abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136670444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh, je hebt het over het uiterst onwaarschijnlijke geval dat Feyenoord direct Champions League haalt en de spelers voor de hoofdprijs weet te verkopen.
Daar reageerde ik op ja, als je even gelezen had. Het geld eruit trekken kan namelijk alléén met elke euro boven de 3 miljoen winst. Zoals ik al 40-45 keer uitgelegd heb. de VvF kan nóóit zorgen dat Feyenoord minder dan 3 miljoen in de plus staat. Nu er dus schulden zijn buiten de aandelen, kunnen zij dus onmogelijk hun geld loskloppen.

quote:
In dát geval kan dat een reeël scenario zijn ja. Maar het scenario op zich lijkt me niet zo waarschijnlijk. :)
Dat we CL halen en 20 miljoen transfergelden pakken? Duh, dat is grotere fictie dan mijn 99 masters.
pi_136670452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Caland het volgende:
Het is inderdaad maar de vraag wat de VVF gaan doen. Ik krijg meer het idee dat ze zo lang mogelijk van alle privileges gebruik willen maken (helemaal voorheen met het oog op het nieuwe stadion).
Dit. Dit geloof ik ook.

Feit is; je moet nooit willen dat Blokland de baas kan spelen over jouw financiën. Oprotten met die gozert, bloemetje, bedankt en houdoe.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 16:56:06 ]
pi_136670474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Caland het volgende:
Het is inderdaad maar de vraag wat de VVF gaan doen. Ik krijg meer het idee dat ze zo lang mogelijk van alle privileges gebruik willen maken (helemaal voorheen met het oog op het nieuwe stadion).
Dat laatste lijkt mij ook, daar kunnen ze nog veel meer aan verdienen.
pi_136670518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gebruik van 560.000 euro aan rode stoeltjes, die ze alléén krijgen als ze niet verkocht zijn/kunnen worden?

:'). Dat is peanuts voor die gasten.
pi_136670544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ze hebben hun investering dan compleet terug zonder dat de club financieel kapot achterblijft, flapdrol.

Bovendien kunnen ze de poen dan steken in zaken die wél voldoende rendement pakken. Die 4% dividend bij Feyenoord is namelijk een extreem lachertje.
Ze willen natuurlijk ook rendement, op termijn ook mee profiteren dus niet alleen hun investering terug pannenkoek.
Echt, ga je eens inlezen in de situatie in plaats van alle roddelverhalen die op Lunaticnews staan direct voor waar aan te nemen.

Denk je nou echt dat Blokland zijn rijke vriendjes overgehaald door te zeggen dat ze in het gunstigste geval hun geld terugkrijgen met 4% rente?
blablablabla
pi_136670547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit. Dit geloof ik ook.

Feit is; je moet nooit willen dat Blokland de baas kan spelen over jouw financiën. Oprotten met die gozert, bloemetje, bedankt en houdoe.
Dit geloof je ook, maar je denkt ook dat ze het geld terug willen halen zodra dat mogelijk is.
Dat kan toch niet allebei?
pi_136670549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

4% van de winst boven een bepaald bedrag.
Ah ok, dat is nogal wat anders dan.
pi_136670568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ze verdienen dan niet meer of minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136670596
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit geloof je ook, maar je denkt ook dat ze het geld terug willen halen zodra dat mogelijk is.
Dat kan toch niet allebei?
Ik denk niet dat dat per se het geval is. Het is wel een reëele mogelijkheid. Dat soort shit moet je nooit willen. Je moet nooit onderhevig willen zijn aan de grillen van een investeerder. Of is men vergeten hoe de GKL onze club bij de kloten had?

Mensen vergeten véél te snel bij Feyenoord.
pi_136670620
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze verdienen dan niet meer of minder.
Dankjewel. Hij kan hoogstens bedoelen dat ze minder stoeltjes af hoeven te nemen, wat nergens op slaat want ze hebben skyboxes bij 't leven.
pi_136670640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat per se het geval is. Het is wel een reëele mogelijkheid. Dat soort shit moet je nooit willen. Je moet nooit onderhevig willen zijn aan de grillen van een investeerder. Of is men vergeten hoe de GKL onze club bij de kloten had?

Wat loop je dan de laatste paar posts je druk te maken?

Iedereen die denkt dat het anders kan/gaat lopen snauw je af en nu zeg je zelf ook dat het niet zo hoeft te gaan. :')

Maar goed, ik ga weer wat anders doen. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:00:00 ]
pi_136670676
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat loop je dan de laatste paar posts je druk te maken?

Iedereen die denkt dat het anders kan/gaat lopen snauw je af en nu zeg je zelf ook dat het niet zo hoeft te gaan. :')

Maar goed, ik ga weer wat anders doen. :+
Nee, ik snauw iedereen af die verkeerde informatie presenteert als kloppend. Zoals dat het geld uit de club trekken financieel niet interessant zou zijn voor ze ( :') !!!)
pi_136670700
Pas het jaarverslag een beetje zitten lezen, daar staan toch vreemde dingen in hoor... spelerspools... obligatie lening uit 1999 .. als ik het goed begreep zou de schuld van Feyenoord zonder de steun van de 'vrienden' nu nog steeds 50 miljoen geweest zijn...
pi_136670742
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:01 schreef arjan1112 het volgende:
Pas het jaarverslag een beetje zitten lezen, daar staan toch vreemde dingen in hoor... spelerspools... obligatie lening uit 1999 .. als ik het goed begreep zou de schuld van Feyenoord zonder de steun van de 'vrienden' nu nog steeds 50 miljoen geweest zijn...
Zonder de VvF zou de schuld 0 zijn geweest, dankzij de curator die de teringzooi geveild had en de BV opgeheven.

O, we hadden trouwens ook geen Eredivisie meer gespeeld, zoals je zult begrijpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:03:04 ]
pi_136670771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja niet willen is één ding, maar de praktijk is nu zoals het is. In feite is de schuld niet veranderd, alleen de schuldeisers zijn wat aardiger geworden. Uiteindelijk zullen we geen cadeautjes krijgen

En dan maar hopen dat we over 20 jaar niet weer een spilziek bestuur hebben "ja als we nu investeren halen we CL en verdienen we alles terug...." :')
pi_136670779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zonder de VvF zou de schuld 0 zijn geweest, dankzij de curator die de teringzooi geveild had en de BV opgeheven.
Eh... dan had Feyenoord niet meer bestaan; of met een selectie van 15 jarigen in de eerste divisie spelen ofzo
pi_136670844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Eh... dan had Feyenoord niet meer bestaan; of met een selectie van 15 jarigen in de eerste divisie spelen ofzo
Zie mijn edit:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
O, we hadden trouwens ook geen Eredivisie meer gespeeld, zoals je zult begrijpen.
We hadden dan geeïndigd zoals Veendam. Doorstart in 40-45 niveau's lager dan de Ere.
pi_136670883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik verwacht dat dit scenario uit gaat komen ja. Het punt is: je bent dus afhankelijk van Plakbands' gratie. Wat ik dus al 40-45 minuten probeer uit te leggen aan wat onnozelaars hier.

Overigens heeft het voor mij 40-45 keer de voorkeur om alle aandelen z.s.m. terug te kopen. Dan maar falen in de CL, tenminste weer baas in eigen huis op financieel vlak. Dat is al véél te lang geleden.
Als je het op deze manier bekijkt zijn wij supporters sowieso van iedereens gratie afhankelijk. We zijn nog meer afhankelijk van de spelers dan van Blokland! Als de spelers een clubbreed suicidepact sluiten dan is het klaar met Feyenoord :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136670935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja niet willen is één ding, maar de praktijk is nu zoals het is. In feite is de schuld niet veranderd, alleen de schuldeisers zijn wat aardiger geworden. Uiteindelijk zullen we geen cadeautjes krijgen
Correct. Daarom geen spelers kopen na de extreem fictieve absoluut belachelijke 40 miljoen inkomsten (CL + supertransfers Pelle, De Vrij BMI Janmaat etc etc), maar alles proppen in aandelen. Weg met die badgasten. Dan maar 12-0 eraf en strijden in de middenmoot voor twee jaar. Boeiend. Weg. Weg. Weg. Met alles en iedereen die poen in de club heeft.

quote:
En dan maar hopen dat we over 20 jaar niet weer een spilziek bestuur hebben "ja als we nu investeren halen we CL en verdienen we alles terug...." :')
Dat blijft altijd de angst. Daarom geen spelers kopen: ken toch niemand. Beter spelers verlengen die wat waard zijn, rekenen op de jeugd en buitenkansjes ruiken (Schone, Janmaat, Vormer, Bakkal-1e-periode, Guidetti, Pelle; precies wat Geel zo goed heeft gedaan) _O_

Laat ze nou alsjeblieft niet zo achterlijk zijn om de zoveelste Cissé te kopen.
pi_136671019
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Als je het op deze manier bekijkt zijn wij supporters sowieso van iedereens gratie afhankelijk. We zijn nog meer afhankelijk van de spelers dan van Blokland! Als de spelers een clubbreed suicidepact sluiten dan is het klaar met Feyenoord :o

:')

Jij hebt blijkbaar nooit geleerd van de GKL. Gelukkig is een en ander juridisch dichtgetimmerd, maar het feit is dat extreme miskopen als Cissé gedaan door investeerders COMPLEET gedekt zijn door onze club.

Zij kopen dus een speler en hebben kans op een miljoenentransfer: de club zit met de teringzooi nu die gozer zijn teen 40-45 keer brak en bleek er geen kut van te kunnen.

Lekkere investeerders joh. Wel de mogelijke lusten, niet de lasten.

Alleen al dáárom, oprotten met die figuren.

Happel is het sowieso eens. 100%. En in Happel we trust. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:12:13 ]
pi_136671086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Correct. Daarom geen spelers kopen na de extreem fictieve absoluut belachelijke 40 miljoen inkomsten (CL + supertransfers Pelle, De Vrij BMI Janmaat etc etc), maar alles proppen in aandelen. Weg met die badgasten. Dan maar 12-0 eraf en strijden in de middenmoot voor twee jaar. Boeiend. Weg. Weg. Weg. Met alles en iedereen die poen in de club heeft.

Ik sta er iets gematigder in, het is niet zwart of wit

quote:
Dat blijft altijd de angst. Daarom geen spelers kopen: ken toch niemand. Beter spelers verlengen die wat waard zijn, rekenen op de jeugd en buitenkansjes ruiken (Schone, Janmaat, Vormer, Bakkal-1e-periode, Guidetti, Pelle; precies wat Geel zo goed heeft gedaan) _O_

Laat ze nou alsjeblieft niet zo achterlijk zijn om de zoveelste Cissé te kopen.
Achteraf cherrypicken is natuurlijk makkelijk, als voetbalclub ontkom je er niet aan zo eens in de zoveel tijd een miskleun te hebben. Maar zorg niet dat je in een situatie komt dat één zo'n miskleun je hele club ondertrekt.
pi_136671133

VvF heeft zijn zin nog gekregen ook _O_. Aandelenprogramma is niets meer en niets minder dan het veiligstellen van de eigen investeringen in Cissé e.d., wat miskleunen bleken. ^O^.

Toen betaalt door hen, nu de club die de rekening krijgt gepresenteerd. Wal-ge-lijk. :r
pi_136671252

Gewoon even 12.36 miljoen aan pure troepinvesteringen terugkrijgen. Jij stopt het geld erin, Feyenoord staat garant. _O_ G-e-n-i-a-a-l.

Hier verdienden we, wat, 2.5 voor Ahmadi op terug?

Totaal 10 miljoen weg. Maar natuurlijk niet voor rekening van de "Vrienden" van Feyenoord.

En er zijn dus serieus mensen die deze gasten vertrouwen. :'). _O-. Lol. ol. ol.

VvF zijn niets meer dan een noodzakelijk kwaad. Zo snel mogelijk eruit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:18:27 ]
pi_136671387
quote:
Red De Kuip heeft op Twitter de eerste foto gepresenteerd van hun nieuwe plan. Volgende week komt de rest online plus de vernieuwde website.

edit: Foto doet het niet. Ziet er erg goed uit!

http://www.fr12.nl/nieuws(...)-de-kuip-online.html
pi_136671434
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

edit: Foto doet het niet. Ziet er erg goed uit!

http://www.fr12.nl/nieuws(...)-de-kuip-online.html

Vind dat je er niet zoveel kan zeggen, ziet er leuk uit maar verder..?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')