Kanker ja?quote:
Volgend seizoen ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen eigenlijk ook niet.
Het was een conversatie uit juli 2013quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Over dat ploppen op de parkeerplaats?
Ach ja. Met alle respect Stijn, er springt niet echt een team uit dit seizoen. Zodra je denkt dat iemand het op de rit heeft stellen ze weer teleur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bord-op-schoot scouten werkt niet op het moment.
Ligt eraan. Als Brands verkoopt en ik koop in, kan het wat worden.quote:
Nu zal er weer een volgende ploeg teleur moeten stellen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Met alle respect Stijn, er springt niet echt een team uit dit seizoen. Zodra je denkt dat iemand het op de rit heeft stellen ze weer teleur.
Wie ga je kopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als Brands verkoopt en ik koop in, kan het wat worden.
Wat is een Mirjam?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij heeft ook hoer gezegd.
Waarschijnlijk tegen Mirjam.
Verkopen lukt hem inderdaad beter dan inkopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als Brands verkoopt en ik koop in, kan het wat worden.
ja dat mag niet. Je moet kanjer zeggen.quote:
kankerhoer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij heeft ook hoer gezegd.
Waarschijnlijk tegen Mirjam.
Nu Silvie in Hamburg woont kan dat bijna niet andersquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van mening dat zij de echte hoer van Amsterdam is.
Strootgod.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu Silvie in Hamburg woont kan dat bijna niet anders
8 mio voor Matavz is erg knap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verkopen lukt hem inderdaad beter dan inkopen
Ik las dat Sylvie ex-manlief mogelijk achterna moet reizen voogdijtechnisch mocht hij een transfer makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu Silvie in Hamburg woont kan dat bijna niet anders
En terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |