Kost je bijna niks hoor. 4% dividend per jaar. Dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, want dat kost je elk jaar ook gewoon poen.
En des te eerder je weer compleet baas in eigen huis bent des te beter.
Dat is waar, dus we gaan hier maar niet te ver uitweiden. Maar je kunt, als je CL haalt, volgens mij gewoon heel veilig 70% van de verkoopwaarde herinvesteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Paar topics terug ook al uiteen gezet.
Als je Pelle, De Vrij, Indi, Janmaat verkoopt en CL haalt pak je zo 40 miljoen.
Dan mag je wmb best 10 of 15 herinvesteren om een sportief faillissement te voorkomen en spelers als Boetius en Vilhena niet te laten verpieteren, en dan kun je alsnog meer dan de helft van de aandelen in 1 klap terugkopen.
Maar ja je zit dan wel nog jaren aan zo'n incompetent duo als Gudde en Koevermans vast. Kost de club ook een hoop centen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kost je bijna niks hoor. 4% dividend per jaar. Dat valt allemaal wel mee.
En ik vind het persoonlijk wel prettig dat er wat andere aandeelhouders zijn, die houden het bestuur namelijk scherp.
En als je je aandelen terugkoopt zit je niet aan ze vast..?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ja je zit dan wel nog jaren aan zo'n incompetent duo als Gudde en Koevermans vast. Kost de club ook een hoop centen.
Regeren is vooruitzien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
Voorlopig staan we nog 4 punten achter.
quote:
Men rekent Gudde ook wel het e.e.a. aan van wat er is misgegaan op financieel gebied hoor. Maar Blokland wilde hem toen al houden. Dus zolang VvF die aandelen in bezit heeft zal zijn positie niet snel ter discussie komen te staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
En als je je aandelen terugkoopt zit je niet aan ze vast..?
Dan zal hij wel wat goed doen, anders vertrouwen ze hem hun geld niet toe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Men rekent Gudde ook wel het e.e.a. aan van wat er is misgegaan op financieel gebied hoor. Maar Blokland wilde hem toen al houden. Dus zolang VvF die aandelen in bezit heeft zal zijn positie niet snel ter discussie komen te staan.
Goed voor hun ja, of hij goed voor Feyenoord is valt te bezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zal hij wel wat goed doen, anders vertrouwen ze hem hun geld niet toe.
Néé. Aandelen moeten teruggekocht worden bij elke euro meer dan 3 miljoen positief. Enige uitzondering hierop is als Pim Plakband ons gratie verleend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Flink, flink.. 1 mln schuld, 6 mln negatief EV. Dus 7 mln om weg te werken, nog eens 5-10 als reserve, rest kan je uitgeven.
CL is wat, 12 als Ajax of welke willekeurige nummer 2 zich plaatst?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Paar topics terug ook al uiteen gezet.
Als je Pelle, De Vrij, Indi, Janmaat verkoopt en CL haalt pak je zo 40 miljoen.
Schattig dat dat van jou mag.quote:Dan mag je wmb best 10 of 15 herinvesteren om een sportief faillissement te voorkomen
Alsof Blokland gelijk alles boven de 3 miljoen terug wil.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé. Aandelen moeten teruggekocht worden bij elke euro meer dan 3 miljoen positief. Enige uitzondering hierop is als Pim Plakband ons gratie verleend.
We hebben dus gewoon nog ruim 35 miljoen schuld.
Geld heeft meer waarde op korte dan op lange termijn.Het levert hem geen klote op de aandelen langer dan strikt noodzakelijk aan te houden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Blokland gelijk alles boven de 3 miljoen terug wil.Daar heeft hij zelf ook geen reet aan volgens mij.
Des te eerder je ze terug kan betalen des te eerder je weer volledig baas bent over je eigen financiële huishouding.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Blokland gelijk alles boven de 3 miljoen terug wil.Daar heeft hij zelf ook geen reet aan volgens mij.
Ga dan eens Feyenoord fansites volgen zoals Lunaticnews.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
Zie trouwens nergens iets over het verplichte karakter van dat terugkopen bij een vermogen van meer dan 3 miljoen.
Sinds wanneer ben jij weer terugquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga dan eens Feyenoord fansites volgen zoals Lunaticnews.
40-45 uur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer terug![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, jij zou die bron nog even voor me opzoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé. Aandelen moeten teruggekocht worden bij elke euro meer dan 3 miljoen positief. Enige uitzondering hierop is als Pim Plakband ons gratie verleend.
We hebben dus gewoon nog ruim 35 miljoen schuld.
Stond 2 topics terugquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, jij zou die bron nog even voor me opzoeken
Ik kon het nergens vinden.
Oh, gemist dan. Graag!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond 2 topics terug. Ik pak hem er weer bij. Wacht even.
Gudde is gewoon de trekpop van die VVF, wel zo handig. Dat geld controleren ze zelf natuurlijk gewoon doormiddel van de RVC.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zal hij wel wat goed doen, anders vertrouwen ze hem hun geld niet toe.
quote:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/laten-we-vooruit-blijven-kijken/quote:Nog meer bijkomstigheden? Ja.
[...]
Hebben de Vrienden van Feyenoord toch mooi weten af te dwingen bij de directie. Evenals de verplichting dat als het eigen vermogen van Feyenoord minimaal ¤ 3 miljoen bedraagt (en niet zal dalen tot eronder) en er tevens voldoende liquiditeit is, Feyenoord het recht heeft de aandelen terug te kopen of het verplicht wordt gesteld de aandelen, op verzoek van de Vrienden van Feyenoord, terug te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |