Geen tietenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh toch wel tieten. Een ban kan ik niet aan hoor :s :s
Die achterste heeft toch geen nylonpakje aan. En aangezien Tarado voor nog minder weg mocht...quote:
Oh jouw plaatje. Ik schrok al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die achterste heeft toch geen nylonpakje aan. En aangezien Tarado voor nog minder weg mocht...
heujtwitter:tweakers twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:41:26Nederlandse geheime diensten overtreden Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, concludeert het Europarlement http://t.co/DqQSuT7wpn reageer retweet
Ik las het, maar het was nogal een onschuldige uitroep dacht ik.quote:
terechtquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
heujtwitter:tweakers twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:41:26Nederlandse geheime diensten overtreden Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, concludeert het Europarlement http://t.co/DqQSuT7wpn reageer retweet
Eindelijk lopen we voorop.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
Dat kan helemaal niet, Nederlandse veiligheidsdiensten houden zich altijd netjes aan de wet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je mij de verhaallijn nu wel uitleggen als Japan-kenner?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jury-sporten eigenlijk altijd wat minder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
Serieus jongens, Ned 1 is nu het kijken waard.
Saind is een liefhebber.quote:
Gaat me meer om die chicks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind jury-sporten eigenlijk altijd wat minder.
Vriendjespolitiek ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind jury-sporten eigenlijk altijd wat minder.
Af een toe een whisky of biertje ja. Heeft totaal geen ernstige vormen aangenomen.quote:
Deed ze netjes ja, doe ik d'r niet na.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst wel mooi drie rondjes in de lucht.
Welke gifjes?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet mij echt heel erg inhouden geen gifjes te posten hier
Posten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
DM mag altijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Af een toe een whisky of biertje ja. Heeft totaal geen ernstige vormen aangenomen.
Que????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Biljarten door de ballen uit te persen en nog scoren ook. In die trend en dan wat minder subtiel.quote:
Je zit op een site met Japanse gifjes?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja, als 2 kerstmannen die het gezellig hebben al een ban opleveren dan loop je hier ook grote risico's mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biljarten door de ballen uit te persen en nog scoren ook. In die trend en dan wat minder subtiel.
Wellicht als ik Drizzt paai met een gifje binnen zijn fetisj dat hij een oogje dichtknijpt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, als 2 kerstmannen die het gezellig hebben al een ban opleveren dan loop je hier ook grote risico's mee.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht als ik Drizzt paai met een gifje binnen zijn fetisj dat hij een oogje dichtknijpt?
[ afbeelding ]
[..]
Wellicht als ik Drizzt paai met een gifje binnen zijn fetisj dat hij een oogje dichtknijpt?
[ afbeelding ]
ditquote:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |