Hunnie hadden rood moeten hebben. Twente dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef exile79 het volgende:
Pfff, ik erger me weer dood aan Fox. Elke willekeurige illegale stream is geloof ik beter. Je zal toch maar betaald hebben voor alleen een internet abo.
Waarom moeilijk doen op je laptop?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef exile79 het volgende:
Pfff, ik erger me weer dood aan Fox. Elke willekeurige illegale stream is geloof ik beter. Je zal toch maar betaald hebben voor alleen een internet abo.
Die eerste plek ook. Alles winnen = kampioen. Hihaho.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
Zoals ik zei: die tweede plaats hebben we geheel in eigen hand.
Toch zie je dat ploegen als Twente en Ajax in dit soort wedstrijden altijd nog wel een puntje eruit slepen. Feijenoord gaat dan meteen op z'n plaat, helaasch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
Zoals ik zei: die tweede plaats hebben we geheel in eigen hand.
Laten we eerst even beginnen met Nac, da's al lastig zatquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch zie je dat ploegen als Twente en Ajax in dit soort wedstrijden altijd nog wel een puntje eruit slepen. Feijenoord gaat dan meteen op z'n plaat, helaasch.
Theoretisch alles in eigen hand, maar ga er pas geloof in krijgen als we de volgende weken de concurrenten pakken.
Dat gaat weer een ouderwetse klotenpot worden. Gelukkig dit jaar geen Lamprou op kool. Vorig jaar tegen NAC niets weggegeven, op twee corners na.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laten we eerst even beginnen met Nac, da's al lastig zat
Net zo makkelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef exile79 het volgende:
Gewoon even met grotere cijfers van NAC winnen dan dat Vitesse van Twente wint en we staan tweede. Volgende week even revanche halen in Enskedeee en daarna de neuzen even oprollen in eigen huis en hoppaaaaaa. Net zo makkelijk.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die eerste plek ook. Alles winnen = kampioen. Hihaho.
En dan staan we nog steeds geen eerste.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef exile79 het volgende:
Gewoon even met grotere cijfers van NAC winnen dan dat Vitesse van Twente wint en we staan tweede. Volgende week even revanche halen in Enskedeee en daarna de neuzen even oprollen in eigen huis en hoppaaaaaa. Net zo makkelijk.
Twente uit gaan we eigenlijk standaard de boot in op dat Guidetti jaar na. Alhoewel ik daar (of op de TV eigenlijk) Feyenoord misschien wel haar beste wedstrijd ooit heb zien spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Dus, over 3 wedstrijden is het seizoen wel voorbij. NAC en Twente uit, lastig, als we bij 1 van die 2 3 punten halen doe je het goed met deze spelers. Dan joden thuis, kan alle kanten op. Dus of je doet dan volop mee voor kampioenschap, of we doen voor plek 3/4/5 mee over 3 wedstrijden.
Klopt, zwaar hoofd in ook, maar ja, je weet het nooit, de bal is rond, en joden zijn kut.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente uit gaan we eigenlijk standaard de boot in op dat Guidetti jaar na. Alhoewel ik daar (of op de TV eigenlijk) Feyenoord misschien wel haar beste wedstrijd ooit heb zien spelen.
Ja, die.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, zwaar hoofd in ook, maar ja, je weet het nooit, de bal is rond, en joden zijn kut.
Die ene wedstrijd doel je dan op Song's debuut wedstrijdje? 1-5 meen ik.
quote:
Wel een baas, soms hele groepen Koreanen op de tribune voor die kerel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
Song heeft volgens mij na die wedstrijd geen klote meer laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |