Zal in het Ajax, PSV en Feyenoord topic niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So he. In het Twente topic zitten wat aparte users wel.
Het verschil is dat wij de top zijn en jullie nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zal in het Ajax, PSV en Feyenoord topic niet veel anders zijn.
Absoluut. Maar bij jullie zijn het er zo veel. Hoe ga jij daar mee om?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zal in het Ajax, PSV en Feyenoord topic niet veel anders zijn.
PSV is geen top.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij de top zijn en jullie niet
Het gerucht gaat inderdaad dat hij homo was ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit, misschien was hij wel voor Ajax
Op basis van ego sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij de top zijn en jullie niet
Geen idee man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
Maar wieso heeft Saind nu weer een ban dan?
Zit er eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten om erkend te worden door jouquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voelen jullie je niet erkend?
Meest succesvolle club van de afgelopen 25 jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook wel een symbool voor het land natuurlijk. Zolang hij nog schijn leefde konden mensen erachter staanquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die was ook al lang dood. Moest warschijnlijk nog iets uitgevochten worden over erfenissen ofzo.
Ik kwam nog een leuke discussie tegen van mij en DP over Maherquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meest succesvolle club van de afgelopen 25 jaar.
Momenteel is het even wat minder.
Het bord-op-schoot scouten werkt niet op het moment.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meest succesvolle club van de afgelopen 25 jaar.
Momenteel is het even wat minder.
Afgelopen seizoenen eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen niet maar hoort wel bij de topclubs
Over dat ploppen op de parkeerplaats?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuke discussie tegen van mij en DP over Maher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |