abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136650077
Kan me nog die omhaal herinneren en die stift van 25 meter. Iemand beeld?
pi_136650079
Wat een bazenkool die laatste van Buffel, seau die combinatie.

Ono _O_

Toch was Emerton wel mijn jeugdheld, wat een back was dat.
pi_136650117
wat is er met Ono dan ?
pi_136650154
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met Ono dan ?
is een held
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_136650215
Geen nieuws over hem dus ?
pi_136650438
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef arjan1112 het volgende:
Geen nieuws over hem dus ?
Ja, komt terug.
pi_136650768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Wat was dat een achterlijk goed team zeg. Perfecte mix van ervaring, kwaliteit, mentaliteit, stuk voor stuk bijna winnaars: Van Hooijdonk, Buffel bleef altijd buffelen, Ono pure techniek en inzicht, Song die zijn beste wedstrijd ooit speelde tegen Twente, Emerton beresterk, Bosvelt geen woorden voor nodig, achterin ook nog van Wonderen. Ook wat mindere spelers maar toch, je kon ze niet kwalijk nemen dat ze er niet voor vochten (en dan denk ik met name aan Acuna bijvoorbeeld).

@hierboven eigenlijk vergeet ik Pardo ook te noemen, echt talent, jammer van z'n fysiek.
Afgezien van het seizoen met Guidetti was het seizoen 2002-2003 het laatste seizoen dat Feyenoord echt top was.. Dat team had zoveel meer karakter als de huidige generatie.. zal ook wel met ervaring te maken hebben. Ik herinner me nog dat ik er van baalde dat Ajax en PSV toen net iets beter waren, want we hadden het puntenaantal en doelsaldo van een kampioen. Helaas werd dat seizoen niet bekroond met de bekerwinst.. Utrecht droogde ons onverwacht met 4-1 af.. was ik toen goed pissig over. Seizoen later waren Pi-air, Bosvelt en Emerton weg, werden Lazovic en Kuyt gehaald en begon de grote aftakeling. Had toen niet kunnen bedenken dat Feyenoord zo diep weg zou zakken. ;(
pi_136650875
Met dat team speelde f'noord juist zoals ajax

het enige echte feyenoord is dit.

pi_136651577
TT _O_

Ono speelt nog steeds _O_

Vertellen in een bar in Japan dat je Feyenoorder bent en de tongen komen los _O_
pi_136651643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TT _O_

Ono speelt nog steeds _O_

Vertellen in een bar in Japan dat je Feyenoorder bent en de tongen komen los _O_
Emerton ook nog
pi_136651856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
Song heeft volgens mij na die wedstrijd geen klote meer laten zien _O-
Valt best mee. Song heeft nog best een tijdje aardig gespeeld, maar door de zijn zaaddodende gebal in de latere periode lijkt iedereen dat vergeten.

Daarbij heeft Coca Cola Chris natuurlijk wel een mooi setje shirtjes kunnen verschepen *)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136651931
Als je de komende drie wedstrijden wint is het gewoon goed mogelijk dat je eerste sta :')
Ajax krijgt nu ook een moeilijke periode met Heerenveen, AZ en dan ons, terwijl ze al even kak spelen.

Nu zie ik ze ons niet winnen, en ook als we ze winnen zie ik ons nog geen kampioen worden maargoed, ook hopen tegen beter weten in doet nog een beetje leven.
pi_136651942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:

[ afbeelding ]
:') Denken dat goed verzorgd voetballen aan 020 is voorbehouden :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 01:39:56 #15
14505 OProg
A Life in Music
pi_136652100
quote:

[ afbeelding ]
Die koppen die uitstralen dat ze je gaan vermoorden. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_136652778
quote:

[ afbeelding ]
Helft van die spelers staan er alleen om je doormidden te schoppen. :D _O_
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136652784
Uit het archief

quote:
Japanse Cruijff doet Feyenoord goed
Van onze verslaggever Willem Vissers − 25/07/01, 00:00
De handtekening die de Japanse voetballer Ono dinsdag zet onder het contract met Feyenoord is niet zomaar een krabbel. In het schijnsel van camera's weet voorzitter Van den Herik dat zijn club de deur naar de Aziatische markt opent....

Natuurlijk is directeur marketing Woerts toeschouwer tijdens de presentatie van Shinji Ono, die het shirt met nummer 14 over zijn nette pak aantrekt en weet dat die 14, vanwege Cruijff, verwachtingen wekt.

Feyenoord heeft Afrikanen in dienst en Oost-Europeanen, maar de Japanner, die ongeveer tien miljoen gulden kostte, kan dubbel en dwars terug worden verdiend. In Japan wonen 125 miljoen mensen, Japan is rijk, Ono was de ster van Urawa Red Diamonds, was en is uitblinker in de nationale ploeg en is fotogeniek. Gemillimeterd haar, een gezicht dat makkelijk te verleiden is tot een lach, gevoel voor humor. Op de vraag hoe hij met Bosvelt en co gaat communiceren, antwoordt hij dat hij hen allemaal Japans zal leren.

Het zij gezegd: Ono is in eerste instantie gehaald omdat hij goed kan voetballen, maar de commerciële uitstraling is meer dan mooi meegenomen. De wedstrijden van Feyenoord zijn dit seizoen rechtstreeks op televisie te zien in Japan, vertelt Woerts, die binnenkort contracten afsluit over de manier waarop Ono's naam in combinatie met Feyenoord te verhandelen is. Wie weet hoeveel Japanners straks in het klassieke, 139 gulden kostende rood-wit paraderen.

Op deze dag is duidelijk waarom Van den Herik zich als enige van de Nederlandse clubvoorzitters hevig en met succes verzette tegen de collectieve uitbating van televisierechten. Van den Herik ziet nog wél toekomst in de winstgevendheid van nieuwe media. In gedachten ziet hij duizenden Japanners betalen om Feyenoord te zien op breedbeeldinternet, of om doelpunten van de 21-jarige aanvaller binnen te halen op het scherm van de mobiele telefoon.

De afvaardiging van de Japanse media, ongeveer dertig personen sterk, is slechts een afspiegeling van de nieuwshonger. Een groepje blijft zelfs tot 26 augustus, de dag van Feyenoord - Ajax. De meesten worden afgelost.

Japan, dat pas tien jaar een serieuze profcompetitie heeft, wil alles weten van voetbal op het oude continent, zeker nu het met Zuid-Korea het WK 2002 organiseert. Bondscoach Troussier heeft bovendien gezegd dat de beste spelers ervaring moeten opdoen in Europa, waar de strijd fysiek zwaarder is dan in Japan met zijn gemiddeld kleine spelers.

De Japanse pers is een beetje boos als ze hoort dat de medische keuring maandag is geweest, toen Ono verborgen werd gehouden. Daar hadden ze bij moeten zijn.

Speciaal voor hen houdt Feyenoord dinsdag een persconferentie. Van den Herik vertelt om 17.09 uur dat Ono om 17.25 uur in de bus moet zitten, want hij is opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen de amateurs van ASWH. De verslaggevers hebben zestien minuten om vragen te stellen. Een vraag luidt wat Ono van Rotterdam vindt. Het is hem opgevallen dat de luchten zo mooi zijn.

En dan vertrekt Ono. Op naar Hendrik-Ido-Ambacht, voor het wedstrijdje tegen de amateurs. Waar ligt dat, willen de verslaggevers nog weten.
pi_136653432
quote:

[ afbeelding ]
Juistem.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136653774
Tja de landelijke media moeten natuurlijk wel Leonardo zijn hooliganverleden aanstippen.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)yenoord-vast-op-film
pi_136653878
pi_136654034
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:01 schreef Luni het volgende:
Tja de landelijke media moeten natuurlijk wel Leonardo zijn hooliganverleden aanstippen.

Allemaal :r joden :r die :r dat :r doen :r
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:46:18 #23
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_136654625
Lex Immers bij Pow News _O_
pi_136655069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Emerton ook nog
Die is een paar weken geleden gestopt hoor.
pi_136655632
Schrijf je een post over de film, reageert niemand gvd gvd. ;(.
pi_136655695
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
Misschien omdat iedereen hem nog gaat zien.......................
pi_136655722
quote:
Ondanks dat je zegt dat het weinig spoilers bevat dnk ik dat veel mensen eieren oor hun geld kiezen en de post skippen, zo ook ik, zolang k m niet gezien heb *)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136655791
quote:
Ik ken het, niemand heeft ook gereageerd op mijn veel kortere post
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_136656007
quote:
Omdat de meesten het nog gaan bekijken, lulhannes.
Elite
Tegen TTIP
pi_136657056
Weet iemand hoe lang TOSOTHIW blijft draaien in de bios?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136657178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
initieel een week geloof ik..
weet niet of hij is verlengd nav de belangstelling
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_136657215
quote:

[ afbeelding ]
De enige die er op deze foto vriendelijk uitziet is Fräser en juist hij was de ergste... :')
BFF met GGMM
pi_136657453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
http://www.pathe.nl/film/(...)eart-is-white/agenda
pi_136657477
quote:

[ afbeelding ]
Voor mij de mooiste herinneringen uit m'n supportersschap. Namen die individueel helemaal niet zo goed waren, maar als team... En de oude Kuip O+ (pure nostalgie, natuurlijk, want oude meuk). Tweede jaar seizoenkaart (op T, toen er af en toe nog wat rivaliteit was tussen S en de andere vakken ;) ), maar fantastische Europacup-avonden meegemaakt. (en in die jaren ook vreselijke nederlagen tegen de neuzen, trouwens. De 2-0 van het seizoen ervoor was wél weer fantastisch)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136657524
quote:

En dat vind je gek?
pi_136657574
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Voor mij de mooiste herinneringen uit m'n supportersschap. Namen die individueel helemaal niet zo goed waren, maar als team... En de oude Kuip O+ (pure nostalgie, natuurlijk, want oude meuk). Tweede jaar seizoenkaart (op T, toen er af en toe nog wat rivaliteit was tussen S en de andere vakken ;) ), maar fantastische Europacup-avonden meegemaakt. (en in die jaren ook vreselijke nederlagen tegen de neuzen, trouwens. De 2-0 van het seizoen ervoor was wél weer fantastisch)
2x ook zo dichtbij Europese finales: Monaco en Rapid. ;(
BFF met GGMM
pi_136657648
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Monaco was gewoon heel jammer (de Wolf die met z'n krukken op de sintelbaan staat. Stond in die tijd een paginagroot in het AD met z'n lijf en al z'n blessures). Ik denk dat we er tegen Rapid Wien dichterbij waren, ondanks de uitslag. Monaco was écht een maatje te groot met Weah.(ook al was het knullig dat je op uitdoelpunten werd uitgeschakeld)
pi_136657702
Uit die oude Kuip heb ik nog twee houten stoeltjes van vak A, trouwens. Verkochten ze per twee voor tien gulden, geloof ik.
pi_136657731
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 05:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Uit het archief

[..]

de Japanner, die ongeveer tien miljoen gulden kostte

Wist ik niet :o
Nog best een boel veel, voor Feyenoord-begrippen.
Hij heeft het wel terugbetaald natuurlijk.

^O^
pi_136657769
quote:

[..]

Ik heb ook sinds die tijd een seizoenskaart T, dat waren inderdaad mooie tijden met o.a. Bremen en Gladbach in Europees verband.
pi_136657801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

En dat vind je gek?
Nou beelden van van Beverwijk zijn nou niet echt relevant voor het nieuwsitem.
pi_136657872
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Monaco thuis wat een wedstrijd thuis en wat hadden die een paar goeie spelers lopen George Weah.

Thuis speelde je Rapid helemaal zoek maar benutte je je kansen niet en uit werd je wweg gespeeld, die Karsten Jancker knalde er effe een paar binnen
pi_136657883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb ook sinds die tijd een seizoenskaart T, dat waren inderdaad mooie tijden met o.a. Bremen en Gladbach in Europees verband.
Toen gingen we ook belachelijk vroeg naar de wedstrijden. Al voor de poort openging, zodat we altijd bovenin het vak zaten, tegen de trap aan bij S. Gladbach ben ik heen geweest.(net als nog 15.000 anderen O+ ) met m'n vader. Ik ging in de competitie naar vrijwel elke uitwedstrijd in die jaren en had dus wel het één en ander aan rellen en vechtpartijen meegemaakt. Alleen m'n vader dus niet. En toen kwamen we ineens in een verschrikkelijke veldslag terecht...

Hij is niet meer meegeweest :P
pi_136657910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef Luni het volgende:

, die Karsten Jancker knalde er effe een paar binnen
Nooit meer wat van gehoord, trouwens. Alleen dát seizoen goed, volgens mij...

Gingen in de finale ook kansloos onderuit, volgens mij.
edit: viel wel mee. 1-0 verloren van PSG.
pi_136657949
quote:

[..]

Monaco thuis wat een wedstrijd thuis en wat hadden die een paar goeie spelers lopen George Weah.

Thuis speelde je Rapid helemaal zoek maar benutte je je kansen niet en uit werd je wweg gespeeld, die Karsten Jancker knalde er effe een paar binnen
Het is door die 2x dat ik in 2002 eigenlijk nooit het idee heb gehad dat we de finale wel eens zouden kunnen halen. Zat telkens te wachten op het moment waarop we uitgeschakeld zouden worden. :')
BFF met GGMM
pi_136657950
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

initieel een week geloof ik..
weet niet of hij is verlengd nav de belangstelling
Dat is een enorme misvatting. Pathe laat nooit meer dan een weekagenda zien. Film stond voor sowieso 4 weken ingepland.
pi_136657984
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Toen gingen we ook belachelijk vroeg naar de wedstrijden. Al voor de poort openging, zodat we altijd bovenin het vak zaten, tegen de trap aan bij S. Gladbach ben ik heen geweest.(net als nog 15.000 anderen O+ ) met m'n vader. Ik ging in de competitie naar vrijwel elke uitwedstrijd in die jaren en had dus wel het één en ander aan rellen en vechtpartijen meegemaakt. Alleen m'n vader dus niet. En toen kwamen we ineens in een verschrikkelijke veldslag terecht...

Hij is niet meer meegeweest :P
Ja toen stond ik 12.15 uur voor de poort en dan om 12.30 uur naar binnen en kankeren als ze te laat open gingen, wat nog wel eens gebeurde. Zit nu nog steeds op T maar kom 5 minuten voor tijd binnen :D

Ja, ik ging ook bijna alles uit en er gebeurde altijd wel het nodige, maar je mocht wel op eigen vervoer.

Gladbach was ik ook bij inderdaad met 15.000 man, maar wat een chaos was dat zeg!
pi_136657993
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is door die 2x dat ik in 2002 eigenlijk nooit het idee heb gehad dat we de finale wel eens zouden kunnen halen. Zat telkens te wachten op het moment waarop we uitgeschakeld zouden worden. :')
Is ook een godswonder geweest dat we in 2002 de UEFA cup pakten. Als je het PSV en het Inter van die tijd ziet. Jezus.
pi_136658023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is een enorme misvatting. Pathe laat nooit meer dan een weekagenda zien. Film stond voor sowieso 4 weken ingepland.
Kijk eens naar die link die ik gepost heb, das meer als een week hoor!
pi_136658027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou beelden van van Beverwijk zijn nou niet echt relevant voor het nieuwsitem.
Als Mark Rutte een blinde prostituee in d'r bek had gescheten was dat ook in het nieuws gekomen.
Als Jan Smit is overgestapt op een dieet van schapentestikels idem.

Beiden zijn minder relevant voor hun politieke danwel muzikale carriere.
pi_136658050
quote:

Dat toontje :r
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136658060
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Kijk eens naar die link die ik gepost heb, das meer als een week hoor!
Voor de film gaat draaien, lieverd :*

Kijk bijvoorbeeld maar eens naar deze link:

http://www.pathe.nl/film/18762/12-years-a-slave/agenda

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 11:49:30 ]
pi_136658138
quote:

[..]

Die wedstrijd werd met een vertraging integraal uitgezonden door de NOS. Toen Taument de 2-2 scoorde en in de hekken klom, stond ik tegen de tv te schreeuwen: Wat doe je, het kan nog! Pak die bal, PAK DIE BAL!
BFF met GGMM
pi_136658195
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja toen stond ik 12.15 uur voor de poort en dan om 12.30 uur naar binnen en kankeren als ze te laat open gingen, wat nog wel eens gebeurde. Zit nu nog steeds op T maar kom 5 minuten voor tijd binnen :D

Ja, ik ging ook bijna alles uit en er gebeurde altijd wel het nodige, maar je mocht wel op eigen vervoer.

Gladbach was ik ook bij inderdaad met 15.000 man, maar wat een chaos was dat zeg!
Heel veel wedstrijden waren ook wel al een combiregeling, hoor. Maar veel minder dan nu. Wel heb ik toen één keer op eigen gelegenheid Ajax - Feyenoord gezien in het Olympisch Stadion. Toen kon je nog juichen (voor de, volgens mij, 3-1 die Kiprich scoorde, volgens mij.) en werd er tegen mij alleen geroepen: 'Hey, ga eens sitten, Fainoort". :')

Ik ga m'n kaartjesverzameling er maar weer eens bijpakken.

Weet je wat ook nog leuk was: destijds knipten ze driehoekjes uit je seizoenkaart, zodat je niet extra kaarten ging kopen. Seizoenkaart moest op de hoeken soms bij elkaar geplakt worden, omdat anders de hoek eraf viel.
pi_136658261

_O- (Is voor Pathe de Kuip)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 11:53:38 ]
pi_136658422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is ook een godswonder geweest dat we in 2002 de UEFA cup pakten. Als je het PSV en het Inter van die tijd ziet. Jezus.
Achteraf besefte ik pas echt wat een prestatie dat was.

Opstelling Feyenoord - Inter:
Zoetebier; Gyan, Van Wonderen, Paauwe, Aros; Kalou, Bosvelt (C), Emerton; Van Persie, Tomasson, Van Hooijdonk.

Toldo; Ferraro, Di Biagio, Materazzi, J. Zanetti; Seedorf, C. Zanetti, Emre; Dalmat, Ventola, Ronaldo

Opstelling Feyenoord - Dortmund:
Zoetebier; Gyan, Van Wonderen, Paauwe, Rzasa; Kalou, Bosvelt (C), Emerton; Van Persie, Tomasson, Van Hooijdonk.

Lehman; Evanilson, Wörns, Kohler, Dedê, Reuter, Ricken, Rosický, Ewerthon, Koller, Amoroso
pi_136658444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zoetebier; Gyan, Van Wonderen, Paauwe, Aros; Kalou, Bosvelt (C), Emerton; Van Persie, Tomasson, Van Hooijdonk.

Toldo; Ferraro, Di Biagio, Materazzi, J. Zanetti; Seedorf, C. Zanetti, Emre; Dalmat, Ventola, Ronaldo

Zoetebier; Gyan, Van Wonderen, Paauwe, Rzasa; Kalou, Bosvelt (C), Emerton; Van Persie, Tomasson, Van Hooijdonk.

Lehman; Evanilson, Wörns, Kohler, Dedê, Reuter, Ricken, Rosický, Ewerthon, Koller, Amoroso
Die Koller ook. Goddank, dat die moffen rood kregen _O_
pi_136658450
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:51 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Heel veel wedstrijden waren ook wel al een combiregeling, hoor. Maar veel minder dan nu. Wel heb ik toen één keer op eigen gelegenheid Ajax - Feyenoord gezien in het Olympisch Stadion. Toen kon je nog juichen (voor de, volgens mij, 3-1 die Kiprich scoorde, volgens mij.) en werd er tegen mij alleen geroepen: 'Hey, ga eens sitten, Fainoort". :')

Ik ga m'n kaartjesverzameling er maar weer eens bijpakken.

Weet je wat ook nog leuk was: destijds knipten ze driehoekjes uit je seizoenkaart, zodat je niet extra kaarten ging kopen. Seizoenkaart moest op de hoeken soms bij elkaar geplakt worden, omdat anders de hoek eraf viel.
Ik heb er ook 1x gezeten, en toen kon je echt niet juichen voor Feyenoord. :')

Het was deze wedstrijd en ik heb niet gejuicht bij de 0-1. Iemand die het een paar rijen voor mij wel deed, is nu nog zijn ballen aan het zoeken in het Olympisch...:

quote:
OVERZICHT Ajax - Feyenoord 4-1 (1-1). 27. Larsson 0-1, 34. Finidi 1-1, 49. Frank de Boer 2-1, 57. Van Vossen 3-1, 62. Blind 4-1. Scheidsrechter: Blankenstein. Toeschouwers: 42 000 (uitverkocht). Gele kaart: Früser, Trustfull (Feyenoord)..

Ajax: Van der Sar; Reiziger, Blind, Seedorf en Frank de Boer; Finidi, Van den Brom en Bogarde; Overmars, Kluivert (79. Musampa) en Van Vossen (79. Wooter)..

Feyenoord: De Goey; Van Gobbel, Trustfull, Früser en Heus; Scholten (69. Maas), Bosz en Witschge; Kiprich (76. Obiku), Larsson en Blinker.
De quote komt van Trouw, ze zijn in elk geval consequent in het fout typen van namen... :')
BFF met GGMM
pi_136658481
quote:
13s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef eight het volgende:

[..]

Dat toontje :r
Stel je niet aan. Die kerel is gewoon veroordeeld voor (medeplichtigheid aan) doodslag, dus dan meld je dat logischerwijs, tenzij je door een Feyenoordbril kijkt. Zo werkt de media nou eenmaal. Dat had in een andere situatie niet anders geweest, en dan had je er wel mee kunnen leven.
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 11:59:29 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_136658484
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag het gisteren. Zat in het item over die film.

Ik las je review trouwens, mooi geschreven, complimenten ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 11:59:44 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136658492

godverdomme, een ajax reclame VOOR een Feyenoord filmpje :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136658500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]

Wat gebeurde er daar dan?
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 12:00:36 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_136658525
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Was een interview van die Pownews gast en hij werd zogenaamd 'aangevallen'. Was een grapje.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 12:00:39 #64
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136658526
quote:

[..]

Helemaal niets, gewoon leuk shotje maken voor beeld enzo

staat leuk dit dat want je praat met de grote jongens enzo
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_136658531
quote:

[..]

Pownews werd even aangepakt zoals het hoort. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 12:01:02 ]
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 12:00:50 #66
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136658532
quote:
99s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Was een interview van die Pownews gast en hij werd zogenaamd 'aangevallen'. Was een grapje.
is die nog ergens na te kijken eigenlijk?
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 12:01:14 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_136658548
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

is die nog ergens na te kijken eigenlijk?
Gewoon op UG denk ik? Pownews van gisteren.
niet zo tof doen
pi_136658573
Oh jammer. Had hem wel in elkaar gebeukt willen zien worden.
pi_136658603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Die kerel is gewoon veroordeeld voor (medeplichtigheid aan) doodslag, dus dan meld je dat logischerwijs, tenzij je door een Feyenoordbril kijkt. Zo werkt de media nou eenmaal. Dat had in een andere situatie niet anders geweest, en dan had je er wel mee kunnen leven.
Melden nog tot daar aan toe, maar beelden van Beverwijk?
pi_136658700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef Luni het volgende:

[..]

Gewoon neuzengeneuzel joh. :r.
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 12:07:15 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136658748
quote:

[..]

slecht idd :r
pi_136658762
quote:
Het verbouwde Feyenoord-stadion van de stichting Red de Kuip kan 70.000 supporters herbergen. De voetbaltempel op Zuid kost dan 145 miljoen euro. Steun van de stad is niet nodig.

De initiatiefnemers presenteerden hun aangepaste plan gisteren aan de Kuip-trojka, die alle plannen voor een nieuw of gerenoveerd stadion onderzoekt. 'We hebben op verzoek van Feyenoord ons voorstel verder uitgewerkt. Door het verlengen van de nieuwe, derde ring kunnen we die 70.000 mensen kwijt,' zegt woordvoerder Erwin Eekelaar.

Een afsluitbaar dak op 'Red de Kuip' wordt afgeraden. 'Het kán wel, maar dat vraagt dan een investering van zo'n 40 miljoen euro méér. Dat verdien je niet terug met voetbal alleen. Dan zul je extra evenementen moeten aantrekken.'

Behalve de al bestaande partners als bouwer Besix, ingenieursbureau IOB en hijs- en takelgigant Mammoet heeft zich nu ook adviesbureau Hypercube bij dit gezelschap gevoegd. Dit heeft becijferd dat de 145 miljoen op eigen kracht op tafel te leggen is.

Directeur Pieter Nieuwenhuis: 'We willen 30 procent eigen geld inbrengen. Dat is de buffer waarmee we makkelijker bij de banken geld kunnen lenen. Dat we goedkoper zijn dan de rest, werkt in ons voordeel.'

Red de Kuip denkt de klus in 14 à 16 maanden te kunnen klaren. Daarbij wordt een derde ring op de bestaande constructie gezet en een 'schil' rond het monument gebouwd. Daarin komen alle voorzieningen. Bij het stadion komt een parkeerplaats voor 3000 auto's.

Volgens Eekelaar kan de omzet van de voetbalclub omhoog naar 93 miljoen euro. 'Dat is beschikbaar voor spelers én het optimaliseren van de organisatie.' Hypercube heeft berekend dat Feyenoord zo vier keer in de tien jaar kampioen kan worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)plan-verder-op.dhtml

Is het erg dat ik helemaal niet vier keer per tien jaar kampioen zou willen worden? (afgezien van het realiteitsgehalte...) :@
pi_136658816
Ik krijg net een e-mail:

"Haven vol neuzen"

Gaat blijkbaar over 90 elektronische reukinstallaties die geplaatst zijn, om gifproblematiek te ondervangen.

Hoor ik achter: "wat is er aan de hand in Pernis? Ze zullen toch wel geleerd hebben van '97?"

_O-
pi_136658829
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Waar de neuk heb jij het over??
Dat ze dit aanhalen is logisch en terecht, maar de hele teneur van dit item is gewoon triest.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136658840
Ik zat ook vanochtend even het nieuwsbericht over de film op Voetbalzone te lezen. Stond er iets in de trant van:

Ex-hooligan Leonardo Pansier, die Ajax-fan Carlo Picornie vermoorde... :') :')

Is wel al veranderd volgens mij.
Feyenoord Rotterdam
pi_136658883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zat ook vanochtend even het nieuwsbericht over de film op Voetbalzone te lezen. Stond er iets in de trant van:

Ex-hooligan Leonardo Pansier, die Ajax-fan Carlo Picornie vermoorde... :') :')

Is wel al veranderd volgens mij.
Het blijft me altijd ergeren dat als feit gepresenteerd wordt dat hij verantwoordelijk is voor de dood, terwijl dat nooit onomstotelijk bewezen is.

Maargoed.
pi_136659106
quote:

[..]

Dit soort verhalen maken mij extra treurig dat ik die tijd nooit bewust heb meegemaakt. :(

En ik nu voor spelers als Nelom, Goossens, Schaken en ga zo maar door naar het stadion ga.
Feyenoord Rotterdam
pi_136659162
quote:

[..]

Dat vond ik inderdaad ook wat onnodig ja, maar ach...

Blijft alsnog staan dat als het een schaakpiraat of een hockeyorgie zou betreffen je het waarschijnlijk een stuk minder storend zou vinden. Ik vind het een beetje korte teentjes.
pi_136659219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

;(
Not true
-> Ono
pi_136659222
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Is het erg dat ik helemaal niet vier keer per tien jaar kampioen zou willen worden?
:? :? :?
pi_136659299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

;(
Not true
-> Ono
:D !

Tering. Gecopy-paste, alleen naar de opstellingen van de tegenpartij gekeken.

Ik blijf het nog altijd een schande vinden dat Emerton er niet bij mocht zijn.
Zo'n belachelijke fout van de scheidsrechter is al storend, maar dat het achteraf niet geseponeerd werd, is een regelrechte aanfluiting.
pi_136659334
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje korte teentjes.
:')

Zo kan het ook:

pi_136659355
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)plan-verder-op.dhtml

Is het erg dat ik helemaal niet vier keer per tien jaar kampioen zou willen worden? (afgezien van het realiteitsgehalte...) :@
Op basis van wat kan je zoiets nou berekenen?
Elite
Tegen TTIP
pi_136659415
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Vandaar mijn 'realiteitsgehalte'. Leuk voor de bühne.
pi_136659569
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Vandaar mijn 'realiteitsgehalte'. Leuk voor de bühne.
Uiteraard valt zoiets niet te berekenen. Je kunt een kampioenschap immers niet kopen. Maar een hoge begroting, en één van de grootste begrotingen in Nederland, maakt de kans dat je kampioen wordt wel groter. Al is dat natuurlijk een open deur.

Maar afijn, daarop ga ik het RdK plan niet aanvallen want alle stadionpresentaties beroepen zich op de mooiste beloftes.

Wel is - op het eerste gezicht - het simpelweg doortrekken van een derde ring en een schil plaatsen om het huidige stadion zeker onvoldoende om zo'n grote sprong te maken in de begroting.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 12:34:11 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136659596
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk gewoon aan de hand van de begroting die dan gehaald zal worden. En verder een grote duim.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136659640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar afijn, daarop ga ik het RdK plan niet aanvallen want alle stadionpresentaties beroepen zich op de mooiste beloftes.

[Vervolgens volgt een ongegronde aanval]
:').

SP'er dat je der bent.
pi_136659673
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:').

SP'er dat je der bent.
Wat is er mis met m'n reactie? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136659724
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat is er mis met m'n reactie? :')
O laat maar, ik miste het woordje 'daarop'. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 12:37:22 ]
pi_136659909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O laat maar, ik miste het woordje 'daarop'. :')
Klopt, de rest lijkt op het eerste gezicht weer broddelwerk zoals we van ze gewend zijn. :)

Maar het staat je vrij om het RdK plan bij voorbaat al meteen te omarmen hoor, simpelweg omdat het van RdK is. Maar beter zie je ook welke tekortkomingen ze lijken te hebben (al hebben alle renovatievarianten tot op zekere hoogte tekortkomingen).
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 13:27:52 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136661775
quote:
Vilhena zn nederlands ;(
en Ja, dat zeg IK :')
pi_136662769
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, de rest lijkt op het eerste gezicht weer broddelwerk zoals we van ze gewend zijn. :)

Maar het staat je vrij om het RdK plan bij voorbaat al meteen te omarmen hoor, simpelweg omdat het van RdK is. Maar beter zie je ook welke tekortkomingen ze lijken te hebben (al hebben alle renovatievarianten tot op zekere hoogte tekortkomingen).
Ik ben nooit fan van RdK geweest. Ik ben alleen extreem anti-HNS; vind ik een zooitje criminelen. RdK heeft de discussie over verbouwing opengebroken, waarvoor ik ze eeuwig dankbaar zal zijn.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:19:01 #93
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136663546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
RdK heeft de discussie over verbouwing opengebroken, waarvoor ik ze eeuwig dankbaar zal zijn.
Dus dit.
pi_136663740
Twente gelijkgespeeld, die moeten zaterdag naar Vitesse *O*
Tweede plek kunnen we echt hebben _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:29:02 #95
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_136663843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente gelijkgespeeld, die moeten zaterdag naar Vitesse *O*
Tweede plek kunnen we echt hebben _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente speelt thuis tegen Vitesse..maar een gelijkspel zit er misschien wel in idd..
Iig 1 van de 2 of allebei puntverlies.
Moeten we wel zelf eerst winnen anders heb je er nog niets aan.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Forum Admin donderdag 13 februari 2014 @ 14:32:33 #96
35723 crew  GGMM
pi_136663952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Twente speelt thuis tegen Vitesse..maar een gelijkspel zit er misschien wel in idd..
De bal is rond.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136663953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af hoe deze ploeg met een eventuele koppositie zou omgaan. Tot nu toe faalden ze steeds als de koppostitie konden grijpen, maar zouden ze de 1e plaats wel kunnen verdedigen? Of raken ze dan weer in een angststuip en gaan van de ADO's en RKC's van deze wereld verliezen...
BFF met GGMM
pi_136663983
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af hoe deze ploeg met een eventuele koppositie zou omgaan. Tot nu toe faalden ze steeds als de koppostitie konden grijpen, maar zouden ze de 1e plaats wel kunnen verdedigen? Of raken ze dan weer in een angststuip en gaan van de ADO's en RKC's van deze wereld verliezen...
Daar hoef je voorlopig niet bang voor te zijn. Voor de wedstrijd tegen ADO had ik er echt vertrouwen in, nu zie ik een tweede plek als maximale. Maar ik laat mij graag verassen. :+
pi_136664049
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar hoef je voorlopig niet bang voor te zijn. Voor de wedstrijd tegen ADO had ik er echt vertrouwen in, nu zie ik een tweede plek als maximale. Maar ik laat mij graag verassen. :+
Dat is zo klote he, steeds als je denkt: ok we hebben definitief afgehaakt, kloteseizoen, fuck it, volgend jaar beter, dan verknallen de andere teams het weer... :')
BFF met GGMM
pi_136664180
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is zo klote he, steeds als je denkt: ok we hebben definitief afgehaakt, kloteseizoen, fuck it, volgend jaar beter, dan verknallen de andere teams het weer... :')
Ja, precies. Weer een jaar tweede (vorig jaar weliswaar op doelsaldo derde :')) zou toch ook wel kut zijn eigenlijk. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')