Moet je je toch eens vorostellen dat ze het wél worden. In de zomer gaan alle 'sterkhouders' weg, we kunnen nog steeds geen moer uitgeven aan transfers en moeten wel in de CL aantreden. Denk dat ik dan direct na de CL-tune het stadion uitloop.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Deze selectie word echt geen kampioen , ze hebben te vaak laten zien dat wanneer ze moeten ze niet thuis geven.
dat haal je er echt niet uit door een filmpje (hoe goed die ook de supporters beleving weergeeft) te laten zien aan ze..
Dan heb je in ieder geval weer 15 miljoen om uit te geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je je toch eens vorostellen dat ze het wél worden. In de zomer gaan alle 'sterkhouders' weg, we kunnen nog steeds geen moer uitgeven aan transfers en moeten wel in de CL aantreden. Denk dat ik dan direct na de CL-tune het stadion uitloop.
Dat zal bij Ajax niet anders zijn daar verwacht men ook het vertrek van een aantal bepalende spelers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je je toch eens vorostellen dat ze het wél worden. In de zomer gaan alle 'sterkhouders' weg, we kunnen nog steeds geen moer uitgeven aan transfers en moeten wel in de CL aantreden. Denk dat ik dan direct na de CL-tune het stadion uitloop.
Niet per se, wij hebben nog altijd een flinke schuld he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval weer 15 miljoen om uit te geven.
In jouw scenario als spelers als Pellé verkocht worden gaan worden voor een mooie prijs ben je al een eind uit de schulden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet per se, wij hebben nog altijd een flinke schuld he.
Ik zou zo tekenen voor dit scenario.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat moet omdat?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dat moet omdat?
Zet je Feyenoord-bril eens af.
En Mark Rutte's kameroverleg heeft er niets mee te maken dat hij een blinde prostituee in d'r bek heeft gescheten, en dan hoor ik ook nooit iemand janken als het wordt benoemd. Ik weet zijn rol er niet in, dat doet er ook niet toe, hij is veroordeeld voor zijn aandeel in het doodslaan van Picornie. Dan kan je verwachten dat je dat te horen ga krijgen. Zo werkt de media, en er zijn blijkbaar mensen die dat willen horen anders zouden ze niet het niet doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mist het hele punt.
Die film heeft niets met hooligans te maken, het is een ode aan de Feyenoordsupporter.
Ja klopt natuurlijk. Maar ik ben bijvoorbeeld de afgang bij La Coruna niet vergeten...quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef Grifte het volgende:
Lekker boeiend als je niets in de CL te zoeken zou hebben. Geld opstrijken, mooie Europese trips en wat geweldige Kuip-avonden, niets mis mee.
Dit ja. Waar je je al niet druk om kan maken. Hoort er geoon bij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als een ex-maffialid een film maakt over de erecode van die club, hoe zou hij dan aangekondigd worden?
Flink, flink.. 1 mln schuld, 6 mln negatief EV. Dus 7 mln om weg te werken, nog eens 5-10 als reserve, rest kan je uitgeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet per se, wij hebben nog altijd een flinke schuld he.
Wat moet de grote boze wereld jou tot wahoop drijvenquote:
Die aandelen zijn nog steeds een soort schuld in mijn ogen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Flink, flink.. 1 mln schuld, 6 mln negatief EV. Dus 7 mln om weg te werken, nog eens 5-10 als reserve, rest kan je uitgeven.
Precies.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die aandelen zijn nog steeds een soort schuld in mijn ogen.
Die moet je niet meteen willen terugkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die aandelen zijn nog steeds een soort schuld in mijn ogen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
In jouw scenario als spelers als Pellé verkocht worden gaan worden voor een mooie prijs ben je al een eind uit de schulden.
Here you go kind sirquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Elan het volgende:
Ik denk dat Raja, net als enkele anderen, van mening is dat alle aandelen a 30 miljoen eerst teruggekocht (zouden moeten/moeten) worden. Daarnaast hadden we dus nog een miljoen of 7 uitstaan.
[..]
al die vooroordelen die bestaan legitimeert kennelijk dat overheden of andere clubs normale supporters van Feyenoord als joden in de oorlog mogen behandelen.
Allemaal volkomen logisch wat je zegt maar daarom mogen mensen het nog wel waardeloze journalistiek vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En Mark Rutte's kameroverleg heeft er niets mee te maken dat hij een blinde prostituee in d'r bek heeft gescheten, en dan hoor ik ook nooit iemand janken als het wordt benoemd. Ik weet zijn rol er niet in, dat doet er ook niet toe, hij is veroordeeld voor zijn aandeel in het doodslaan van Picornie. Dan kan je verwachten dat je dat te horen ga krijgen. Zo werkt de media, en er zijn blijkbaar mensen die dat willen horen anders zouden ze niet het niet doen.
Daarbij, van jou en mijn kaartje kan hij toch mooi een biertje doen bij de volgende pot
Dan moet je dat altijd vinden, en niet verontwaardigd gaan doen zodra het in de eigen buurt komt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal volkomen logisch wat je zegt maar daarom mogen mensen het nog wel waardeloze journalistiek vinden.
Waar zeg ik dat het moet?quote:
Ik moet niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan moet je dat altijd vinden, en niet verontwaardigd gaan doen zodra het in de eigen buurt komt.
Ik vind het enerzijds ook jammer dat "Feyenoord" hier enigszins mee besmeurd raakt, maar met zo'n kerel heb ik geen centje medelijden.
Helemaal mee eens. Paar topics terug ook al uiteen gezet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die moet je niet meteen willen terugkopen.
Dat is lange termijn werk.
Jawel, want dat kost je elk jaar ook gewoon poen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die moet je niet meteen willen terugkopen.
Het naar de touwtyfus helpen in van een Vilhena in een elftal vol B-jeugd en topklassers kost je ook geld, om nog maar niet te spreken van wat dat met je merchandise inkomsten en je uitstraling naar sponsors doet. Ik snap werkelijk niet hoe mensen dat constant over het hoofd blijven zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, want dat kost je elk jaar ook gewoon poen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |