quote:
Soms wel, soms doe je ook ineens wel leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:50 schreef JanCees het volgende:
Vinden jullie mij zuigen en trollen hier?
Graag serieus antwoord.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:50 schreef JanCees het volgende:
Graag serieus antwoord.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Soms wel, soms doe je ook ineens wel leuk.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:50 schreef JanCees het volgende:
Graag serieus antwoord.
weggehaald door die stuartquote:
geef hemquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
weggehaald door die stuart
moet je ff aanpassen
ik heb de OP hier op laptop
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
weggehaald door die stuart
moet je ff aanpassen
ik heb de OP hier op laptop
okequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef hem
ik pas hem aan als het van arachide mag
als ik uit ander topic moet kopiëren, dan pakt hij de ui's en header niet meequote:
Fixed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef hem
ik pas hem aan als het van Stuart mag
je bent zelf makkelijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik uit ander topic moet kopiëren, dan pakt hij de ui's en header niet meedus is makkelijker
ik heb nog geen toestemmingquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
tjack
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-BKUMJIN6PAKF.docx
Ik heb vandaag zeker 40-45 keer een je bent zelf-grap gemaakt. Moet zeggen dat ik er zelf erg hard om moest lachen.quote:
#bidvoortjackaenetsuquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
even wachten
ons lot hangt van arachide af.
stuart he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
Ik zie dat jullie weer worstelen met jullie dagelijkse probleempjes
Lachwekkend inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
Ik had het vandaag warm maar om mijn trui uit te doen moest ik mijn koptelefoon afdoen. Daarom heb ik het urenlang warm gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:08 schreef Tjacka het volgende:
ik kijk eens verder dan ows, gc, en bnw
het is best leuk
achquote:
Hey JanCeesquote:
Ik prefereer oortjes toch boven een koptelefoon. Ik raak anders al mijn concentratie kwijt voor zo'n beetje allesquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het vandaag warm maar om mijn trui uit te doen moest ik mijn koptelefoon afdoen. Daarom heb ik het urenlang warm gehad.
Het was een mindere dag.
Zoalsquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
Ik ben een beetje dromerig vandaag. Zelfs het schaatsen en de Noordse combinatie volgehouden zo dromerig.quote:
Ja, maar mijn moedertje en buurvrouw gaan er ook heenquote:
Nou en.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moedertje en buurvrouw gaan er ook heen
Maar dan krijg je weer van, maar zij is ook op jouw verjaardag geweest etc etcquote:
/carequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer van, maar zij is ook op jouw verjaardag geweest etc etc
Klopt, nu ik er trouwens over denk, zij is vorig jaar helemaal niet bij mij op verjaardag geweestquote:
zo, opgelost slotjequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, nu ik er trouwens over denk, zij is vorig jaar helemaal niet bij mij op verjaardag geweest!
quote:
Neenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
Ik mis Tjacka. Dat is nog veel erger dan jullie strugles.
Ditquote:
Ik snap nu al niet wat je zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef JanCees het volgende:
Ik gebruikte net straattaal in een snap.
ow wat voel ik me nu stoer
Snapchatquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nu al niet wat je zegt.
Klopt. Best indrukwekkend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dat kuntschaatsen in paren echt bijzonder mooi
Ik vind het denk ik het saaiste onderdeel van de Spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dat kuntschaatsen in paren echt bijzonder mooi
Niks tipt aan 10km schaatsen, niks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik het saaiste onderdeel van de Spelen.
Oké, de 10km is ook behoorlijk saai. Dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks tipt aan 10km schaatsen, niks.
Dit is best wel grappig eigenlijk voor even. Prima muziek ook wel op de achtergrond.
Ze dansen nu op Jesus Christ Superstar volgens mij![]()
Ja klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks tipt aan 10km schaatsen, niks.
Dit is best wel grappig eigenlijk voor even. Prima muziek ook wel op de achtergrond.
Ze dansen nu op Jesus Christ Superstar volgens mij![]()
Ik keek vanmiddag nog naar rodelen. Ik snap er werkelijk niks van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik het saaiste onderdeel van de Spelen.
Dat vind ik knap want meer recht toe recht aan wordt een sport niet. Je glijdt naar beneden en wie de bochten het beste aansnijdt en de meeste snelheid behoudt over 2/4 afdalingen wint.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag nog naar rodelen. Ik snap er werkelijk niks van.
Ik snap niet hoe je beter kan zijn dan een ander.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik knap want meer recht toe recht aan wordt een sport niet. Je glijdt naar beneden en wie de bochten het beste aansnijdt en het meeste snelheid behoudt over 2/4 afdalingen wint.
Zullen wij ook synchroon gaan kunstschaatsen? Als we maar tegelijkertijd vallen is er niks mis.quote:
Je moet toch sturen? Anders knal je vierkant door de bochten. Dan moet je nog kiezen waar je de bocht aansnijdt om er zo snel mogelijk uit te komen en genoeg snelheid opbouwen voor het stuk wat iets omhoog gaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je beter kan zijn dan een ander.Komt wel weinig techniek bij aan de pas voor mijn gevoel. En het gaat dan ook nog om tienden van seconden.
Watquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je beter kan zijn dan een ander.Komt wel weinig techniek bij aan de pas voor mijn gevoel. En het gaat dan ook nog om tienden van seconden.
Dood waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatZe zijn alleen maar bezig met sturen
Als jij op zo'n rodel gaat liggen en naar beneden zoeft kom je vele seconden later aan.
Ah op tv is er commentaar. Mijn commentaarloze stream was dragelijker.quote:
okquote:
Niet eens ingaan. Wat ben je toch ook een vlegel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef JanCees het volgende:
Ik hou het maar bij voetbal denk ik. Ze liggen zelfs met z'n tweeën op zo'n plankje.
Lekkerquote:
Ja straks nog een stukje taartquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet eens ingaan. Wat ben je toch ook een vlegel.
[..]
Lekker. Nu nog taart?
kleine 10 minuten nog, maar de tv aanzetten en laptop pakken is ook al een hele klus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]En ik ook voetbal, al doet mijn stream nog niets.
Ik stuurde laatst zo bijna een bericht naar de ex van een vriend van mij dat eigenlijk naar die vriend moestquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
Klik je iemand aan bij fb chat, komt er net iemand anders online waardoor je een ander iemand aan klikt en heb je dat niet door waardoor je je bericht naar een verkeerd persoon stuurt
Gelukkig bijna, dit is gewoon echt raar. Ik wilde namelijk dit nummer naar een vriendin sturen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst zo bijna een bericht naar de ex van een vriend van mij dat eigenlijk naar die vriend moest
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk dat ik dit filmpje terugvond inclusief mijn dronkenmanactie op 1:15![]()
Ben jij dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk dat ik dit filmpje terugvond inclusief mijn dronkenmanactie op 1:15![]()
Jaquote:
Zal hij er wat diepers achter zoeken? Jij charmeur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig bijna, dit is gewoon echt raar. Ik wilde namelijk dit nummer naar een vriendin sturen.
En dat heeft hij nu in zijn inbox
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JaHebben daar een uur staan mikken en niemand was meer capabel om die fles te raken op 1:15 na. Zowel wij niet als de Duitsers (Vandaar de keuze van het liedje door de uploader)
[..]
Zal hij er wat diepers achter zoeken? Jij charmeur.
Doel van het spel is je eigen bier zo snel mogelijk op te drinken. Ik verlies dat soort spellen helaas niet. Ik geloof dat ik uiteindelijk stiekem het bier van mijn teamgenoot heb opgedronken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
hahahaha
Wie won er uiteindelijk?
En nee denk het niet![]()
quote:
Dat is aan jou en de mensen waar je een verzoek naar stuurtquote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doel van het spel is je eigen bier zo snel mogelijk op te drinken. Ik verlies dat soort spellen helaas niet. Ik geloof dat ik uiteindelijk stiekem het bier van mijn teamgenoot heb opgedronken.
Duitsland moest toch verslagen worden he... Ik heb zin in een festival
hockeyquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Pfft ik zit al bijna 50 minuten naar een doelpuntloos IJshockey te kijken
Zodat ik ook 'per ongeluk' dingen via FB chat stuur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal willekeurig? Wellicht als je ze ooit nog denkt te meeten of zo wel.
Ik stuur zelfs per ongeluk zelfgemaakte kaartenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zodat ik ook 'per ongeluk' dingen via FB chat stuur.![]()
aldoquote:
pulpquote:
Dat is te zien aan je achternaam ja.quote:
Thunderdome gok ik om 8 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)08387&type=2&theater
wat is dit voor een dode boel
Is in de 80-jarige oorlog aangepast van Rodriguez omdat ze op de vlucht warenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is te zien aan je achternaam ja.
+ pillenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Thunderdome gok ik om 8 uur 's ochtends.
En ik ben de koningin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is in de 80-jarige oorlog aangepast van Rodriguez omdat ze op de vlucht warenEn ja ik ben 1/100e Spaans
hockeymeisjes kunnen best leuk zijnquote:
Just no.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hockeymeisjes kunnen best leuk zijn
Ja ok ik sta niet bekend om hoge standaardenquote:
Sofquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
Oeps, ik sprak Engels op een Nederlands forum.
Even overnieuw:
Gewoon nee.
Misschien moet je die eens gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ok ik sta niet bekend om hoge standaarden
Wat is er loos JanCees?quote:
Overtuig me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je die eens gaan ontwikkelen.
Bedankt Etsu. Ik vind jou soms ook wel vermakelijk.quote:
Ik stel juist een lagere standaard voor. Wellicht denk je dan eens aan iets anders, of is dat enkel op FOK! zo?quote:
Bedankt. Ik vind het prachtig om te zien hoe je LETMEIN negeert.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedankt Etsu. Ik vind jou soms ook wel vermakelijk.
Als jij je door iedereen laat inpakken denkt ieder meisje dat ze jou wel kunnen krijgen en dat je geen best voor hen zal doen. Je moet je wat harder te pakken opstellen zodat je interesse bij ze wekt.quote:
Waar doel je precies op? Waar zou ik volgens jou alleen maar aan denken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel juist een lagere standaard voor. Wellicht denk je dan eens aan iets anders, of is dat enkel op FOK! zo?
Ik vond het ook wel grappig jaquote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij je door iedereen laat inpakken denkt ieder meisje dat ze jou wel kunnen krijgen en dat je geen best voor hen zal doen. Je moet je wat harder te pakken opstellen zodat je interesse bij ze wekt.
Ja, ik dacht al dat je daar op doelde. Ik haal daar ook wel plezier uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind het prachtig om te zien hoe je LETMEIN negeert.
Je krijgt elk gesprek naar meisjes en het wel of niet slagen hierin. Met een extreem lage standaard heb je gegarandeerd succes maar er wellicht minder behoefde aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? Waar zou ik volgens jou alleen maar aan denken?
Jij moet eens stoppen met slim zijn en altijd gelijk hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij je door iedereen laat inpakken denkt ieder meisje dat ze jou wel kunnen krijgen en dat je geen best voor hen zal doen. Je moet je wat harder te pakken opstellen zodat je interesse bij ze wekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met slim zijn en altijd gelijk hebbenZe heeft wel gelijk, sof weet hoe je die chickies hosseltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met slim zijn en altijd gelijk hebbenSorry, ik zal voortaan alleen maar onzinnige dingen zeggen waar je niks mee opschiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor nu, wat ga je met dit advies doen?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat is er?quote:
Als ik lager ga kom ik in de range ''Tsja, iemand moet zijn pik er in stoppen"quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt elk gesprek naar meisjes en het wel of niet slagen hierin. Met een extreem lage standaard heb je gegarandeerd succes maar er wellicht minder behoefde aan.
Onthouden en proberen toe te passen. Ik dank u.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan alleen maar onzinnige dingen zeggen waar je niks mee opschiet.
Maar voor nu, wat ga je met dit advies doen?
Eerste en laatstequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]/sherlock'd
Geen idee of ik het eerder gedeeld heb, maar dit is ook heel tof vind ik:
Ik stel voor dat je in gedachten even een lijstje maakt met dingen die jij echt belangrijk vindt en je vervolgens niet zomaar laat overhalen tot een ander standpunt te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onthouden en proberen toe te passen. Ik dank u.
Wat heeft er tot toe geleid dat je eenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Ik kreeg even een echteuitdrukking hier en voelde de behoefde dit uit te dragen.
Ik ben enkel blij dat je scherpe adviezen zo enthousiast en gewillig worden opgepaktquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat heeft er tot toe geleid dat je eentrok?
Hij luistert toch niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kap godverdomme nou eens, autist!
De lesbo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, sof weet hoe je die chickies hosselt
Geen probleem, er zijn een aantal kanalen waar eens in de zoveel tijd zulk soort muziek tussen zit wat ook echt lekker is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste en laatste
Die tweede vind ik niet zo leuk
Bedankt Rodawa
Hey RODAWAquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De lesbo.
Hoe staat het met jou dan, heb je jeweetwelwie al eens meegenomen voor komkommers met vis?
[..]
Geen probleem, er zijn een aantal kanalen waar eens in de zoveel tijd zulk soort muziek tussen zit wat ook echt lekker is.
Hallo Michael Jackson.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom al die haat tegen elkander
Omdat fok. Users komen, users gaan maar de haat zal altijd bestaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom al die haat tegen elkander
Lummel, je draait eromheen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hey RODAWA![]()
![]()
Met mij gaat alles goed manEn bij jou?
Engelse woorden op Nederlands berichtenbord. Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de leiding.quote:
Wordt ik dan niet te kieskeurig?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je in gedachten even een lijstje maakt met dingen die jij echt belangrijk vindt en je vervolgens niet zomaar laat overhalen tot een ander standpunt te komen.
Mooi mooiquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lummel, je draait eromheen.
Met mij gaat het ook prima.
verlaat me niet, verklaar je naderquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Rodawa het volgende:
even eten
geen kreeft of comecomemor
gewoon prakje met groetne
Je citeert de verkeerde berichtenbordgebruiker ben ik bangquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Engelse woorden op Nederlands berichtenbord. Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de leiding.
Ik kwam met VH tot de volgende conclusie: de users veranderen, de debielen blijven hetzelfde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat fok. Users komen, users gaan maar de haat zal altijd bestaan.
I find this infame and abject minesir.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Engelse woorden op Nederlands berichtenbord. Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de leiding.
Ik heb ook TR gemaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nu over LMI?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam met VH tot de volgende conclusie: de users veranderen, de debielen blijven hetzelfde.
Zowel Michael als Jackson zijn Engels. En dan heb ik het nog niet eens over je gebruikersnaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je citeert de verkeerde berichtenbordgebruiker ben ik bang
We spraken over de debielen in het algemeen. Maar hij valt daar naar mijn mening zeker onderquote:
Hier kan ik wel wat in vinden. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We spraken over de debielen in het algemeen. Maar hij valt daar naar mijn mening zeker onder
Kan zo op een tegel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam met VH tot de volgende conclusie: de users veranderen, de debielen blijven hetzelfde.
Wat is een Jackson of een Michael dan? :s :squote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zowel Michael als Jackson zijn Engels. En dan heb ik het nog niet eens over je gebruikersnaam.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is een Jackson of een Michael dan? :s :s
Ik trok net per ongeluk een haar uit mijn hoofd welke 13 cm bleek te zijn. Net zolang als Tjacka zijn penis.
Haar wordt grijs, maar als je je kaal scheert zal je altijd kaal blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een eigen huis heb betegel ik de badkamer met eigen teksten.quote:
Kan zo op een tegel in de WC van een kapperszaak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar wordt grijs, maar als je je kaal scheert zal je altijd kaal blijven
Niet zo uitlokken, he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
I find this infame and abject minesir.
Ik heb geen idee, mijn kennis van de Engelse taal is beperkt aangezien wij hier in Nederland wonen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is een Jackson of een Michael dan? :s :s
Ik trok net per ongeluk een haar uit mijn hoofd welke 13 cm bleek te zijn. Net zolang als Tjacka zijn penis.
Haar groeit ook. En als het dat niet deed, had je je niet hoeven scherenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar wordt grijs, maar als je je kaal scheert zal je altijd kaal blijven
Ik ben nog nooit bij de kapper naar de WC geweestquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan zo op een tegel in de WC van een kapperszaak.
Eigenlijk moet je op een soort stoel kunnen zitten waar je kan schijten terwijl je haar ook geknipt wordtquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de kapper naar de WC geweest
Met bonus-BJquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je op een soort stoel kunnen zitten waar je kan schijten terwijl je haar ook geknipt wordt
Sorry, de rebel in mij kwam naar boven.quote:
Ik verwacht beter van je nu je geen tiener meer bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry, de rebel in mij kwam naar boven.
Twintiger zijn valt mij zwaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht beter van je nu je geen tiener meer bent.
Ik steun je in deze strugglequote:
Daar ben ik ook zeer content mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel blij dat je scherpe adviezen zo enthousiast en gewillig worden opgepakt
Ik ben geen lesbo. Varken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De lesbo.
Hoe staat het met jou dan, heb je jeweetwelwie al eens meegenomen voor komkommers met vis?
[..]
Geen probleem, er zijn een aantal kanalen waar eens in de zoveel tijd zulk soort muziek tussen zit wat ook echt lekker is.
Kaas en chocolade is wat ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Rodawa het volgende:
Of was jullie gemeenschappelijke favoriete voer komkommer met kreeft?
Nou ja het twintiger zijn valt nog wel mee, bepalen wat ik de komende vier jaar van mijn leven ga doen vind ik eigenlijk een stuk moeilijker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik steun je in deze struggle
Denk ik
Word.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt ik dan niet te kieskeurig?
Je zou maar 24 zijn en nog FOK!ken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het twintiger zijn valt nog wel mee, bepalen wat ik de komende vier jaar van mijn leven ga doen vind ik eigenlijk een stuk moeilijker.
Ga je HBO doen na dit jaar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het twintiger zijn valt nog wel mee, bepalen wat ik de komende vier jaar van mijn leven ga doen vind ik eigenlijk een stuk moeilijker.
ik zit hier al bijna 4 jaar. Rare realisatie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar 24 zijn en nog FOK!ken.
Gelukkig heb ik dan een mooi leventje samen met een leuk meisje en een kindje in een Almeerse vinexwijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog ruim 9 jaar om er aan te wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik 1,5quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zit hier al bijna 4 jaar. Rare realisatie.
Jup.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je HBO doen na dit jaar?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan een mooi leventje samen met een leuk meisje en een kindje in een Almeerse vinexwijk.Ik schrok al. Dan had ik toch onze band moeten ontkennen tegenover de buitenwereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kiezen van een opleiding valt je zwaar dus? Kan ik me goed voorstellen. Het blijft bizar dat je al zo vroeg moet weten wat je de rest van je leven wilt gaan doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe is je verjaardag?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
Het begint nu een beetje de spuigaten uit te lopen.
Heb al een TR ingediend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
Het begint nu een beetje de spuigaten uit te lopen.
Over Ezell. Of je haar al mee uit eten hebt genomen, houd je niet zo van de domme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verlaat me niet, verklaar je nader
quote:
quote:
Leuk.quote:
Wat fijn dat wij dit soort onderwerpen gewoon kunnen bespreken zonder ongemakkenquote:
Zelfde richting als wat je nu doet, of niet?quote:
Oprottenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik op te wachten?
Was dat nou zo moeilijk?
Opbokkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik op te wachten.
Was dat nou zo moeilijk?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan een mooi leventje samen met een leuk meisje en een kindje in een Almeerse vinexwijk.Geen leuk meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik had het niet eens door.quote:
Ik kan alles met jou besprekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij dit soort onderwerpen gewoon kunnen bespreken zonder ongemakken
Het voetbal is niet zo boeiend vandaag.
4 jaar geleden was het nog makkelijk, toen wist ik helemaal niet wat ik wou doen en toen ben ik maar doorgestroomd van de vmbo-tak naar de mbo tak van dezelfde school. Lekker websites ontwerpen, niks mis mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schrok al. Dan had ik toch onze band moeten ontkennen tegenover de buitenwereld.
Maar het kiezen van een opleiding valt je zwaar dus? Kan ik me goed voorstellen. Het blijft bizar dat je al zo vroeg moet weten wat je de rest van je leven wilt gaan doen.
wat wil je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het nog makkelijk, toen wist ik helemaal niet wat ik wou doen en toen ben ik maar doorgestroomd van de vmbo-tak naar de mbo tak van dezelfde school. Lekker websites ontwerpen, niks mis mee.
Nu weet ik wel wat ik wil. Alleen zijn er niet zoveel opleidingen die daar echt goed op aansluiten.
Houdt*quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar. Houd een beetje leven in de brouwerij
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik op te wachten.
Was dat nou zo moeilijk?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor vorm van autisme heb je eigenlijk?
Wat een racistische uitlating van jouw hand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ziet zeker zwart voor de ogen
arsenal moest zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij dit soort onderwerpen gewoon kunnen bespreken zonder ongemakken
Het voetbal is niet zo boeiend vandaag.
VA. Je weet wat ik nu ga zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
my & me in het engels door elkaar halen. Huilen. Je ass is fantastisch, die kuiltjes als je lacht zijn cute en je muzieksmaak is fabeltastisch, maar fuuuucck thiiiissss shiiitttt
Waarom?quote:
Ik weet het niet precies, maar ik houd mijn bakkes al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
VA. Je weet wat ik nu ga zeggen.
Laat het niet zo ver komen.
Voor wanneer moet je het weten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het nog makkelijk, toen wist ik helemaal niet wat ik wou doen en toen ben ik maar doorgestroomd van de vmbo-tak naar de mbo tak van dezelfde school. Lekker websites ontwerpen, niks mis mee.
Nu weet ik wel wat ik wil. Alleen zijn er niet zoveel opleidingen die daar echt goed op aansluiten.
Voor 1 mei lijkt me? Dat is een beetje de inschrijfdatum.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je het weten?
Ik heb middeleeuwen weer verneukt. Als ik zo doorga is er geen eigen keuze aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
arsenal moest zeker
lr
stop niet met je opleiding dit is een tip
ik ben nu elke dag heel moequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb middeleeuwen weer verneukt. Als ik zo doorga is er geen eigen keuze aan.
Samen de vuilnisverwerking in toch?
Sinds ik een klein jongetje ben stel ik mijn toekomst helemaal solo voor.quote:
Dm mequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik houd mijn bakkes al.
Als mijn Engels leraar morgen ook ziek is ben ik om 10.15 uit. En anders om 14.15.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb morgen van 8:30 tot 18:00 school. Dit stemt mij niet gelukkig.
Maar jij bent cool. En veel te bescheidenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds ik een klein jongetje ben stel ik mijn toekomst helemaal solo voor.
Ik weet niet precies waarom, zo'n einzelganger ben ik ook weer niet.
Ik heb me al ingeschreven voor journalistiek aan de HU, daar moet je je al voor 15 maart inschrijven. En op 15 maart wil ik naar de open dag van de HvA om naar een alternatieve opleiding te kijken. Zit lekker in elkaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor 1 mei lijkt me? Dat is een beetje de inschrijfdatum.
Klinkt veelbelovend. Zowel het om 10:15 uitzijn als de morele steun.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Als mijn Engels leraar morgen ook ziek is ben ik om 10.15 uit. En anders om 14.15.
Ik zal je mentaal steunen op de zware dag die je te wachten staat.
Ik blijf rustig maar paniek zit in een klein hokje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben nu elke dag heel moe
#kutleef
Eh, whutquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me al ingeschreven voor journalistiek aan de HU, daar moet je je al voor 15 maart inschrijven. En op 15 maart wil ik naar de open dag van de HvA om naar een alternatief te kijken. Zit lekker in elkaar.
WHY.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me al ingeschreven voor journalistiek aan de HU, daar moet je je al voor 15 maart inschrijven. En op 15 maart wil ik naar de open dag van de HvA om naar een alternatieve opleiding te kijken. Zit lekker in elkaar.
Ik wil radio dj worden en dit komt nog het meest in de buurt.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nu moet ik even aandacht. Ik heb een nieuwe jas nodig. Laten we met zijn allen brainstormen over de mogelijkheden
Hmm oke, dan is dat wel een goede keuze. Al is er niet veel werk als journalist. Maar ik hoorde dat jij al stage hebt enzo, dus dat zal wel goed zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil radio dj worden en dit komt nog het meest in de buurt.
Ik heb de afgelopen 4 jaar al een opleiding gedaan waar ik eigenlijk niks mee wil later. Het is fijn als back up en het ging mij vooral om het mbo 4 diploma. Ik wil nu gewoon iets wat (enigszins) aansluit op mijn passie.
Hmm interessant wel. Al zou ik dan toch voor een leren bomberjack gaan of iets dergelijksquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker strak in je vuilniszak.
Ik zoek ook een nieuwe jasquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nu moet ik even aandacht. Ik heb een nieuwe jas nodig. Laten we met zijn allen brainstormen over de mogelijkheden
http://www.wehkamp.nl/her(...)2ux7wCFYWWtAodWSUAXgquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ze oordelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek ook een nieuwe jas
Maar heb er al een paar gevonden
Spannend. Lekker samen shoppen ja tog.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek ook een nieuwe jas
Maar heb er al een paar gevonden
Hmm. In het blauw best leuk maar dan geen kortingquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/her(...)2ux7wCFYWWtAodWSUAXg
Nou ik heb wel stage gelopen maar dat was als webdesigner.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, dan is dat wel een goede keuze. Al is er niet veel werk als journalist. Maar ik hoorde dat jij al stage hebt enzo, dus dat zal wel goed zitten.
Wat is er zo grappig aan die vraagquote:
bruin kan ook best johquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend. Lekker samen shoppen ja tog.
[..]
Hmm. In het blauw best leuk maar dan geen korting
Oke.quote:
seksiequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker strak in je vuilniszak.
Doe die laatstequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke.
Ik wil een simpele, goedkope, zwarte jas die je gewoon overal bij aan kan doen.
http://www.hm.com/nl/product/22626?article=22626-A
http://www.hm.com/nl/product/23244?article=23244-A
http://www.hm.com/nl/product/22212?article=22212-A
Ja die vind ik ook wel leukquote:
2 of 3quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke.
http://www.inholland.nl/O(...)+Management/Voltijd/quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil radio dj worden en dit komt nog het meest in de buurt.
Ik heb de afgelopen 4 jaar al een opleiding gedaan waar ik eigenlijk niks mee wil later. Het is fijn als back up en het ging mij vooral om het mbo 4 diploma. Ik wil nu gewoon iets wat (enigszins) aansluit op mijn passie.
2de of 3de.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke.
Is niet voor de winter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de of 3de.
Is dat niet te dun voor dit weer?
2 of 3, daar waar je in 2 nog meer jas hebt. (En winddicht)quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke.
Ik vind 2 en 3 wel wat hebben, maar denk dat 2 jou beter zou staan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is niet voor de winter.
Welke moet ik nemen etsuHelp me.
Geen zin meerquote:
quote:
Geen zin meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
jc
luister even goed naar mij
je moet je niet weg laten jagen door stuart
die gast is niet goed bij zn hoofd
dan laat je toch niet wegjagen?!
ik vind dat je moet blijven
en tjacka vindt dat ook
en als er mensen zijn die dat niet vinden
dan hebben ze pech
je moet schijt aan ze hebben
Ik ga huilen. Laat me niet alleen achter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen zin meer
[..]
[..]
Geen zin meer
Ik ga vrijdag naar de winkel en bekijk ze dan welquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind 2 en 3 wel wat hebben, maar denk dat 2 jou beter zou staan.
Ja MEM heb ik al bekijken, ligt mij niet helemaal, het is meer een opleiding tot leidinggevende en dat zit niet echt in mij. Maar heeft tenminste vrije inloop. Wel zo prettig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.inholland.nl/O(...)+Management/Voltijd/
of breder
http://www.inholland.nl/O(...)yvx7wCFYWWtAodWSUAXg
Sluit dan wel aardig aan toch? Al weet ik niet of het ook buiten Rotterdam zit.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
jimbo had gelijk
sof is een h&m meisje
Mag ik mee?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar de winkel en bekijk ze dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |