abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136670444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh, je hebt het over het uiterst onwaarschijnlijke geval dat Feyenoord direct Champions League haalt en de spelers voor de hoofdprijs weet te verkopen.
Daar reageerde ik op ja, als je even gelezen had. Het geld eruit trekken kan namelijk alléén met elke euro boven de 3 miljoen winst. Zoals ik al 40-45 keer uitgelegd heb. de VvF kan nóóit zorgen dat Feyenoord minder dan 3 miljoen in de plus staat. Nu er dus schulden zijn buiten de aandelen, kunnen zij dus onmogelijk hun geld loskloppen.

quote:
In dát geval kan dat een reeël scenario zijn ja. Maar het scenario op zich lijkt me niet zo waarschijnlijk. :)
Dat we CL halen en 20 miljoen transfergelden pakken? Duh, dat is grotere fictie dan mijn 99 masters.
pi_136670452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Caland het volgende:
Het is inderdaad maar de vraag wat de VVF gaan doen. Ik krijg meer het idee dat ze zo lang mogelijk van alle privileges gebruik willen maken (helemaal voorheen met het oog op het nieuwe stadion).
Dit. Dit geloof ik ook.

Feit is; je moet nooit willen dat Blokland de baas kan spelen over jouw financiën. Oprotten met die gozert, bloemetje, bedankt en houdoe.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 16:56:06 ]
pi_136670474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Caland het volgende:
Het is inderdaad maar de vraag wat de VVF gaan doen. Ik krijg meer het idee dat ze zo lang mogelijk van alle privileges gebruik willen maken (helemaal voorheen met het oog op het nieuwe stadion).
Dat laatste lijkt mij ook, daar kunnen ze nog veel meer aan verdienen.
pi_136670518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gebruik van 560.000 euro aan rode stoeltjes, die ze alléén krijgen als ze niet verkocht zijn/kunnen worden?

:'). Dat is peanuts voor die gasten.
pi_136670544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ze hebben hun investering dan compleet terug zonder dat de club financieel kapot achterblijft, flapdrol.

Bovendien kunnen ze de poen dan steken in zaken die wél voldoende rendement pakken. Die 4% dividend bij Feyenoord is namelijk een extreem lachertje.
Ze willen natuurlijk ook rendement, op termijn ook mee profiteren dus niet alleen hun investering terug pannenkoek.
Echt, ga je eens inlezen in de situatie in plaats van alle roddelverhalen die op Lunaticnews staan direct voor waar aan te nemen.

Denk je nou echt dat Blokland zijn rijke vriendjes overgehaald door te zeggen dat ze in het gunstigste geval hun geld terugkrijgen met 4% rente?
blablablabla
pi_136670547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit. Dit geloof ik ook.

Feit is; je moet nooit willen dat Blokland de baas kan spelen over jouw financiën. Oprotten met die gozert, bloemetje, bedankt en houdoe.
Dit geloof je ook, maar je denkt ook dat ze het geld terug willen halen zodra dat mogelijk is.
Dat kan toch niet allebei?
pi_136670549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

4% van de winst boven een bepaald bedrag.
Ah ok, dat is nogal wat anders dan.
pi_136670568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ze verdienen dan niet meer of minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136670596
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit geloof je ook, maar je denkt ook dat ze het geld terug willen halen zodra dat mogelijk is.
Dat kan toch niet allebei?
Ik denk niet dat dat per se het geval is. Het is wel een reëele mogelijkheid. Dat soort shit moet je nooit willen. Je moet nooit onderhevig willen zijn aan de grillen van een investeerder. Of is men vergeten hoe de GKL onze club bij de kloten had?

Mensen vergeten véél te snel bij Feyenoord.
pi_136670620
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze verdienen dan niet meer of minder.
Dankjewel. Hij kan hoogstens bedoelen dat ze minder stoeltjes af hoeven te nemen, wat nergens op slaat want ze hebben skyboxes bij 't leven.
pi_136670640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat per se het geval is. Het is wel een reëele mogelijkheid. Dat soort shit moet je nooit willen. Je moet nooit onderhevig willen zijn aan de grillen van een investeerder. Of is men vergeten hoe de GKL onze club bij de kloten had?

Wat loop je dan de laatste paar posts je druk te maken?

Iedereen die denkt dat het anders kan/gaat lopen snauw je af en nu zeg je zelf ook dat het niet zo hoeft te gaan. :')

Maar goed, ik ga weer wat anders doen. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:00:00 ]
pi_136670676
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat loop je dan de laatste paar posts je druk te maken?

Iedereen die denkt dat het anders kan/gaat lopen snauw je af en nu zeg je zelf ook dat het niet zo hoeft te gaan. :')

Maar goed, ik ga weer wat anders doen. :+
Nee, ik snauw iedereen af die verkeerde informatie presenteert als kloppend. Zoals dat het geld uit de club trekken financieel niet interessant zou zijn voor ze ( :') !!!)
pi_136670700
Pas het jaarverslag een beetje zitten lezen, daar staan toch vreemde dingen in hoor... spelerspools... obligatie lening uit 1999 .. als ik het goed begreep zou de schuld van Feyenoord zonder de steun van de 'vrienden' nu nog steeds 50 miljoen geweest zijn...
pi_136670742
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:01 schreef arjan1112 het volgende:
Pas het jaarverslag een beetje zitten lezen, daar staan toch vreemde dingen in hoor... spelerspools... obligatie lening uit 1999 .. als ik het goed begreep zou de schuld van Feyenoord zonder de steun van de 'vrienden' nu nog steeds 50 miljoen geweest zijn...
Zonder de VvF zou de schuld 0 zijn geweest, dankzij de curator die de teringzooi geveild had en de BV opgeheven.

O, we hadden trouwens ook geen Eredivisie meer gespeeld, zoals je zult begrijpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:03:04 ]
pi_136670771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja niet willen is één ding, maar de praktijk is nu zoals het is. In feite is de schuld niet veranderd, alleen de schuldeisers zijn wat aardiger geworden. Uiteindelijk zullen we geen cadeautjes krijgen

En dan maar hopen dat we over 20 jaar niet weer een spilziek bestuur hebben "ja als we nu investeren halen we CL en verdienen we alles terug...." :')
pi_136670779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zonder de VvF zou de schuld 0 zijn geweest, dankzij de curator die de teringzooi geveild had en de BV opgeheven.
Eh... dan had Feyenoord niet meer bestaan; of met een selectie van 15 jarigen in de eerste divisie spelen ofzo
pi_136670844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Eh... dan had Feyenoord niet meer bestaan; of met een selectie van 15 jarigen in de eerste divisie spelen ofzo
Zie mijn edit:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
O, we hadden trouwens ook geen Eredivisie meer gespeeld, zoals je zult begrijpen.
We hadden dan geeïndigd zoals Veendam. Doorstart in 40-45 niveau's lager dan de Ere.
pi_136670883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik verwacht dat dit scenario uit gaat komen ja. Het punt is: je bent dus afhankelijk van Plakbands' gratie. Wat ik dus al 40-45 minuten probeer uit te leggen aan wat onnozelaars hier.

Overigens heeft het voor mij 40-45 keer de voorkeur om alle aandelen z.s.m. terug te kopen. Dan maar falen in de CL, tenminste weer baas in eigen huis op financieel vlak. Dat is al véél te lang geleden.
Als je het op deze manier bekijkt zijn wij supporters sowieso van iedereens gratie afhankelijk. We zijn nog meer afhankelijk van de spelers dan van Blokland! Als de spelers een clubbreed suicidepact sluiten dan is het klaar met Feyenoord :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136670935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja niet willen is één ding, maar de praktijk is nu zoals het is. In feite is de schuld niet veranderd, alleen de schuldeisers zijn wat aardiger geworden. Uiteindelijk zullen we geen cadeautjes krijgen
Correct. Daarom geen spelers kopen na de extreem fictieve absoluut belachelijke 40 miljoen inkomsten (CL + supertransfers Pelle, De Vrij BMI Janmaat etc etc), maar alles proppen in aandelen. Weg met die badgasten. Dan maar 12-0 eraf en strijden in de middenmoot voor twee jaar. Boeiend. Weg. Weg. Weg. Met alles en iedereen die poen in de club heeft.

quote:
En dan maar hopen dat we over 20 jaar niet weer een spilziek bestuur hebben "ja als we nu investeren halen we CL en verdienen we alles terug...." :')
Dat blijft altijd de angst. Daarom geen spelers kopen: ken toch niemand. Beter spelers verlengen die wat waard zijn, rekenen op de jeugd en buitenkansjes ruiken (Schone, Janmaat, Vormer, Bakkal-1e-periode, Guidetti, Pelle; precies wat Geel zo goed heeft gedaan) _O_

Laat ze nou alsjeblieft niet zo achterlijk zijn om de zoveelste Cissé te kopen.
pi_136671019
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Als je het op deze manier bekijkt zijn wij supporters sowieso van iedereens gratie afhankelijk. We zijn nog meer afhankelijk van de spelers dan van Blokland! Als de spelers een clubbreed suicidepact sluiten dan is het klaar met Feyenoord :o

:')

Jij hebt blijkbaar nooit geleerd van de GKL. Gelukkig is een en ander juridisch dichtgetimmerd, maar het feit is dat extreme miskopen als Cissé gedaan door investeerders COMPLEET gedekt zijn door onze club.

Zij kopen dus een speler en hebben kans op een miljoenentransfer: de club zit met de teringzooi nu die gozer zijn teen 40-45 keer brak en bleek er geen kut van te kunnen.

Lekkere investeerders joh. Wel de mogelijke lusten, niet de lasten.

Alleen al dáárom, oprotten met die figuren.

Happel is het sowieso eens. 100%. En in Happel we trust. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:12:13 ]
pi_136671086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Correct. Daarom geen spelers kopen na de extreem fictieve absoluut belachelijke 40 miljoen inkomsten (CL + supertransfers Pelle, De Vrij BMI Janmaat etc etc), maar alles proppen in aandelen. Weg met die badgasten. Dan maar 12-0 eraf en strijden in de middenmoot voor twee jaar. Boeiend. Weg. Weg. Weg. Met alles en iedereen die poen in de club heeft.

Ik sta er iets gematigder in, het is niet zwart of wit

quote:
Dat blijft altijd de angst. Daarom geen spelers kopen: ken toch niemand. Beter spelers verlengen die wat waard zijn, rekenen op de jeugd en buitenkansjes ruiken (Schone, Janmaat, Vormer, Bakkal-1e-periode, Guidetti, Pelle; precies wat Geel zo goed heeft gedaan) _O_

Laat ze nou alsjeblieft niet zo achterlijk zijn om de zoveelste Cissé te kopen.
Achteraf cherrypicken is natuurlijk makkelijk, als voetbalclub ontkom je er niet aan zo eens in de zoveel tijd een miskleun te hebben. Maar zorg niet dat je in een situatie komt dat één zo'n miskleun je hele club ondertrekt.
pi_136671133

VvF heeft zijn zin nog gekregen ook _O_. Aandelenprogramma is niets meer en niets minder dan het veiligstellen van de eigen investeringen in Cissé e.d., wat miskleunen bleken. ^O^.

Toen betaalt door hen, nu de club die de rekening krijgt gepresenteerd. Wal-ge-lijk. :r
pi_136671252

Gewoon even 12.36 miljoen aan pure troepinvesteringen terugkrijgen. Jij stopt het geld erin, Feyenoord staat garant. _O_ G-e-n-i-a-a-l.

Hier verdienden we, wat, 2.5 voor Ahmadi op terug?

Totaal 10 miljoen weg. Maar natuurlijk niet voor rekening van de "Vrienden" van Feyenoord.

En er zijn dus serieus mensen die deze gasten vertrouwen. :'). _O-. Lol. ol. ol.

VvF zijn niets meer dan een noodzakelijk kwaad. Zo snel mogelijk eruit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:18:27 ]
pi_136671387
quote:
Red De Kuip heeft op Twitter de eerste foto gepresenteerd van hun nieuwe plan. Volgende week komt de rest online plus de vernieuwde website.

edit: Foto doet het niet. Ziet er erg goed uit!

http://www.fr12.nl/nieuws(...)-de-kuip-online.html
pi_136671434
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

edit: Foto doet het niet. Ziet er erg goed uit!

http://www.fr12.nl/nieuws(...)-de-kuip-online.html

Vind dat je er niet zoveel kan zeggen, ziet er leuk uit maar verder..?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136671443
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon even 12.36 miljoen aan pure troepinvesteringen terugkrijgen. Jij stopt het geld erin, Feyenoord staat garant. _O_ G-e-n-i-a-a-l.

Hier verdienden we, wat, 2.5 voor Ahmadi op terug?

Totaal 10 miljoen weg. Maar natuurlijk niet voor rekening van de "Vrienden" van Feyenoord.

En er zijn dus serieus mensen die deze gasten vertrouwen. :'). _O-. Lol. ol. ol.

VvF zijn niets meer dan een noodzakelijk kwaad. Zo snel mogelijk eruit.
Feyenoord wilt spelers, maar heeft geen geld. Komt met een financieringscontructie die imho niet eens zo heel vreemd is.

Als er al een terecht klacht is is het dat Feyenoord spelers aantrok die ze eigenlijk niet konden betalen (ik neem niet aan dat die investeerders die spelers bij Feyenoord in hun mik douwden). Maar dit wanbeleid van Feyenoord kun je de investeerders niet kwalijk nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136671515
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel handig om het nu van boven te doen zodat je er nog iets van de Kuip in herkend, was bij de eerste renders wel anders :+

Verder ziet het er nog steeds hetzelfde uit als het vorige plan volgens mij.
pi_136671535
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Vreselijk lelijk. Ik mis bovendien het maasgebouw.
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:27:39 #229
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_136671587
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vreselijk lelijk. Ik mis bovendien het maasgebouw.
Dat is nou niet bepaald het mooiste aan de Kuip.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_136671600
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:27 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Dat is nou niet bepaald het mooiste aan de Kuip.
O ik 'mis' het niet op die manier hoor. Het is gewoon weg op de render. Wat natuurlijk gewoon weer een goedkope manier is om het allemaal mooier te laten lijken dan het is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:28:20 ]
pi_136671700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O ik 'mis' het niet op die manier hoor. Het is gewoon weg op de render. Wat natuurlijk gewoon weer een goedkope manier is om het allemaal mooier te laten lijken dan het is.
Zit misschien wel verwerkt in het omhulsel. Geen idee verder hoor, ben verder ook geen pro-RDK, maar ach, we hebben toch 10 miljoen plannen dus deze mag dan ook bekeken worden
pi_136671751
quote:

[..]

Maasgebouw zou toch juist verdwijnen in het RdK plan? Moest dacht ik weg voor dat 'omhulsel'.
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:32:47 #233
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_136671764
quote:

[..]

Ik weet niet hoe dat in het plan past.
Het enige dat echt belangrijk is bij een nieuw stadion, naast goede tribunes natuurlijk, is dat er meer geld voor het voetbal overblijft. Ik weet niet hoe dat bij die nieuwste plannen is, maar bij die oude plannen met dat gigantisch dure stadion leek dat helemaal nergens op.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_136672588
Feyenoordlied door heel Pathé _O_
pi_136672777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

CL is wat, 12 als Ajax of welke willekeurige nummer 2 zich plaatst?

Jij verwacht 28 miljoen voor die vier spelers? :') _O-

[..]

Schattig dat dat van jou mag.

De realiteit is dat we 37 miljoen schuld hebben, reken ik voor het gemak het divident even niet mee. Alles boven de 3 miljoen positief gaat terug naar Pim Plakband.

We staan zelfs met 40 miljoen inkomsten 'maar' 3 miljoen positief, tenzij Pim Plakband over zijn hart strijkt (moet je niet willen).
Lees eerst maar even een topic of 4 terug, mafkees.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:07:16 #236
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_136672812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]

El Ahmadi wil ik geen pure troepinvestering noemen. 6.053 miljoen aan pure troepinvesteringen, als je dat zo wil noemen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:07:44 #237
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_136672830
HMF moet het maar bij de filmpjes houden, ben ik bang.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:11:11 #238
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136672932
Een topic met zo'n TT verdient toch een beter lot.

Iemand al naar TOSOTHIW geweest? Ik ga morgen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:11:55 #239
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_136672951
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:11 schreef Dekatria het volgende:

Jep, dikke aanrader. Meerdere malen kippenvel gehad. Denk dat dit absoluut een verplicht nummertje moet zijn voor nieuwe spelers.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:02:33 #240
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_136674627
Nu RDK hun plan ook heeft aangepast, kunnen we bijna conclusies trekken *O*.
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:05:57 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_136674790
quote:

[..]

Hier is in ieder geval niet ineens het halve bedrijventerrein naast De Kuip weggeschopt, zonder enige vermelding, zoals bij die roestbak en slechte kopie van VolkerWessels :').
pi_136674854
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:07 schreef Euribob het volgende:
HMF moet het maar bij de filmpjes houden, ben ik bang.
Zelfs dat ging weer niet door. Je verwacht het niet he.
blablablabla
pi_136675036
quote:

Was geniaal, aanrader voor alle Feyenoorders
pi_136675778
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Tomasso het volgende:
Nu RDK hun plan ook heeft aangepast, kunnen we bijna conclusies trekken *O*.
Hopelijk binnenkort de plannen en niet alleen mooie plaatjes. RDK lijkt me uitgesloten bij voorbaat. Klinkt erg duur voor slechts een renovatie/uitbreiding. Maar ik laat me graag verrassen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136675791
Slim, een doek van FIIIR meenemen.

quote:
Oproep: breng het spandoek terug

Afgelopen zaterdag is na afloop van de thuiswedstrijd tegen NEC – door een misverstand – het doek voor een vriend van ons blijven hangen in De Kuip.

Het doek was met de prachtige en indrukwekkende TIFO-actie op Vak JJ te zien.

TIFO Rotterdam, FRL en de schoonmakers in De Kuip hebben het doek niet weggehaald, laat staan opgeruimd. Na de wedstrijd heeft iemand dus het zeventien meter (!) lange doek meegenomen. Het is onmogelijk dat niemand dat is opgevallen. De beelden zijn inmiddels opgevraagd bij Feyenoord, hopelijk zal dit meer duidelijkheid verschaffen.

Degene met tips kunnen zich melden bij de redactie van LN. Degene die het doek in zijn bezit heeft kan hem eventueel anoniem inleveren bij De Kuip. Natuurlijk overbodig om te melden dat als de daders achterhaald worden – voordat het doek terug is – er gepaste maatregelen getroffen worden.

FIIIR
Of we zien het binnenkort op de kop terug bij die boefies van 410.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136675843
Is alweer terecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136675898
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
Is alweer terecht.
Schappelijk van je om het meteen terug te brengen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136676004
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Paste niet op de zolderkamer denk ik
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136676145
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Zo ben ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136677162
Net TOSOTHIW gezien. Prachtig. Meerdere malen brok in de keel.
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:24:45 #251
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136678226
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dak _O_ Sowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_136678235

Miljoentje binnengehaald voor de jeugdopleiding door de sponsorloterij. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136678514
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef TheFastOne het volgende:
Net TOSOTHIW gezien. Prachtig. Meerdere malen brok in de keel.
Argh, nu moet ik hem ook zien. ~O>
pi_136678753
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:

[..]

Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dak _O_ Sowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.
70.000 man moet je niet willen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136678798
Net ook bij de docu geweest, prachtig. Geeft het Feijenoordgevoel erg goed weer.

Dat het af en toe ietwat amateuristisch is (Wat HMF qua punten aangaf) vond ik juist wel mooi, hoort ook wel bij de chaotische club Feijenoord. Een gelikte film was niet op haar plaats geweest.
pi_136679144
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Muto het volgende:

[..]

70.000 man moet je niet willen.
Ik vind het ook teveel, 63000 is al te veel.
pi_136679451
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Grifte het volgende:
Net ook bij de docu geweest, prachtig. Geeft het Feijenoordgevoel erg goed weer.

Dat het af en toe ietwat amateuristisch is (Wat HMF qua punten aangaf) vond ik juist wel mooi, hoort ook wel bij de chaotische club Feijenoord. Een gelikte film was niet op haar plaats geweest.
Vond ik ook juist de charme van de hele film.

Dat stuk met Rooie Marck _O_ Tranen in m'n ogen.
pi_136679532
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:

[..]

Een open dak is leuk voor ons, voetbalsupporters, maar niet handig als je ook nog enkele evenementen naar een nieuw stadion wilt trekken. Hoeft niet persé natuurlijk, maar indien er wel ingezet wordt op volledige multifunctionaliteit kun je de inkomsten uit een nieuw stadion wel verder opschroeven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136679654
Ben benieuwd, ga zaterdag.
pi_136682644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef Luni het volgende:
Ben benieuwd, ga zaterdag.
Pathe de Kuip?
blablablabla
pi_136685679
quote:

ja ik kom net terug ^O^
pi_136685746
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Pathe de Kuip?
nee pathé arena :')

Tjongejonge zeg :D
pi_136686518
quote:

[..]

Pathe de Kuip?
Godsallemachtig :')

Nou ben ik het met HMF overduidelijk oneens met bepaalde teksten in dit topic, maar wat jij nou voor iets idioots uitpoept :X

SPOILER
pi_136687031
quote:

[..]

Pathe de Kuip?
Voor het geval je het niet weet: hij draait nergens anders. Ik had hem ook wel in de Pathé Arena verwacht natuurlijk, maar ja
pi_136687186
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Voor het geval je het niet weet: hij draait nergens anders. Ik had hem ook wel in de Pathé Arena verwacht natuurlijk, maar ja
Spoiler
pi_136687237
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Spoiler [ afbeelding ]
Tja, het is Elan, je weet het niet hè
pi_136687375
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Tja, het is Elan, je weet het niet hè
Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draait :')
pi_136687795
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draait :')
_O-
pi_136687996
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat impliceert dat Loek geld uit zou geven aan zijn club. Die is in 40-45 jaar echter nog nooit naar de Kuip geweest, laat staan dat hij een bioscoopflim zou bezoeken.

quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelfs dat ging weer niet door. Je verwacht het niet he.
Ooit van The Goalden Year gehoord? Nee, waarschijnlijk niet want je bent achterlijk. Verder ga ik jou niet meer aan je neus hangen dan noodzakelijk. :W. Mensen die ertoe doen (je weet wel, mensen met een leven) weten wel beter. :W

In plaats daarvan negeer ik je en hoop ik je ooit tegen te komen. God, wat zou ik jou ongelofelijk graag op je bek willen slaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 23:34:55 ]
pi_136688136
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat impliceert dat Loek geld uit zou geven aan zijn club. Die is in 40-45 jaar echter nog nooit naar de Kuip geweest, laat staan dat hij een bioscoopflim zou bezoeken.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit B-)

SPOILER
pi_136688294
Ik had deze week een droom.. ik zag Ajax compleet instorten.. een huilende Frank de Boer en boze supporters die de Arena bestormen.. Feyenoord wint alle resterende wedstrijden en op de Coolsingel is het een groot feest.. Pelle wordt topscorer van de eredivisie met 30 doelpunten en besluit te blijven om met Feyenoord in de CL te spelen.
pi_136688352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik had deze week een droom.. ik zag Ajax compleet instorten.. een huilende Frank de Boer en boze supporters die de Arena bestormen.. Feyenoord wint alle resterende wedstrijden en op de Coolsingel is het een groot feest.. Pelle wordt topscorer van de eredivisie met 30 doelpunten en besluit te blijven om met Feyenoord in de CL te spelen.
En toen werd je wakker. ;(.
pi_136688572
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik vind het ook teveel, 63000 is al te veel.
Idd. 63000 zal al een uitdaging zijn om dit structureel goed vol te krijgen.
Je moet er toch niet aan denken dat we straks zo'n Arena taferelen krijgen waarbij je tijdens de wedstrijd alleen maar lege stoeltjes ziet :{

quote:

[..]

Caland na-apen begint echt flauw te worden..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136689361
quote:

[..]

[..]

Ooit van The Goalden Year gehoord? Nee, waarschijnlijk niet want je bent achterlijk. Verder ga ik jou niet meer aan je neus hangen dan noodzakelijk. :W. Mensen die ertoe doen (je weet wel, mensen met een leven) weten wel beter. :W

In plaats daarvan negeer ik je en hoop ik je ooit tegen te komen. God, wat zou ik jou ongelofelijk graag op je bek willen slaan.
Ken ik niet nee.
Vast en zeker een mooie docu over De Bijlmer waar je vandaan komt dus ook geen interesse nee.
blablablabla
pi_136689457
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ah dacht misschien ook Schouwburgplein of zo. Rustig maar B-)
blablablabla
pi_136689769
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Ken ik niet nee.
Vast en zeker een mooie docu over De Bijlmer waar je vandaan komt dus ook geen interesse nee.
Hoop tot op de dag van vandaag dat jij hap tegen t lijf loopt.
pi_136689837
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoop tot op de dag van vandaag dat jij hap tegen t lijf loopt.
Happel?
En dan? :D
blablablabla
  vrijdag 14 februari 2014 @ 00:29:53 #278
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136689952
Trusten all
pi_136691582
Feyenoord gaat nog een end komen dit seizoen. Dat voel ik.
pi_136692100
Alle andere topclubs laten punten liggen. We worden dit seizoen gewoon kampioen.*

*
SPOILER
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136692733
Ik denk dat we thuis geen puntverlies meer krijgen, maar het verneuken tegen nac en Heracles enzo.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:23:49 #282
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136692949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef eight het volgende:

[..]

Idd. 63000 zal al een uitdaging zijn om dit structureel goed vol te krijgen.
Je moet er toch niet aan denken dat we straks zo'n Arena taferelen krijgen waarbij je tijdens de wedstrijd alleen maar lege stoeltjes ziet :{

[..]

Caland na-apen begint echt flauw te worden..
In de Arena zijn die stoeltjes die leeg zijn tijdens competitiewedstrijden wel gewoon verkocht. Men heeft dan gewoon geen zin om te komen. In de Kuip komt een totaal ander soort voetballiefhebbers. Die mensen zijn er altijd en daarom zie je geen lege stoeltjes.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:39:22 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136693111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

In de Arena zijn die stoeltjes die leeg zijn tijdens competitiewedstrijden wel gewoon verkocht. Men heeft dan gewoon geen zin om te komen. In de Kuip komt een totaal ander soort voetballiefhebbers. Die mensen zijn er altijd en daarom zie je geen lege stoeltjes.
Komt omdat die stoeltjes van bedrijven zijn, die gaan daar wat makkelijker mee om, de gewone man komt echt wel. Is moeilijk te veranderen omdat ze gewoon betalen.
pi_136693436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Komt omdat die stoeltjes van bedrijven zijn, die gaan daar wat makkelijker mee om, de gewone man komt echt wel. Is moeilijk te veranderen omdat ze gewoon betalen.
Meh, volgens mij ligt het aantal wedstrijden dat je moet bezoeken om je SCC er uit te halen daar ook relatief laag.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:01:15 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136693463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Meh, volgens mij ligt het aantal wedstrijden dat je moet bezoeken om je SCC er uit te halen daar ook relatief laag.
Geen idee maar wat ik wel weet is dat de lege plekken voornamelijk komen door kaarten die eigendom zijn van bedrijven.
pi_136695599
'Unieke' run op Feyenoord-film

De Feyenoord-film The Other Side of the Heart is White kan op grote belangstelling rekenen. De documentaire ging deze week in première in bioscoop Pathé De Kuip. Zo'n 5000 kaarten vlogen in de voorverkoop over de toonbank.

'Dat heb ik bij andere films nog niet meegemaakt. Van alle boekingen vooraf is nu 73 procent voor de Feyenoord-film', aldus Pathé-manager Rob van der Meer in het Rotterdams Dagblad. Voor de documentaire zijn 66 voorstellingen gepland. Van der Meer verwacht op honderd voorstellingen uit te komen en rekent op 10.000 tot 13.000 bezoekers.
pi_136697143
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:28 schreef Luni het volgende:
'Unieke' run op Feyenoord-film

De Feyenoord-film The Other Side of the Heart is White kan op grote belangstelling rekenen. De documentaire ging deze week in première in bioscoop Pathé De Kuip. Zo'n 5000 kaarten vlogen in de voorverkoop over de toonbank.

'Dat heb ik bij andere films nog niet meegemaakt. Van alle boekingen vooraf is nu 73 procent voor de Feyenoord-film', aldus Pathé-manager Rob van der Meer in het Rotterdams Dagblad. Voor de documentaire zijn 66 voorstellingen gepland. Van der Meer verwacht op honderd voorstellingen uit te komen en rekent op 10.000 tot 13.000 bezoekers.
Ik vond het een beetje tegevallen :@
Mooie beelden wel hoor soms, maar ik had er veel meer van verwacht.

Ik heb het gister ook al gezegd: over de bij vlagen crappy beeldkwaliteit kon ik mee heenzetten. Maar de keuze en opzet vond ik persoonlijk minder interessant. Had gewoon de camera (gericht op het publiek) laten draaien tijdens de 4-2 en gebruik de verhalen van de mensen als voice-over bij die beelden. Een paar mooie shots van Rotterdam en de Kuip en dan eventueel nog het stuk van Rooie Marck.

4x een vreugde-explosie in beeld en de een combi van het feest na de 4-2 en de gekte na de wedstrijd tegen Heerenveen en je hebt alles waar Feyenoord voor staat te pakken. Nu vond ik het, nèt niet eigenlijk.

Maar goed, altijd goed om C_A en Onlogisch weer eens te zien. O+
BFF met GGMM
pi_136697300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

quote:
Bayern Munchen baalt van opkomst seizoenskaarthouders

Het bestuur van Bayern München heeft maatregelen moeten treffen. De Duitse topclub is niet blij met haar seizoenskaarthouders en verplicht ze om voortaan naar thuiswedstrijden te komen.

Veel supporters nemen een seizoenskaart, terwijl ze alleen bij de topduels aanwezig zijn. Zodoende zijn er tegen de mindere goden erg veel lege plekken op de tribunes. De clubleiding heeft nu een manier gevonden om dit tegen te gaan.

Seizoenskaarthouders worden voortaan verplicht om minimaal acht thuiswedstrijden op jaarbasis te bezoeken. Fans die bij minder wedstrijden aanwezig zijn, kunnen hun kaart inleveren.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:29:36 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136697346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[..]

Daar (Bayern) is weer het probleem dat ze het heel goedkoop hebben gehouden, blijft moeilijk
pi_136697512
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar (Bayern) is weer het probleem dat ze het heel goedkoop hebben gehouden, blijft moeilijk
T blijft moeilijk om je fans naar t stadion te krijgen :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136697563
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje tegevallen :@
Mooie beelden wel hoor soms, maar ik had er veel meer van verwacht.

Ik heb het gister ook al gezegd: over de bij vlagen crappy beeldkwaliteit kon ik mee heenzetten. Maar de keuze en opzet vond ik persoonlijk minder interessant. Had gewoon de camera (gericht op het publiek) laten draaien tijdens de 4-2 en gebruik de verhalen van de mensen als voice-over bij die beelden. Een paar mooie shots van Rotterdam en de Kuip en dan eventueel nog het stuk van Rooie Marck.

4x een vreugde-explosie in beeld en de een combi van het feest na de 4-2 en de gekte na de wedstrijd tegen Heerenveen en je hebt alles waar Feyenoord voor staat te pakken. Nu vond ik het, nèt niet eigenlijk.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden :@. Maar goed, genoeg mensen die wel zullen genieten en ik wil niet zuur klinken dus ik houd mijn mond wijselijk.

quote:
Maar goed, altijd goed om C_A en Onlogisch weer eens te zien. O+
pi_136697567
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

T blijft moeilijk om je fans naar t stadion te krijgen :')
Helemaal als je bedenkt hoeveel moeite ze bij Feyenoord doen om de supporters weg te houden... :')
BFF met GGMM
pi_136697614
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klopt

quote:
Eredivisiekaartjes relatief goedkoop in Europa

Kaartjes en seizoenskaarten voor wedstrijden in de eredivisie zijn relatief goedkoop in vergelijking met de topcompetities van Europa. Alleen in Duitsland kun je voor minder naar een voetbalwedstrijd. .

In Nederland bieden PEC Zwolle en VVV-Venlo de goedkoopste kaartjes aan. Die kosten 10 euro. Toch is dat een stuk duurder dan een kaartje voor Werder Bremen (6,96 euro) of Wolfsburg (8,12 euro) in Duitsland en het Italiaanse Palermo (8,12 euro). De gemiddelde prijs voor de goedkoopste tickets bij de oosterburen is maar een kleine 12 euro. Dat is ongeveer twee derde van wat er gemiddeld moet worden neergelegd voor een eredivisiepotje.

De positie op de ranglijst zegt niets over de prijs voor de kaartjes in Nederland. Zo kost het goedkoopste ticket bij NEC, dat momenteel op de 7e plaats staat, 10 euro minder dan een kaartje voor AZ (11e). Voor een goedkoop kaartje bij Willem II (18e en laatste) betalen fans bijna evenveel als voor een goedkoop kaartje bij regerend kampioen Ajax, dat op dit moment tweede staat (beide ongeveer 18 euro).

Niet alleen de wedstrijdkaartjes in Nederland zijn goedkoop, ook de seizoenskaarten. Gemiddeld kosten de scherpst geprijsde seizoenskaarten 191 euro. In de Duitse Bundesliga en de Spaanse Primera División betaal je gemiddeld 5 tot 8 tientjes meer. In de Premier League (Engeland) kost het goedkoopste seizoenskaartje gemiddeld zelfs 543 euro. Dat is aanmerkelijk meer dan de gemiddelde prijs van de duurste seizoenskaarten in Nederland: 387 euro.

De Spaanse en Engelse competitie strijden om welke het duurst is. Daarbij hangt het er vooral om of iemand een goedkoop of duur kaartje wil met bijbehorend zicht op het veld. De duurste club wat betreft dagkaartjes in Europa is in ieder geval Real Madrid met bijna 500 euro voor het duurste (vip-)kaartje. In Nederland springt PSV eruit, ook al is de prijs voor de beste plek in het Philips Stadion (62 euro) nog vrij billijk.

De uitschieter in Europa is overigens het Engelse Arsenal. De goedkoopste seizoenskaart daar kost ruim 1100 euro. Dat steekt schril af bij PEC Zwolle (93 euro). Bayern München zou misschien een nog betere keuze zijn met 77,72 euro voor de goedkoopste seizoenstickets. .
:o
pi_136697910
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Helemaal als je bedenkt hoeveel moeite ze bij Feyenoord doen om de supporters weg te houden... :')
_O-
pi_136698000
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, Feyenoord wil andere supporters, ze hebben het liefst klapvee à la AZ
pi_136698005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Klopt

[..]

:o
Gewoon de SCC duurder maken lijkt me bij Bayern een prima optie.
pi_136698093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Gewoon de SCC duurder maken lijkt me bij Bayern een prima optie.
Gevolg is een halfleeg stadion joh.
pi_136698101
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef Bombvis het volgende:

[..]

De trieste waarheid. Alleen daarom al een godswonder dat ze Leo zijn werk hebben laten doen.
pi_136698144
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het liefst hebben ze géén supporters in het stadion, gewoon enorme schermen waarop publiek wordt geprojecteerd en het Hand in Hand in een loopje van 90 minuten uit de speakers.

Kunnen ze afhankelijk van de sponsor eventueel de geprojecteerde supporters een Unox-muts aangeven en van tijd tot tijd het McDonalds deuntje laten zingen.
BFF met GGMM
pi_136698240
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gevolg is een halfleeg stadion joh.
Zou het? ¤ 77,- vind ik wel heel weinig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')