Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
Haha gaat er weer eentje op z'n bek. #Snowboard
Ik zag een lekkere chick.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snowboard chicks, wat is er niet om leuk te vinden?
Het valt me op dat de ijshockeymannen over het algemeen ook niet te versmaden zijn. Maar dat boeit hier niemand denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snowboard chicks, wat is er niet om leuk te vinden?
Dat lijkt me echt pure kots vermengd met diarree.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
Is Captain America: The First Avenger wat? Maar een 6,8 op IMDB
Misschien wordt het vanavond dan The Italian Job.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt pure kots vermengd met diarree.
Je kan ook een potje voetbal kijken. Arsenal-ManUquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien wordt het vanavond dan The Italian Job.
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
Is Captain America: The First Avenger wat? Maar een 6,8 op IMDB
Vele betere keuzequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons thuis wordt het een andere Job hopelijk. haha. Begrijp je Rens?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij ons thuis wordt het een andere Job hopelijk. haha. Begrijp je Rens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Nou, dat laat ik eerlijk gezegd liever aan mijn vrouw of minnares over.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat laat ik eerlijk gezegd liever aan mijn vrouw of minnares over.
Oké. Ik dacht aan je smiley te zien dat je zelf graag zou beginnen te stokslobberen. Daar ben ik iets minder van gediend namelijk.quote:
Nee joh gek. Maar je mag je vrouw weleens uitlenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht aan je smiley te zien dat je zelf graag zou beginnen te stokslobberen. Daar ben ik iets minder van gediend namelijk.
Zijn vrouw zal wel zitten te wachten op hitsige pubertjes ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee joh gek. Maar je mag je vrouw weleens uitlenen.
Beetje respect voor de vrouw van Lans graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij hebben geen open relatie. Althans, zij heeft geen open relatie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |