abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136664279
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af hoe deze ploeg met een eventuele koppositie zou omgaan. Tot nu toe faalden ze steeds als de koppostitie konden grijpen, maar zouden ze de 1e plaats wel kunnen verdedigen? Of raken ze dan weer in een angststuip en gaan van de ADO's en RKC's van deze wereld verliezen...
Zover komt het denk ik niet. Ze verstijven op dat soort momenten en uit niets blijkt dat ze hier overheen zijn gegroeid. 2de plek is gewoon max.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136664381
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje korte teentjes.
Je mist het hele punt.
Die film heeft niets met hooligans te maken, het is een ode aan de Feyenoordsupporter.
blablablabla
pi_136664430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Je mist het hele punt.
Die film heeft niets met hooligans te maken, het is een ode aan de Feyenoordsupporter.
Uhm, het is gemaakt door o.a een (ex)hooligan. Hoezo niks te maken met hooligans?

Sensatie zoeken hoort er bij in de media van nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 14:45:31 ]
pi_136664486
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Je mist het hele punt.
Als een ex-maffialid een film maakt over de erecode van die club, hoe zou hij dan aangekondigd worden?
BFF met GGMM
pi_136664508
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Uhm, het is gemaakt door o.a een (ex)hooligan. Hoezo niks te maken met hooligans?
Ach, onzin. Insteek van de documentaire is duidelijk. Vragen vanuit de media zijn te verwachten, want iets zinnigs hebben ze zelden te melden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136664523
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, onzin. Insteek van de documentaire is duidelijk. Vragen vanuit de media zijn te verwachten, want iets zinnigs hebben ze zelden te melden.
Daarom snap ik de verontwaardiging niet.
pi_136664534
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien was hij vroeger nog wel gristelijk ook, moet dat ook benadrukt worden in zo'n flutitem?
Die film gaat daar toch niet over joh, zijn achtergrond, het gaat over de mooie aspecten van Het Legioen.

Daarbij heeft hij het nog niet eens gedaan dus hoe hebben het laten zien van beelden van Beverwijk van 20 jaar geleden relevantie met de première van de film waar het item blijkbaar over gaat.
blablablabla
pi_136664558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien was hij vroeger nog wel gristelijk ook, moet dat ook benadrukt worden in zo'n flutitem?
Die film gaat daar toch niet over joh, zijn achtergrond, het gaat over de mooie aspecten van Het Legioen.

Daarbij heeft hij het nog niet eens gedaan dus hoe hebben het laten zien van beelden van Beverwijk van 20 jaar geleden relevantie met de première van de film waar het item blijkbaar over gaat.
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef Happel het volgende:

[..]

pi_136664604
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Daarom is het nog wel irritant.
blablablabla
pi_136664610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]

hoe je het ook wend of keert , die beverwijk situatie zit nu eenmaal in de geschiedenis van zowel ajax als feyenoord ,
het is vanuit de media gewoon een zekerheidje dat alle feyenoorders neer worden gezet als (toekomstige) hooligans...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_136664675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hoe je het ook wend of keert , die beverwijk situatie zit nu eenmaal in de geschiedenis van zowel ajax als feyenoord ,
het is vanuit de media gewoon een zekerheidje dat alle feyenoorders neer worden gezet als (toekomstige) hooligans...
In het geval van Happel is dit terecht.
BFF met GGMM
pi_136664711
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In het geval van Happel is dit terecht.
:D _O-
pi_136664811
quote:

[..]

De associatie Ajax met Beverwijk lees je een stuk minder over. Maar ja, what else is new ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136664917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef eight het volgende:

[..]

De associatie Ajax met Beverwijk lees je een stuk minder over. Maar ja, what else is new ;(
omdat het nou eenmaal de deftige club ajax ten op zichte van de volksclub feyenoord is...
net zoals dat je altijd maar bij feyenoord van vechtvoetbal hoort..
die beelden word in stand gehouden en aangedikt
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_136665057
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

omdat het nou eenmaal de deftige club ajax ten op zichte van de volksclub feyenoord is...
Snap ook niet dat zo'n Gijs dan voor de Kuip zich laat misbruiken voor een baggeritem met Powned de beeldvorming is al zo kut.
blablablabla
pi_136665082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Niet helemaal correct:

Ajax is niet deftig, Sparta is deftig. Imago van Ajax is poenerig.
BFF met GGMM
pi_136665103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Snap ook niet dat zo'n Gijs dan voor de Kuip zich laat misbruiken voor een baggeritem met Powned de beeldvorming is al zo kut.
Kan mij daar echt niet druk om maken.
pi_136665125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef eight het volgende:

[..]

ik lees sowieso veel minder over Ajax, daar kan t ook mee te maken hebben :P

misschien media-technisch niet héél handig hem zo op de voorgrond te profileren in het docu-team, aan de andere kant: who gives a fuck, de mensen voor wie de film bedoeld is gaam hem toch wel zien :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136665182
quote:

[..]

Herkenbaar inderdaad. Zelfs van een kortzichtige collega ooit de verbazing aangehoord dat ze niet had verwacht dat ik Feyenoorder was, want "dat zijn toch allemaal hooligans?" :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:07:25 #120
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136665248
Willen jullie Ono terug?
pi_136665281
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kan mij daar echt niet druk om maken.
Als jij een normale supporter bent die gewoon wedstrijdje gaat kijken zondag en verder niks kwaad in de zin heeft zou je je daar juist wel druk om moeten maken want al die vooroordelen die bestaan legitimeert kennelijk dat overheden of andere clubs normale supporters van Feyenoord als joden in de oorlog mogen behandelen, maar laat maar zitten.
blablablabla
pi_136665334
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef eight het volgende:

[..]

Zover komt het denk ik niet. Ze verstijven op dat soort momenten en uit niets blijkt dat ze hier overheen zijn gegroeid. 2de plek is gewoon max.
nja, met vlagen voetballen ze echt wel als kampioenskandidaat, en die Amsterdammers spelen al weken kut. Het zou ze zo maar kunnen gebeuren dat ze 0-3 punten halen in de komende 3 potten.
Het staat gewoon heel dicht bij elkaar, en de vorm van de komende maand zal het eindklassement grotendeels bepalen. Ik heb mijn stoeltje nog nietpop de coolsingel staan, maar acht ons zeker niet kansloos. :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136665408
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

nja, met vlagen voetballen ze echt wel als kampioenskandidaat, en die Amsterdammers spelen al weken kut. Het zou ze zo maar kunnen gebeuren dat ze 0-3 punten halen in de komende 3 potten.
Het staat gewoon heel dicht bij elkaar, en de vorm van de komende maand zal het eindklassement grotendeels bepalen. Ik heb mijn stoeltje nog nietpop de coolsingel staan, maar acht ons zeker niet kansloos. :D
Wat wel opvalt de laatste seizoenen is dat Ajax kut speelt als het dat zich kan permitteren en Feyenoord kut speelt op het moment dat het weer even serieus meedoet.
Maar misschien kunnen we vanaf nu breken met deze traditie _O_ .
blablablabla
pi_136665493
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Deze selectie word echt geen kampioen , ze hebben te vaak laten zien dat wanneer ze moeten ze niet thuis geven.
dat haal je er echt niet uit door een filmpje (hoe goed die ook de supporters beleving weergeeft) te laten zien aan ze..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_136665593
Ik weet nog dat ik vorig jaar een heel ietsie pietsie hoop had.

Toen kwam Heerenveen-uit.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')