Hier is in ieder geval niet ineens het halve bedrijventerrein naast De Kuip weggeschopt, zonder enige vermelding, zoals bij die roestbak en slechte kopie van VolkerWesselsquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ik 'mis' het niet op die manier hoor. Het is gewoon weg op de render. Wat natuurlijk gewoon weer een goedkope manier is om het allemaal mooier te laten lijken dan het is.
Zelfs dat ging weer niet door. Je verwacht het niet he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:07 schreef Euribob het volgende:
HMF moet het maar bij de filmpjes houden, ben ik bang.
Was geniaal, aanrader voor alle Feyenoordersquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:11 schreef Dekatria het volgende:
Een topic met zo'n TT verdient toch een beter lot.
Iemand al naar TOSOTHIW geweest? Ik ga morgen.
Hopelijk binnenkort de plannen en niet alleen mooie plaatjes. RDK lijkt me uitgesloten bij voorbaat. Klinkt erg duur voor slechts een renovatie/uitbreiding. Maar ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Tomasso het volgende:
Nu RDK hun plan ook heeft aangepast, kunnen we bijna conclusies trekken.
Of we zien het binnenkort op de kop terug bij die boefies van 410.quote:Oproep: breng het spandoek terug
Afgelopen zaterdag is na afloop van de thuiswedstrijd tegen NEC – door een misverstand – het doek voor een vriend van ons blijven hangen in De Kuip.
Het doek was met de prachtige en indrukwekkende TIFO-actie op Vak JJ te zien.
TIFO Rotterdam, FRL en de schoonmakers in De Kuip hebben het doek niet weggehaald, laat staan opgeruimd. Na de wedstrijd heeft iemand dus het zeventien meter (!) lange doek meegenomen. Het is onmogelijk dat niemand dat is opgevallen. De beelden zijn inmiddels opgevraagd bij Feyenoord, hopelijk zal dit meer duidelijkheid verschaffen.
Degene met tips kunnen zich melden bij de redactie van LN. Degene die het doek in zijn bezit heeft kan hem eventueel anoniem inleveren bij De Kuip. Natuurlijk overbodig om te melden dat als de daders achterhaald worden – voordat het doek terug is – er gepaste maatregelen getroffen worden.
FIIIR
Paste niet op de zolderkamer denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Schappelijk van je om het meteen terug te brengen.
Zo ben ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Schappelijk van je om het meteen terug te brengen.
Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dakquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dat je er niet zoveel kan zeggen, ziet er leuk uit maar verder..?
Argh, nu moet ik hem ook zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef TheFastOne het volgende:
Net TOSOTHIW gezien. Prachtig. Meerdere malen brok in de keel.
70.000 man moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dakSowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.
Vond ik ook juist de charme van de hele film.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Grifte het volgende:
Net ook bij de docu geweest, prachtig. Geeft het Feijenoordgevoel erg goed weer.
Dat het af en toe ietwat amateuristisch is (Wat HMF qua punten aangaf) vond ik juist wel mooi, hoort ook wel bij de chaotische club Feijenoord. Een gelikte film was niet op haar plaats geweest.
Een open dak is leuk voor ons, voetbalsupporters, maar niet handig als je ook nog enkele evenementen naar een nieuw stadion wilt trekken. Hoeft niet persé natuurlijk, maar indien er wel ingezet wordt op volledige multifunctionaliteit kun je de inkomsten uit een nieuw stadion wel verder opschroeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dakSowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.
ja ik kom net terugquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:11 schreef Dekatria het volgende:
Een topic met zo'n TT verdient toch een beter lot.
Iemand al naar TOSOTHIW geweest? Ik ga morgen.
Godsallemachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Voor het geval je het niet weet: hij draait nergens anders. Ik had hem ook wel in de Pathé Arena verwacht natuurlijk, maar jaquote:
Spoilerquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet weet: hij draait nergens anders. Ik had hem ook wel in de Pathé Arena verwacht natuurlijk, maar ja
Tja, het is Elan, je weet het niet hèquote:
Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draaitquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, het is Elan, je weet het niet hè
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draait
Dat impliceert dat Loek geld uit zou geven aan zijn club. Die is in 40-45 jaar echter nog nooit naar de Kuip geweest, laat staan dat hij een bioscoopflim zou bezoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draait
Ooit van The Goalden Year gehoord? Nee, waarschijnlijk niet want je bent achterlijk. Verder ga ik jou niet meer aan je neus hangen dan noodzakelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs dat ging weer niet door. Je verwacht het niet he.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat impliceert dat Loek geld uit zou geven aan zijn club. Die is in 40-45 jaar echter nog nooit naar de Kuip geweest, laat staan dat hij een bioscoopflim zou bezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |