Afgezien van het seizoen met Guidetti was het seizoen 2002-2003 het laatste seizoen dat Feyenoord echt top was.. Dat team had zoveel meer karakter als de huidige generatie.. zal ook wel met ervaring te maken hebben. Ik herinner me nog dat ik er van baalde dat Ajax en PSV toen net iets beter waren, want we hadden het puntenaantal en doelsaldo van een kampioen. Helaas werd dat seizoen niet bekroond met de bekerwinst.. Utrecht droogde ons onverwacht met 4-1 af.. was ik toen goed pissig over. Seizoen later waren Pi-air, Bosvelt en Emerton weg, werden Lazovic en Kuyt gehaald en begon de grote aftakeling. Had toen niet kunnen bedenken dat Feyenoord zo diep weg zou zakken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Wat was dat een achterlijk goed team zeg. Perfecte mix van ervaring, kwaliteit, mentaliteit, stuk voor stuk bijna winnaars: Van Hooijdonk, Buffel bleef altijd buffelen, Ono pure techniek en inzicht, Song die zijn beste wedstrijd ooit speelde tegen Twente, Emerton beresterk, Bosvelt geen woorden voor nodig, achterin ook nog van Wonderen. Ook wat mindere spelers maar toch, je kon ze niet kwalijk nemen dat ze er niet voor vochten (en dan denk ik met name aan Acuna bijvoorbeeld).
@hierboven eigenlijk vergeet ik Pardo ook te noemen, echt talent, jammer van z'n fysiek.
Emerton ook nogquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TT![]()
Ono speelt nog steeds![]()
Vertellen in een bar in Japan dat je Feyenoorder bent en de tongen komen los
Valt best mee. Song heeft nog best een tijdje aardig gespeeld, maar door de zijn zaaddodende gebal in de latere periode lijkt iedereen dat vergeten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
Song heeft volgens mij na die wedstrijd geen klote meer laten zien
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
Met dat team speelde f'noord juist zoals ajax
het enige echte feyenoord is dit.
[ afbeelding ]
Die koppen die uitstralen dat ze je gaan vermoorden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Helft van die spelers staan er alleen om je doormidden te schoppen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Japanse Cruijff doet Feyenoord goed
Van onze verslaggever Willem Vissers − 25/07/01, 00:00
De handtekening die de Japanse voetballer Ono dinsdag zet onder het contract met Feyenoord is niet zomaar een krabbel. In het schijnsel van camera's weet voorzitter Van den Herik dat zijn club de deur naar de Aziatische markt opent....
Natuurlijk is directeur marketing Woerts toeschouwer tijdens de presentatie van Shinji Ono, die het shirt met nummer 14 over zijn nette pak aantrekt en weet dat die 14, vanwege Cruijff, verwachtingen wekt.
Feyenoord heeft Afrikanen in dienst en Oost-Europeanen, maar de Japanner, die ongeveer tien miljoen gulden kostte, kan dubbel en dwars terug worden verdiend. In Japan wonen 125 miljoen mensen, Japan is rijk, Ono was de ster van Urawa Red Diamonds, was en is uitblinker in de nationale ploeg en is fotogeniek. Gemillimeterd haar, een gezicht dat makkelijk te verleiden is tot een lach, gevoel voor humor. Op de vraag hoe hij met Bosvelt en co gaat communiceren, antwoordt hij dat hij hen allemaal Japans zal leren.
Het zij gezegd: Ono is in eerste instantie gehaald omdat hij goed kan voetballen, maar de commerciële uitstraling is meer dan mooi meegenomen. De wedstrijden van Feyenoord zijn dit seizoen rechtstreeks op televisie te zien in Japan, vertelt Woerts, die binnenkort contracten afsluit over de manier waarop Ono's naam in combinatie met Feyenoord te verhandelen is. Wie weet hoeveel Japanners straks in het klassieke, 139 gulden kostende rood-wit paraderen.
Op deze dag is duidelijk waarom Van den Herik zich als enige van de Nederlandse clubvoorzitters hevig en met succes verzette tegen de collectieve uitbating van televisierechten. Van den Herik ziet nog wél toekomst in de winstgevendheid van nieuwe media. In gedachten ziet hij duizenden Japanners betalen om Feyenoord te zien op breedbeeldinternet, of om doelpunten van de 21-jarige aanvaller binnen te halen op het scherm van de mobiele telefoon.
De afvaardiging van de Japanse media, ongeveer dertig personen sterk, is slechts een afspiegeling van de nieuwshonger. Een groepje blijft zelfs tot 26 augustus, de dag van Feyenoord - Ajax. De meesten worden afgelost.
Japan, dat pas tien jaar een serieuze profcompetitie heeft, wil alles weten van voetbal op het oude continent, zeker nu het met Zuid-Korea het WK 2002 organiseert. Bondscoach Troussier heeft bovendien gezegd dat de beste spelers ervaring moeten opdoen in Europa, waar de strijd fysiek zwaarder is dan in Japan met zijn gemiddeld kleine spelers.
De Japanse pers is een beetje boos als ze hoort dat de medische keuring maandag is geweest, toen Ono verborgen werd gehouden. Daar hadden ze bij moeten zijn.
Speciaal voor hen houdt Feyenoord dinsdag een persconferentie. Van den Herik vertelt om 17.09 uur dat Ono om 17.25 uur in de bus moet zitten, want hij is opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen de amateurs van ASWH. De verslaggevers hebben zestien minuten om vragen te stellen. Een vraag luidt wat Ono van Rotterdam vindt. Het is hem opgevallen dat de luchten zo mooi zijn.
En dan vertrekt Ono. Op naar Hendrik-Ido-Ambacht, voor het wedstrijdje tegen de amateurs. Waar ligt dat, willen de verslaggevers nog weten.
Juistem.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:01 schreef Luni het volgende:
Tja de landelijke media moeten natuurlijk wel Leonardo zijn hooliganverleden aanstippen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)yenoord-vast-op-film
Misschien omdat iedereen hem nog gaat zien.......................quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
Schrijf je een post over de film, reageert niemand gvd gvd..
Ondanks dat je zegt dat het weinig spoilers bevat dnk ik dat veel mensen eieren oor hun geld kiezen en de post skippen, zo ook ik, zolang k m niet gezien hebquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ken het, niemand heeft ook gereageerd op mijn veel kortere postquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
Omdat de meesten het nog gaan bekijken, lulhannes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
initieel een week geloof ik..quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
Weet iemand hoe lang TOSOTHIW blijft draaien in de bios?
De enige die er op deze foto vriendelijk uitziet is Fräser en juist hij was de ergste...quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pathe.nl/film/(...)eart-is-white/agendaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
Weet iemand hoe lang TOSOTHIW blijft draaien in de bios?
Voor mij de mooiste herinneringen uit m'n supportersschap. Namen die individueel helemaal niet zo goed waren, maar als team... En de oude Kuipquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat vind je gek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:01 schreef Luni het volgende:
Tja de landelijke media moeten natuurlijk wel Leonardo zijn hooliganverleden aanstippen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)yenoord-vast-op-film
2x ook zo dichtbij Europese finales: Monaco en Rapid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor mij de mooiste herinneringen uit m'n supportersschap. Namen die individueel helemaal niet zo goed waren, maar als team... En de oude Kuip(pure nostalgie, natuurlijk, want oude meuk). Tweede jaar seizoenkaart (op T, toen er af en toe nog wat rivaliteit was tussen S en de andere vakken
), maar fantastische Europacup-avonden meegemaakt. (en in die jaren ook vreselijke nederlagen tegen de neuzen, trouwens. De 2-0 van het seizoen ervoor was wél weer fantastisch)
Monaco was gewoon heel jammer (de Wolf die met z'n krukken op de sintelbaan staat. Stond in die tijd een paginagroot in het AD met z'n lijf en al z'n blessures). Ik denk dat we er tegen Rapid Wien dichterbij waren, ondanks de uitslag. Monaco was écht een maatje te groot met Weah.(ook al was het knullig dat je op uitdoelpunten werd uitgeschakeld)quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2x ook zo dichtbij Europese finales: Monaco en Rapid.
Wist ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 05:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Uit het archief
[..]
de Japanner, die ongeveer tien miljoen gulden kostte
Ik heb ook sinds die tijd een seizoenskaart T, dat waren inderdaad mooie tijden met o.a. Bremen en Gladbach in Europees verband.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor mij de mooiste herinneringen uit m'n supportersschap. Namen die individueel helemaal niet zo goed waren, maar als team... En de oude Kuip(pure nostalgie, natuurlijk, want oude meuk). Tweede jaar seizoenkaart (op T, toen er af en toe nog wat rivaliteit was tussen S en de andere vakken
), maar fantastische Europacup-avonden meegemaakt. (en in die jaren ook vreselijke nederlagen tegen de neuzen, trouwens. De 2-0 van het seizoen ervoor was wél weer fantastisch)
Monaco thuis wat een wedstrijd thuis en wat hadden die een paar goeie spelers lopen George Weah.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2x ook zo dichtbij Europese finales: Monaco en Rapid.
Toen gingen we ook belachelijk vroeg naar de wedstrijden. Al voor de poort openging, zodat we altijd bovenin het vak zaten, tegen de trap aan bij S. Gladbach ben ik heen geweest.(net als nog 15.000 anderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb ook sinds die tijd een seizoenskaart T, dat waren inderdaad mooie tijden met o.a. Bremen en Gladbach in Europees verband.
Nooit meer wat van gehoord, trouwens. Alleen dát seizoen goed, volgens mij...quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef Luni het volgende:
, die Karsten Jancker knalde er effe een paar binnen
Het is door die 2x dat ik in 2002 eigenlijk nooit het idee heb gehad dat we de finale wel eens zouden kunnen halen. Zat telkens te wachten op het moment waarop we uitgeschakeld zouden worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Monaco thuis wat een wedstrijd thuis en wat hadden die een paar goeie spelers lopen George Weah.
Thuis speelde je Rapid helemaal zoek maar benutte je je kansen niet en uit werd je wweg gespeeld, die Karsten Jancker knalde er effe een paar binnen
Dat is een enorme misvatting. Pathe laat nooit meer dan een weekagenda zien. Film stond voor sowieso 4 weken ingepland.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
initieel een week geloof ik..
weet niet of hij is verlengd nav de belangstelling
Ja toen stond ik 12.15 uur voor de poort en dan om 12.30 uur naar binnen en kankeren als ze te laat open gingen, wat nog wel eens gebeurde. Zit nu nog steeds op T maar kom 5 minuten voor tijd binnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Toen gingen we ook belachelijk vroeg naar de wedstrijden. Al voor de poort openging, zodat we altijd bovenin het vak zaten, tegen de trap aan bij S. Gladbach ben ik heen geweest.(net als nog 15.000 anderen) met m'n vader. Ik ging in de competitie naar vrijwel elke uitwedstrijd in die jaren en had dus wel het één en ander aan rellen en vechtpartijen meegemaakt. Alleen m'n vader dus niet. En toen kwamen we ineens in een verschrikkelijke veldslag terecht...
Hij is niet meer meegeweest
Is ook een godswonder geweest dat we in 2002 de UEFA cup pakten. Als je het PSV en het Inter van die tijd ziet. Jezus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is door die 2x dat ik in 2002 eigenlijk nooit het idee heb gehad dat we de finale wel eens zouden kunnen halen. Zat telkens te wachten op het moment waarop we uitgeschakeld zouden worden.
Kijk eens naar die link die ik gepost heb, das meer als een week hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is een enorme misvatting. Pathe laat nooit meer dan een weekagenda zien. Film stond voor sowieso 4 weken ingepland.
Als Mark Rutte een blinde prostituee in d'r bek had gescheten was dat ook in het nieuws gekomen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou beelden van van Beverwijk zijn nou niet echt relevant voor het nieuwsitem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |