Zal in het Ajax, PSV en Feyenoord topic niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So he. In het Twente topic zitten wat aparte users wel.
Het verschil is dat wij de top zijn en jullie nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zal in het Ajax, PSV en Feyenoord topic niet veel anders zijn.
Absoluut. Maar bij jullie zijn het er zo veel. Hoe ga jij daar mee om?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zal in het Ajax, PSV en Feyenoord topic niet veel anders zijn.
PSV is geen top.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij de top zijn en jullie niet
Het gerucht gaat inderdaad dat hij homo was ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit, misschien was hij wel voor Ajax
Op basis van ego sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij de top zijn en jullie niet
Geen idee man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
Maar wieso heeft Saind nu weer een ban dan?
Zit er eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten om erkend te worden door jouquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voelen jullie je niet erkend?
Meest succesvolle club van de afgelopen 25 jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook wel een symbool voor het land natuurlijk. Zolang hij nog schijn leefde konden mensen erachter staanquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die was ook al lang dood. Moest warschijnlijk nog iets uitgevochten worden over erfenissen ofzo.
Ik kwam nog een leuke discussie tegen van mij en DP over Maherquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meest succesvolle club van de afgelopen 25 jaar.
Momenteel is het even wat minder.
Het bord-op-schoot scouten werkt niet op het moment.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meest succesvolle club van de afgelopen 25 jaar.
Momenteel is het even wat minder.
Afgelopen seizoenen eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen niet maar hoort wel bij de topclubs
Over dat ploppen op de parkeerplaats?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuke discussie tegen van mij en DP over Maher
Kanker ja?quote:
Volgend seizoen ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen eigenlijk ook niet.
Het was een conversatie uit juli 2013quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Over dat ploppen op de parkeerplaats?
Ach ja. Met alle respect Stijn, er springt niet echt een team uit dit seizoen. Zodra je denkt dat iemand het op de rit heeft stellen ze weer teleur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bord-op-schoot scouten werkt niet op het moment.
Ligt eraan. Als Brands verkoopt en ik koop in, kan het wat worden.quote:
Nu zal er weer een volgende ploeg teleur moeten stellen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Met alle respect Stijn, er springt niet echt een team uit dit seizoen. Zodra je denkt dat iemand het op de rit heeft stellen ze weer teleur.
Wie ga je kopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als Brands verkoopt en ik koop in, kan het wat worden.
Wat is een Mirjam?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij heeft ook hoer gezegd.
Waarschijnlijk tegen Mirjam.
Verkopen lukt hem inderdaad beter dan inkopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als Brands verkoopt en ik koop in, kan het wat worden.
ja dat mag niet. Je moet kanjer zeggen.quote:
kankerhoer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij heeft ook hoer gezegd.
Waarschijnlijk tegen Mirjam.
Nu Silvie in Hamburg woont kan dat bijna niet andersquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van mening dat zij de echte hoer van Amsterdam is.
Strootgod.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu Silvie in Hamburg woont kan dat bijna niet anders
8 mio voor Matavz is erg knap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verkopen lukt hem inderdaad beter dan inkopen
Ik las dat Sylvie ex-manlief mogelijk achterna moet reizen voogdijtechnisch mocht hij een transfer makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu Silvie in Hamburg woont kan dat bijna niet anders
En terecht.quote:
Wat een nare opmerking Stijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je eerst wat lucht verkopen om hem te kopen.
Hoe flikt die Brands dat toch. Een enóóóórme flop met winst (8mln als verkoop) verkopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
8 mio voor Matavz is erg knap.
Sla hem in elkaar op het parkeerterrein.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking Stijn.
De gemeente doesn't approve this post.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla hem in elkaar op het parkeerterrein.
xcachetquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie van fok zouden jullie het liefst in elkaar slaan?
ik heb daar wel een theorie over. Hij praat namelijk erg binnensmonds. En na 3 keer wablief wordt het wat gênant. Dus dan stemmen ze maar gewoon in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe flikt die Brands dat toch. Een enóóóórme flop met winst (8mln als verkoop) verkopen?
Dat houd ik voor mezelf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed idee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla hem in elkaar op het parkeerterrein.
Iedereen die met 'kanjer' scheld. Vind ik zo ontluisterend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
genoegquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat mag ze wel voor die miljoenen over hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las dat Sylvie ex-manlief mogelijk achterna moet reizen voogdijtechnisch mocht hij een transfer maken
[drmikeymodus] KnutdeIJsbeer[/drmikeymodus]quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie haar vernieuwde sig. nu pasquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CA je moet je signature aanpassen.
welk gedeelte?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CA je moet je signature aanpassen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi komt niet meer op fok.
Ik weet het zeker. Zo'n persoon is het wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu vind ik hem nog homofieler.
Ja maar hij blijft wel lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi komt niet meer op fok.
Er zal iets in moeten over onze geplande trio. #opdatwenietvergetenquote:
Als je fok verlaat verlies je ook het recht op je usernaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar hij blijft wel lekker
Zeggen sommige die de GC prefererenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die vuile homo heeft ons verraden.
Dat fossiel heeft het ook nog lang vol mogen houden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino is echt de allergrootste artiest sinds Johannes Heesters.
Hij had het te druk en wel betere dingen te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeggen sommige die de GC prefereren
Maar OT : Kapi post binnen 3 weken heus wel weer. Wat was dit keer de reden van opgaaf?
Hij is nu de big money aan het verdienen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeggen sommige die de GC prefereren
Maar OT : Kapi post binnen 3 weken heus wel weer. Wat was dit keer de reden van opgaaf?
Mag ik nu je fok-vader worden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had het te druk en wel betere dingen te doen.
Ik riskeer een ban, maarquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino is echt de allergrootste artiest sinds Johannes Heesters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het hier niet mee eens.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik nu je fok-vader worden?
quote:Zoals je wil
ben je het doel van een lange reis
De meest inteliggente keuze
Een rustig stil moment
De schuimende golven van de begeerte
Bergop, mijn aandrijving en omwenteling
Ik wil je gewoon even zeggen
Dat je de grootste voor mij bent
En zeker weten, dat je hetzelfde voor mij voelt
Voor mij voelt
Zoals je wil
Ben je mijn chill out area
Mijn vakantiedagen in ieder jaar
Mijn snoepafdeling in de supermarkt
De Oplossing, als iets niet goed gaat
Zo waardevol, dat ik het graag opspaar
En zo mooi, dat je daar geen afstand van mag doen
En zeker weten, dat je hetzelfde voor mij voelt
Voor mij voelt
En zeker weten, dat je hetzelfde voor mij voelt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knut kan jij de verhaallijn achter dit plaatje uitleggen?
Geen tietenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh toch wel tieten. Een ban kan ik niet aan hoor :s :s
Die achterste heeft toch geen nylonpakje aan. En aangezien Tarado voor nog minder weg mocht...quote:
Oh jouw plaatje. Ik schrok al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die achterste heeft toch geen nylonpakje aan. En aangezien Tarado voor nog minder weg mocht...
heujtwitter:tweakers twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:41:26Nederlandse geheime diensten overtreden Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, concludeert het Europarlement http://t.co/DqQSuT7wpn reageer retweet
Ik las het, maar het was nogal een onschuldige uitroep dacht ik.quote:
terechtquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
heujtwitter:tweakers twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:41:26Nederlandse geheime diensten overtreden Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, concludeert het Europarlement http://t.co/DqQSuT7wpn reageer retweet
Eindelijk lopen we voorop.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
Dat kan helemaal niet, Nederlandse veiligheidsdiensten houden zich altijd netjes aan de wet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je mij de verhaallijn nu wel uitleggen als Japan-kenner?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jury-sporten eigenlijk altijd wat minder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
Serieus jongens, Ned 1 is nu het kijken waard.
Saind is een liefhebber.quote:
Gaat me meer om die chicks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind jury-sporten eigenlijk altijd wat minder.
Vriendjespolitiek ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind jury-sporten eigenlijk altijd wat minder.
Af een toe een whisky of biertje ja. Heeft totaal geen ernstige vormen aangenomen.quote:
Deed ze netjes ja, doe ik d'r niet na.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst wel mooi drie rondjes in de lucht.
Welke gifjes?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet mij echt heel erg inhouden geen gifjes te posten hier
Posten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
DM mag altijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Af een toe een whisky of biertje ja. Heeft totaal geen ernstige vormen aangenomen.
Que????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Biljarten door de ballen uit te persen en nog scoren ook. In die trend en dan wat minder subtiel.quote:
Je zit op een site met Japanse gifjes?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja, als 2 kerstmannen die het gezellig hebben al een ban opleveren dan loop je hier ook grote risico's mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biljarten door de ballen uit te persen en nog scoren ook. In die trend en dan wat minder subtiel.
Wellicht als ik Drizzt paai met een gifje binnen zijn fetisj dat hij een oogje dichtknijpt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, als 2 kerstmannen die het gezellig hebben al een ban opleveren dan loop je hier ook grote risico's mee.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht als ik Drizzt paai met een gifje binnen zijn fetisj dat hij een oogje dichtknijpt?
[ afbeelding ]
[..]
Wellicht als ik Drizzt paai met een gifje binnen zijn fetisj dat hij een oogje dichtknijpt?
[ afbeelding ]
ditquote:
[..]
[ afbeelding ]
Rawrquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Korfballen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk echte topsport op Eurosport:
Nederland tegen België!
Sterkte?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus. Mn zusje is echt echt ziek. En ze is nog maar 20.
Wtf man.
Kutzooi.
Nee man er is nu Ijshockey opquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland tegen België!
Vervelend, sterkte.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wtf man.
Kutzooi.
Mijn gedachten zijn met jou en je familie Knut-sanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wtf man.
Kutzooi.
nummer 21 is wel lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland tegen België!
Sterkte pikquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wtf man.
Kutzooi.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat veld van Groningen is echt schandalig.
Ze stuurt plaatjes rond van Jappaners met een dildo in hun kont?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wtf man.
Kutzooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nasofarynxcarcinoomquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Snel google zegt 72% 5 year survival rate. Kan alleen maar denken aan die 28%.
Fuck.
Bedankt jongens.
Bellen.
Die zouden ze eens punten in mindering moeten geven. Elke week hetzelfde daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat veld van Groningen is echt schandalig.
Zo ernstig dus...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fuck.
Bedankt jongens.
Bellen.
Doe normaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze stuurt plaatjes rond van Jappaners met een dildo in hun kont?
Sick shit!
En dan zit Hans Nijland maar te janken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zouden ze eens punten in mindering moeten geven. Elke week hetzelfde daar.
Mag ik vragen wat ze heeft? Miss ken ik iemand die t ook had.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fuck.
Bedankt jongens.
Bellen.
Nasofarynxcarcinoomquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat ze heeft? Miss ken ik iemand die t ook had.
Nac had ook altijd zo'n tering veld. Weet niet hoe t daar nu is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zit Hans Nijland maar te janken.
Dat was vorig jaar volgens mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nac had ook altijd zo'n tering veld. Weet niet hoe t daar nu is.
Sterkte Knutquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fuck.
Bedankt jongens.
Bellen.
Kankerquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat ze heeft? Miss ken ik iemand die t ook had.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wtf man.
Kutzooi.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zeldzame vorm van plaveiselcelcarcinoom
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze stuurt plaatjes rond van Jappaners met een dildo in hun kont?
Sick shit!
Google is je beste vriend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah zo hoe weet jij dat allemaal?Sterkte knut
Klaphark die je er bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Oh, het was serieus
Sorry Knut
Sterkte pik.
Gast, hoevaak wordt er hier wel geen bullshit gepraat. Zeker als het over zusjes gaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaphark die je er bent.
Voetbal met Evert is begonnenOp naar mijn laptop.
Ik dacht even dat ze het nog gingen verzieken ookquote:
Vandaar enkel klaphark en niks kwetsender.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, hoevaak wordt er hier wel geen bullshit gepraat. Zeker als het over zusjes gaat.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
Haha gaat er weer eentje op z'n bek. #Snowboard
Ik zag een lekkere chick.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snowboard chicks, wat is er niet om leuk te vinden?
Het valt me op dat de ijshockeymannen over het algemeen ook niet te versmaden zijn. Maar dat boeit hier niemand denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snowboard chicks, wat is er niet om leuk te vinden?
Dat lijkt me echt pure kots vermengd met diarree.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
Is Captain America: The First Avenger wat? Maar een 6,8 op IMDB
Misschien wordt het vanavond dan The Italian Job.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt pure kots vermengd met diarree.
Je kan ook een potje voetbal kijken. Arsenal-ManUquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien wordt het vanavond dan The Italian Job.
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
Is Captain America: The First Avenger wat? Maar een 6,8 op IMDB
Vele betere keuzequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons thuis wordt het een andere Job hopelijk. haha. Begrijp je Rens?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij ons thuis wordt het een andere Job hopelijk. haha. Begrijp je Rens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Nou, dat laat ik eerlijk gezegd liever aan mijn vrouw of minnares over.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat laat ik eerlijk gezegd liever aan mijn vrouw of minnares over.
Oké. Ik dacht aan je smiley te zien dat je zelf graag zou beginnen te stokslobberen. Daar ben ik iets minder van gediend namelijk.quote:
Nee joh gek. Maar je mag je vrouw weleens uitlenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht aan je smiley te zien dat je zelf graag zou beginnen te stokslobberen. Daar ben ik iets minder van gediend namelijk.
Zijn vrouw zal wel zitten te wachten op hitsige pubertjes ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee joh gek. Maar je mag je vrouw weleens uitlenen.
Beetje respect voor de vrouw van Lans graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij hebben geen open relatie. Althans, zij heeft geen open relatie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weigerde ze een broodje pindakaas te smeren nadat je haar droog anaal verkracht hebt?quote:
Zoiets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weigerde ze een broodje pindakaas te smeren nadat je haar droog anaal verkracht hebt?
euh.. johquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoiets.
Hoe is dit verhaal in hemelsnaam in de openbaarheid gekomen? Heb ik dit ooit zelf gepost?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoiets.
Hoe is dit verhaal in hemelsnaam in de openbaarheid gekomen? Heb ik dit ooit zelf gepost?
Nee joh, het verhaal is gewoon dat ik na de seks brood etc. krijg voorgeschoteld. Al is het 2 uur in de nacht. En dat hele pindakaas ding kan sowieso al niet kloppen, want ik eet geen pindakaas. Dat heeft kapiteintje dus verzonnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Als ik me het goed herinner was het vooral corrigerend bedoeld, dus het moet kunnen.
Jammer, de Fok! versie was toch wat spannender.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee joh, het verhaal is gewoon dat ik na de seks brood etc. krijg voorgeschoteld. Al is het 2 uur in de nacht. En dat hele pindakaas ding kan sowieso al niet kloppen, want ik eet geen pindakaas. Dat heeft kapiteintje dus verzonnen.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
Mogen pornoplaatjes wel in een spoiler?
Wat is dat?quote:
Scarlett zonder make-up en nog een andere (Kate Winslet?)quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[..]
Wat is dat?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
Scarlett zonder make-up en nog een andere (Kate Winslet?)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
Ben je het alweer zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet mag: sorry
[ Bericht 5% gewijzigd door DonRaja op 12-02-2014 22:01:26 ]
mag allemaal niet van dannyquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik plaats de image niet toch. Dus daarmee kan het dan toch wel?
Mag gewoon hoor. Tetten mogen ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn eerste permbangif![]()
http://forum.fok.nl/topic/2018722/1/999#131853068
Have you ever been mellowquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:50 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_paardensperma.html
Dit kan niet echt zijn
Geen idee ken de regels niet zo goedquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik plaats de image niet toch. Dus daarmee kan het dan toch wel?
Kanjerviesquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:50 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_paardensperma.html
Dit kan niet echt zijn
Als je zo doorgaat gooi ik je keppel in het water.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is merkwaardig om dat als rasjood te zeggen
Niet gezienquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente komt goed weg met een punt.
Twente domineerde de boel. Creëerden weinig gevaarlijke kansen. Als Twente een slippertje maakte, kwam Groningen veelvuldig gevaarlijk voor de gol.quote:
Groningen had moeten winnen op de counter. Twente had het betere spel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:11 schreef Tarado het volgende:
Ik heb ARS-MUN aanstaan maar nog niet veel om hoeven kijken
Het lijkt dit jaar wel of geen club kampioen wil wordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groningen had moeten winnen op de counter. Twente had het betere spel.
Hadden beter Napoli-Roma kunnen uitzenden. Echt een topshow. Met Bertje gaat t ook weer lekker zie ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:11 schreef Tarado het volgende:
Ik heb ARS-MUN aanstaan maar nog niet veel om hoeven kijken
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt dit jaar wel of geen club kampioen wil worden
Ajax heeft de afwerkingskwaal in de eerste helft van een wedstrijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]Allemaal gewoon niet goed genoeg op Ajax na dan.
Dat is al 6 jaar zoquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt dit jaar wel of geen club kampioen wil worden
3-0 al ja jammer, Maradona brengt gelukquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden beter Napoli-Roma kunnen uitzenden. Echt een topshow. Met Bertje gaat t ook weer lekker zie ik
Thuis zijn ze gewoon absolute wereld top. Jammer dat ze uit soms falenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
3-0 al ja jammer, Maradona brengt geluk
Ajax toch ook erg zwak hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]Allemaal gewoon niet goed genoeg op Ajax na dan.
Ik ben er ook niet kapot van, heeft wat meer automatismen dan de rest waardoor de ondergrens wat hoger ligtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax toch ook erg zwak hoor.
Klopt, maar das al 3 jaar zo. Alleen steeds iets beter dan de rest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax toch ook erg zwak hoor.
Langs de lijn om warm te lopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Wacht maar op de comeback van Maher.
Knut
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Langs de lijn om warm te lopen?
Ontbreekt nu wel een speler die het verschil maakt, als team wel wat beter dan de restquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar das al 3 jaar zo. Alleen steeds iets beter dan de rest.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Knut
Het is 11 tegen 11, als je in de finale staat dan kan je hem winnen ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 11 speelronden te gaan. Maximaal 33 punten te halen. Bal is rond.
Misschien bij FC Turkispor volgend jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Knut
Wedje leggen? Maher gaat mee naar het WK, zo niet neem ik een UI die jij mag uitkiezen voor 2 jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien bij FC Turkispor volgend jaar.
Dealquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedje leggen? Maher gaat mee naar het WK, zo niet neem ik een UI die jij mag uitkiezen voor 2 jaar.
2 keer geel toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef hafcfan het volgende:
Strootman rood. Kreeg weer een woede aanval en trapte de bal na op de tegenstander.
Die jongen heeft een blessure in zn hoofd, met deze regel kan ik niks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 regel verder, met een blessure gaat de deal niet door.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die jongen heeft een blessure in zn hoofd, met deze regel kan ik niks.
Fysieke blessure uiteraard en nee zijn motoriek is verder in orde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die jongen heeft een blessure in zn hoofd, met deze regel kan ik niks.
UI van China uiteraard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat als Dubbele pijn de weddenschap wint?
Dan stuur ik 5 kratten bier via Typisch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat als Dubbele pijn de weddenschap wint?
Wat ga je allemaal doen in je vakantie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen laatste dag en dan vakansie.
Zoals altijd, geen ene flikker en daar word ik blij van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in je vakantie?
Zie je vrijdag op Leiden Centraal gaan we bier drinken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd, geen ene flikker en daar word ik blij van.
nee 2-3quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Arm Fulham. Geven ze Meulensteen een onmogelijk ultimatum haalt hij het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |