abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136658883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zat ook vanochtend even het nieuwsbericht over de film op Voetbalzone te lezen. Stond er iets in de trant van:

Ex-hooligan Leonardo Pansier, die Ajax-fan Carlo Picornie vermoorde... :') :')

Is wel al veranderd volgens mij.
Het blijft me altijd ergeren dat als feit gepresenteerd wordt dat hij verantwoordelijk is voor de dood, terwijl dat nooit onomstotelijk bewezen is.

Maargoed.
pi_136659106
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Voor mij de mooiste herinneringen uit m'n supportersschap. Namen die individueel helemaal niet zo goed waren, maar als team... En de oude Kuip O+ (pure nostalgie, natuurlijk, want oude meuk). Tweede jaar seizoenkaart (op T, toen er af en toe nog wat rivaliteit was tussen S en de andere vakken ;) ), maar fantastische Europacup-avonden meegemaakt. (en in die jaren ook vreselijke nederlagen tegen de neuzen, trouwens. De 2-0 van het seizoen ervoor was wél weer fantastisch)
Dit soort verhalen maken mij extra treurig dat ik die tijd nooit bewust heb meegemaakt. :(

En ik nu voor spelers als Nelom, Goossens, Schaken en ga zo maar door naar het stadion ga.
Feyenoord Rotterdam
pi_136659162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef Luni het volgende:

[..]

Melden nog tot daar aan toe, maar beelden van Beverwijk?
Dat vond ik inderdaad ook wat onnodig ja, maar ach...

Blijft alsnog staan dat als het een schaakpiraat of een hockeyorgie zou betreffen je het waarschijnlijk een stuk minder storend zou vinden. Ik vind het een beetje korte teentjes.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136659219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Achteraf besefte ik pas echt wat een prestatie dat was.

Opstelling Feyenoord - Inter:
Zoetebier; Gyan, Van Wonderen, Paauwe, Aros; Kalou, Bosvelt (C), Emerton; Van Persie, Tomasson, Van Hooijdonk.

Toldo; Ferraro, Di Biagio, Materazzi, J. Zanetti; Seedorf, C. Zanetti, Emre; Dalmat, Ventola, Ronaldo

Opstelling Feyenoord - Dortmund:
Zoetebier; Gyan, Van Wonderen, Paauwe, Rzasa; Kalou, Bosvelt (C), Emerton; Van Persie, Tomasson, Van Hooijdonk.

Lehman; Evanilson, Wörns, Kohler, Dedê, Reuter, Ricken, Rosický, Ewerthon, Koller, Amoroso
;(
Not true
-> Ono
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136659222
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Is het erg dat ik helemaal niet vier keer per tien jaar kampioen zou willen worden?
:? :? :?
pi_136659299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

;(
Not true
-> Ono
:D !

Tering. Gecopy-paste, alleen naar de opstellingen van de tegenpartij gekeken.

Ik blijf het nog altijd een schande vinden dat Emerton er niet bij mocht zijn.
Zo'n belachelijke fout van de scheidsrechter is al storend, maar dat het achteraf niet geseponeerd werd, is een regelrechte aanfluiting.
pi_136659334
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje korte teentjes.
:')

Zo kan het ook:

pi_136659355
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)plan-verder-op.dhtml

Is het erg dat ik helemaal niet vier keer per tien jaar kampioen zou willen worden? (afgezien van het realiteitsgehalte...) :@
Op basis van wat kan je zoiets nou berekenen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136659415
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Vandaar mijn 'realiteitsgehalte'. Leuk voor de bühne.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136659569
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Vandaar mijn 'realiteitsgehalte'. Leuk voor de bühne.
Uiteraard valt zoiets niet te berekenen. Je kunt een kampioenschap immers niet kopen. Maar een hoge begroting, en één van de grootste begrotingen in Nederland, maakt de kans dat je kampioen wordt wel groter. Al is dat natuurlijk een open deur.

Maar afijn, daarop ga ik het RdK plan niet aanvallen want alle stadionpresentaties beroepen zich op de mooiste beloftes.

Wel is - op het eerste gezicht - het simpelweg doortrekken van een derde ring en een schil plaatsen om het huidige stadion zeker onvoldoende om zo'n grote sprong te maken in de begroting.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 12:34:11 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136659596
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk gewoon aan de hand van de begroting die dan gehaald zal worden. En verder een grote duim.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136659640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar afijn, daarop ga ik het RdK plan niet aanvallen want alle stadionpresentaties beroepen zich op de mooiste beloftes.

[Vervolgens volgt een ongegronde aanval]
:').

SP'er dat je der bent.
pi_136659673
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:').

SP'er dat je der bent.
Wat is er mis met m'n reactie? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136659724
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat is er mis met m'n reactie? :')
O laat maar, ik miste het woordje 'daarop'. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 12:37:22 ]
pi_136659909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O laat maar, ik miste het woordje 'daarop'. :')
Klopt, de rest lijkt op het eerste gezicht weer broddelwerk zoals we van ze gewend zijn. :)

Maar het staat je vrij om het RdK plan bij voorbaat al meteen te omarmen hoor, simpelweg omdat het van RdK is. Maar beter zie je ook welke tekortkomingen ze lijken te hebben (al hebben alle renovatievarianten tot op zekere hoogte tekortkomingen).
pi_136661775
quote:
Vilhena zn nederlands ;(
en Ja, dat zeg IK :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136662769
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, de rest lijkt op het eerste gezicht weer broddelwerk zoals we van ze gewend zijn. :)

Maar het staat je vrij om het RdK plan bij voorbaat al meteen te omarmen hoor, simpelweg omdat het van RdK is. Maar beter zie je ook welke tekortkomingen ze lijken te hebben (al hebben alle renovatievarianten tot op zekere hoogte tekortkomingen).
Ik ben nooit fan van RdK geweest. Ik ben alleen extreem anti-HNS; vind ik een zooitje criminelen. RdK heeft de discussie over verbouwing opengebroken, waarvoor ik ze eeuwig dankbaar zal zijn.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:19:01 #93
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136663546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
RdK heeft de discussie over verbouwing opengebroken, waarvoor ik ze eeuwig dankbaar zal zijn.
Dus dit.
pi_136663740
Twente gelijkgespeeld, die moeten zaterdag naar Vitesse *O*
Tweede plek kunnen we echt hebben _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:29:02 #95
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_136663843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente gelijkgespeeld, die moeten zaterdag naar Vitesse *O*
Tweede plek kunnen we echt hebben _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente speelt thuis tegen Vitesse..maar een gelijkspel zit er misschien wel in idd..
Iig 1 van de 2 of allebei puntverlies.
Moeten we wel zelf eerst winnen anders heb je er nog niets aan.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Forum Admin donderdag 13 februari 2014 @ 14:32:33 #96
35723 crew  GGMM
pi_136663952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Twente speelt thuis tegen Vitesse..maar een gelijkspel zit er misschien wel in idd..
De bal is rond.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_136663953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af hoe deze ploeg met een eventuele koppositie zou omgaan. Tot nu toe faalden ze steeds als de koppostitie konden grijpen, maar zouden ze de 1e plaats wel kunnen verdedigen? Of raken ze dan weer in een angststuip en gaan van de ADO's en RKC's van deze wereld verliezen...
BFF met GGMM
pi_136663983
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af hoe deze ploeg met een eventuele koppositie zou omgaan. Tot nu toe faalden ze steeds als de koppostitie konden grijpen, maar zouden ze de 1e plaats wel kunnen verdedigen? Of raken ze dan weer in een angststuip en gaan van de ADO's en RKC's van deze wereld verliezen...
Daar hoef je voorlopig niet bang voor te zijn. Voor de wedstrijd tegen ADO had ik er echt vertrouwen in, nu zie ik een tweede plek als maximale. Maar ik laat mij graag verassen. :+
pi_136664049
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar hoef je voorlopig niet bang voor te zijn. Voor de wedstrijd tegen ADO had ik er echt vertrouwen in, nu zie ik een tweede plek als maximale. Maar ik laat mij graag verassen. :+
Dat is zo klote he, steeds als je denkt: ok we hebben definitief afgehaakt, kloteseizoen, fuck it, volgend jaar beter, dan verknallen de andere teams het weer... :')
BFF met GGMM
pi_136664180
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is zo klote he, steeds als je denkt: ok we hebben definitief afgehaakt, kloteseizoen, fuck it, volgend jaar beter, dan verknallen de andere teams het weer... :')
Ja, precies. Weer een jaar tweede (vorig jaar weliswaar op doelsaldo derde :')) zou toch ook wel kut zijn eigenlijk. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')