Zover komt het denk ik niet. Ze verstijven op dat soort momenten en uit niets blijkt dat ze hier overheen zijn gegroeid. 2de plek is gewoon max.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe deze ploeg met een eventuele koppositie zou omgaan. Tot nu toe faalden ze steeds als de koppostitie konden grijpen, maar zouden ze de 1e plaats wel kunnen verdedigen? Of raken ze dan weer in een angststuip en gaan van de ADO's en RKC's van deze wereld verliezen...
Je mist het hele punt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje korte teentjes.
Uhm, het is gemaakt door o.a een (ex)hooligan. Hoezo niks te maken met hooligans?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mist het hele punt.
Die film heeft niets met hooligans te maken, het is een ode aan de Feyenoordsupporter.
Als een ex-maffialid een film maakt over de erecode van die club, hoe zou hij dan aangekondigd worden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mist het hele punt.
Die film heeft niets met hooligans te maken, het is een ode aan de Feyenoordsupporter.
Ach, onzin. Insteek van de documentaire is duidelijk. Vragen vanuit de media zijn te verwachten, want iets zinnigs hebben ze zelden te melden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uhm, het is gemaakt door o.a een (ex)hooligan. Hoezo niks te maken met hooligans?
Daarom snap ik de verontwaardiging niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, onzin. Insteek van de documentaire is duidelijk. Vragen vanuit de media zijn te verwachten, want iets zinnigs hebben ze zelden te melden.
Misschien was hij vroeger nog wel gristelijk ook, moet dat ook benadrukt worden in zo'n flutitem?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uhm, het is gemaakt door o.a een (ex)hooligan. Hoezo niks te maken met hooligans?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien was hij vroeger nog wel gristelijk ook, moet dat ook benadrukt worden in zo'n flutitem?
Die film gaat daar toch niet over joh, zijn achtergrond, het gaat over de mooie aspecten van Het Legioen.
Daarbij heeft hij het nog niet eens gedaan dus hoe hebben het laten zien van beelden van Beverwijk van 20 jaar geleden relevantie met de première van de film waar het item blijkbaar over gaat.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, onzin. Insteek van de documentaire is duidelijk. Vragen vanuit de media zijn te verwachten, want iets zinnigs hebben ze zelden te melden.
hoe je het ook wend of keert , die beverwijk situatie zit nu eenmaal in de geschiedenis van zowel ajax als feyenoord ,quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien was hij vroeger nog wel gristelijk ook, moet dat ook benadrukt worden in zo'n flutitem?
Die film gaat daar toch niet over joh, zijn achtergrond, het gaat over de mooie aspecten van Het Legioen.
Daarbij heeft hij het nog niet eens gedaan dus hoe hebben het laten zien van beelden van Beverwijk van 20 jaar geleden relevantie met de première van de film waar het item blijkbaar over gaat.
In het geval van Happel is dit terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hoe je het ook wend of keert , die beverwijk situatie zit nu eenmaal in de geschiedenis van zowel ajax als feyenoord ,
het is vanuit de media gewoon een zekerheidje dat alle feyenoorders neer worden gezet als (toekomstige) hooligans...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het geval van Happel is dit terecht.
De associatie Ajax met Beverwijk lees je een stuk minder over. Maar ja, what else is newquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hoe je het ook wend of keert , die beverwijk situatie zit nu eenmaal in de geschiedenis van zowel ajax als feyenoord ,
het is vanuit de media gewoon een zekerheidje dat alle feyenoorders neer worden gezet als (toekomstige) hooligans...
omdat het nou eenmaal de deftige club ajax ten op zichte van de volksclub feyenoord is...quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef eight het volgende:
[..]
De associatie Ajax met Beverwijk lees je een stuk minder over. Maar ja, what else is new
Snap ook niet dat zo'n Gijs dan voor de Kuip zich laat misbruiken voor een baggeritem met Powned de beeldvorming is al zo kut.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
omdat het nou eenmaal de deftige club ajax ten op zichte van de volksclub feyenoord is...
net zoals dat je altijd maar bij feyenoord van vechtvoetbal hoort..
die beelden word in stand gehouden en aangedikt
Niet helemaal correct:quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
omdat het nou eenmaal de deftige club ajax ten op zichte van de volksclub feyenoord is...
net zoals dat je altijd maar bij feyenoord van vechtvoetbal hoort..
die beelden word in stand gehouden en aangedikt
Kan mij daar echt niet druk om maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ook niet dat zo'n Gijs dan voor de Kuip zich laat misbruiken voor een baggeritem met Powned de beeldvorming is al zo kut.
ik lees sowieso veel minder over Ajax, daar kan t ook mee te maken hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef eight het volgende:
[..]
De associatie Ajax met Beverwijk lees je een stuk minder over. Maar ja, what else is new
Herkenbaar inderdaad. Zelfs van een kortzichtige collega ooit de verbazing aangehoord dat ze niet had verwacht dat ik Feyenoorder was, want "dat zijn toch allemaal hooligans?"quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Als jij een normale supporter bent die gewoon wedstrijdje gaat kijken zondag en verder niks kwaad in de zin heeft zou je je daar juist wel druk om moeten maken want al die vooroordelen die bestaan legitimeert kennelijk dat overheden of andere clubs normale supporters van Feyenoord als joden in de oorlog mogen behandelen, maar laat maar zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan mij daar echt niet druk om maken.
nja, met vlagen voetballen ze echt wel als kampioenskandidaat, en die Amsterdammers spelen al weken kut. Het zou ze zo maar kunnen gebeuren dat ze 0-3 punten halen in de komende 3 potten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef eight het volgende:
[..]
Zover komt het denk ik niet. Ze verstijven op dat soort momenten en uit niets blijkt dat ze hier overheen zijn gegroeid. 2de plek is gewoon max.
Wat wel opvalt de laatste seizoenen is dat Ajax kut speelt als het dat zich kan permitteren en Feyenoord kut speelt op het moment dat het weer even serieus meedoet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
nja, met vlagen voetballen ze echt wel als kampioenskandidaat, en die Amsterdammers spelen al weken kut. Het zou ze zo maar kunnen gebeuren dat ze 0-3 punten halen in de komende 3 potten.
Het staat gewoon heel dicht bij elkaar, en de vorm van de komende maand zal het eindklassement grotendeels bepalen. Ik heb mijn stoeltje nog nietpop de coolsingel staan, maar acht ons zeker niet kansloos.
Deze selectie word echt geen kampioen , ze hebben te vaak laten zien dat wanneer ze moeten ze niet thuis geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
nja, met vlagen voetballen ze echt wel als kampioenskandidaat, en die Amsterdammers spelen al weken kut. Het zou ze zo maar kunnen gebeuren dat ze 0-3 punten halen in de komende 3 potten.
Het staat gewoon heel dicht bij elkaar, en de vorm van de komende maand zal het eindklassement grotendeels bepalen. Ik heb mijn stoeltje nog nietpop de coolsingel staan, maar acht ons zeker niet kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |