Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dakquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dat je er niet zoveel kan zeggen, ziet er leuk uit maar verder..?
 Sowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.
 Sowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.

Argh, nu moet ik hem ook zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef TheFastOne het volgende:
Net TOSOTHIW gezien. Prachtig. Meerdere malen brok in de keel.

70.000 man moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dakSowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.

Vond ik ook juist de charme van de hele film.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Grifte het volgende:
Net ook bij de docu geweest, prachtig. Geeft het Feijenoordgevoel erg goed weer.
Dat het af en toe ietwat amateuristisch is (Wat HMF qua punten aangaf) vond ik juist wel mooi, hoort ook wel bij de chaotische club Feijenoord. Een gelikte film was niet op haar plaats geweest.
 Tranen in m'n ogen.
 Tranen in m'n ogen.

Een open dak is leuk voor ons, voetbalsupporters, maar niet handig als je ook nog enkele evenementen naar een nieuw stadion wilt trekken. Hoeft niet persé natuurlijk, maar indien er wel ingezet wordt op volledige multifunctionaliteit kun je de inkomsten uit een nieuw stadion wel verder opschroeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt weinig over te zeggen, maar wat ik zie is fijn. Lichtmasten, open dakSowieso respect voor die gasten. Ondanks felle kritiek, stug door blijven werken.

ja ik kom net terugquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:11 schreef Dekatria het volgende:
Een topic met zo'n TT verdient toch een beter lot.
Iemand al naar TOSOTHIW geweest? Ik ga morgen.

Godsallemachtigquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W

Voor het geval je het niet weet: hij draait nergens anders. Ik had hem ook wel in de Pathé Arena verwacht natuurlijk, maar jaquote:

Spoilerquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet weet: hij draait nergens anders. Ik had hem ook wel in de Pathé Arena verwacht natuurlijk, maar ja

Tja, het is Elan, je weet het niet hèquote:

Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draaitquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, het is Elan, je weet het niet hè

quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draait

Dat impliceert dat Loek geld uit zou geven aan zijn club. Die is in 40-45 jaar echter nog nooit naar de Kuip geweest, laat staan dat hij een bioscoopflim zou bezoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie die kerel zo al de pathe in Arnhem inlopen en aan de balie vragen hoe laat hij draait
Ooit van The Goalden Year gehoord? Nee, waarschijnlijk niet want je bent achterlijk. Verder ga ik jou niet meer aan je neus hangen dan noodzakelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs dat ging weer niet door. Je verwacht het niet he.
 . Mensen die ertoe doen (je weet wel, mensen met een leven) weten wel beter.
. Mensen die ertoe doen (je weet wel, mensen met een leven) weten wel beter. 

De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat impliceert dat Loek geld uit zou geven aan zijn club. Die is in 40-45 jaar echter nog nooit naar de Kuip geweest, laat staan dat hij een bioscoopflim zou bezoeken.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W

En toen werd je wakker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik had deze week een droom.. ik zag Ajax compleet instorten.. een huilende Frank de Boer en boze supporters die de Arena bestormen.. Feyenoord wint alle resterende wedstrijden en op de Coolsingel is het een groot feest.. Pelle wordt topscorer van de eredivisie met 30 doelpunten en besluit te blijven om met Feyenoord in de CL te spelen.
 .
.

Idd. 63000 zal al een uitdaging zijn om dit structureel goed vol te krijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het ook teveel, 63000 is al te veel.

Caland na-apen begint echt flauw te worden..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat impliceert dat Loek geld uit zou geven aan zijn club. Die is in 40-45 jaar echter nog nooit naar de Kuip geweest, laat staan dat hij een bioscoopflim zou bezoeken.

Ken ik niet nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ooit van The Goalden Year gehoord? Nee, waarschijnlijk niet want je bent achterlijk. Verder ga ik jou niet meer aan je neus hangen dan noodzakelijk.. Mensen die ertoe doen (je weet wel, mensen met een leven) weten wel beter.
In plaats daarvan negeer ik je en hoop ik je ooit tegen te komen. God, wat zou ik jou ongelofelijk graag op je bek willen slaan.

Ah dacht misschien ook Schouwburgplein of zo. Rustig maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet weet: hij draait nergens anders. Ik had hem ook wel in de Pathé Arena verwacht natuurlijk, maar ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |