Hoop tot op de dag van vandaag dat jij hap tegen t lijf loopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet nee.
Vast en zeker een mooie docu over De Bijlmer waar je vandaan komt dus ook geen interesse nee.
Happel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoop tot op de dag van vandaag dat jij hap tegen t lijf loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
In de Arena zijn die stoeltjes die leeg zijn tijdens competitiewedstrijden wel gewoon verkocht. Men heeft dan gewoon geen zin om te komen. In de Kuip komt een totaal ander soort voetballiefhebbers. Die mensen zijn er altijd en daarom zie je geen lege stoeltjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. 63000 zal al een uitdaging zijn om dit structureel goed vol te krijgen.
Je moet er toch niet aan denken dat we straks zo'n Arena taferelen krijgen waarbij je tijdens de wedstrijd alleen maar lege stoeltjes ziet
[..]
Caland na-apen begint echt flauw te worden..
Komt omdat die stoeltjes van bedrijven zijn, die gaan daar wat makkelijker mee om, de gewone man komt echt wel. Is moeilijk te veranderen omdat ze gewoon betalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de Arena zijn die stoeltjes die leeg zijn tijdens competitiewedstrijden wel gewoon verkocht. Men heeft dan gewoon geen zin om te komen. In de Kuip komt een totaal ander soort voetballiefhebbers. Die mensen zijn er altijd en daarom zie je geen lege stoeltjes.
Meh, volgens mij ligt het aantal wedstrijden dat je moet bezoeken om je SCC er uit te halen daar ook relatief laag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt omdat die stoeltjes van bedrijven zijn, die gaan daar wat makkelijker mee om, de gewone man komt echt wel. Is moeilijk te veranderen omdat ze gewoon betalen.
Geen idee maar wat ik wel weet is dat de lege plekken voornamelijk komen door kaarten die eigendom zijn van bedrijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Meh, volgens mij ligt het aantal wedstrijden dat je moet bezoeken om je SCC er uit te halen daar ook relatief laag.
Ik vond het een beetje tegevallenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:28 schreef Luni het volgende:
'Unieke' run op Feyenoord-film
De Feyenoord-film The Other Side of the Heart is White kan op grote belangstelling rekenen. De documentaire ging deze week in première in bioscoop Pathé De Kuip. Zo'n 5000 kaarten vlogen in de voorverkoop over de toonbank.
'Dat heb ik bij andere films nog niet meegemaakt. Van alle boekingen vooraf is nu 73 procent voor de Feyenoord-film', aldus Pathé-manager Rob van der Meer in het Rotterdams Dagblad. Voor de documentaire zijn 66 voorstellingen gepland. Van der Meer verwacht op honderd voorstellingen uit te komen en rekent op 10.000 tot 13.000 bezoekers.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de Arena zijn die stoeltjes die leeg zijn tijdens competitiewedstrijden wel gewoon verkocht. Men heeft dan gewoon geen zin om te komen. In de Kuip komt een totaal ander soort voetballiefhebbers. Die mensen zijn er altijd en daarom zie je geen lege stoeltjes.
quote:Bayern Munchen baalt van opkomst seizoenskaarthouders
Het bestuur van Bayern München heeft maatregelen moeten treffen. De Duitse topclub is niet blij met haar seizoenskaarthouders en verplicht ze om voortaan naar thuiswedstrijden te komen.
Veel supporters nemen een seizoenskaart, terwijl ze alleen bij de topduels aanwezig zijn. Zodoende zijn er tegen de mindere goden erg veel lege plekken op de tribunes. De clubleiding heeft nu een manier gevonden om dit tegen te gaan.
Seizoenskaarthouders worden voortaan verplicht om minimaal acht thuiswedstrijden op jaarbasis te bezoeken. Fans die bij minder wedstrijden aanwezig zijn, kunnen hun kaart inleveren.
T blijft moeilijk om je fans naar t stadion te krijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar (Bayern) is weer het probleem dat ze het heel goedkoop hebben gehouden, blijft moeilijk
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje tegevallen![]()
Mooie beelden wel hoor soms, maar ik had er veel meer van verwacht.
Ik heb het gister ook al gezegd: over de bij vlagen crappy beeldkwaliteit kon ik mee heenzetten. Maar de keuze en opzet vond ik persoonlijk minder interessant. Had gewoon de camera (gericht op het publiek) laten draaien tijdens de 4-2 en gebruik de verhalen van de mensen als voice-over bij die beelden. Een paar mooie shots van Rotterdam en de Kuip en dan eventueel nog het stuk van Rooie Marck.
4x een vreugde-explosie in beeld en de een combi van het feest na de 4-2 en de gekte na de wedstrijd tegen Heerenveen en je hebt alles waar Feyenoord voor staat te pakken. Nu vond ik het, nèt niet eigenlijk.
quote:Maar goed, altijd goed om C_A en Onlogisch weer eens te zien.
Helemaal als je bedenkt hoeveel moeite ze bij Feyenoord doen om de supporters weg te houden...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T blijft moeilijk om je fans naar t stadion te krijgen
Kloptquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar (Bayern) is weer het probleem dat ze het heel goedkoop hebben gehouden, blijft moeilijk
quote:Eredivisiekaartjes relatief goedkoop in Europa
Kaartjes en seizoenskaarten voor wedstrijden in de eredivisie zijn relatief goedkoop in vergelijking met de topcompetities van Europa. Alleen in Duitsland kun je voor minder naar een voetbalwedstrijd. .
In Nederland bieden PEC Zwolle en VVV-Venlo de goedkoopste kaartjes aan. Die kosten 10 euro. Toch is dat een stuk duurder dan een kaartje voor Werder Bremen (6,96 euro) of Wolfsburg (8,12 euro) in Duitsland en het Italiaanse Palermo (8,12 euro). De gemiddelde prijs voor de goedkoopste tickets bij de oosterburen is maar een kleine 12 euro. Dat is ongeveer twee derde van wat er gemiddeld moet worden neergelegd voor een eredivisiepotje.
De positie op de ranglijst zegt niets over de prijs voor de kaartjes in Nederland. Zo kost het goedkoopste ticket bij NEC, dat momenteel op de 7e plaats staat, 10 euro minder dan een kaartje voor AZ (11e). Voor een goedkoop kaartje bij Willem II (18e en laatste) betalen fans bijna evenveel als voor een goedkoop kaartje bij regerend kampioen Ajax, dat op dit moment tweede staat (beide ongeveer 18 euro).
Niet alleen de wedstrijdkaartjes in Nederland zijn goedkoop, ook de seizoenskaarten. Gemiddeld kosten de scherpst geprijsde seizoenskaarten 191 euro. In de Duitse Bundesliga en de Spaanse Primera División betaal je gemiddeld 5 tot 8 tientjes meer. In de Premier League (Engeland) kost het goedkoopste seizoenskaartje gemiddeld zelfs 543 euro. Dat is aanmerkelijk meer dan de gemiddelde prijs van de duurste seizoenskaarten in Nederland: 387 euro.
De Spaanse en Engelse competitie strijden om welke het duurst is. Daarbij hangt het er vooral om of iemand een goedkoop of duur kaartje wil met bijbehorend zicht op het veld. De duurste club wat betreft dagkaartjes in Europa is in ieder geval Real Madrid met bijna 500 euro voor het duurste (vip-)kaartje. In Nederland springt PSV eruit, ook al is de prijs voor de beste plek in het Philips Stadion (62 euro) nog vrij billijk.
De uitschieter in Europa is overigens het Engelse Arsenal. De goedkoopste seizoenskaart daar kost ruim 1100 euro. Dat steekt schril af bij PEC Zwolle (93 euro). Bayern München zou misschien een nog betere keuze zijn met 77,72 euro voor de goedkoopste seizoenstickets. .
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal als je bedenkt hoeveel moeite ze bij Feyenoord doen om de supporters weg te houden...
Nee, Feyenoord wil andere supporters, ze hebben het liefst klapvee à la AZquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal als je bedenkt hoeveel moeite ze bij Feyenoord doen om de supporters weg te houden...
Gewoon de SCC duurder maken lijkt me bij Bayern een prima optie.quote:
Gevolg is een halfleeg stadion joh.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon de SCC duurder maken lijkt me bij Bayern een prima optie.
De trieste waarheid. Alleen daarom al een godswonder dat ze Leo zijn werk hebben laten doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord wil andere supporters, ze hebben het liefst klapvee à la AZ
Het liefst hebben ze géén supporters in het stadion, gewoon enorme schermen waarop publiek wordt geprojecteerd en het Hand in Hand in een loopje van 90 minuten uit de speakers.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord wil andere supporters, ze hebben het liefst klapvee à la AZ
Zou het? ¤ 77,- vind ik wel heel weinig..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gevolg is een halfleeg stadion joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |