Kanjerviesquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:50 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_paardensperma.html
Dit kan niet echt zijn
Als je zo doorgaat gooi ik je keppel in het water.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is merkwaardig om dat als rasjood te zeggen
Niet gezienquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente komt goed weg met een punt.
Twente domineerde de boel. Creëerden weinig gevaarlijke kansen. Als Twente een slippertje maakte, kwam Groningen veelvuldig gevaarlijk voor de gol.quote:
Groningen had moeten winnen op de counter. Twente had het betere spel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:11 schreef Tarado het volgende:
Ik heb ARS-MUN aanstaan maar nog niet veel om hoeven kijken
Het lijkt dit jaar wel of geen club kampioen wil wordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groningen had moeten winnen op de counter. Twente had het betere spel.
Hadden beter Napoli-Roma kunnen uitzenden. Echt een topshow. Met Bertje gaat t ook weer lekker zie ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:11 schreef Tarado het volgende:
Ik heb ARS-MUN aanstaan maar nog niet veel om hoeven kijken
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt dit jaar wel of geen club kampioen wil worden
Ajax heeft de afwerkingskwaal in de eerste helft van een wedstrijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]Allemaal gewoon niet goed genoeg op Ajax na dan.
Dat is al 6 jaar zoquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt dit jaar wel of geen club kampioen wil worden
3-0 al ja jammer, Maradona brengt gelukquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden beter Napoli-Roma kunnen uitzenden. Echt een topshow. Met Bertje gaat t ook weer lekker zie ik
Thuis zijn ze gewoon absolute wereld top. Jammer dat ze uit soms falenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
3-0 al ja jammer, Maradona brengt geluk
Ajax toch ook erg zwak hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]Allemaal gewoon niet goed genoeg op Ajax na dan.
Ik ben er ook niet kapot van, heeft wat meer automatismen dan de rest waardoor de ondergrens wat hoger ligtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax toch ook erg zwak hoor.
Klopt, maar das al 3 jaar zo. Alleen steeds iets beter dan de rest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax toch ook erg zwak hoor.
Langs de lijn om warm te lopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Wacht maar op de comeback van Maher.
Knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |