jou
Haha waarom? Ik kan geen neuk geven om middelbareschool mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar mijn oud mentor, eens kijken of hij nog weet wie ik ben
"tatta's be like"quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
sommige mensen doen moeilijk om een paar cent die je hebt geleend, da's wel sneu
Belachelijke tijdquote:
ben je verliefd?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou ik heb instant noodles, valentijnskaartje is op de bus, nu wachten op school zodat ik onder die verjaardag uit kan komen
Meestal krijg je een digitale bon per mail toegestuurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet van dingen waar garantie op zit?
Dat is wel treurig jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
best netjesquote:
Als je het gewoon in de winkel koopt niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Meestal krijg je een digitale bon per mail toegestuurd
het is pas sneu als je geld leent en het niet terugbetaaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
Jawel hoor.. mijn kleren koop ik bij de open32 en score en hun zetten de bon netjes op een pasje.. Laatst een pc en tv gekocht en gevraagd of ze de factuur digitaal wilden aanleveren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het gewoon in de winkel koopt niet?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
het is pas sneu als je geld leent en het niet terugbetaalt
Dit dus ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
het is pas sneu als je geld leent en het niet terugbetaalt
Jaquote:
Ik kom bij wat meer verschillende winkels denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jawel hoor.. mijn kleren koop ik bij de open32 en score en hun zetten de bon netjes op een pasje.. Laatst een pc en tv gekocht en gevraagd of ze de factuur digitaal wilden aanleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |